Pagina 9 van 18 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 444 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    ik heb op dit moment ook zoiets (-26,94 euro) dus dat zou ik ook willen weten
    (misschien is de betaling nog niet binnen bij hun?)
    Dit kun je checken onder 'Mijn betaalgemak" > 'Mijn administratie'.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #202

    Standaard

    In die bestelling email die je van Wehkamp krijgt is die 10 euro in ieder geval verrekend staat ook -10 kortingcode in.

  3. #203

    Standaard

    Heeft iemand al problemen geconstateerd met de 10 euro waardebon korting te bestellen zonder een minimale bedrag van 50 euro?
    Laatst aangepast door RobinB : 04-09-2012 om 17:52

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #204

    Standaard

    Dan zou het niet moeten werken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #205

    Standaard

    haha, aangepast

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #206

    Standaard

    Ik had een dvd van 17euro daar ging 10 vanaf
    tot dusver geen probleem.

  7. #207

    Standaard

    Iemand al iets binnen van wat hij besteld heeft ?
    Ik heb op 29 augustus een aantal blurays besteld, maar heb nog niks ontvangen.

  8. #208

    Standaard

    Je kan gewoon bestellen. Wehkamp corrigeert het achteraf.

    Heb dat de vorige keer ook meegemaakt.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Je kan gewoon bestellen. Wehkamp corrigeert het achteraf.

    Heb dat de vorige keer ook meegemaakt.
    Hoe ziet dit achteraf corrigeren eruit?

    Ik heb Apocalypse Now voor 27 euro besteld, met 10 euro korting. Vandaag wel gewoon ontvangen.

  10. #210

    Standaard

    Dan moet je alsnog de 10,00 betalen.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  11. #211

    Standaard

    Zit erover te denken om de James Bond blu ray box (met boek) bij Wehkamp te bestellen. Iemand enige ervaring met de wijze waarop Wehkamp dit soort boxen verpakt? Ik zou er goed van balen als een dergelijk dure box beschadigd zou aankomen...

  12. #212

    Standaard

    Korting code "alsjeblieft" werkt niet (7,50 korting)
    Code is onbekend!

    Iemand hiermee ook problemen?

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Korting code "alsjeblieft" werkt niet (7,50 korting)
    Code is onbekend!

    Iemand hiermee ook problemen?
    heb je de aanhalingtekens wel verwijderd? dus alleen alsjeblieft intypen of plakken.

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    heb je de aanhalingtekens wel verwijderd? dus alleen alsjeblieft intypen of plakken.
    Yep

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Korting code "alsjeblieft" werkt niet (7,50 korting)
    Code is onbekend!

    Iemand hiermee ook problemen?
    In het goede vakje ingevuld?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #216

    Standaard

    Ik kreeg net een mail van wehkamp.

    "Je had het misschien zelf al gemerkt: er ging gisteren iets mis met onze kortingsactie. Door een technische fout werkte de actiecode ‘Alsjeblieft’ niet meer. "

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik kreeg net een mail van wehkamp.

    "Je had het misschien zelf al gemerkt: er ging gisteren iets mis met onze kortingsactie. Door een technische fout werkte de actiecode ‘Alsjeblieft’ niet meer. "
    Herb ik idd ook ontvangen

  18. #218

    Standaard

    Wehkamp heeft meerdere artikelen voor een veel te lage prijs op de site staan: Harry Potter Collection € 6,29, Avatar 3D € 8,99 etc.

  19. #219

    Standaard

    Zou dit werken of krijg je achteraf weer en rekening?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #220

    Standaard

    Je kunt het artikel toch binnen 14 dagen terug sturen...???

  21. #221

    Standaard

    Ze kunnen toch niet zo maar een hogere rekening sturen, hoewel ze dat met kortingscodes die verkeerd toegepast worden wel eens hebben gedaan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Zou dit werken of krijg je achteraf weer en rekening?
    Als je al betaald hebt mogen ze dat toch niet meer doen ? Als het al verzonden is.

    Dan zijn ze zelf akkoord gegaan met de lage prijs.
    Laatst aangepast door Macca728 : 23-12-2012 om 12:47

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Als je al betaald hebt mogen ze dat toch niet meer doen ?

    Dan zijn ze zelf akkoord gegaan met de lage prijs.
    Inderdaad.
    Als het nu om een artikel ging, dan kon de consument het nog begrijpen.
    Maar nu staat er met koeien letters 'SALE', staan er op veel van de artikelen stickers met 'actie', staat er onder aan de pagina hoeveel KORTING JE HEBT GEKREGEN (dus niets fout geprijsd, wehkamp geeft ZELF aan dat je KORTING hebt gekregen). Als je de producten via 'zoek' opzoekt, staan er precies dezelfde prijzen, als je er op klikt ook en in je winkelwagen ook. De oude prijs is doorgestreept, dus de consument ziet en denkt: 'O, we krijgen korting!'

    En als je via iDeal betaald ben je een overeenkomst aangegaan met de koper en zijn ze (volgens mij) ook verplicht om te leveren... Want jouw geld is weg. Als je nog niet hebt betaald, dan kan het anders zijn, want in de winkel moet je ook eerst betalen voordat je je spullen mee krijgt.

    Nou ja, nooit geschoten is altijd mis, maar ga nou aub niet 100 stuks bestellen of zo, want dat valt ook weer op. Gewoon een box-set en dan staan we wel sterk als ze iets gaan doen.

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Inderdaad.
    Als het nu om een artikel ging, dan kon de consument het nog begrijpen.
    Maar nu staat er met koeien letters 'SALE', staan er op veel van de artikelen stickers met 'actie', staat er onder aan de pagina hoeveel KORTING JE HEBT GEKREGEN (dus niets fout geprijsd, wehkamp geeft ZELF aan dat je KORTING hebt gekregen). Als je de producten via 'zoek' opzoekt, staan er precies dezelfde prijzen, als je er op klikt ook en in je winkelwagen ook. De oude prijs is doorgestreept, dus de consument ziet en denkt: 'O, we krijgen korting!'

    En als je via iDeal betaald ben je een overeenkomst aangegaan met de koper en zijn ze (volgens mij) ook verplicht om te leveren... Want jouw geld is weg. Als je nog niet hebt betaald, dan kan het anders zijn, want in de winkel moet je ook eerst betalen voordat je je spullen mee krijgt.

    Nou ja, nooit geschoten is altijd mis, maar ga nou aub niet 100 stuks bestellen of zo, want dat valt ook weer op. Gewoon een box-set en dan staan we wel sterk als ze iets gaan doen.
    Ja er staat duidelijk afprijzing onder. En de totale korting die je krijgt.

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Ja er staat duidelijk afprijzing onder. En de totale korting die je krijgt.
    En de oude prijs staat doorgestreept.

    Dus wehkamp WEET dat je korting krijgt, het wordt zelfs voor je uitgerekend.

    Ze kunnen niet zeggen dat het een fout was, want ze wisten wel dat je korting hebt gekregen.

    Het is niet zo dat ze de verkeerde prijs hebben getypt of zo, daar is het veel te gedetailleerd voor (alles klopt precies namelijk).

Pagina 9 van 18 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •