Pagina 24 van 40 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De prijserosie bij Blu-rays is zo enorm dat je over een half jaar hetzelfde of zelfs meer voordeel haalt op titels die je nu zou kopen.
    Dat merkte ik laatst bij De Surprise. Die kon ik voor € 5 bij MM Eindhoven kopen terwijl ik hem tussen nu en 12 maanden terug voor € 16 kon krijgen. Toen heb ik hem nog laten liggen.

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vind het zo langzamerhand allemaal lood om oud ijzer, dit soort acties. De prijserosie bij Blu-rays is zo enorm dat je over een half jaar hetzelfde of zelfs meer voordeel haalt op titels die je nu zou kopen. Bij dit soort acties is je voordeel het grootst als je allemaal dure titels koopt, bijv. boxsets of (recente) seizoenen van TV-series, maar dat ligt psychologisch voor de meesten altijd wat lastig. Die kopen eerder drie titels van een tientje waarbij ze een luttele 10 euro voordeel hebben. Bovendien lukt het mij tegenwoordig amper nog om drie interessante Blu-rays te vinden. De laatste keren ging ik zelfs met lege handen weer de Media Markt uit. En ik koop geen Blu-rays meer die ik normaal niet gekocht zou hebben, maar omdat ze opeens afgeprijst zijn, opeens wel aantrekkelijk zijn. Voor iemand die nog een Blu-ray collectie aan het opbouwen is of die door zijn kijkachterstand heen is, wellicht nog wel aanlokkelijk, maar niet meer voor mij. Ik laat ze lekker liggen, al kosten ze maar 5 euro of zo.
    Groot gedeelte eens, maar 10 euro is niet voor iedereen weinig, sterker nog daar kun je misschien nog wel 1 tot 2 films van kopen......
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #578

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vind het zo langzamerhand allemaal lood om oud ijzer, dit soort acties. De prijserosie bij Blu-rays is zo enorm dat je over een half jaar hetzelfde of zelfs meer voordeel haalt op titels die je nu zou kopen. Bij dit soort acties is je voordeel het grootst als je allemaal dure titels koopt, bijv. boxsets of (recente) seizoenen van TV-series, maar dat ligt psychologisch voor de meesten altijd wat lastig. Die kopen eerder drie titels van een tientje waarbij ze een luttele 10 euro voordeel hebben. Bovendien lukt het mij tegenwoordig amper nog om drie interessante Blu-rays te vinden. De laatste keren ging ik zelfs met lege handen weer de Media Markt uit. En ik koop geen Blu-rays meer die ik normaal niet gekocht zou hebben, maar omdat ze opeens afgeprijst zijn, opeens wel aantrekkelijk zijn. Voor iemand die nog een Blu-ray collectie aan het opbouwen is of die door zijn kijkachterstand heen is, wellicht nog wel aanlokkelijk, maar niet meer voor mij. Ik laat ze lekker liggen, al kosten ze maar 5 euro of zo.
    En Media Markt kennende gooien ze voor de actie nog even de prijs omhoog.

    Het is jammer, want ik hou van door de bakken struinen, maar het meeste koop ik tegenwoordig online. Goedkoper en een veel groter aanbod. Hier in Nederland komt de helft van wat ik interessant vind niet eens uit op blu-ray.

  4. #579

    Standaard

    Is het nu komende week die 2 + 1 gratis actie?

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Is het nu komende week die 2 + 1 gratis actie?
    Ja, heb de folder gezien.

  6. #581
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ja, vanaf morgen in Nederland.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Is het nu komende week die 2 + 1 gratis actie?

  7. #582

    Standaard

    Vroeger zei men altiijd 'Nedelanders zijn gierig.' Ik denk eerder dat wij Belgen dat zijn want de 2+1 actie is blijkbaar voltooid verleden tijd bij ons.

  8. #583

    Standaard

    Mediamarkt sluit vestiging Gent Korenmarkt en Mechelen: http://www.rtbf.be/info/economie/det...kro?id=9511579

    Ze gaan een soort shop in Makro België starten.

  9. #584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Mediamarkt sluit vestiging Gent Korenmarkt en Mechelen: http://www.rtbf.be/info/economie/det...kro?id=9511579

    Ze gaan een soort shop in Makro België starten.
    Zijn 2 winkels die nog niet zo lang bestaan in België maar ze bevinden zich midden in het stads centrum en in België is dat voor een winkel zoals Media Markt niet interessant. Fnac in gent is zo wel een grote concurrent kwijt. Zolang ze zwijnaarde of oostakker niet sluiten is het mij allemaal goed. De winkel in gent verhuist idd naar Makro in Eke maar dat is eigenlijk 5 miniuten rijden van Zwijnaarde dus weet niet of het interessant is om daar ook een vestiging te openen? Hopelijk sluiten ze hierdoor niet zwijnaarde.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 24-01-2017 om 13:43
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #585

    Standaard

    Gisteren even bij Media Markt R'dam Centrum naar binnen gestapt, aangezien ik een sollicitatie in de buurt had.

    Wat een armoedig zooitje is dat geworden zeg. De cd afdeling is om te huilen. Ze hebben nog wel aardig wat films, maar de prijzen liggen vele malen hoger dan wat je online kunt vinden. Toch nog Seizoen 1 van The Strain op blu-ray weten te scoren voor €15,-. Ook nog even bij Velvet Music naar binnen gestapt, maar die leven nog in 2005 wat films betreft. Wel veel import, maar achterlijk hoge prijzen en geen blu-rays. 20 euro voor een Ghibli dvd, terwijl ik voor 5 euro minder via Zavvi en Amazon de blu-ray (inclusief dvd) in huis kan halen. Ik stond dus snel weer buiten.

    Ik dacht dat Utrecht armoe troef was, maar naar Rotterdam hoef ik dus ook niet meer om films te kopen. Ik ben bang dat ik gebonden ben aan online shoppen.

  11. #586

    Standaard

    Mediamarkt Eindhoven is aan het verbouwen, en dit betekent dat de CD/DVD/Blu-ray afdeling tijdelijk sterk verkleind wordt (ongeveer tot 50m2). Maar volgens de planning moet het uiteindelijk wel groter worden dan het nu is. Ze blijven wel op de bovenste verdieping, alleen verhuist die afdeling wel naar de andere kant.

  12. #587

    Standaard

    In België volgende week BTW actie.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #588

    Standaard

    Diverse UHD titels slechts € 19,95 stuk, zie mijn post:

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...-Blu-Ray-actie

  14. #589

    Standaard

    Er wordt nauwelijks blu-ray verkocht in België. Zeker voor nichefilms (arthouse,...) en crime (just/lumiere) is het 90% dvd en 10% blu-ray.
    Zelfs als de blu-ray tijdens promo goedkoper staat dan de dvd neemt iedereen nog dvd!

    Het was bij makro trouwens ook uitverkoop nav fusie met mm (mm st pieters leeuw krijgt ruimte in makro van st pieters leeuw). Tot 70% en er stond nog geen kat.

    Ouderen kopen hooguit dvd (uitzonderlijk) en gezinnen onder 40 jaar hebben meestal geen dvd/blu-ray speler meer, in beste geval een console.
    Merendeel van mijn kennissen vinden me raar omdat ik nog hifi en blu-ray heb.

    Op het werk kijkt jongere generatie op tablet of laptop. Ik ken koppel die gewoon iedere avond naar laptop zit te kijken in de zetel, en het is niet van armoede.
    Gewoon een cultuur van niet te willen betalen voor film en muziek.

    Die promo's zijn letterlijk voor enkelingen, en dit zijn die hards die evengoed titels kopen als er geen promo is.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 27-02-2017 om 20:24

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Er wordt nauwelijks blu-ray verkocht in België. Zeker voor nichefilms (arthouse,...) en crime (just/lumiere) is het 90% dvd en 10% blu-ray.
    Zelfs als de blu-ray tijdens promo goedkoper staat dan de dvd neemt iedereen nog dvd!

    Het was bij makro trouwens ook uitverkoop nav fusie met mm (mm st pieters leeuw krijgt ruimte in makro van st pieters leeuw). Tot 70% en er stond nog geen kat.

    Ouderen kopen hooguit dvd (uitzonderlijk) en gezinnen onder 40 jaar hebben meestal geen dvd/blu-ray speler meer, in beste geval een console.
    Merendeel van mijn kennissen vinden me raar omdat ik nog hifi en blu-ray heb.

    Op het werk kijkt jongere generatie op tablet of laptop. Ik ken koppel die gewoon iedere avond naar laptop zit te kijken in de zetel, en het is niet van armoede.
    Gewoon een cultuur van niet te willen betalen voor film en muziek.

    Die promo's zijn letterlijk voor enkelingen, en dit zijn die hards die evengoed titels kopen als er geen promo is.
    Heb antidepressiva nodig na het lezen van dit stuk, ongelooflijk jammer dat het echt niche wordt de blu-ray markt

  16. #591

    Standaard

    Euh... tijd voor een nieuwe promotie. Bij aankoop van 2 Blu-rays gratis een doosje Prozac.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #592

  18. #593

    Standaard

    De ik-wil-alles-gratis-generatie maakt meer kapot dan ons lief is
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #594

    Standaard

    Wat ik soms jammer vind is dat ze bij de Mediamarkt van die retestrakke touwtjes om de boxsets doen ter beveiliging. Ze beschadigen daarmee de boxen. Die koop ik dan ook liever op bol.com.

  20. #595

    Standaard

    Komende week weer de 2+1 actie bij Media Markt
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #596
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mag ik even klagen over Mediamarkt Amsterdam Noord.

    Eerst altijd best een fijne winkel met een heel groot aanbod aan DVD's, BD's en zelfs UHD BD's. Maar sinds de winkel gehalveerd is is het echt een drama voor filmliefhebbers. Nu rest er beneden nog maar een heel klein hoekje die daarnaast hopeloos verouderd is. Klein bakje oude UHD BD's evenals de 3D-bak. Iets meer BD's en veel DVD's. En vrijwel geen een nieuwe titels. Het gedeelte nieuw leeft terug in de tijd. Best wel een fors stukje terug in de tijd. Teleurgesteld met al het geld nog op zak verliet ik de winkel. Het winkelcentrum is sowieso een armoedig vervallen zooitje, maar deze vestiging kom ik echt nooit meer. Jammer... Het enige wat daar rest is een hele goed wasstraat. dat is gelukt, maar alle bonusfeautures zijn mislukt.

    Eigenlijk wil ik alleen nog maar naar de Arena en soms Almere of Hoofddorp. Die zijn nog wel oké. Na zo'n trip van de V.S. wordt je daar echt niet vrolijk van... Gelukkig vier ik de Kerstdagen in New York!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 21-10-2017 om 17:31
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #597

    Standaard

    Vorige week dinsdag was ik even bij de Media Markt Amsterdam Arena en ik trof het niet want ze waren net de gehele Blu-ray / DVD / CD-afdeling aan het verbouwen. Dat beloofde niet veel goeds, want meestal slaan ze aan het inkrimpen. Ik ben de dagen erna niet meer langsgeweest, dus ik weet niet hoe het er nu uit ziet, maar eigenlijk kan ik er zelden nog maar iets van mijn gading vinden. Leuke aanbiedingen van nieuwe titels hebben ze al jaren niet meer, maar ook wat er verder staat (stond?) is nog steeds pittig aan de prijs. Dan slaag ik vaker bij bol.com, Wehkamp, eci of bij buitenlandse webshops. Ik denk dat het niet lang meer zal duren of de Blu-ray / DVD / CD-afdeling is verdwenen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #598

    Standaard

    Tsja, MM is gewoon duur. Met een 3=2 actie kan ik af en toe nog iets vinden, maar vaak genoeg ook niet.

  24. #599

    Standaard

    Kwam er afgelopen week achter dat de MM in Gent is verdwenen.

  25. #600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tsja, MM is gewoon duur. Met een 3=2 actie kan ik af en toe nog iets vinden, maar vaak genoeg ook niet.
    Dan heb je deze week geluk want in NL is het weer 3=2 actie.

Pagina 24 van 40 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •