Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 81415161718
De resultaten 426 tot 444 van 444 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik heb het bij een DHL afhaalplek een keer laten bezorgen maar het lijkt wel of de boxen worden gegooid in de truck..de doos zat helemaal vol deuken en het enige waar Wehkamp mee kwam was dat ik de verzendkosten niet hoefde te betalen..40,- voor een box is best veel geld alleen de pakketten mogen dan ook wel met enige zorgzaamheid bezorgd worden..
    Ja ik kreeg ook een DVD box, in de brievenbus gepropt terwijl ik gewoon thuis was. Gelukkig niets beschadigt.

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Ja ik kreeg ook een DVD box, in de brievenbus gepropt terwijl ik gewoon thuis was. Gelukkig niets beschadigt.
    Ja dat is bizar hé..over wehkamp ben ik tevreden al mijn leven lang maar ik snap niet dat ze met select vracht samenwerken voor bezorging.

    komen gerust een dag later of proppen artikelen door brievenbus, ik had een keer een bezorger van rond de tachtig jaar die de trap niet meer op kon lopen en die liet alles gewoon in de openbare hal van mijn flat achter..let wel: ik woon in Rotterdam...je kan hier echt niks 5 seconden onbeheerd laten.

    Dat select vracht maakt echt schade aan de naam van wehkamp

  3. #428

    Standaard

    Selekt vracht is toch die toko die met bejaarden werkt ?

    Hier wordt het netjes afgeleverd door een zéér oude kerel. Die vertrouw ik meer dan al die vage gasten bij PostNL.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #429

    Standaard

    Ik vertrouw ze ook wel alleen ze mogen wat voorzichtiger zijn met het afleveren van producten.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #430
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nooit geen problemen ervaren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #431

    Standaard

    Voor diegene die in Februari gebruik heeft gemaakt van de Facebook code van 10 euro korting bij besteding van 25 euro: kijk voor het geval dat je rekening overzicht even na. Ik had gebruik gemaakt van deze code en ik kreeg gister een mailtje dat mijn saldo op 10 euro staat, terwijl ik alles netjes had betaald. Ik had meteen een mailtje gestuurd (ik wist namelijk niet dat die 10 euro nog van die kortingscode was) Ik heb net een mailtje gehad dat het dus om dezelfde bestelling ging, meteen terug gemailed dat die 10 euro van facebook code was. Ben benieuwd wat ik terug krijg voor mail.

  7. #432

    Standaard

    Zeldzaam foutje van Wehkamp. Had op 25 april de Blu-ray van "Sophie's Choice" besteld die op 8 mei zou uitkomen. Zo stond het ook op de bevestiging die ik via de e-mail heb ontvangen. Maar toen ik het pakketje vandaag binnen kreeg bleek daar de gewone DVD in te zitten, met als sticker "Blu-ray". Op de site van Wehkamp is de Blu-ray opeens ook helemaal verdwenen.
    Deze gaat dus terug. Vond het al zo'n scherpe aanbieding voor 5,99... Ja, nu weet ik waarom.
    Overigens: Als je nu op een prijsvergelijkingssite op "Sophie's Choice Blu-ray" zoekt kom je bij alle aanbieders op de DVD-versie uit, hoewel ze allemaal aangeven dat het de Blu-ray betreft. Bizar.

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zeldzaam foutje van Wehkamp. Had op 25 april de Blu-ray van "Sophie's Choice" besteld die op 8 mei zou uitkomen. Zo stond het ook op de bevestiging die ik via de e-mail heb ontvangen. Maar toen ik het pakketje vandaag binnen kreeg bleek daar de gewone DVD in te zitten, met als sticker "Blu-ray". Op de site van Wehkamp is de Blu-ray opeens ook helemaal verdwenen.
    Deze gaat dus terug. Vond het al zo'n scherpe aanbieding voor 5,99... Ja, nu weet ik waarom.
    Overigens: Als je nu op een prijsvergelijkingssite op "Sophie's Choice Blu-ray" zoekt kom je bij alle aanbieders op de DVD-versie uit, hoewel ze allemaal aangeven dat het de Blu-ray betreft. Bizar.
    Idem hier, Overigens de ean code is ook de code die bol voor de blu-ray hanteert. Fout zit dus vermoedelijk bij de producent.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #434

    Standaard

    Heb vandaag bestelling geplaatst voor aantal blu-ray's via de balansrekening. Maar ik zie dat opeens de standaard 10% korting niet toegepast is. Is dit anderen ook opgevallen?

    Edit:

    Inmiddels volgend bericht ontvangen van Wehkamp:
    'Helaas is de (extra) 10% korting op het entertainment assortiment voorbalansklanten afgeschaft.'

    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 29-07-2013 om 18:34
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #435

    Standaard

    Wehkamp lijkt zich terug te trekken uit BR's en DVD's. Recente titels als Ant-man, Inside Out en Jurassic World zijn niet meer terug te vinden op de site.

  11. #436

    Standaard

    Hotel Transsylvanie 2 staat er weer wel op: http://www.wehkamp.nl/speelgoed-games/blu-ray/C25_5E4/. Dan zou die ook niet verkrijgbaar moeten zijn. Misschien tijdelijk op?

  12. #437
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In de praktijk merkte ik van mezelf al dat ik steeds minder bij Wehkamp bestelde, ondanks dat je ze dan vaker eerder in huis had. Ze zijn gewoon schrikbarend duur met de meeste titels.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #438

    Standaard

    Sommige titels waren een tijdje geleden toch echt goedkoper dan bij andere webshops, dus ik heb er wel vrij vaak besteld. Maar inderdaad, de laatste tijd zijn ze minder aan het stunten, dus koop ik er ook veel minder. Toch jammer als ze ermee stoppen. Weer een shop minder...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    In de praktijk merkte ik van mezelf al dat ik steeds minder bij Wehkamp bestelde, ondanks dat je ze dan vaker eerder in huis had. Ze zijn gewoon schrikbarend duur met de meeste titels.
    Ik heb juist redelijk veel besteld het afgelopen jaar. Zeker met Disney 3D titels (Ant-man, Avengers: Age of Ultron, Inside Out, Big Hero 6) waren ze met 22,99 echt de goedkoopste
    en dan helemaal als ze weer eens 10 euro korting gaven bij een bestelling van boven de 40 euro.

  15. #440
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik moet ook toegeven dat ik voor veel (Atmos)-titels opeens over de grens moest wezen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #441

    Standaard

    Laatste tijd een hoop blu-rays besteld bij Wehkamp. House of Cards 5 (31,99), Walking Dead 7 (35,99), Leftovers 3 (32,99) en net nog Better Call Saul 3 voor 23,99 euro. Zijn van de grotere webwinkels de laatste tijd echt verreweg het goedkoopst.
    Laatst aangepast door tmvde : 11-10-2017 om 14:25

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Laatste tijd een hoop blu-rays besteld bij Wehkamp. House of Cards 5, Walking Dead 7, Leftovers 3 en net nog Better Call Saul 3 voor 24 euro. Zijn van de grotere webwinkels de laatste tijd echt verreweg het goedkoopst.
    Bedankt, oktober is weer duurder geworden. Projzen van jouw titels zijn inmiddels wel wer hoger, maar andete titels waren wel weer behoorlijk goedkoper dan bij concurrentie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Bedankt, oktober is weer duurder geworden. Projzen van jouw titels zijn inmiddels wel wer hoger, maar andete titels waren wel weer behoorlijk goedkoper dan bij concurrentie.
    Die prijs was alleen voor Saul, Walking Dead was 35,99, Leftovers 32,99 (nu 34,99) en House of Cards (31,99).

    Verzending is via DHL rechtstreeks van de leverancier in dikke kartonnen pakjes, prima!

  19. #444

    Standaard

    Bij Wehkamp met de code FASHION € 7,50 korting voor bestellingen boven de € 40. Actie t/m 23 oktober.

Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 81415161718

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •