Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 444 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Weet iemand hoe ik het onderstaande bericht moet interpreteren?

    Bij controle in onze administratie is gebleken dat je één of meerdere waardebonnen verzilverd hebt. Eén van de voorwaarden voor verzilvering is, dat je daarbij een bestelling plaatst. Voor zover wij kunnen nagaan hebben we geen bestelling ontvangen.

    Wij brengen het verzilverde bedrag daarom weer in rekening.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Weet iemand hoe ik het onderstaande bericht moet interpreteren?
    Waarschijnlijk heb je een keer een bestelling niet afgemaakt i.c.m. een waardebon en dan komt die waardebon in je rekeningoverzicht terecht. Als je dan niets besteld krijg je een saldo van -7,50 euro op je rekeningoverzicht. Als ze daar 7,50 bij in rekening brengen word je saldo weer 0,00 euro.

    Ik denk dat dit het is, check je rekeningoverzicht op hun website zou ik zeggen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Waarschijnlijk heb je een keer een bestelling niet afgemaakt i.c.m. een waardebon en dan komt die waardebon in je rekeningoverzicht terecht. Als je dan niets besteld krijg je een saldo van -7,50 euro op je rekeningoverzicht. Als ze daar 7,50 bij in rekening brengen word je saldo weer 0,00 euro.

    Ik denk dat dit het is, check je rekeningoverzicht op hun website zou ik zeggen
    Rekeningoverzicht is nog niet bijgewerkt vandaar. Heb gewoon die kortingsbon ingevoerd , maar verder niets besteld. Mijn Saldo is daar nu -7,50 hopelijk gaat deze gewoon terug naar 0,00. Heb geen zin een rekening voor 7,50 euro voor het invoeren van een kortingsbon, want je weet het maar nooit bij bedrijven alla de wehkamp.

  4. #129

    Standaard

    Ik heb daar een blu-ray besteld (preorder)
    Betaald via iDeal

    Echter de prijs is met 2,50 gedaald, hebben ook dfe verlaagde prijs berekend.
    Er staat nu een bedrag van -2,50 in het rekening overzicht

    Wordt dat bedrag teruggestort?

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb daar een blu-ray besteld (preorder)
    Betaald via iDeal

    Echter de prijs is met 2,50 gedaald, hebben ook dfe verlaagde prijs berekend.
    Er staat nu een bedrag van -2,50 in het rekening overzicht

    Wordt dat bedrag teruggestort?
    Ja, 1x per maand wordt dat verrekend. Wanneer precies is mij ook niet altijd duidelijk, maar mijn ervaringen met Wehkamp zijn op dat gebied wel goed.

  6. #131

    Standaard

    Maandag is blu-ray bestelling verstuurd, is nog steeds niet ontvangen.
    Ik heb deze al op dinsdag verwacht, of uiterlijk vandaag

    Een andere bestelling die dinsdag verstuurd is heb ik vandaag wel ontvangen.

    Ben bang dat de enveloppe verkeerd is terechtgekomen
    Heb Wehkamp een mailtje gestuurd hierover.

    Weet iemand hoe de service van Wehkamp is in dergelijke gevallen?

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Maandag is blu-ray bestelling verstuurd, is nog steeds niet ontvangen.
    Ik heb deze al op dinsdag verwacht, of uiterlijk vandaag

    Een andere bestelling die dinsdag verstuurd is heb ik vandaag wel ontvangen.

    Ben bang dat de enveloppe verkeerd is terechtgekomen
    Heb Wehkamp een mailtje gestuurd hierover.

    Weet iemand hoe de service van Wehkamp is in dergelijke gevallen?
    Nog nooit iets niet ontvangen bij Wehkamp.
    Maar wordt wel door Selekvracht bezorgd en daar zijn mijn ervaringen niet super mee........

  8. #133

    Standaard

    Is binnen, gelukkig

  9. #134
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Hoe is de Wehkamp qua verzenden, verpakken ze het een beetje goed? Zit namelijk niet te wachten dat slipcases ingedeukt binnen komen.

  10. #135

    Standaard

    Nooit problemen gehad met Wehkamp.
    Prima service

  11. #136

    Standaard

    Meestal verpakt in een kartonnen envelop ala amazon.de/co.uk/fr/it en daarover nog een papieren 'Wehkamp' zak.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #137
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Klinkt goed.

  13. #138

    Standaard

    En meestal zitten de kartonnen enveloppen niet eens dicht, dus kun je die weer gebruiken als je een ruil/verkoop deal sluit :P

  14. #139

    Standaard

    Gisteren The Immortal besteld voor € 8,09. Zag vandaag op mijn online overzicht dat de blu-ray opeens uitverkocht is. Maar je kunt inmiddels wel een blu-ray met de film voor €17 nog wat bestellen.

    Heb ze volgende mail gestuurd:
    Hallo,
    Ik heb gisteren besteld de blu-ray Immortal. Deze staat nu als uitverkocht. Maar inmiddels is onder een ander bestelnummer de blu-ray weer gewoon leverbaar. De prijs voor de originele bestelling was laag, maar via elcheapo was de blu-ray ook elders voor een soortgelijke, maar iets hogere,lage prijs leverbaar.Ik ga er dan ook van uit dat u de blu-ray toch nog voor de overeengekomen prijs kunt leveren.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Gisteren The Immortal besteld voor € 8,09. Zag vandaag op mijn online overzicht dat de blu-ray opeens uitverkocht is. Maar je kunt inmiddels wel een blu-ray met de film voor €17 nog wat bestellen.

    Heb ze volgende mail gestuurd:
    Hallo,
    Ik heb gisteren besteld de blu-ray Immortal. Deze staat nu als uitverkocht. Maar inmiddels is onder een ander bestelnummer de blu-ray weer gewoon leverbaar. De prijs voor de originele bestelling was laag, maar via elcheapo was de blu-ray ook elders voor een soortgelijke, maar iets hogere,lage prijs leverbaar.Ik ga er dan ook van uit dat u de blu-ray toch nog voor de overeengekomen prijs kunt leveren.
    haha dezelfde truc als Bol.com.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Gisteren The Immortal besteld voor € 8,09. Zag vandaag op mijn online overzicht dat de blu-ray opeens uitverkocht is. Maar je kunt inmiddels wel een blu-ray met de film voor €17 nog wat bestellen.

    Heb ze volgende mail gestuurd:
    Hallo,
    Ik heb gisteren besteld de blu-ray Immortal. Deze staat nu als uitverkocht. Maar inmiddels is onder een ander bestelnummer de blu-ray weer gewoon leverbaar. De prijs voor de originele bestelling was laag, maar via elcheapo was de blu-ray ook elders voor een soortgelijke, maar iets hogere,lage prijs leverbaar.Ik ga er dan ook van uit dat u de blu-ray toch nog voor de overeengekomen prijs kunt leveren.
    Inmiddels e-mail ontvangen, de limited edition (26/10) staat weer op de bestellijst. En hij staat ook nog steeds op de site.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Gisteren The Immortal besteld voor € 8,09. Zag vandaag op mijn online overzicht dat de blu-ray opeens uitverkocht is.
    Datzelfde heb ik al op 11 juli meegemaakt. Immortal besteld voor € 8.99, de dag daarna in mijn bestellijst op "Uitverkocht". Bestelnummer was toen 861-91-187. (De huidige versie met een prijs van € 17 heeft bestelnummer 861-90-144.)

    Kennelijk een terugkerende fout

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Datzelfde heb ik al op 11 juli meegemaakt. Immortal besteld voor € 8.99, de dag daarna in mijn bestellijst op "Uitverkocht". Bestelnummer was toen 861-91-187. (De huidige versie met een prijs van € 17 heeft bestelnummer 861-90-144.)

    Kennelijk een terugkerende fout
    En is de blu-ray al geleverd?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    En is de blu-ray al geleverd?
    Nee, die staat nog steeds op mijn bestellingen-overzicht met de vermelding "Uitverkocht". Al een week of 10 dus.

    Ik vond het destijds wel vreemd, maar dacht er daarna eigenlijk niet meer over na. Totdat ik jouw bericht las.

    Het zal in ieder geval geen bewuste actie van Wehkamp zijn geweest om een te lage prijs te herstellen. Wehkamp doet daar nooit zo flauw over.

    Voorbeeld:
    Ik heb begin juli 30 BD's bij wehkamp besteld tijdens een 2 voor € 15 actie. Vrijwel alle BD's werden echter voor € 2,50 per stuk in het karretje geplaatst i.p.v. € 7,50 per stuk. Zelfs een dag of 10 later werden de laatste 12 nog te bezorgen BD's gewoon geleverd tegen de prijs van € 2,50 per stuk. (De kennelijke fout was toen op de site allang hersteld)

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Nee, die staat nog steeds op mijn bestellingen-overzicht met de vermelding "Uitverkocht". Al een week of 10 dus.

    Ik vond het destijds wel vreemd, maar dacht er daarna eigenlijk niet meer over na. Totdat ik jouw bericht las.

    Het zal in ieder geval geen bewuste actie van Wehkamp zijn geweest om een te lage prijs te herstellen. Wehkamp doet daar nooit zo flauw over.

    Voorbeeld:
    Ik heb begin juli 30 BD's bij wehkamp besteld tijdens een 2 voor € 15 actie. Vrijwel alle BD's werden echter voor € 2,50 per stuk in het karretje geplaatst i.p.v. € 7,50 per stuk. Zelfs een dag of 10 later werden de laatste 12 nog te bezorgen BD's gewoon geleverd tegen de prijs van € 2,50 per stuk. (De kennelijke fout was toen op de site allang hersteld)
    Dan zou ik er toch eens een maitlje achteraan sturen, bij mij hebben ze het inmiddels herstelt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #146

    Standaard

    Misschien een leuk weetje.

    Mocht je weer een 10 euro waardebon ontvangen en je weet niet wat je moet bestellen? Bestel een willekeurig dvd voor 10 euro, laat het toesturen aan een DHL afhaallocatie en haal de dvd niet op. Vervolgens wordt de dvd na een maand teruggestuurd naar wehkamp en krijg je het geld op je bankrekening gestort.

  22. #147

    Standaard

    Sinds eergisteren is de status van mijn From Dusk Till Dawn BR 'verzonden'. Echter nog niet ontvangen. Vreemd. Hopelijk vandaag dan.

  23. #148
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Sinds eergisteren is de status van mijn From Dusk Till Dawn BR 'verzonden'. Echter nog niet ontvangen. Vreemd. Hopelijk vandaag dan.
    Dat kan ik jou wel uitleggen. De leverancier heeft 'm naar Wehkamp toegestuurd. De dag daarna (vandaag dus) kun je op Mijn Wehkamp naar jouw bestellingen en kun je op "VERZONDEN" klikken voor de status. Op jouw Blu-ray zit straks een gele sticker.

    Zo doen ze dat altijd met nieuwe releases.

  24. #149

    Standaard

    Hm...dus die hoef ik vandaag nog niet te verwachten. Jammer. Thx voor de uitleg

    Edit: Net even gekeken maar bij bestellingen staat nu het volgende:


    Hieronder zie je de status van je bestellingen van de afgelopen 3 maanden.
    Eventueel kun je bestellingen annuleren of nogmaals bestellen.

    Op dit moment hebben wij geen bestelling voor je genoteerd staan.

    Bij rekeningoverzicht staat ook niks?? Huh...

    Lijkt wel of hij gewoon weg is...
    Laatst aangepast door Dan G. : 23-11-2011 om 14:08

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Hm...dus die hoef ik vandaag nog niet te verwachten. Jammer. Thx voor de uitleg

    Die van mij is gisteren verstuurd, en is vandaag binnengekomen bij DHL.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •