Pagina 14 van 40 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Gisteren bij MM Rotterdam geweest en wat een verschil met de vestiging in Utrecht. Ik vind het nog steeds vreemd dat elke MM apart wordt gerund, waardoor prijzen en artikelen bij de ene vestiging verschillen van de andere.
    Komt omdat het allemaal franchise is. Lijkt lastig maar aan de andere kant geeft de filialen wel een bepaalde vrijheid waardoor je juist die verschillen krijgt.
    Zelfde overigens als McDonalds, daar verschillen de prijzen van sommige dingen ook (grote shake varierend van €2,75 tot €,3,75) in verschillende filialen in dezelfde stad.
    Dus shoppen loont en dat maakt het juist leuk vind ik.

  2. #327

    Standaard

    Met het verdwijnen van FRS is hier in Den Haag centrum Media Markt zowat de enige zaak nog waar je bluray's etc. kan kopen. Dus wat doet een Hollandse (eigenlijk Duitse) koopman: hij verhoogt de prijzen. Maar MM heeft ook z'n langste tijd gehad. Het schijnt al heel lang heel slecht te gaan met het moederbedrijf. Gewone winkels zoals vroeger bestaan haast niet meer. Alles gaat nu over het internet en dat moeten we gewoon accepteren. Alleen jammer over de gemeente Den Haag die voor honderden miljoen de Grote Marktsraat is aan het omturnen tot luxe winkelstraat.

    Zelf koop ik bluray's op het net bij Zavvi en HDwow. Het duurt wel even, maar je betaalt een fractie van de prijs bij MM of bol.com.

  3. #328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Maar MM heeft ook z'n langste tijd gehad. Het schijnt al heel lang heel slecht te gaan met het moederbedrijf.
    Waar heb je dit gehoord ?

  4. #329

    Standaard

    Verlies in 2011.

    Moederbedrijf Mediamarkt schrapt 3000 banen: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/2818961/2011/07/26/Moederbedrijf-Mediamarkt-schrapt-3000-banen.dhtml
    Media-Saturn lijdt voor het eerst in 20 jaar verlies: http://www.retaildetail.eu/nl/europa...n-twintig-jaar



    Online meer winst in 2013

    Media Saturn: 95 procent meer online omzet: http://www.twinklemagazine.nl/nieuws...mzet/index.xml
    Laatst aangepast door crocs : 26-08-2013 om 15:58 Reden: Post geupdate

  5. #330

    Standaard

    Dit zijn berichten van meer dan twee jaar geleden. Heb je ook recente bronnen waaruit blijkt dat het nog steeds zo slecht gaat met Media Saturn?

  6. #331

    Standaard

    Nee, niet dat het (echt) slecht gaat.

    Hoe dan ook halfjaarcijfers staan op de site op de Metro group. Daar wordt wellicht wijzer van als ze verlies lijden.

    http://www.metrogroup.de/internet/si...Lde/index.html

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Komt omdat het allemaal franchise is. Lijkt lastig maar aan de andere kant geeft de filialen wel een bepaalde vrijheid waardoor je juist die verschillen krijgt.
    Zelfde overigens als McDonalds, daar verschillen de prijzen van sommige dingen ook (grote shake varierend van €2,75 tot €,3,75) in verschillende filialen in dezelfde stad.
    Dus shoppen loont en dat maakt het juist leuk vind ik.
    En Blokker dan? Dat zijn ook franchise-zaken en toch hanteren die door het gehele land dezelfde prijzen...

  8. #333

    Standaard

    Weet er iemand of Mediamarkt.nl ook verzend naar Belgie?
    Of kunnen bestelde goederen laten geleverd worden in een belgische MM?

    Ik heb er niks van gevonden op de website.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En Blokker dan? Dat zijn ook franchise-zaken en toch hanteren die door het gehele land dezelfde prijzen...
    Klopt maar alles hangt af van de franchise formule. MediaMarkten kunnen ook gewoon lokaal inkopen buiten de grote bulk inkopen via het moederbedrijf. Blokker zit volgens mij altijd vast aan de inkopen van het moederbedrijf en doet lokaal alleen overtollige voorraad afprijzen.

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Weet er iemand of Mediamarkt.nl ook verzend naar Belgie?
    Of kunnen bestelde goederen laten geleverd worden in een belgische MM?

    Ik heb er niks van gevonden op de website.
    Dan heb je niet goed gekeken:
    BEZORGVOORWAARDEN WEBSHOP


    • Ons gehele online assortiment gratis bezorgd!Of u nu een kabeltje of een koelkast in onze webshop bestelt, de bezorging van uw aankoop op vrijwel elk adres in Nederland is geheel gratis*. De standaard levering omvat levering tot aan de eerste drempel (begane grond) van het door u opgegeven adres. Bezorging buiten Nederland is helaas niet mogelijk.
      *Uitgezonderd van gratis bezorging zijn adressen op de Waddeneilanden.

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Dus shoppen loont en dat maakt het juist leuk vind ik.
    Ik vind dat ook maar dan moet je wel in de buurt meerdere vestigingen hebben. Ik ben wat dat betreft verwend.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Dan heb je niet goed gekeken:
    Blijkbaar.
    Ik was nog niet goed wakker.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  13. #338

    Standaard

    Naar het schijnt zouden er op de belgische webshop ook DVD's en Blu-ray's komen.

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Naar het schijnt zouden er op de belgische webshop ook DVD's en Blu-ray's komen.
    Dat mocht tijd gaan worden maar ja. Of dit assortiment de moeite zal zijn... Zou wel handig zijn als erop komt of die blu-ray bijvoorbeeld beschikbaar is in die winkel. Zoals nu het geval is voor de producten die nu op de webshop staan.

  15. #340

    Standaard

    Of iemand van hier lief aankijken en vragen of die wil bestellen en doorsturen aan je, maar of je dan nog goedkoper uit bet is de vraag.

  16. #341

    Standaard

    Ik heb bij MM via de webshop een Blu-ray gepre-ordered.
    De prijs is nu 5 euro gezakt.

    Hoe gaat MM hiermee om, kan ik het teveel betaalde bedrag terug vragen?

  17. #342

    Standaard

    Denk het niet, of je order annuleren en opnieuw bestellen

  18. #343

    Standaard

    Maandagavond een dvd-speler besteld via de webstore van MM Belgie.
    Artikel stond als 'onmiddelijk beschikbaar' en zou 's anderdaags geleverd kunnen worden.
    's Anderdaags kreeg ik een mailtje dat het artikel niet meer voorradig was en niet meer geleverd kon worden.
    Na een mailtje kwam ik te weten dat het betaalde bedrag teruggestort zal worden. (wat volkomen normaal is)
    Kunnen ze dat dan niet direct meedelen in hun mail?
    Een update van de beschikbare artikelen zou ook geen kwaad kunnen.

    Vandaag een aantal blu-ray's gekocht in de Saturn in Wilrijk waaronder "Deadwood S1".

    Deze stond €24,99 geprijsd.

    Bij thuiskomst en nazicht van het aankoopbewijs bleef deze afgerekend te zijn aan €44,99.

    Mailtje gestuurd naar Saturn Wilrijk.
    Wacht nog op antwoord.

    In MM Hasselt heb ik ook eens zoiets voorgehad.
    Toen mocht ik langsgaan en werd het verschil terugbetaald.

    Mooie oplossing maar niet zo leuk dat ik voor MM of Saturn toch wel een 45min moet rijden.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  19. #344
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    In de MM, Saturn e.d. winkels reken ik zelf altijd eerst de prijzen uit voor 'k naar de kassa loop. Dat voorkomt onaangename verrassingen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    In de MM, Saturn e.d. winkels reken ik zelf altijd eerst de prijzen uit voor 'k naar de kassa loop. Dat voorkomt onaangename verrassingen.
    Ik normaal ook.
    Maar had vandaag nogal redelijk veel bij.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  21. #346

    Standaard

    Wat klaag je dan...???

  22. #347

    Standaard

    Oké, het is dus mijn eigen fout.....
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  23. #348

    Standaard

    GEINTJE...maar dit is wel vervelend. Misschien kun je hun zover krijgen, dat jij het teveel betaalde terugkrijgt via een cadeaubon, dan hoef je daar niet terug naar de winkel. Dat kan toch ook via email met de manager van MM....???

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Misschien kun je hun zover krijgen, dat jij het teveel betaalde terugkrijgt via een cadeaubon, dan hoef je daar niet terug naar de winkel. ?
    Kan ik inderdaad.
    Ik zie wel wat er uit de bus komt.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    dat jij het teveel betaalde terugkrijgt via een cadeaubon, dan hoef je daar niet terug naar de winkel. Dat kan toch ook via email met de manager van MM....???
    Als ze het teveel betaalde terug kunnen geven via cadeaubonnen kunnen ze net zo goed gewoon het teveel betaalde terug storten op een rekening van de gedupeerde.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 14 van 40 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •