Pagina 7 van 40 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #151

    Standaard

    voor zij die in België zijn aangemeld voor de Media Markt nieuwsbrief uit ANTWERPEN, die hebben nu een 15 EUR cadeaubon in de mail zitten. Geldig van 24/05 tot 31/05.

    1 bon per klant, echter is de bon een PDF zonder enige unieke code, dus daags nadien nog eens langs gaan

    Zeer euh, bizar.

    http://www.m-mailer.be/mailerprog/v....%3D&n=fXsxNzkx


    EDIT:

    Net naar de Media Markt geweest met de bon, en aan het onthaal krijg je in ruil gewoon een geschenkkaart van 15 euro, zonder problemen.
    Laatst aangepast door kristofke : 24-05-2011 om 16:05

  2. #152

    Standaard

    Een van de dagen ook eens langsgaan. Er is dus geen minimumbedrag dat je moet spenderen? Gewoon deze bon aan het onthaal afgeven en zonder verdere vragen (ze controleren niet of je op de mailinglist staat?) geven ze je een 15 euro bon?
    Bedankt!
    Laatst aangepast door Timo : 24-05-2011 om 17:43

  3. #153

    Standaard

    jep geen enkele controle

    de bon is trouwens 5 jaar geldig, maar moet wel ineens opgebruikt worden integenstelling tot de traditionele cadeaukaarten die met een saldo werken

    maar dat is geen probleem denk ik

    morgen nog maar eens langs gaan dat is trouwens niet verboden aangezien er staat "1 per klant", morgen ben ik weer een andere klant, weliswaar dezelfde persoon maar dat staat er niet eh.

  4. #154

    Standaard

    Zou je verschillende cadeaucheques kunnen optellen?


  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Zou je verschillende cadeaucheques kunnen optellen?
    Dat gaan we straks eens proberen

  6. #156

    Standaard

    Ik was er vandaag en ik kreeg geen cadeaucheque. Ik moest gewoon met mijn afgedrukte bon betalen aan de infobalie... Optellen zal dus niet gaan


  7. #157

    Standaard

    dit geldt neem ik aan niet voor NLE mediamarkts? Alleen die in Antwerpen?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #158

  9. #159

    Standaard

    Zoals op de bon staat enkel in Antwerpen

  10. #160

    Standaard

    Zonde. Er zal wel geen Belg aanwezig zijn die een leuke blu ray wil kopen voor me en opsturen? Kosten worden uiteraard vergoed
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Zonde. Er zal wel geen Belg aanwezig zijn die een leuke blu ray wil kopen voor me en opsturen? Kosten worden uiteraard vergoed
    Daar heb ik inderdaad ook wel interesse in, als ik zie dat Thomas voor 90 cent Robin Hood Steelbook kan kopen al helemaal!

  12. #162
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    LOL jullie zijn beide echt niet te doen hé, als er maar een voordeeltje te halen valt

    Gaat dus ook niet werken in de MM Roeselare, jammer
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #163

  14. #164

    Standaard

    Vandaag voor de tweede keer geweest. Deze keer controleerde ze (mevrouw achter de balie) of mijn e-mailadres geactiveerd was. Dat was het niet, maar de computer daar werkte niet mee, en ze gaf me toch de korting!

    Deze keer Saving Private Ryan en The Fifth Element voor €1,90 opleg.


  15. #165

    Standaard

    En wat wil dat zeggen een "geactiveerd e-mail adres"? Of er een mail gestuurd is of niet? Dat is namelijk niet vermeld in de voorwaarden. Vandaag nog maar eens langs gaan

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    En wat wil dat zeggen een "geactiveerd e-mail adres"? Of er een mail gestuurd is of niet? Dat is namelijk niet vermeld in de voorwaarden. Vandaag nog maar eens langs gaan
    Ik zou maar niets gaan zeggen over de voorwaarden, want daar staat ook 1 per klant in, en volgens mij heb je daar ook je eigen interpretatie van gegeven .
    Jammer dat zulke acties altijd uitgebuit worden door sommige mensen, maar dat is slechts mijn mening.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zou maar niets gaan zeggen over de voorwaarden, want daar staat ook 1 per klant in, en volgens mij heb je daar ook je eigen interpretatie van gegeven .
    Jammer dat zulke acties altijd uitgebuit worden door sommige mensen, maar dat is slechts mijn mening.
    Het is jammer dat bedrijven soms geen correcte acties kunnen houden. Het is aan hen om een een waterdicht systeem op te stellen waarbij enkel unieke bonnen uitgeprint kunnen worden, ipv dat de gebruiker ervan aanzien wordt als een crimineel als hij van de mogelijkheden gebruik maakt.

    Dan is half dit forum een misbruiker met bv de twitter korting bij frs.

  18. #168

    Standaard

    Ach ze hebben zelf die leus toch de wereld ingeholpen: 'Ik ben toch niet gek...' en woon je in de buurt van Antwerpen dan heb je nu helemaal zoiets van : 'Dat is míjn winkel!!'

  19. #169

    Standaard

    Precies, als ik er bij in de buurt zou wonen zou ik het uit buiten tot de laatste snik, eigen schuld dikke bult.

  20. #170
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zou er ook handig misbruik van maken ... wat wil je 'k ben een Belg het zit erin gebakken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #171

    Standaard

    Vandaag ook even met een bon langsgeweest. Emailadres werd niet gecontroleerd. Morgen nog eens langsgaan . Gebruiken jullie steeds hetzelfde emaildres of verzinnen jullie iets ?

  22. #172

    Standaard

    ik gebruik dezelfde collectie als voor de FRS twitterkorting ze werken wel degelijk

  23. #173

    Standaard

    Je bedoelt collectie emailadressen? Maar je hebt die allemaal bij mediamarkt geregistreerd of niet?

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    ik gebruik dezelfde collectie als voor de FRS twitterkorting ze werken wel degelijk
    Maar dan blijft het toch nog altijd 1 bon PER KLANT?
    Of heb jij geprobeerd om meerdere malen te passeren aan de balie (in verschillende vermommingen )?

  25. #175

    Standaard

    Maar als je de volgende dag terug gaat ben je opnieuw klant he . Ze nemen geen foto van je hoor

Pagina 7 van 40 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •