Pagina 20 van 40 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #476

    Standaard

    De Media Markt in Den Bosch opent komende donderdag om 8:00 uur. Jan Smit doet de opening en zal om 19:00 optreden.

    http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/op...den-bosch.html
    Laatst aangepast door Frank : 16-06-2015 om 21:01 Reden: Jam Smit aangepast in Jan Smit

  2. #477

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Mooi, dus voor 19:00 uur weg zijn.

  4. #479

    Standaard

    Wellicht dat bovenstaande reacties verplaatst kunnen worden naar het topic van Media Markt Den Bosch? : http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...arkt+den+bosch

  5. #480

    Standaard

    Media Markt neemt Fame over en begint winkel in centrum Amsterdam

    Media Markt heeft vandaag, op het allerlaatste moment, de volledige voorraad overgenomen van de failliete platenzaak Fame Plaza in Amsterdam.

    Oorspronkelijk hadden belangstellenden vanaf morgen drie dagen lang de 6000 restanten uit de boedel hebben mogen opkopen. Maar de Media Markt heeft de cd's, dvd's, lp's en games vandaag in één koop opgekocht. De faillissementsuitverkoop is daarmee geannuleerd.

    Daarnaast hebben de Media Markt en Fame besloten samen de krachten te bundelen in het centrum van Amsterdam. Ze weten nog niet precies hoe, maar het moet een 'geweldige winkel' gaan worden. Fame is blij. In een mail aan hun klanten schrijven eigenaren Arthur ter Braak en Jeroen de Ruiter: "We zijn erg blij met deze positieve ontwikkeling en zien de toekomst met onze nieuwe partner zonnig tegemoet."

    Fame, ooit onderdeel van het roemruchte (maar ook al failliete) Free Record Shop, heeft een jarenlange geschiedenis van ellende. Zo werd in 2013 ook al gesproken over een doorstart van Fame.

    Bron: www.rtlnieuws.nl.

  6. #481

    Standaard

    FAME heropent in Media Markt Amsterdam Centrum

    Media Markt Amsterdam Centrum heeft naast de muziek- en filmvoorraad ook de rechten op de naam Fame overgenomen. De winkel wordt binnenkort heropend in Media Markt Centrum in Amsterdam.

    Media Markt noemt FAME 'een begrip voor muziekliefhebbers uit Amsterdam en daarbuiten'. Regelmatig vonden er signeersessies plaats met bekende artiesten. Om deze redenen is de keuze van Media Markt om FAME over te nemen een logische. "Winkelbeleving en service zijn voor Media Markt belangrijke pijlers", zegt Barry van Ruiven, directeur Media Markt Nederland. "Door het enorme assortiment dat ontstaat, kan het zomaar zijn dat je verrast wordt met een vondst, geattendeerd wordt op een muziekpareltje of nieuwe muziek of films ontdekt in de winkel. Of dat je er je favoriete artiest ontmoet bij een signeersessie."

    De komende maanden werkt Media Markt aan verdere activiteiten om consumenten te trekken. Zo wordt Juke, de muziekstreamingdienst van Media Markt, verder ontwikkeld door een volledig entertainmentassortiment te bieden. De fysieke winkels worden steeds meer een belevingsplek. "Winkelen gaat nog leuker worden. We gaan er alles aan doen om bezoekers een fantastische beleving te geven", zegt Van Ruiven. "Denk aan optredens, signeersessies en feesten – in lijn met ons doel om van elke Media Markt een 'pleasure dome' te maken. De overname van FAME sluit hier perfect op aan."

    Met de overname heeft Media Markt Amsterdam Centrum volgens eigen zeggen het grootste entertainmentassortiment in Nederland.

    Bron: www.entertainmentbusiness.nl.

  7. #482

    Standaard

    Vraagje ik ga morgen met mijn zoontje naar Toverland, nu ben ik zelf nog nooit in een Duitse MediaMarkt geweest en denk misschien te kijken naar wat titels die ik hier niet zo snel kan vinden op Blu-Ray.
    Ik zie 2 MediaMarkt's die redelijk te doen zijn in Afstand Krefeld en Monchengladbach.

    Iemand ooit hier geweest en welke zou dan meer de moeite zijn? (lees grotere aanbod aan titels)
    Of zal de MM in Venlo ook wat aanbod aan DE titels hebben?

    Alvast bedankt.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  8. #483

    Standaard

    Die in Krefeld is wel oke, ik vind daar best vaak wat leuke DE titels. Je hebt er ook 2 in Duisburg (waarvan eentje in het centrum en eentje in de buitenwijk die wat groter is) en die hebben wisselend aanbod. Ik vind de Duitse uitgaves van een aantal titels wel oke, bijvoorbeeld de LE van Flesh&Blood en ook hebben ze een aantal leuke 3D titels (zoals Running Scared en Gamer) die in NL niet worden uitgegeven. Ook heb ik daar Who Framed Roger Rabbit met NL subs gescoord.
    Ik zoek nog de 2-disc LE van Split Second (met Rutger Hauer), dit is een Bluray+dvd uitgave met op de DVD een internationale cut van de film. Op Amazon.de staat deze voor rond de 50 euro, maar als je em wat goedkoper kan vinden dan hou ik me graag aanbevolen (dat regel ik graag met je via PM).
    MM in Venlo vind ik tegenvallen en hebben geen DE titels.

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Die in Krefeld is wel oke, ik vind daar best vaak wat leuke DE titels. Je hebt er ook 2 in Duisburg (waarvan eentje in het centrum en eentje in de buitenwijk die wat groter is) en die hebben wisselend aanbod. Ik vind de Duitse uitgaves van een aantal titels wel oke, bijvoorbeeld de LE van Flesh&Blood en ook hebben ze een aantal leuke 3D titels (zoals Running Scared en Gamer) die in NL niet worden uitgegeven. Ook heb ik daar Who Framed Roger Rabbit met NL subs gescoord.
    Ik zoek nog de 2-disc LE van Split Second (met Rutger Hauer), dit is een Bluray+dvd uitgave met op de DVD een internationale cut van de film. Op Amazon.de staat deze voor rond de 50 euro, maar als je em wat goedkoper kan vinden dan hou ik me graag aanbevolen (dat regel ik graag met je via PM).
    MM in Venlo vind ik tegenvallen en hebben geen DE titels.
    Thanks, mocht het zover komen dat ik langs kan gaan, dan zal ik m'n ogen wel open houden voor je, betreft die titel!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  10. #485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Thanks, mocht het zover komen dat ik langs kan gaan, dan zal ik m'n ogen wel open houden voor je, betreft die titel!
    Superdank! Dit is de voorkant dus dan kan je deze makkelijk herkennen:



    Nogmaals dank!

  11. #486

    Standaard

    Hoi Rogier, door de extreme drukte bij Toverland, is het er niet meer van gekomen om uberhaupt nog de MediaMarkt in Duitsland te bezoeken! Hopelijk heb je elders meer geluk!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  12. #487

    Standaard

    Komende week in Nederland weer 3 halen, 2 betalen op alle CD's, DVD's, Blu-ray's, vinyl en games

  13. #488

    Standaard

    Gek dat Media Markt nog steeds niet in Nijmegen zit.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  14. #489

    Standaard

    Ik was vandaag vanwege een zakelijke afspraak weer eens in MM Utrecht (centrum). Qua oppervlakte was het niet veel gewijzigd maar het open plafond i.c.m. het gedimpte licht gaf geen lekker shopgevoel. Bij de printers was het ook al gedimpt.

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Hoi Rogier, door de extreme drukte bij Toverland, is het er niet meer van gekomen om uberhaupt nog de MediaMarkt in Duitsland te bezoeken! Hopelijk heb je elders meer geluk!
    Beetje late reactie, maar bedankt voor het proberen. Ik heb deze gelukkig in de tussentijd voor rond de 20 euro gevonden op Amazon.de dus ik ben tevreden.

  16. #491

    Standaard

    Iemand nog info of Mediamarkt nog de BTW dagen heeft? Traditioneel is deze aan het begin van het jaar.
    Ik ben in de markt voor een nieuwe PC .

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Iemand nog info of Mediamarkt nog de BTW dagen heeft? Traditioneel is deze aan het begin van het jaar.
    Ik ben in de markt voor een nieuwe PC .
    Is traditioneel in de maand maart/april dacht ik zo. Dan ben altijd zo stom om een nieuwe tv te kopen.

  18. #493

    Standaard

    In Nederland is het meestal de laatste week van januari...maar er is nog steeds niet uitgelekt. Vandaar mijn vraag, misschien heeft iemand inside information .

  19. #494

    Standaard

    Filmpje wat iemand heeft gemaakt naar aanleiding van de verhoging van producten bij de MM :

    https://www.facebook.com/BraboTurk/v...3/?pnref=story

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Filmpje wat iemand heeft gemaakt naar aanleiding van de verhoging van producten bij de MM :

    https://www.facebook.com/BraboTurk/v...3/?pnref=story
    Een beetje goedkoop om de guerillajournalist uit te hangen - een simpele winkelbediende heeft over het prijsbeleid geen fluit te zeggen - maar de man heeft wel een punt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #496

    Standaard

    Was vandaag na Deadpool IMAX in de MM in Rotterdam Centrum, media-afdeling is flink kleiner geworden.

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Was vandaag na Deadpool IMAX in de MM in Rotterdam Centrum, media-afdeling is flink kleiner geworden.
    Da's balen. Binnenkort maar eens zelf gaan kijken.

  23. #498

    Standaard

    Het lijkt erop dat consumenten die nog Blu-rays, CD's en DVD's kopen (hetzij in de winkel of via internet) zo langzamerhand een uitstervend ras aan het worden zijn... Jongeren kopen al helemaal niets meer van dat soort artikelen want die zijn eraan gewend geraakt dat je alles maar gratis (en vaak illegaal) kan downloaden. Die geven hun geld dan liever uit aan veel te dure telefoonabonnementen, gadgets en (merk)kleding. Nog even en er blijft geen enkele winkel meer over waar je dit soort artikelen kan kopen. Ik ken geen winkels buiten Media Markt waar ik nog terecht kan. V&D is ter ziele, Blokker verkoopt ze ook bijna niet meer, ga zo maar door.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #499

    Standaard

    Ik koop de laatste tijd al meer online dan offline. Vooral omdat de winkels domweg niet alles hebben staan. Zelfs een gangbare titel als Saving Mr Banks hadden ze niet bij de MM (stond zelfs niet in de pc) dus heb ik via Bol gekocht.

  25. #500

    Standaard

    Sterker nog: het is tegenwoordig een zeldzaamheid als ik iets niet online koop.

Pagina 20 van 40 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •