Pagina 22 van 40 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #526

    Standaard

    Top bedankt Rogue!!
    Gaat ik van de week eens even in het centrum een kijkje nemen

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Denk dat je overal alleen de goedkoopste gratis krijgt, je krijgt naar verhouding de
    korting over alle schijfjes.

    Ik zou zelf zulk voordelig mogelijk stapeltjes maken..... als je er al meer dan 3 kunt vinden
    In Maastricht was het in het verleden ook altijd 33% op elke titel.
    Straks eens gaan kijken of het nog altijd zo is.

  3. #528

    Standaard

    mmm, ben net even bij mm rotterdam centrum geweest,
    Maar of mijn telling klopt niet of hun kassa klopt niet

    heb het volgende gekocht:

    Captain America Winter Soldier - Prijs 12,99€ betaald 10,75€
    Pixels ltd gifset - prijs 34,99€ betaald 28,96€
    Fantastic Four - prijs 9,99€ betaald 8,27€

    9,99€ - 33% is naar mijn weten 6,70€
    12,99€ - 33% is naar mijn weten 8,71€
    34,99€ - 33% is naar mijn weten nog altijd 23,45€

    dus wat klopt er nu niet, ...kan ik niet meer tellen of is er iets fout gegaan bij de kassa??
    hoor graag jullie reactie
    Laatst aangepast door blraydvd : 25-05-2016 om 21:00

  4. #529

    Standaard

    Je hebt geen 33% korting gehad over de drie artikelen, maar de goedkoopste gratis. Die van €10 dus.
    Als je de drie verschillen tussen de oude en de nieuwe prijs optelt kom je op €10.

    De ene Marktplaats geeft de goedkoopste gratis, en bij de ander is 't bij 3 artikelen over alle artikelen 33% korting.

  5. #530

    Standaard

    ahh ok dus ik ben nu niet zo heel voordelig uit zeg maar

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    mmm, ben net even bij mm rotterdam centrum geweest,
    Maar of mijn telling klopt niet of hun kassa klopt niet

    heb het volgende gekocht:

    Captain America Winter Soldier - Prijs 12,99€ betaald 10,75€
    Pixels ltd gifset - prijs 34,99€ betaald 28,96€
    Fantastic Four - prijs 9,99€ betaald 8,27€

    9,99€ - 33% is naar mijn weten 6,70€
    12,99€ - 33% is naar mijn weten 8,71€
    34,99€ - 33% is naar mijn weten nog altijd 23,45€

    dus wat klopt er nu niet, ...kan ik niet meer tellen of is er iets fout gegaan bij de kassa??
    hoor graag jullie reactie
    De bewering van die 33 % af klopt niet.

    De actie is 3 halen 2 betalen. Ik vermoed dat ze in hun systeem het derde item moeten doorrekenen aan de kassa, en dus hebben ze een formule bedacht om dat verschil via korting op alle drie producten door te rekenen.

    Als je de optelsom maakt na de kortingen van de drie producten, is deze gelijk aan de optelsom van de twee duurste producten (het derde goedkoopste product is gratis).

    Ik ben gisteren naar MM Maastricht geweest, daar hebben ze een goed aanbod met hier en daar wat kortingen op titels, dus heb uiteindelijk drie recente blu-rays gekocht voor 5,33 € per stuk na de promotie.

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    De ene Marktplaats geeft de goedkoopste gratis, en bij de ander is 't bij 3 artikelen over alle artikelen 33% korting.
    Is dit bevestigd? Want ik vermoed dat men gewoon denkt dat het 33 % korting is omdat ze alle 3 producten verminderen op je kassaticket. Ik zou het raar vinden moest Mediamarkt dit niet hetzelfde doen voor al zijn winkels.

  8. #533

    Standaard

    mmm, dus als ik wel de 33% had gekregen had ik nog 11€ meer goedkoper uit geweest.
    mja beetje jammer, maar ach doen we niks aan, ruilen gaat ik ook niet meer hahaha

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Je hebt geen 33% korting gehad over de drie artikelen, maar de goedkoopste gratis. Die van €10 dus.
    Als je de drie verschillen tussen de oude en de nieuwe prijs optelt kom je op €10.

    De ene Marktplaats geeft de goedkoopste gratis, en bij de ander is 't bij 3 artikelen over alle artikelen 33% korting.

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bumblefeet Bekijk bericht
    Is dit bevestigd? Want ik vermoed dat men gewoon denkt dat het 33 % korting is omdat ze alle 3 producten verminderen op je kassaticket. Ik zou het raar vinden moest Mediamarkt dit niet hetzelfde doen voor al zijn winkels.

    Ik ben van de week ook in Mediamarkt Maastricht geweest en heb toen de volgende artikels gekocht. Tussen haakjes staat de prijs vermeld dat de titel normaal zou kosten. En ik heb alles in 1 keer afgerekend:

    - Big Game @ 5,32€ (6,99)
    - Run All Night @ 3,81€ (4,99)
    - Home Sweet Hell @ 6,85€ (8,99)
    - Inside Out (3D Versie) @ 17,11€ (24,99)
    - Everest (3D Versie - Zit verpakt in een steelcase) @ 15,75€ (22,99)
    - The Martian (3D Versie) @ 17,12€ (24,99)
    - The Hatefull Eights @ 9,99€ (14,99)
    - The Walk (3D Versie) @ 9,99€ (14,99)
    - Creed @ 10,01€ (15)

    Als enkel de 3 goedkoopste werden afgetrokken dan zou er enkel 6,99, 4,99 en 8,99 af moeten gegaan zijn. Alleen al op de 3 duurste heb ik meer korting gehad dan de prijs van de 3 goedkoopste gecombineerd.
    Als ik even snel natel dan wordt er ook geen 33% afgetrokken maar worden de titels door de computer per 3 gerangschikt op basis van de prijzen die het dichtst bij elkaar liggen en gaat er van die 3 dan telkens de goedkoopste af. Dus in mijn geval zijn de titels van 4,99, 14,99 en 22,99 er vanaf gedaan. En deze 3 prijzen worden dan verdeeld over de 3 artikelen die volgens de computer samen horen. De computer doet dus eigenlijk in een keer hetzelfde als dat wij zouden doen moesten we dezelfde artikels in 3 keren afrekenen.

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Ik ben van de week ook in Mediamarkt Maastricht geweest en heb toen de volgende artikels gekocht. Tussen haakjes staat de prijs vermeld dat de titel normaal zou kosten. En ik heb alles in 1 keer afgerekend:

    - Big Game @ 5,32€ (6,99)
    - Run All Night @ 3,81€ (4,99)
    - Home Sweet Hell @ 6,85€ (8,99)
    - Inside Out (3D Versie) @ 17,11€ (24,99)
    - Everest (3D Versie - Zit verpakt in een steelcase) @ 15,75€ (22,99)
    - The Martian (3D Versie) @ 17,12€ (24,99)
    - The Hatefull Eights @ 9,99€ (14,99)
    - The Walk (3D Versie) @ 9,99€ (14,99)
    - Creed @ 10,01€ (15)

    Als enkel de 3 goedkoopste werden afgetrokken dan zou er enkel 6,99, 4,99 en 8,99 af moeten gegaan zijn. Alleen al op de 3 duurste heb ik meer korting gehad dan de prijs van de 3 goedkoopste gecombineerd.
    Als ik even snel natel dan wordt er ook geen 33% afgetrokken maar worden de titels door de computer per 3 gerangschikt op basis van de prijzen die het dichtst bij elkaar liggen en gaat er van die 3 dan telkens de goedkoopste af. Dus in mijn geval zijn de titels van 4,99, 14,99 en 22,99 er vanaf gedaan. En deze 3 prijzen worden dan verdeeld over de 3 artikelen die volgens de computer samen horen. De computer doet dus eigenlijk in een keer hetzelfde als dat wij zouden doen moesten we dezelfde artikels in 3 keren afrekenen.
    Jij snapt het tenminste

    Ik had opgemerkt om zelf de meest voordelige stapeltjes te maken,
    dit omdat er in het verleden streken zijn uitgehaald en je de minst
    mogelijke korting kreeg en de kassa(het computer systeem) het
    zo duur mogelijk maakte voor de klant om zodoende zelf
    het minste verlies te lijden.

    Het is tegenwoordig zo dat ze nu zelf stapeltjes voor je maken
    die je zelf ook zou maken om zoveel mogelijk korting te krijgen,
    maar ja..... omdat ik niet kon garanderen dat ze het niet stiekem
    weer teruggedraaid zouden hebben zoals het wel eens in het verleden
    ging, raadde ik aan om zelf voordelige stapeltjes te maken.

    Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten, maar al te goed is buurmans gek

    Inderdaad alleen de goedkoopste is gratis, het staat een beetje moeilijk
    op de kassabon, maar ingeval van ruilen, heb je dan ook enkel recht
    op die verlaagde prijs.

    Nog een puntje waar je goed op moet letten, kijk ook verdomd goed uit
    of de juiste prijs gescand wordt door de kassa! het gebeurt regelmatig
    dat er een sticker op zit met een lage prijs en je moet soms het 3 voudige
    betalen, andersom komt overigens ook voor! Het is niet de prijs op sticker
    die wordt gescand, maar de barcode en de prijs staat in het systeem.

    GOED CONTROLEREN DUS
    Have fun and enjoy your collection

  11. #536

    Standaard

    Ik vroeg net in MM Schoten of de Belgische MM ooit nog eens een 2 + 1 actie gingen doen.

    Belgen wachten te veel op dit soort actie's om aankopen te doen was het antwoord.

    MM België heeft dus voorlopig geen plannen in die richting.

  12. #537

    Standaard

    Men doet meestal 2 maal per jaar een 2+1 in België.

    Maar bepaalde filialen doen dat al eens meer maar zonder heel veel ruchtbaarheid (dat ligt er al aan wie er voor moet opdraaien).

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik vroeg net in MM Schoten of de Belgische MM ooit nog eens een 2 + 1 actie gingen doen.

    Belgen wachten te veel op dit soort actie's om aankopen te doen was het antwoord.

    MM België heeft dus voorlopig geen plannen in die richting.
    En maar zeggen dat wij Hollanders gierig zijn...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #539

    Standaard

    Lijkt wel alsof de Media Markt steeds duurder wordt wat betreft muziek en films. Ik verbaasde me in ieder geval dat The Hateful Eight bij Boekenvoordeel/FRS 2 euro goedkoper is dan bij MM Utrecht (die niet echt goedkoop is, vergeleken met andere vestigingen). De filmsectie is sowieso flink aan het inkrimpen daar. Kijkt elke keer kleiner te zijn als ik er op bezoek ga.

  15. #540

    Standaard

    Ik denk dat het er toch allemaal mee te maken heeft dat er gewoon steeds minder omgezet wordt. Als ik zie in MM Amsterdam Arena hoe weinig mensen over de DVD-/Blu-ray afdeling lopen, dan zegt dat genoeg (Nog even afgezien van de takkeherrie die ze daar altijd draaien en wat muziek schijnt te zijn, want dat jaagt ook klanten weg). Maar waarom zou je voor iets betalen als je het ook gratis (en illegaal en straffeloos) van het internet kan plukken? Bovendien zie je een sterke verschuiving van de belangstelling voor films naar TV-series, anders kan ik het succes van Netflix niet verklaren.

    Bij MM Amsterdam Arena hebben ze nog een redelijke collectie Blu-rays en DVD's, al oogt het allemaal nogal rommelig omdat ze daar om voor mij onbegrijpelijke redenen DVD's en Blu-rays door elkaar hebben staan. Dat zoekt niet echt lekker, dat kan ik je wel vertellen. Wel is onlangs de afdeling wat anders ingedeeld. Leuke aanbiedingen hebben ze echter zelden en met hun prijsniveau zitten ze aan de bovenkant van de markt. Bij bol.com kun je vaker voor veel lagere prijzen terecht.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    ...Bij bol.com kun je vaker voor veel lagere prijzen terecht.
    Ik weet niet hoe het bij andere vestigingen gaat van MM, maar bij MM Eindhoven maken ze voor me een bon aan met de Bol.com prijs als ie daar dus goedkoper is, en dan krijg ik hem bij MM Eindhoven voor die prijs mee. Dat vind ik goede service.

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe het bij andere vestigingen gaat van MM, maar bij MM Eindhoven maken ze voor me een bon aan met de Bol.com prijs als ie daar dus goedkoper is, en dan krijg ik hem bij MM Eindhoven voor die prijs mee. Dat vind ik goede service.
    Dat is inderdaad heel bijzonder, want dat hoeven ze niet te doen, alleen als je hetzelfde product op de website van Media Markt of bij een andere winkel binnen een straal van 15 km goedkoper aantreft. Andere webwinkels zijn daar normaal gesproken van uitgesloten. Maar waarschijnlijk ben jij zo'n goede klant van de Eindhovense MM, dat ze jou dat voordeel gunnen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is inderdaad heel bijzonder, want dat hoeven ze niet te doen, alleen als je hetzelfde product op de website van Media Markt of bij een andere winkel binnen een straal van 15 km goedkoper aantreft. Andere webwinkels zijn daar normaal gesproken van uitgesloten. Maar waarschijnlijk ben jij zo'n goede klant van de Eindhovense MM, dat ze jou dat voordeel gunnen.
    Ik kom er inderdaad best vaak, en ben er een goede klant al zeg ik het zelf. Maar ze houden de laagste prijs aan, dus mocht ie duurder zijn in de winkel dan een online shop bv, dan passen ze hem aan en krijg je hem mee voor die prijs. Dat is zeer goede klantvriendelijk. Het zal ook mee spelen misschien dat je elkaar goed kent.

  19. #544

    Standaard

    Wil ik nog wat online bestellen, staan er veel titels niet op, of alleen de DVD uitvoering in plaats van de Blu-ray uitvoering. Baal ik wel van. de website is zwaar K..

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk dat het er toch allemaal mee te maken heeft dat er gewoon steeds minder omgezet wordt.
    Vroeger waren ze goedkoper maar sinds het verdwijnen van FRS en later het minder worden van V&D zag je de prijzen omhoog gaan (Utrecht is fors duurder geworden maar Eindhoven was tot mijn schrik ook ineens omhoog gegoten). Ik denk dat MM denkt dat ze nu de enige zaak zijn en dus even kunnen gaan verdienen. En dan vind ik het logisch als het rustiger wordt. De mensen zijn niet gek. Ik zie nieuwe tv-boxen liggen van € 39 (NCIS b.v.). Niemand betaalt dat ik in ieder geval niet (pas bij € 30 of lager wil ik ernaar kijken). Als ze nu gewoon lagere prijzen doorrekenen, verlaag je juist de drempel. Nu zorg je alleen maar voor minder aankopen dus ga je het aanbod weer verkleinen en nog verder omhoog qua prijs. Dat is een cirkel naar beneden. Ik koop zelf al aanzienlijk minder bij MM en meer online.

  21. #546

    Standaard

    Zelfs de aanbiedingen bij de MM zijn niet meer wat ze zijn geweest.

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is inderdaad heel bijzonder, want dat hoeven ze niet te doen, alleen als je hetzelfde product op de website van Media Markt of bij een andere winkel binnen een straal van 15 km goedkoper aantreft. Andere webwinkels zijn daar normaal gesproken van uitgesloten. Maar waarschijnlijk ben jij zo'n goede klant van de Eindhovense MM, dat ze jou dat voordeel gunnen.
    Wat je zegt klopt niet: ze moeten dat zeker wel doen, want op hun website staan ook een aantal webwinkels, o.a. BOL en Wehkamp, in de lijst van 25 grootste concurrenten:

    http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/over-ons.html

    Apple store
    Dixons
    Kijkshop.nl
    AO.nl
    Electroworld
    iCentre
    Bart Smit
    EP
    MyCom
    BCC
    Expert
    Phone House
    Bijenkorf
    Fonq
    Scheer en Foppen
    Blokker
    Create2Fit
    Sony Store
    Bose
    Harman/Kardon
    Wehkamp
    BOL.com
    Intertoys
    Coolblue.nl
    JBL

  23. #548

    Standaard

    Media Markt Oostakker hebben ze de filmafdeling heringericht. Niet veel veranderd of verkleind maar echt beter kan ik het niet noemen.

  24. #549

    Standaard

    Hebben ze bij jullie in Vlaanderen tegenwoordig de Blu-rays en DVD's ook door elkaar staan, zoals bijv. hier in Amsterdam? Ik vind dat zo ergerlijk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hebben ze bij jullie in Vlaanderen tegenwoordig de Blu-rays en DVD's ook door elkaar staan, zoals bijv. hier in Amsterdam? Ik vind dat zo ergerlijk.
    Nee gelukkig niet al is dit wel het geval bij MM Oostende bij de tv series.

Pagina 22 van 40 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •