Pagina 9 van 40 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Heeft iemand al 2 keer geprobeerd met hetzelfde e-mailadres?
    Ik vandaag en dat ging niet.

    Toen ik mijn ander e-mail adres opgaf was dat nog niet gebruikt (of toch nog niet zo gemarkeerd in de computer), en uitzonderlijk kreeg ik mijn korting toch, ook al was het "een per klant".

    Morgen is Media Markt Antwerpen trouwens gesloten wegens inventaris, de gehele winkel staat al op stelten. Zoals ik dus al vermoede zal de bon wel iets te maken hebben met het opkrikken van de omzetcijfers last-minute.

    Het is hen alvast gelukt want de rij aan de infobalie met een bon was niet min

  2. #202

  3. #203

    Standaard

    Ze hebben een aktie online: 3 blu-rays voor 20 euro : http://entertainment.mediamarkt.nl/f...3_voor_20_euro op de beginpagina bij blu ray staat dat het voordeel al in de prijs verwerkt is maar of ik doe iets fout maar met geen mogelijkheid krijg ik er drie uit de selectie voor 20 euro in mijn mandje; vind het sowieso een onduidelijke/onklantvriendelijke site.

  4. #204

    Question

    Ik wil iets van MM webshop bestellen (gewoon MM NL), volgens MM kan je het in de winkel laten afleveren om zo verzendkosten te besparen.
    Ik zie echter deze optie niet tijdens het bestelproces! Heeft iemand van jullie dit gedaan en zo ja waar staat deze optie?

  5. #205

    Standaard

    Volgens mij kan dat niet bij BD's, maar geldt dat meer voor hardware.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #206

    Standaard

    Antwoord geven op vragen over de webshop doen ze blijkbaar ook niet, op die vraag over de 3 voor 20 aktie tot op heden niet beantwoord; wel is het sinds vandaag aangepast en zijn de bd's in de selectie 6,66 euro p/st online.

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Heb kontakt gehad met MM Nederland over de LOTR Box, en de man die ik gesproken had vertelde me dat ik alles in de mail moest zetten, en het moest toesturen, en dan zou ik wel wat terugvernemen.

    Ben benieuwd.

    P.s Sorry voor dit beetje offtopic berichtje, maar enerzijds vond ik wel dat het hier ook bij vermeld kon worden.

    Dit is overigens mijn mail aan MM Nederland :

    Geachte mensen,

    Enige tijd geleden stonden de Blu ray boxen van ''Star Wars - The Complete Saga'' & ''Lord of the Rings Extended Trilogy'' op de site voor een zeer lage prijs vermeld.
    Ik heb toen een bestelling geplaatst voor zo'n box (LOTR), en kreeg toen de bevestigingsmail van de bestelling en van de betaling ervan binnen.

    Alleen na een aantal dagen kreeg ik een mail binnen dat jullie de bestelling geannuleerd hadden, en de kosten werden terugbetaald.

    Dat vond ik niet leuk, maar wel begrijpelijk gezien de lage prijs.

    Ik heb toen de mailtjes meteen verwijderd, daarom heb ik die nu dus helaas niet meer voor handen.

    Maar nu is het zo dat de volgende mail de deur is uitgegaan naar de mensen die de Star Wars Complete Saga Blu ray hadden besteld :

    ''Beantwoorden |Media NL, Internet aan "undisclosed-r.
    details weergeven 11:26 (2 minuten geleden)

    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bestelling van de “Star Wars - The Complete Saga” blu-ray box.
    Door een fout in onze webwinkel heeft dit artikel tijdelijk verkeerd geprijsd gestaan.
    Zo heeft u deze box kunnen bestellen voor de waanzinnige prijs van € 19,99 in plaats van €99,00.

    Hoewel dit een enorm prijsverschil betreft beseffen wij dat de fout bij ons lag, daarom zullen wij alle geplaatste en betaalde bestellingen netjes uitleveren voor € 19,99 (excl. verzendkosten).

    De verwachte leverdatum van deze box is 17 september.

    Media Markt vind service erg belangrijk en we hopen dan ook dat u deze oplossing waardeert.

    Graag zien we u weer terug in de webwinkel van Media Markt!

    Met vriendelijke groet,

    Uw Media Markt Team ''

    Dit is natuurlijk een mooi gebaar van jullie richting de bestellers van de SW blu ray box, alleen zou ik het persoonlijk wel een mooi gebaar vinden, als jullie ook tegemoet komen aan de mensen die de LOTR Extended Edition Blu ray box besteld hebben.

    Natuurlijk besef ik dat ik dat niet kan verlangen dat het daadwerkelijk zal gebeuren, maar vind het wel zo netjes als alles op 1 lijn gaat, en niet het ene wel en het andere niet.

    Hopelijk leveren jullie ook aan ons de Blu ray box van LOTR Extended Edition alsnog uit.
    Via mijn gegevens staan er geen gevens van de laatste paar maanden, maar daarin heb ik daadwerkelijk wel bestellingen gedaan, alleen melden jukllie dat daar niet.

    Vandaar ik de bestelnummer niet kan vinden.

    Enigste wat ik kan vinden is dat ik hem besteld heb op 30-04-2011 (Betalingsgegevens : BETALINGSKENM. 20811
    0020000353842799 30-04-11 13:49
    20811
    MP Retail )

    Maar ik heb telefonisch kontakt gehad met het hoofdkantoor van MM Nederland, en zijn zeiden me dat ik het maar in een Mail moest zetten, en dat jullie via mijn mail wel konden zien dat ik de bestelling geplaatst had.

    Mijn gegevens zijn als volgt:

    Dhr ...........................
    .......................
    ......................

    Hopelijk laten jullie me wat weten als reactie op deze mail.

    Met Vriendelijke Groeten,

    Dhr ........... ............

    Zal hoogstwaarschijnlijk wel niks uithalen, maar niet geschoten is altijd mis lijkt me.

    Zal ook wel commentaar krijgen hier wellicht dat ik dat niet kan verlangen, weet ik zelf ook wel, maar anderzijds zijn de kwesties rond de boxen wel vergelijkbaar.

    Dus ben toch benieuwd hoe ze het gaan oplossen voor de LOTR box bestellers.

    Als je de ene groep helpt, zou het leuk zijn als je de andere ook helpt
    Ja ja... reactie gehad van Mediamarkt op mijn versie van de e-mail. Een kort weinigzeggend mailtje. Uiteraard gaan ze niet alsnog uitleveren, maar dat had ik ook niet verwacht. Maar verder wordt er op geen punt ingegaan van mijn e-mail. Jammer. Met een net antwoord kweken ze al goodwill. Nee, klantgerichtheid zit ze niet in het bloed. Hoe zeer ze dat ook proberen te beweren.

    Ik wil wel benadrukken dat ik het net van ze vindt dat ze Star Wars uitleveren.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door littleduck Bekijk bericht
    Antwoord geven op vragen over de webshop doen ze blijkbaar ook niet, op die vraag over de 3 voor 20 aktie tot op heden niet beantwoord; wel is het sinds vandaag aangepast en zijn de bd's in de selectie 6,66 euro p/st online.
    Dat zag ik gisteren ook. Vandaag echter weer de oude, hogere prijzen i.p.v. € 6.66

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Ja ja... reactie gehad van Mediamarkt op mijn versie van de e-mail. Een kort weinigzeggend mailtje. Uiteraard gaan ze niet alsnog uitleveren, maar dat had ik ook niet verwacht. Maar verder wordt er op geen punt ingegaan van mijn e-mail. Jammer. Met een net antwoord kweken ze al goodwill. Nee, klantgerichtheid zit ze niet in het bloed. Hoe zeer ze dat ook proberen te beweren.

    Ik wil wel benadrukken dat ik het net van ze vindt dat ze Star Wars uitleveren.
    Ongelooflijk dat je dit kan beweren...ik ben benieuwd voor antwoord had dan je willen hebben. Je weet toch zelf al hoe het zit? Ze gaan geen LOTR box gratis weggeven, het is een hele andere situatie dan met de Star Wars box.

    Misschien kijken ze trouwens nu wel uit met hun antwoorden, en houden ze het opzettelijk een beetje in het midden, anders worden ze er later om de oren mee geslagen, zoals je nu hebt gedaan met hun mailtje naar de bestellers van de SW box .

    Goodwill hebben ze al gekweekt trouwens, door de Star Wars box uit te leveren voor een belachelijke prijs .

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Dat zag ik gisteren ook. Vandaag echter weer de oude, hogere prijzen i.p.v. € 6.66
    En nu zijn de blu-rays weer 6,66 geprijsd per stuk in de 3 voor 20 aktie in de webshop, knipperlichtaanbieding...

  11. #211

    Standaard

    Anderhalve maand later hebben ze de problemen omtrend 3 voor 2 actie's nog steeds niet opgelost. Reageren op de mail doen ze inderdaad ook niet.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Anderhalve maand later hebben ze de problemen omtrend 3 voor 2 actie's nog steeds niet opgelost. Reageren op de mail doen ze inderdaad ook niet.
    Over welke actie gaat dit? want bij de blu-ray actie 3 voor 2 staat bij uw voordeel is reeds in de prijs verwerkt.

  13. #213

    Standaard

    ik zie geen overzicht van de blu-ray films welke 3 voor 2 zijn.
    Mediamarkt heeft altijd een slecht overzicht gehad.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 28-07-2011 om 17:33

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    ik zie geen overzicht van de blu-ray films welke 3 voor 2 zijn.
    Mediamarkt heeft altijd een slecht overzicht gehad.
    http://entertainment.mediamarkt.nl/f..._sale_3_voor_2

    Zijn DVD & Blu-ray!

    Hoe ik hier op ben gekomen? Heel simpel:
    1. Ga naar www.mediamarkt.nl
    2. Klik op Webshop
    3. Klik bij Themashops op Muziek, Films & Games
    En tada... daar staat een banner voor de 3 voor 2 actie!

    Even een tip: Zet aantal op pagina op 50, dan blijven er 3 pagina's over en op pagina 2 en 3 staan dan de Blu-rays (m.u.v. This is it op pagina 1). Let wel sommige DVDs (zoals Salt) zijn ook €9,99! Dus verwar ze niet met de Blu-rays. Succes!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Over welke actie gaat dit? want bij de blu-ray actie 3 voor 2 staat bij uw voordeel is reeds in de prijs verwerkt.
    Dat had ik inderdaad over het hoofd gezien. Tja, het zijn niet voor niets de kleine lettertjes...

    Helaas vind ik ze daarmee niet echt goedkoop.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  16. #216

    Standaard

    bol.com en free record shop is gelukkig beter in overzicht.

  17. #217

    Standaard

    Het is altijd leuk om bij de MM te kopen

    Vandaag ben ik naar de MM van City2 (Brussel) gegaan.
    Ik wou 2 Masters blu-ray's van 20th Century Fox HE kopen om van de "2 voor 25€" promotie te genieten. Één van de titels die ik wou kopen was "Some Like It Hot" maar die was vreemd genoeg aan 9,90€. Wat vreemd was want de andere titels waren allemaal aan 14,90€. Dit was al een goed koopje. Daarna heb ik twee andere Masters titels gevonden "28 Days Later" en "Four Weddings & A Funeral". Inééns zag ik dat de promotie geldig was tot einde maart 2011. Ik ga naar de infobalie om te vragen of die aktie nog altijd geldig was. Om zekers te zijn heeft de verkoper een bon gemaakt voor deze twee titels aan 25€.
    Ik ga naar de kassa en daar dachten ze dat de bon voor de drie blu-ray's was. Ik heb dus 3 blu-ray's van Fox voor de prijs van 25€ dwz 8,33€ per blu-ray.

  18. #218

    Standaard

    Het blijft vreemd als men er trots op is dat ze een fout van een medewerker van een winkel niet gemeld hebben, maar "lekker uitgebuit" hebben.
    Als het andersom is, wordt er moord en brand geschreeuwd.

  19. #219

    Standaard

    Ah! wie dat we hier hebben?

  20. #220

    Standaard

    Ik denk dat je bedoelt "wie hebben we daar". Maar misschien is je zin wel perfect Vlaams, dat kan ik natuurlijk niet beoordelen.

  21. #221

    Standaard Re:

    Even een vraag. Op dit moment is de Mediamarkt in Amersfoort in aanbouw en het gaat redelijk hard (geraamte gebouw staat overeind en ik zag vanochtend al de eerste panelen erin gaan). Nu staat het hele gebied (waar Mediamarkt in komt te staan) gepland voor eind 2012. Weet iemand of het de planning is dat deze Mediamarkt al eerder opengaat?

  22. #222

    Standaard

    Ik had een vraag die ik aan de MediaMarkt Groningen wou stellen, maar uiteraard nemen ze daar de telefoon amper op. Ik wist dat er in het verleden de telefoonnummers van hun afdelingen op de site stond (alleen van MM Groningen). En ik wist ook dat er een internetarchive is Dus bij deze wil ik de telefoonnummers van de MM Groningen graag met jullie delen:

    Telefoonnummers Afdelingen MediaMarkt Groningen:

    Portable 050-3172850
    Carhifi 050-3172864
    CD/DVD 050-3172876
    Computer 050-3172703
    Foto 050-3172895
    KTV 050-3172865
    Hifi 050-3172869
    KHH 050-3172882
    Telecom 050-3172855
    Witgoed 050-3172846
    Service 050-3172877


  23. #223
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Bedankt.

  24. #224

    Standaard

    Ben vandaag in Media Markt Breda (Woonboulevard) geweest, en wat is die duur seg! Dat zijn FRS prijzen, men vroeg voor Battleship blu-ray 23 euro, en voor The Avengers 3D zelfs 29,99 euro.

    Is er dan geen enkele concurrent in de buurt om de prijzen te doen dalen?

  25. #225

    Standaard

    Dat ben ik met je eens kristofke.

    Vandaag naar MM Enschede geweest. Maar wat schrok ik van de prijzen aldaar. Die zijn al zooo achterhaald. Zelfs de acties nodigen helemaal niet uit tot kopen. Erg tegen gevallen. Slechts 1 titel gevonden waar ik normaal met een hele stapel naar huis ga.

Pagina 9 van 40 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •