Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 67 van 67 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Klinkt zo allemaal erg leuk en aardig, maar hoe is ie in het echt.

    Ik weet dat de Denon DVD-2800 ongeveer dezelfde specs. heeft, maar daar hoor ik wel af en toe over dat er kleine beeld probleempjes zijn (waar ik waarschijnlijk mis van kijk, maar de kritische testers niet). Denon heeft ook nog de DVD-3300. Dat is waarschijnlijk een van de beste DVD spelers onder de 10.000,00.

    Maar goed,

    Ga nooit af op functies uit een boekie. Het is overigens allemaal heel leuk dat die Sony ook SACD afspeeld, maar waarom kost de top stand alone SACD speler van Sony nou ruim over de 10.000,00 en heb je hier een DVD/SACD speler voor 5000,00.
    Krijg je toch weer dat er compromizen worden gesloten om van twee apparaten één te maken.

    Persoonlijk heb ik liever overal een appart apparaat voor. Ook in verband met eventueel stuk gaan. Met zo'n mega versterker/cd/dvd/sacd in één hoeft er maar één weerstandje van 10 cent door te fikken en je bent de versterker, je cd spekel, je dvd speler en je sacd speler kwijt. Dat is het grootste nadeel vind ik.
    Met vriendelijke groet, Jeroen
    Jeroen's experience!
    The only time she let's you go to the audio store is without the Mastercard!

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Huib van Brummelen
    Je kan als je geld hebt, het best die brute van sony kopen, maar die is online 00.... maar dan heb je ook wel het bruutste geweld en heeft zelfs een ingebouwde DD en DTS versterker als ik het niet mis heb.

    Onder de 500 piek heb je idd troep. Het beste kan je er een van Pioneer kopen. Deze zijn kwalitatief goed en niet al te duur en hebben veel functies. Toch zit je dan tussen de 800 en de 1000 piek

    Ik weet het allemaal niet hoor, ik been geen hardware freak... ik heb een spelertje staan van nog geen 400 gulden.. maar als ik dat commentaar hierboven zie staan, dan is dat dus nix !?

    Zeg wat je wilt, ik heb m staan in combinatie met een Yamaha surround set.. en ik vind het best:

    specs voor de liefhebbers:
    http://www.jmedata.se/prodinfo/tmp_389062567.asp

    Groeten
    Edwin

  4. #54

    Standaard

    Kijk, Edwin blijft met beide benen op de grond. Gewoon blijven redeneren vanuit je eigen budget.
    Ik had ook jaren lang een eenvoudige/goedkope CD-speler. Ik was tevreden. Vele jaren later kocht ik een kwalitatieve/ peperdure DENON.
    Jawel zeker 10 tot 20% beter geluidje, maar wel 300% duurder.
    Kortom, het is maar hoe gek je je laat maken.
    Een Rols Royce is prachtig, maar een Mercedes is ook bepaald geen slechte auto en met een Opel Astra kom ik ook op mijn werk.

  5. #55

    Standaard Goede budget dvd speler

    Volgens deze duitse site die door veel forumlezer wordt geprezen (en mij gelukkig is aangeraden)(http://www.areadvd.de/hardware/grund...gese1230.shtml)
    is deze grundig zeer de moeite waard voor zijn prijs ..... Nu lijkt het erop dat je bij Albert Heijn deze speler krijgt als je 15 DVD's aanschaft ... maar dat moet ik nog even uitzoeken.
    System Error

  6. #56

    Standaard Grundig en Albert heijn

    VoEven met grundig gebeldt en die bevestigd dat het op de grundig gdp 5100 gaat :


    Der Grundig Malaga SE-1230 sorgte für eine der größten Überraschungen im Testbetrieb - denn mit derart exzellenten Leistungen in allen Disziplinen hatte niemand gerechnet, so hat der bisherige alleinige Klassenprimus Pioneer DV-444 nun einen ernst zu nehmenden Konkurrenten, der ebenso wie der Pioneer nur beim Layerwechsel patzt. Zwar leistet sich der Grundig beim Anschlussfeld auf der Geräterückseite eine kleine Schwäche, kompensiert diese aber durch die praktisch perfekte MP3-Wiedergabe, die dem MP3-Freak noch mehr Optionen bietet als die ebenfalls sehr gute Funktion im Pioneer. Dazu kommt ein absolut hervorragendes Bild, Bildschärfe, Bildruhe, Detailtreue und Bildhomogenität sind zweifelsohne innerhalb der Klasse auf Top-Niveau. Dies gilt auch für die überragende Fernbedienung, die auch zu weitaus teureren Geräten noch bestens passen würde, und die einfache Bedienung. Ansprechend verarbeitet ist der Grundig auch noch. Nicht heran an den in diesem Punkt brillanten Pioneer kommt der Grundig beim Einsatz seiner D/A-Wandler - hier ist und bleibt der DV-444 Extraklasse. Extraklasse sind beide Player mit einem schnellen Laufwerk und einer sehr guten Fehlerkorrektur.

    Somit wird die Kaufentscheidung richtig schwer: Der Pioneer bleibt beim Analogton deutlich vorne, im Digitalton bieten Grundig wie auch Pioneer tadellose Leistungen. Bezüglich des Bildes gibt es ebenfalls ein Patt, wo der Pioneer mit seiner leicht besseren Detailtreue auftrumpft, schlägt der Grundig mit seiner für die Klasse überragenden Farbwiedergabe zurück. In der Gesamtbildschärfe bleibt ebenfalls der DV-444 knapp vorn, der Grundig hält mit seinem überdurchschnittlich guten Bild auch bei weniger überzeugender Software dagegen. Farbreinheit und Farbdekompression sowie die Bildruhe sind bei beiden Geräten hervorragend. Die Stunde des Grundig schlägt dann bei der MP3-Wiedergabe, die qualitativ der des DV-444 ebenbürtig ist, zugleich aber Funktionen bietet, mit denen der Pioneer nicht aufwarten kann - Pluspunkt Grundig. Und es bleibt nicht der einzige: Mit einer der besten Fernbedienungen überhaupt, die zurzeit bei einem DVD-Player zu finden sind, setzt der Malaga über seine Klasse hinaus Maßstäbe. Der Pioneer kontert dafür mit seinem besser durchdachten und ausgestatteten Anschlussfeld auf der Geräterückseite. Fazit: Der Malaga SE-1230 ist der zweite Player der 700 DM-Klasse, der sich ein "Ausgezeichnet" voll und ganz verdient. Zu hoffen bleibt nur, dass der beim Testgerät herrschende hohe Standard auch bei allen Exemplaren gleichbleibend ist - bei der letzten Generation (GDV-130) hatte Grundig verschiedene "Startschwierigkeiten" (Firmware).

    Der Grundig Malaga SE120 gefällt mit exzellenten Leistungen in allen Disziplinen

    Mittelklasse
    Pro:
    Bildqualität hervorragend

    Exzellente MP3-Funktion

    Ordentliche Verarbeitung

    Einfache Bedienung

    Überragende Fernbedienung

    Contra:
    Magere Anschlussbestückung und wenig durchdachtes Anschlussterminal

    Technische Daten:
    DVD-Video-Player mit MP3-Decoder

    Videoausgänge: 1x SCART (Nr. 1 mit RGB), 1 x Hosiden (S-Video), 1 x Cinch (Composite)

    Audioausgänge: Digital 1 x koaxial,
    analog:: 2 x Cinch 2-Kanal Downmix

    Maße (B x T x H): 36,0 x 24,6 x 7,3 cm

    Gewicht: 2,4 kg

    Preis: 699 DM (UVP)
    System Error

  7. #57

    Standaard

    Echt een goeie site, dat areadvd, ik ga nu nog even checken uit welke 20 dvd's je nou kan kiezen. Het klinkt als een goeie aanbieding. Ik laat het weten. Iemand kritiek op deze speler of aanbieding? Laat het asjeblieft weten, om me eventueel te behoeden voor een miskoop
    Ralph

  8. #58

    Standaard

    Ben tot nu toe tot 15 titels gekomen waar je uit kan kiezen:
    Sneeuwitje, 102 dalmatiers, toy stiry 2, Kruimeltje, Tarzan, Dinosaur, The horse whisperer, When a man loves a woman, Runaway Bride, Pearl Harbour, The sixth sense, Unbreakable, Armageddon, Gone in 60 seconds, Enemy of the state.
    Ralph

  9. #59

    Standaard

    De andere 5 films zijn: The rock, Air force one, Face off, Mission to Mars en The Insider. Actie gaat morgen officieel van start. Speler is Grundig 5100.
    Ralph

  10. #60

    Standaard regio patch

    En nu nog een handige tip voor het regio vrij maken. RCE proof natuurlijk !

    Ps. zoek dat ook nog voor de pioneer 444 (zal wel solderen worden).

    Misschien tijd voor een regio hack forum ?
    System Error

  11. #61

    Standaard

    voor grundig 5100 een hele vage regio hack:

    http://www.dvdregionhacks.com/html/r...rogdp5100.html

    site is er zelf ook vaag over. Iemand betere ideeen?
    Ralph

  12. #62

    Standaard Wel vaag

    Erg vaag .. zeker als je voor 800 piek een pioneer 444 regio vrij kunt kopen. Natuurlijk krijg je er geen 15 DVD's bij, maar voor fl100,- kan ik er vast wel 2 kopen.

    De pioneer heeft RGB en volgens mij de grundig niet, dus dat geeft wat beter beeld. Dan lijkt het wel kiezen voor 15 DVD's of beter beeld en geluid.

    P.
    System Error

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dadaveke
    is rotzooi daar krijg je spijt van.geloof me maar dan heb je binnen 3 maanden een nieuwe speler

    Wat een onzin, ik had laatst een test gelezen die beweert dat je een goede dvd-speler al hebt vanaf 600 piek. Ik weet niet wie je dit heeft verteld maar het is dikke onzin.

    P.S. dit was uit de consumenten-gids

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door papagaai-2



    Wat een onzin, ik had laatst een test gelezen die beweert dat je een goede dvd-speler al hebt vanaf 600 piek. Ik weet niet wie je dit heeft verteld maar het is dikke onzin.

    P.S. dit was uit de consumenten-gids
    Precies... uit de consumentengids... dat zegt al genoeg... ik hecht weinig waarde aan hun oordeel..

    Maar er zijn inderdaad al wel enkele redelijke spelers voor dat bedrag...

  15. #65

    Standaard

    Het is maar net waar je tevreden mee bent. De één is met een speler van 600 piek tevreden de andere niet. Simpel. Probleem is wat is de "beste" speler in één prijsklasse (bv 600 piek). En dit is weer voor iedereen verschillend omdat iedeeen andere eisen steld. Ik ben absoluut geen fan van de cb, en gebruik hun info ook niet. Maar het zal best handig zijn als je iets moet hebben waar je geen verstand van hebt, of niet in geïntresseerd bent (in mijn geval bv een stofzuiger )
    RSM heb jij trouwens na al deze info al een keuze (kunnen) maken? Ben benieuwd.

  16. #66

    Standaard

    Originally posted by forzavado
    Maar het zal best handig zijn als je iets moet hebben waar je geen verstand van hebt, of niet in geïntresseerd bent (in mijn geval bv een stofzuiger )
    Toen ik nog nergens verstand van had heb ik een DVD afgespeeld in een HOOVER-klopveegzuiger. Werkelijk eenmalig.

  17. #67

    Standaard

    De pioneer heeft RGB en volgens mij de grundig niet, dus
    Volgens www.areadvd.de heeft de grundig WEL een rgb scart
    Videoausgänge: 1x SCART (Nr. 1 mit RGB), 1 x Hosiden (S-Video), 1 x Cinch (Composite)
    Ralph

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •