Pagina 17 van 40 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #401

    Standaard

    Daar is volgens mij geen pijl op te trekken. De ene keer denk je dat ze hun leven gebeterd hebben en de keer er op krijg je weer een envelop. Als je meerdere artikelen besteld dan is de kans in ieder geval groter op een kartonnen doos.

  2. #402

    Standaard

    Resultaten Mediamarkt en Saturn: http://www.metrogroup.de/internet/si...Lde/index.html (net over de helft van de pagina). Zover ik begrijp, hebben ze in Duitsland wel minder gedraaid en gaat een nieuwe topman de verkoopkanalen beter bundelen. Maar er staat ook in dat ze tevreden zijn over de prestaties in Nederland.

  3. #403

    Standaard

    Blikvanger Saturn kleurt rood



    Di 30 jun: Het wordt toch even wennen, Tilburg zonder een Saturn. De mediaketen werd in 2008 met open armen ontvangen als dé trekker van het nieuwe Pieter Vreedeplein.

    En eerlijk is eerlijk, de winkel lokt nog altijd flink wat koopjesjagers, drukt een flinke stempel op het winkelgebied en liep voorop met koopzondagen- en avonden.

    Maar de Saturn verdwijnt. Nou ja, de naam in ieder geval. Het moederbedrijf van Saturn (Zo moet techniek) en Media Markt (Ik ben toch niet gek) wil zich liever op één naam en merk richten. En daarmee komt een eind aan ruim zes jaar Saturn in Tilburg. In september wordt de winkel ‘omgebouwd’ tot Media Markt, net zoals alle andere Saturn-vestigingen in Nederland.

    Gaat er veel veranderen? Wie gruwelt van Saturn, kan beter ook de Media Markt mijden. De trouwe fans van Saturn kunnen juist opgerust ademhalen. Er verandert niet veel bij de grote elektronicawinkel in Tilburg. Het blijft goed zoeken tussen al die computers, televisies, games, koptelefoons etc. etc.

    “Verbouwing is echt een te groot woord”, stelt de woordvoerster van Media Markt desgevraagd. “Ja, het blauw van Saturn wijkt voor het rood van Media Markt. De naam verandert. Borden worden aangepast.” Het is duidelijk, de winkel wordt niet helemaal op z’n kop gezet. De winkel blijft dan ook gewoon open tijdens de ombouw. “Iedereen kan zien hoe alles rood kleurt.”

    Geen mega-verbouwing dus en zelfs het Saturn-personeel is straks gewoon nog in Tilburg aan het werk.Het moet alleen even oefenen met de nieuwe naam Media Markt en slogan: ik ben toch niet gek. Maar dat is het dan.

    En toch is het straks wennen: Tilburg zonder een Saturn.

    Bron : BrabantsDagblad.nl

  4. #404

    Standaard

    Misschien een stomme vraag, maar weet iemand of MediaMarkt Eindhoven a.s zaterdag gewoon open is?

    Het is daar dan Roze Zaterdag, dus weet niet zeker of dan het filiaal/de winkels in Eindhoven open zijn.

  5. #405

    Standaard

    Ja hoor, gewoon open tot 19:00 uur. Zie de website van Media Markt.

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja hoor, gewoon open tot 19:00 uur. Zie de website van Media Markt.
    Dank je wel Frank

  7. #407

    Standaard

    Weet iemand of je bij Media Markt in België dvd & blu-rays kan kopen met Eco Cheques ? Ik gok van niet maar je weet nooit in die winkel?..

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Weet iemand of je bij Media Markt in België dvd & blu-rays kan kopen met Eco Cheques ? Ik gok van niet maar je weet nooit in die winkel?..
    In het eerste jaar van de Eco Cheques was dit wel het geval, het stak allemaal niet zo nauw.
    Waarschijnlijk door het verder vertellen dat het bij Mediamarkt wel mocht en bij andere winkels niet werd dit al gauw stopgezet en is het nu enkel mogelijk op Eco toestellen.
    BD (1243) What i Watch

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    In het eerste jaar van de Eco Cheques was dit wel het geval, het stak allemaal niet zo nauw.
    Waarschijnlijk door het verder vertellen dat het bij Mediamarkt wel mocht en bij andere winkels niet werd dit al gauw stopgezet en is het nu enkel mogelijk op Eco toestellen.
    Pff stom. Dan je krijg zo'n mooi bedrag aan van die cheques en ik koop buiten een tv haast nooit toestellen aan… Dwaze uitvinding.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 04-07-2014 om 17:34

  10. #410

    Standaard

    Nog even en je loon wordt opnieuw uitbetaald in waardebonnen die je kan spenderen in de winkel van de baas
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Pff stom. Dan je krijg zo'n mooi bedrag aan van die cheques en ik koop buiten een tv haast nooit toestellen aan… Dwaze uitvinding.
    Je moet al blij zijn dat je echocheques krijgt want iedereen heeft dat geluk niet.

  12. #412

    Standaard

    Vandaag weer eens in de Media Markt Amsterdam Arena binnengelopen, maar blijf het op een aantal punten toch een vreemde zaak vinden:
    1. Je moet rugtassen e.d. bij binnenkomst in kluisjes opbergen, hoewel vrouwen met schoudertassen meestal wel zo binnengelaten worden. Ik ken verder geen andere winkel in Nederland waar je je tas moet afgeven. Al hun producten zijn zichtbaar en onzichtbaar beveiligd en er loopt bewaking rond, dus wat is het probleem?
    2. Van de zes kassa's zijn er altijd maar maximaal 2 geopend, hoe druk het er ook is. Gevolg: onnodig lange rijen (vandaag zelfs maar 1 rij met 20 wachtende klanten, zonder dat de filiaal manager extra kassa's opent). Als je ziet hoeveel personeel uit hun neus staat te eten, denk je wel eens: ga jij eens een uurtje achter de kassa zitten. Zo ingewikkeld is dat niet.
    3. Dat volstrekt onnodige en overbodige gedoe met geprinte bonnen op A4-formaat in duplo als je bijv. met een DVD-speler in de doos wil afrekenen. Streepjescode op de doos en kassabon zouden toch voldoende moeten zijn als aankoopbewijs, zoals bij andere winkels. Met grotere artikelen die uit een magazijn moeten komen ligt dat natuurlijk anders, dat begrijp ik, maar dan zou je ook bij het afhaalpunt moeten kunnen afrekenen.
    4. Mensen die met stapels briefjes van 50 betalen die allemaal gecontroleerd moeten worden op echtheid. Je zou haast denken dat dat crimineel geld is. Wat is er mis met pinnen of met je credit card betalen? Hoef je niet met contant geld over straat, is veiliger en kost je uiteindelijk net zo veel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #413

    Standaard

    1. Best bijzonder idd, maar et een plastic tas mag je wel naar binnen hoor.
    2. Herken ik niet, hier in Arnhem zijn er vaak meer dan 2 kassa's open
    3. Bij bijvoorbeeld een Expert krijg je dat ook, best gebruikelijk in de branche en het vervaagt niet zoals de meeste kassabonnen na een tijd wel doen
    4. Ligt natuurlijk niet aan de MM en wat gaat het jou aan hoe mensen met hun geld omgaan of betalen. Je vergeet ook nog eens de ondernemer voor wie elke transactie met de bank geld kost, zo is mijn 'baas' elke maand al bijna 100 euro kwijt. En ja een gedeelte zal crimineel of zwart geld zijn, dat dan weer wel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #414

    Standaard

    Beetje raar om je druk te gaan maken waarom mensen contant betalen. En niet iedereen heeft een credit card.

    Amsterdam zal wel veel overlast ondervinden van jattende scholieren. Hier bij de AH moeten de kids ook hun schooltas afgeven. Ik als volwassene heb nog nooit gehad dat ik mijn tas moest afgeven bij de MM.

  15. #415

    Standaard

    De ArenA ligt vlakbij Zuid-Oost, nog meer hints nodig vwb het contante geld? Ik heb ooit een tijdje in een telecom zaak in de Bijlmer gewerkt, DAAR maak je pas rare dingen mee....

  16. #416

    Standaard

    In Rotterdam (centrum) is het ook verplicht om je tas in een kluisje te stoppen (en niet alleen voor pubers).

  17. #417

    Standaard

    Liever dat dan dat ze moeten vragen om in de tassen te kijken. Ik heb bij een supermarkt gewerkt, waar ik dat moest vragen. Ikzelf vond het net zo vervelend om te vragen als de meesten dat vonden om gevraagd te worden.

  18. #418

    Standaard

    Ja het is allebei niet echt gemakkelijk als klant zijnde, maar als winkelier wil je natuurlijk ook al het mogelijke doen om te voorkomen dat er zich winkeldiefstal kan voordoen. En dan is deze optie minder tijdrovend, dan dat je iedereen moet gaan controleren aan de kassa (waardoor de wachtrijen weer langer worden en voelen mensen zich eerder ongemakkelijk).

  19. #419

    Standaard

    Bij MM R'dam Centrum zijn ze alleen niet echt consequent hierin. Ik kan vrijwel altijd zo doorlopen, compleet met tassen van andere winkels.

  20. #420

    Standaard

    Ben gisteren nog even de Media Markt Amsterdam Arena binnengelopen. Hebben ze daar de hele DVD- en Blu-ray afdeling overhoop gehaald en nu alles door elkaar heen gezet. Weliswaar staat alles nog op genre bij elkaar (hoewel zo'n indeling altijd discutabel blijft), maar DVD's en Blu-ray's staan nu door elkaar heen. Gelukkig nog wel op alfabetische volgorde. Alleen de 3D Blu-rays hebben nog een eigen vak. Maar het geheel oogt nu erg rommelig en onprofessioneel. En als je alleen maar in Blu-ray's geïnteresseerd bent, zoek je je nu wezenloos. Dit schijnt tegen de wil van het personeel van hogerhand zo besloten te zijn. Een medewerker die ik er op aansprak gaf aan er ook niet gelukkig mee te zijn en had al van meer klanten klachten hierover gehad. Echt een domme actie van deze MM-vestiging, als je het mij vraagt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ben gisteren nog even de Media Markt Amsterdam Arena binnengelopen. Hebben ze daar de hele DVD- en Blu-ray afdeling overhoop gehaald en nu alles door elkaar heen gezet. Weliswaar staat alles nog op genre bij elkaar (hoewel zo'n indeling altijd discutabel blijft), maar DVD's en Blu-ray's staan nu door elkaar heen. Gelukkig nog wel op alfabetische volgorde. Alleen de 3D Blu-rays hebben nog een eigen vak. Maar het geheel oogt nu erg rommelig en onprofessioneel. En als je alleen maar in Blu-ray's geïnteresseerd bent, zoek je je nu wezenloos. Dit schijnt tegen de wil van het personeel van hogerhand zo besloten te zijn. Een medewerker die ik er op aansprak gaf aan er ook niet gelukkig mee te zijn en had al van meer klanten klachten hierover gehad. Echt een domme actie van deze MM-vestiging, als je het mij vraagt.
    In Rotterdam is dit ook zo. Je bent inderdaad een tijdje aan het zoeken als je een titel wilt die onder meerdere genres valt.

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ben gisteren nog even de Media Markt Amsterdam Arena binnengelopen. Hebben ze daar de hele DVD- en Blu-ray afdeling overhoop gehaald en nu alles door elkaar heen gezet. Weliswaar staat alles nog op genre bij elkaar (hoewel zo'n indeling altijd discutabel blijft), maar DVD's en Blu-ray's staan nu door elkaar heen. Gelukkig nog wel op alfabetische volgorde. Alleen de 3D Blu-rays hebben nog een eigen vak. Maar het geheel oogt nu erg rommelig en onprofessioneel. En als je alleen maar in Blu-ray's geïnteresseerd bent, zoek je je nu wezenloos. Dit schijnt tegen de wil van het personeel van hogerhand zo besloten te zijn. Een medewerker die ik er op aansprak gaf aan er ook niet gelukkig mee te zijn en had al van meer klanten klachten hierover gehad. Echt een domme actie van deze MM-vestiging, als je het mij vraagt.
    Die manager winkelt zeker nooit. Een klant die niet snel iets kan vinden, zie je snel weer vertrekken. Domme actie.

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ben gisteren nog even de Media Markt Amsterdam Arena binnengelopen. Hebben ze daar de hele DVD- en Blu-ray afdeling overhoop gehaald en nu alles door elkaar heen gezet. Weliswaar staat alles nog op genre bij elkaar (hoewel zo'n indeling altijd discutabel blijft), maar DVD's en Blu-ray's staan nu door elkaar heen. Gelukkig nog wel op alfabetische volgorde. Alleen de 3D Blu-rays hebben nog een eigen vak. Maar het geheel oogt nu erg rommelig en onprofessioneel. En als je alleen maar in Blu-ray's geïnteresseerd bent, zoek je je nu wezenloos. Dit schijnt tegen de wil van het personeel van hogerhand zo besloten te zijn. Een medewerker die ik er op aansprak gaf aan er ook niet gelukkig mee te zijn en had al van meer klanten klachten hierover gehad. Echt een domme actie van deze MM-vestiging, als je het mij vraagt.
    Bij de Saturn (binnenkort MM) in Hoofddorp is dit ook zo. Alleen de aanbiedingen liggen op die verlaagde displays, de rest staat idd op genre en bij de DVD's. EN ook alleen 3D heeft een aparte display (met veel te hoge prijzen, maar dat daargelaten). Voor sommige films moet je verschillende genres aflopen, want de genre-keuze van degene die de titels aanvult is soms ook verbazend...

  24. #424

    Standaard

    Bij de Media Markten in België doen ze ook rare dingen. Gisteren in Oostakker en in andere vestigingen halen ze om de zoveel rijen een volledige rij weg en hadden ze alles ondersteboven gelegd ?? Ik hoop dat ze de film afdelingen niet kleiner gaan maken en hoop dat ze de stock ofzo aan het opnemen zijn. Weet iemand wat hier de bedoeling van is. enkel in Zwijnaarde was dit nog niet het geval.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 17-09-2014 om 11:54

  25. #425
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ben gisteren nog even de Media Markt Amsterdam Arena binnengelopen. Hebben ze daar de hele DVD- en Blu-ray afdeling overhoop gehaald en nu alles door elkaar heen gezet. Weliswaar staat alles nog op genre bij elkaar (hoewel zo'n indeling altijd discutabel blijft), maar DVD's en Blu-ray's staan nu door elkaar heen. Gelukkig nog wel op alfabetische volgorde. Alleen de 3D Blu-rays hebben nog een eigen vak. Maar het geheel oogt nu erg rommelig en onprofessioneel. En als je alleen maar in Blu-ray's geïnteresseerd bent, zoek je je nu wezenloos. Dit schijnt tegen de wil van het personeel van hogerhand zo besloten te zijn. Een medewerker die ik er op aansprak gaf aan er ook niet gelukkig mee te zijn en had al van meer klanten klachten hierover gehad. Echt een domme actie van deze MM-vestiging, als je het mij vraagt.
    Inderdaad, erg onlogisch. Ik was er zaterdag op zoek naar Fright Night. Een nieuwe titel wat me toch een half uur kosten om te vinden. In Amsterdam Noord is dat gelukkig nog niet zo.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 17 van 40 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •