Pagina 19 van 40 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 1000 worden weergegeven.

Discussie: MediaMarkt Algemeen

  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dit komt omdat de MM online geen levertijden kent (tenzij handmatig aangemaakt) dus ze hebben het (staat op 24uur) of ze hebben het niet (en staat dus niet online).. slim is anders maar goed..
    Ik ben van mening dat online juist meer te vinden zou moeten zijn dan in de winkel.

  2. #452
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daarom koop ik ook vrijwel nooit online bij de mediamarkt. Weinig voorpret omdat er amper aanbod is. Dan struin ik nog liever de winkel door, die inderdaad legio bij mij in de buurt zitten, dat wel.

    Maar ik betrap mij er wel op dat ik graag de pre-order lijstjes door neus en dingen iig op mijn verlanglijstje zet bij of Bol of Wehkamp, de koop wordt echter vaak pas op het laatste moment gedaan in afwachtring van prijs fluctuaties online of bij de plaatselijk MM.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #453

    Standaard

    Ik categoriseer mm ook niet echt onder een webwinkel..ze kunnen nog flink leren van bol.com in dat opzicht..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik categoriseer mm ook niet echt onder een webwinkel..ze kunnen nog flink leren van bol.com in dat opzicht..
    MM is in eerste instantie een fysieke winkel die zich nu ook online begeeft.… Bol.com is een puur een webwinkel. Normaal dat ze online interessanter zijn qua aanbod.

  5. #455

    Standaard

    Hoe bedoel je nu? Online bestellen is toch al mogelijk sinds een langere tijd..als ik de website bezoek is het in mijn ogen nu iets meer verder ontwikkeld..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #456

    Standaard

    Ik probeer op de website een bestelling te doen voor 3 halen, 2 betalen, maar hij verrekent het niet goed in het winkelmandje?

    EDIT : Hij doet het al!
    Laatst aangepast door Ingmar B. : 02-12-2014 om 16:22

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik probeer op de website een bestelling te doen voor 3 halen, 2 betalen, maar hij verrekent het niet goed in het winkelmandje?
    Je weet dat de goedkoopste gratis is, of houd je daar al rekening mee? In de winkel werkt dat iig wel zo, het kassasysteem werkt helaas naar behoren
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je weet dat de goedkoopste gratis is, of houd je daar al rekening mee? In de winkel werkt dat iig wel zo, het kassasysteem werkt helaas naar behoren
    Ik was vergeten te lezen dat je handmatig een code moest invoeren om het effect te krijgen. Werkt nu dus

  9. #459

    Standaard

    Vreemd. Ik wou net mijn bestelling bevestigen en maken, en dan pakt hij de code opeens niet meer ( wie op de site staat aangegeven ). Dan maar morgen gewoon de winkel in.

  10. #460

    Standaard

    Klopt, hun website vermeldt: De actiecode "3is2" is niet meer geldig, maar op een ander forum heeft iemand gebeld met MM en schijnbaar een storing waardoor de 3is2 actie niet werkt op de Webshop. Ze hopen dat het morgenmiddag weer werkt.

  11. #461

    Standaard

    Prijzen online schommelen nogal, bv. maandag stuk lager t.o.v. nu:
    Transformers 4 steelbook blu ray 18,99 nu 19,99
    Frozen blu ray 10,- nu 15,94
    tinkerbell+piraten 10,-, nu 19,98

  12. #462

    Standaard

    3 weken ging in bij MM langs en vroeg ik wanneer de complete collectie van allo allo uitgebracht zou worden. Das was op 20 november en de prijs zou 39.95 zijn. dus ik langs op 23 november en wat denk je, de prijs is 99.95!!
    Vond het raar want andere collecties zoals blackadder, little britain, absolute fabulous waren allemaal 39.95.

    wacht wel tot het sinterklaas en kerst voorbij zijn.

  13. #463

    Standaard

    Allo Allo stond in de kerstfolder van Carrefour 59,90 euro, maar in de winkel hing een rechtzetting dat het 69,95 euro is (en dat is eigenlijk nog te laag, want de prijs is normaal 79,90, maar dat zou te "gortig" geweest zijn zulk verschil). De winkel hing wel meer vol met "rechtzettingen van de folder" ivm verkeerde prijzen. Ik noem dat lokkertjes om mensen naar de winkel te krijgen.

    Ivm Media Markt Turnhout, de entertainment afdeling is daar bijzonder klein tov andere Media Markten, maar de prijzen zijn op dit ogenblik wel de goedkoopste van het land. Dat is echter openingsaanbieding en dat zal volgend jaar wel veranderen naar een normaal niveau.

  14. #464

    Standaard

    Dat is duur, ik heb die box ooit voor 35 euro gekocht.
    Ik vraag me toch af hoe sommigen het lef hebben zulke hoge prijzen te vragen.

  15. #465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat is duur, ik heb die box ooit voor 35 euro gekocht.
    Ik vraag me toch af hoe sommigen het lef hebben zulke hoge prijzen te vragen.
    Ik vraag me altijd af waarom sommige mensen die bedragen klakkeloos betalen 59 euro is natuurlijk ook nog hardstikke duur. Zeker voor zo'n oude serie.

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat is duur, ik heb die box ooit voor 35 euro gekocht.
    Ik vraag me toch af hoe sommigen het lef hebben zulke hoge prijzen te vragen.
    Excuseer? Denkt u nu echt dat het de winkelier is die de hoge prijs van deze box bepaald?

    Ik kan u verzekeren dat Carrefour deze box verkoopt met verlies, aangezien ik de groothandelprijs voor deze box ken, en ook deze voor grote hoeveelheden. Carrefour kon het echter niet maken om er twintig euro naast te zitten en ze hebben er tien van gemaakt en de rest nemen ze er dan maar bij als verlies voor de drukfout.

    Het is EIC de nieuwe eigenaar van de BBC reeksen die de prijs bepaald. De vorige eigenaar was Warner die de rechten te koop had gezet voor een belachelijk hoog bedrag dat niemand de backcatalogus van BBC wou kopen. EIC heeft uiteindelijk een prijs onderhandeld maar het zal nog niet goedkoop geweest zijn. EIC weet dat Allo Allo een zeer goed verkopende titel is aangezien de laatste release in enkele weken was uitverkocht en Warner de productie van alle BBC titels had stilgelegd. En met die prijszetting proberen ze die investering in die titel goed te maken, wat natuurlijk hun recht is, u bent niet verplicht om deze te kopen, u kan altijd een prijsdaling afwachten.

    Ik moet voor deze box ook 79 euro vragen of ik maak er ook geen winst op!
    Laatst aangepast door kristofke : 15-12-2014 om 12:34

  17. #467

    Standaard

    Ah nee ik zei het juist erboven, ik heb voor die box indertijd amper 35 euro voor betaald.
    Net zoals ik dat gedaan heb bij de Keeping Up Appearrances box.

    MM, ik ben toch niet gek? dan antwoord ik daar op: u bent wel gek!

  18. #468

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    En voor het eerst doen Film, Muziek en Games ook mee, oftewel 17,36 % korting hierop.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  20. #470

    Standaard

    In de winkel nog niet gekeken, maar ik zag dat de prijzen op de website over het algemeen weer ver boven de gemiddelde prijs zit op dit moment.

  21. #471

    Standaard

    Zijn er al forummers in de MM van Duiven geweest? Hoe is deze t.o.v. Arnhem centrum?

  22. #472

    Standaard

    Sinds dat ze de boel in Arnhem om hebben gegooid ben ik eigenlijk niet meer op de tweede verdieping geweest. Qua oppervlakte lijkt Arnhem iets groter, maar dat zal wel niet zoveel verschillen. Afgelopen week was het in Duiven te druk om echt rustig te kunnen kijken, maar ik denk dat Arnhem een iets uitgebreider aanbod heeft en qua prijzen leek Duiven net iets duurder buiten de openingsaanbiedingen.

    Binnenkort nog maar eens langs gaan als het wat rustiger is voor een definitief oordeel.

  23. #473

    Standaard

    Ik ben laatst in duiven geweest. Het viel erg tegen en ik vind Arnhem vele malen beter (qua prijs en assortiment)
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  24. #474

    Standaard

    duiven is aardig. de reclame artikelen zullen ze wel hebben. prijs`is gelijk, dus arnhem is niet vele malen beter! wel in assortiment. maar je kunt bestellen en in duiven ophalen.
    voor de blu ray maakt het niet veel uit. wel voor de afstand. dat scheelt me wel.

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    duiven is aardig. de reclame artikelen zullen ze wel hebben. prijs`is gelijk, dus arnhem is niet vele malen beter! wel in assortiment. maar je kunt bestellen en in duiven ophalen.
    voor de blu ray maakt het niet veel uit. wel voor de afstand. dat scheelt me wel.
    Ieder zijn mening, vond het erg tegenvallen
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

Pagina 19 van 40 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •