Pagina 5 van 18 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 444 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Iemand nog 7,50 kortingcode?
    Zou hier heel blij mee zijn

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Iemand nog 7,50 kortingcode?
    Zou hier heel blij mee zijn
    Niemand.....

  3. #103

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ze zijn inmiddels verlopen
    Dat is jammer , maar toch bedankt voor je reaktie

  5. #105

    Standaard

    Nog even Wehkamp in goed dag licht brengen. Heb mijn bestelling ontvangen vandaag, met de korting verwerkt. Top, en helemaal goed verlopen met de klanten service!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #106

    Standaard

    Kreeg zojuist een mailtje:

    Beste J. van Buel,

    Bij controle in onze administratie is gebleken, dat je meerdere waardebonnen hebt verzilverd. Op de waardebon-email die aan jou verzonden is hebben de voorwaarden voor verzilvering gestaan. Eén daarvan was dat per klant maximaal 1 waardebon verzilverd kon worden.

    Wij brengen daarom het teveel verzilverde weer in rekening. Op wehkamp.nl onder mijn administratie is deze correctie zichtbaar.

    Met vriendelijke groet,

    Ellen Boone
    wehkamp.nl klantenservice
    Wat een bull-shit zeg, heb nooit een waardebon ontvangen. Direct een mail gestuurd dat ik hiermee niet akkkoord ga.

  7. #107

    Standaard

    Heb je jouw waardebon aan iemand anders gegeven Jordy?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #108

    Standaard

    Nee, ik heb zelf geen waardebon ontvangen van Wehkamp maar wel 2 bonnen gebruikt van members hier op het forum. Het is toch belachelijk dat je vrolijk kunt bestellen een 2e keer en dan achteraf de rekening pas krijgt..

  9. #109

    Standaard

    Ik heb exact hetzelfde gehad, heen en weer gemaild, maar aan het kortste eind getrokken
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #110

    Standaard

    Tsja....je doet iets wat eigenlijk niet 'mag'....ik vind het dan ook niet zo raar dat ze je na een controle nog een naheffing versturen. Vaak kom je er meeweg...soms word je weleens 'geflitst'.

  11. #111

    Standaard

    Datzelfde probleem had ik ook. Eerst ging er wat mis met de betaling, na over en weer e-mailen (volstrekt nutteloos, omdat je telkens geautomatiseerde mails terugkrijgt...) en bellen bleek dat de DVD nog niet leverbaar was (levertijd was één week). Na 3 weken kreeg ik een mailtje dat ik 2 codes heb gebruikt en dat ik die €7,50 maar even moest gaan betalen.

    Heb ik daarna teruggemaild dat ik de order dan maar cancel en of ik dan mijn al betaalde geld terugkrijg. Geen antwoord op gehad...
    You shoot me in a dream, you beter wake up and apologize!
    - Reservoir Dogs (1992) -

  12. #112

    Standaard

    Ik heb ook niks meer gehoord van ze, vraag me ook af of en wanneer ze die €7,50 dan in rekening gaan brengen.

  13. #113

    Standaard

    Naheffing Jordy. Als je rekeningoverzicht op het einde van de maand wordt 'klaargezet' sta je opeens op min 7,50.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #114

    Standaard

    heb precies hetzelfde gezeik met ze gehad. Toch maar die 7,50 betaald. Geen zin in rekeningen en administratieve kosten.

    Blijf het wel een achterlijke actie van wehkamp vinden. Geen kudos voor wehkamp
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  15. #115

    Standaard

    Tja roomser als de paus heren lol
    Als je als actie van wehkamp 7,50 euri korting kan genieten en je doet er niks mee prima, gebruikt iemand anders deze ook prima maar gaat iemand kortingen verzamelen en moet ie vervolgens terugbetalen niet zeuren lol
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Tja roomser als de paus heren lol
    Als je als actie van wehkamp 7,50 euri korting kan genieten en je doet er niks mee prima, gebruikt iemand anders deze ook prima maar gaat iemand kortingen verzamelen en moet ie vervolgens terugbetalen niet zeuren lol
    Maar waarom hadden ze dat niet tijdens het bestellen kunnen aangeven ?, het lijkt me niet moeilijk om er voor te zorgen dat als je één maal een code hebt gebruikt dat je dan vervolgens geen andere codes meer kunt gebruiken.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #117

    Standaard

    Dat had wehkamp wellicht meeten beveiligen lees de software aanpassen(foutje) Wellicht gingen ze van de eerlijkheid van de mens uit ehhhhh....
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Dat had wehkamp wellicht meeten beveiligen lees de software aanpassen(foutje) Wellicht gingen ze van de eerlijkheid van de mens uit ehhhhh....
    Tja eerlijkheid van mensen, er was nogal wat onduidelijkheid over die kortingsbonnen (waar ik er 2 van 2 verschillende personen kreeg zonder zelf ooit de voorwaarden hebben te gelezen). Ik vind dan ook dat het systeem moet aangeven dat je reeds zo'n bon hebt gebruikt. Maar ik heb iig niets meer gehoord van Wehkamp dus ik vind het wel prima zo..

  19. #119

    Standaard

    Jordy dat valt me een beetje tegen van een crewmember van dvd forum Dat je het probeert prima maar lijkt em logisch dat het EEN Kortingsbon is.
    Je gaat morgen toch ook niet naar mediamarkt en zegt ik koop die tv met 500 euri korting van de advertentie en wilt 2 x de korting omdat je collega het ook heeft gezien en er geen gebruik van maakt.
    Slaat ook nergens op
    Ik zeg nice try maar achteraf niet miepen lol
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  20. #120

    Standaard

    Ja want crewmembers moeten altijd alles weten en alles volgens de - niet altijd duidelijke - regels doen LOL

  21. #121

    Standaard

    Ik heb nog een kortingsbon van €7,50, geldig tot en met 20 februari 2011.

    Indien iemand hem wil, stuur dan even een pm
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne T. Bekijk bericht
    Ik heb nog een kortingsbon van €7,50, geldig tot en met 20 februari 2011.

    Indien iemand hem wil, stuur dan even een pm
    code vergeven
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  23. #123

    Standaard

    Waarom hebben jullie die code's eigenlijk gekregen, want ik heb er geen gekregen terwijl ik normaal die dingen wel in mn mail krijg?

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Waarom hebben jullie die code's eigenlijk gekregen, want ik heb er geen gekregen terwijl ik normaal die dingen wel in mn mail krijg?
    Ik weet niet precies wanneer je deze kortingcode in je mail krijgt, maar ik denk dat je minimaal wel voor een bepaald bedrag moet hebben besteld in de terugliggende maanden (of misschien kijken ze wel naar het totaalbedrag dat je in een jaar hebt besteed). Zo heb ik in december en januari nog een aantal Blu-ray's bij ze besteld. En ik neem aan dat als je wel de reclame-mails ontvangt maar daar nooit wat bestelt, dat ze je dan niet zo maar een kortingscode geven. Maar zoals gezegd, dit is puur speculatie. De precieze reden waaarom de een wel en de ander geen kortingcode krijgt, weet ik dus niet. Ik zou zeggen: bel de klantenservice eens (of mail ze).

  25. #125

    Standaard

    Ik heb al tijden niets besteld en toch een code gekregen. Sterker nog de vorige bestelling was ook met een code
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 5 van 18 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •