Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 444 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Tegoeden storten wij binnen 30 dagen na het ontstaan automatisch terug op het bij ons bekende rekeningnummer. U krijgt vanzelf bericht.

    Natuurlijk kunt u ook een nieuwe bestelling doorgeven. Het tegoed wordt dan automatisch verwerkt met deze bestelling.

    Klik op de volgende link om direct naar onze website te gaan en een bestelling te plaatsen: www.wehkamp.nl

    Let op! Is er nog een bestelling onderweg of is het tegoed ontstaan door het verzilveren van een waardebon, dan betalen wij dit niet uit.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Damn vind het echt een raare streek..mijn bestelling was dus niet aangekomen, betaling wel verricht, daarna wordt er vermeld dat de titel ineens niet leverbaar is, en omruilen gaat ook al lekker onhandig of 30 dagen wachten..denk dat ik effe een klacht ga indienen..die 7,50 bonnen brengen mij alleen ongeluk

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #77

    Standaard

    Vandaag Minority Report en Road to Perdition binnen gekregen, die ik die zaterdag pas had besteld en waarbij gisteren nog bij mijn orderoverzicht werd aangegeven dat de levertijd 1 week was.
    Gisteren avond kreeg ik dus onverwacht een verzendmail, en nu al binnen (via selectvracht)

    Nu blijkt dus dat ze al snel een levertijd van 1 week aangeven terwijl het in werkelijkheid vaak binnen enkele dagen in huis is.

    Ook heb ik maar 1,95 Euro verzendkosten betaald terwijl op de site staat aangegeven dat verzending naar een thuisadres 2,95 Euro kost.
    Betaald met iDeal.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #78

    Standaard

    Het pakketje kwam laat in de middag, maar ik heb ook Minority Report en Road to Perdition mogen ontvangen, nadat ik gisteravond een verzendbevestiging had gekregen. Erg mooi verpakt en er zat zelfs al een retourenvelop bij, erg netjes allemaal!

    En inderdaad, hier ook maar €1,95 verzendkosten betaald en niets gemerkt van die euro extra. Ook ik heb met iDeal betaald.

  4. #79

    Standaard

    Bij Wehkamp kun je gewoon goed bestellen, mijn ouders zijn daar al jaren klant en ik heb al best veel dvd's, soms ook boxsets, gekocht zonder problemen. Mijn ouders kopen er regelmatig andere producten, ze zijn niet zo van de films.

    Ook krijg je soms bericht wanneer de films op je wenslijst zijn afgeprijsd, altijd handig.
    Ik heb al een aantal keer (5 of 6 keer) een cadeaubon van €7,50 ontvangen via e-mail. Kon je overal voor gebruiken en mij heeft het iig 8 gratis films opgeleverd. Aanrader
    --

  5. #80

    Standaard

    Dacht dat het langer zou duren maar heb Road to Perdition & I, Robot nu al ontvangen, 6 mei besteld.

  6. #81

    Standaard

    Heb op 10 mei 4 brd besteld in totaal € 51,95 betaald met Ideal, met de bedoeling afhalen DHL service punt, maar nadat je betaald hebt kun je niet voor deze optie kiezen en word het thuis bezorgd. Nu heb ik 2 brd binnen en staat er nog een bedrag open van € 24,00 en dus € 2,95 verzendkosten? Bij mij zit bij het ontvangen brd ook een acceptgirokaart bijgevoegd?
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  7. #82

    Standaard

    Ik heb het ook in een ander topic gezet, maar ik heb 3 bonnen van wehkamp met 7,50 korting. 1e PM mag er eentje hebben.

  8. #83

    Standaard

    Weet nietof ik nog de eerste ben, maar PM.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Weet nietof ik nog de eerste ben, maar PM.
    Helaas al vergeven vanochtend

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-mail aan mij
    Bij controle in onze administratie is gebleken, dat je meerdere waardebonnen hebt verzilverd. Op de waardebon-email die aan jou verzonden is hebben de voorwaarden voor verzilvering gestaan. Eén daarvan was dat per klant maximaal 1 waardebon verzilverd kon worden.

    Wij brengen daarom het teveel verzilverde weer in rekening. . Op wehkamp.nl onder mijn administratie is deze correctie zichtbaar.

    Ellen Boone
    Klantenservice wehkamp.nl

  11. #86

    Standaard

    Ik snap niets van de webshop van de wehkamp. Net een bestelling gedaan en direct via Ideal betaald. Mijn overzicht van bestellingen geeft de bestelling niet weer en mijn betaling administratie staat het bestelling bedrag met een - er voor! Is dit normaal of moet ik contact opnemen met de klanten service.

  12. #87

    Standaard

    Iemand verstand van de waardebonnen? Ik had er 1 verzilverd, maar die pakte die niet. Nu hebben ze dit in mindering van mijn saldo gebracht, alleen valt dit niet te zien als ik een bestelling wil plaatsen en wil betalen; hier een email beschrijving:

    U heeft aangegeven dat er nog een waardebon verzilverd moet worden. Wij hebben dit bedrag op uw rekening in mindering gebracht. Op de afleverbon van uw bestelling is dit bedrag nog niet verwerkt. Als u direct na aflevering uw bestelling betaalt, dan kunt u het bedrag van de waardebon in mindering brengen op het totaalbedrag.
    Als u maandelijks aan ons betaalt, dan kunt u wachten op ons rekeningoverzicht. U ziet uw waardebon hierop verwerkt staan. Voor uw actuele saldo kunt u op Mijn wehkamp.nl kijken.

    Iemand die hier ervaring mee heeft?

    Please help!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #88

    Standaard

    Ik meen dat dat nog vanzelf gebeurt op de eindafrekening.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Iemand verstand van de waardebonnen? Ik had er 1 verzilverd, maar die pakte die niet. Nu hebben ze dit in mindering van mijn saldo gebracht, alleen valt dit niet te zien als ik een bestelling wil plaatsen en wil betalen; hier een email beschrijving:

    U heeft aangegeven dat er nog een waardebon verzilverd moet worden. Wij hebben dit bedrag op uw rekening in mindering gebracht. Op de afleverbon van uw bestelling is dit bedrag nog niet verwerkt. Als u direct na aflevering uw bestelling betaalt, dan kunt u het bedrag van de waardebon in mindering brengen op het totaalbedrag.
    Als u maandelijks aan ons betaalt, dan kunt u wachten op ons rekeningoverzicht. U ziet uw waardebon hierop verwerkt staan. Voor uw actuele saldo kunt u op Mijn wehkamp.nl kijken.

    Iemand die hier ervaring mee heeft?

    Please help!
    Er staat gewoon hoe de korting verwerkt wordt:

    1. Als je achteraf betaalt, dan haal je het bedrag van het totaal te betalen bedrag af
    2. Als je in termijnen betaalt, dan wordt het automatisch verrekend en zichtbaar op het rekeningoverzicht
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #90

    Standaard

    Zojuist mijn pakketje (Hurt Locker Blu-ray) opgehaald bij een DHL servicepoint. Prima, snelle service

  16. #91

    Standaard

    Ik kan dus nergens het bedrag van 7,50 eraf halen,of tenmisnte ik vind nergens een "funtie" knop hiervoor. Ik heb geprobeerd met Ideal,staat nog het vaste bedrag, maar ook met acceptgiro pakt hij gewoon het bedrag van het product met verzendkosten.....

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik kan dus nergens het bedrag van 7,50 eraf halen,of tenmisnte ik vind nergens een "funtie" knop hiervoor. Ik heb geprobeerd met Ideal,staat nog het vaste bedrag, maar ook met acceptgiro pakt hij gewoon het bedrag van het product met verzendkosten.....
    Er staat ook duidelijk in hun antwoord dat je het NIET kan zien. Zo moeilijk is het toch allemaal niet...
    Wat je dus doet:
    Acceptgiro nemen en dan als je die acceptgiro thuis hebt dan betaal je 7,50 minder dan er op die acceptgiro staat.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik kan dus nergens het bedrag van 7,50 eraf halen,of tenmisnte ik vind nergens een "funtie" knop hiervoor. Ik heb geprobeerd met Ideal,staat nog het vaste bedrag, maar ook met acceptgiro pakt hij gewoon het bedrag van het product met verzendkosten.....
    Kijk ff in je account bij je rekeningoverzicht. Als daar de bon wel staat, dan is er niks aan de hand. Gewoon bestellen en aangeven dat je met acceptgiro wil betalen. De producten krijg je dan gewoon in huis en aan het eind van de maand krijg je een rekeningoverzicht in huis. Als het goed is staat jouw bon dan ook op dat overzicht en is die dus verwerkt met het totaal.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #94

    Standaard

    Ik heb nog een kortingsbon voor €7,50, goed tot en met 3 oktober.
    Wie heeft er interesse? Graag reactie via PM
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  20. #95

  21. #96

    Standaard

    Dankje voor de uitleg. Vind het enorm onduidelijk in mijn ogen, misschien dat ik het niet volledig begrijp omdat ik dacht dat het via IDEAL ook kon, nu de bestelling via acceptgiro gekozen. Bedankt!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Dankje voor de uitleg. Vind het enorm onduidelijk in mijn ogen, misschien dat ik het niet volledig begrijp omdat ik dacht dat het via IDEAL ook kon, nu de bestelling via acceptgiro gekozen. Bedankt!!
    Bij betaling met Ideal betaal je maar 1,95 verzendkosten voor een DVD, ook bij thuisbezorging. Staat ergens in voorwaarden, "bij vooruitbetaling geldtlaagste tarief in de gewichtsklasse"

    Als je dus kiest voor acceptgiro+ thuisbezorging, betaal je 2,95 voor 'n DVD.

  23. #98

    Standaard

    Dankje! Mijn bestelling is geplaats..en hopelijk wordt de korting verwerkt!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #99

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    1024 - 7427 - 9944 - 4864
    Thx, gebruikt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •