Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51112131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 444 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    De Wehkamp Ideal betaling v d prijsfout is teruggestort alleen waren ze vergeten de verzendkosten erbij te doen.Heb nu alleen de prijs v h artikel retour.
    Maar dat komt nog wel heb ze een emailtje erover teruggestuurd.
    Heb verder wel goede ervaringen met Wehkamp.
    Altijd wel makkelijk die optie om een Wehkamp bestelling op te halen bij een Videoland vestiging.
    Dat komt meestal wat later terug gestort. Deze krijg je echt wel terug gestort.

  2. #352

    Standaard

    D'r zijn momenteel 3 dvd's verstuurd zie ik zojuist.
    Insomnia. 5.40
    Vertigo 2-disc. 5.40
    Die Fremde + Gegen die Wand. 4.50

  3. #353

    Standaard

    Geen reactie op mijn email? Dan nog maar eens mailen...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Geen reactie op mijn email? Dan nog maar eens mailen...

    Ik ook nog niet, netjes is anders.

  5. #355

    Standaard

    Er is bij mij toch wat doorgekomen en wordt morgen geleverd:

    Driving Miss Daisy (Blu-ray) Bestelnr. 863-23-488 Besteld: 23 dec
    29-12-2012
    09:00 - 13:00 1 4.49

    Restless (Blu-ray) Bestelnr. 862-87-301 Besteld: 23 dec
    29-12-2012
    09:00 - 13:00 1 7.19

    Beverly hills cop trilogy (Blu-ray) Bestelnr. 863-31-848 Besteld: 23 dec
    29-12-2012
    09:00 - 13:00 1 15.29


    En er staat er nog 1 in de wacht:

    Island (Blu-ray) Bestelnr. 861-09-771 Besteld: 23 dec
    Levertijd 1 week 1 4.49
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #356

    Standaard

    Het is dat je dit post pepijn, anders was ik er vanuit gegaan dat alles was geannuleerd bij mij. Krijg morgen dus ook de Beverly Hills Cop trilogy binnen

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Wat een raar argument weer, lol.
    Dus omdat ik een pagina ververs heeft Wehkamp het recht om een bepaald bedrag 5x van mijn rekening af te schrijven? Zij zijn verantwoordelijk voor het goed functioneren van hun website, niet ik. Daarnaast denk ik sowieso niet dat het aan het verversen van een iDeal pagina ligt, je voert namelijk geen betaling uit en je vernieuwd enkel een pagina, er worden geen nieuwe codes o.i.d. verzonden naar je bank/wehkamp.

    Ik ga ze donderdag dan ook bellen, want ze zijn er wel snel bij om je te vertellen dat het een fout was en om het bedrag van je rekening af te schrijven, maar ze nemen niet de moeite om hun eigen fouten te corrigeren. Je moet als consument achter je geld aan, ik heb namelijk nog geen cent terug gestort gekregen.

    Ik ga in ieder geval wel een compensatie proberen te regelen, want dit zou niet mogen. Ze waren maandag niet bereikbaar (en dat was gewoon een werkdag voor de meeste mensen, ik begrijp dat ze deze dagen niet bereikbaar zijn, dat is logisch). Ze schrijven te veel van mijn rekening en ik moet ze straks ook nog 1 uur lang uitleggen wat er aan de hand is, want bij de klantenservice zijn ze nooit ergens van op de hoogte.
    Had eigenlijk inmiddels wel een reactie van je verwacht, van het resultaat van je telefoongesprek. Waarschijnlijk is alles naar tevredenheid opgelost, maar durf je dat hier niet te vertellen?

  8. #358

    Standaard

    Bij mij werden d'r vandaag eigenlijk 3 (Insomnia, Vertigo, Die Fremde/Gegen die Wand DVD) geleverd volgens de status, helaas nog niks binnen.
    D'r zijn wel weer wat anderen verstuurd.

    Silver bullet (DVD) Bestelnr. 861-32-108 Besteld: 24 dec
    29-12-2012
    09:00 - 13:00 1 2.69

    9 (Nine) (DVD) Bestelnr. 861-86-517 Besteld: 24 dec
    29-12-2012
    09:00 - 13:00 1 5.39

    8mm (DVD) Bestelnr. 861-29-913 Besteld: 24 dec
    29-12-2012
    09:00 - 13:00 1 2.69

    De 3 blu-rays, The Fly, 2001: A Space Odyssey en Conan 3D staan helaas nog op 1 week. 5.50, 5.50 en 4.50.

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Had eigenlijk inmiddels wel een reactie van je verwacht, van het resultaat van je telefoongesprek. Waarschijnlijk is alles naar tevredenheid opgelost, maar durf je dat hier niet te vertellen?
    Nee, ze zouden mij doorverbinden maar hebben opgehangen.
    3 mails gestuurd en geen antwoord gekregen.

    Ik post hier niets omdat ik het nog even afwacht, maar wat zij hebben gedaan is heel erg brutaal.

    Ze hebben 1 bedrag teruggestort (niet eens alles, slechts 95% van het bedrag en de verzendkosten hebben ze ook niet teruggestort).

    Ik belde nog 1 keer en na 3 minuten kreeg ik te horen dat ik maandag maar opnieuw moest bellen. Ik kreeg een ander telefoonnummer en heb maandag in de ochtend 2 uurtjes de tijd om ze te bereiken. Met een goedkoop antwoord zijn ze snel van mij afgekomen.

    Bel ik nog een keer: 'Wegens drukte adviseren wij u om op een later tijdstip terug te bellen.'

    Ik verwacht dus dat het een keuze is, maar nee hoor, *DUUUUUUUUUUUUUUD* verbind verbroken. Hun advies is meteen hun wil.

    SCHIJTWINKEL IS HET.

    Al 9 euro telefoonkosten gemaakt, die ga ik ook verhalen natuurlijk.

    O ja, ze hebben een artikel nog open laten staan, Brave of zo, maar annuleren gaat al niet meer en ze hebben 1.95 extra gerekend om een vage reden. (Staat geen beschrijving bij).

    Zoals ik al zei... EEN SCHIJTWINKEL.

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Bij mij werden d'r vandaag eigenlijk 3 (Insomnia, Vertigo, Die Fremde/Gegen die Wand DVD) geleverd volgens de status, helaas nog niks binnen.
    D'r zijn wel weer wat anderen verstuurd.

    Silver bullet (DVD) Bestelnr. 861-32-108 Besteld: 24 dec
    29-12-2012
    09:00 - 13:00 1 2.69

    9 (Nine) (DVD) Bestelnr. 861-86-517 Besteld: 24 dec
    29-12-2012
    09:00 - 13:00 1 5.39

    8mm (DVD) Bestelnr. 861-29-913 Besteld: 24 dec
    29-12-2012
    09:00 - 13:00 1 2.69

    De 3 blu-rays, The Fly, 2001: A Space Odyssey en Conan 3D staan helaas nog op 1 week. 5.50, 5.50 en 4.50.
    De blu-ray's met status 'geleverd' zul jij never nooit ontvangen. In ieder geval niet die exacte exemplaren.

    Een keer zou een postbode van Wehkamp een aantal keer in een aantal dagen tijd langs zijn geweest. Wij waren gewoon thuis, GEEN EEN keer is er iemand met Wehkamp spul langs geweest.

    Of ze liegen, of ze hebben gewoon criminelen in dienst die zelf de handtekeningen voor ontvangst zetten en ervandoor gaan.

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    De blu-ray's met status 'geleverd' zul jij never nooit ontvangen. In ieder geval niet die exacte exemplaren.

    Een keer zou een postbode van Wehkamp een aantal keer in een aantal dagen tijd langs zijn geweest. Wij waren gewoon thuis, GEEN EEN keer is er iemand met Wehkamp spul langs geweest.

    Of ze liegen, of ze hebben gewoon criminelen in dienst die zelf de handtekeningen voor ontvangst zetten en ervandoor gaan.
    Wat een hoop onzin zeg, een postbode van Wehkamp?

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    De blu-ray's met status 'geleverd' zul jij never nooit ontvangen. In ieder geval niet die exacte exemplaren.

    Een keer zou een postbode van Wehkamp een aantal keer in een aantal dagen tijd langs zijn geweest. Wij waren gewoon thuis, GEEN EEN keer is er iemand met Wehkamp spul langs geweest.

    Of ze liegen, of ze hebben gewoon criminelen in dienst die zelf de handtekeningen voor ontvangst zetten en ervandoor gaan.
    Heb je al gebeld voor die betalingen ?

    Oh ik zie het al boven.

  13. #363

    Standaard

    Wehkamp leest al deze post hier ook hoor!
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Wehkamp leest al deze post hier ook hoor!
    Nou dan mogen ze weleens mailen.

  15. #365

    Smile

    Mijn dvd's worden straks (over een paar uur is het ochtend) ook bezorgd, ben er blij om dat ik het toch gedaan heb dat bestellen vorige week. Dacht eerst dat schiet niet op want wordt toch allemaal geannuleerd van hun kant.

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat een hoop onzin zeg, een postbode van Wehkamp?
    Je weet best wat ik bedoel.

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    D'r zijn momenteel 3 dvd's verstuurd zie ik zojuist.
    Insomnia. 5.40
    Vertigo 2-disc. 5.40
    Die Fremde + Gegen die Wand. 4.50
    Zojuist binnengekomen. En tot m'n grote verbazing staat op de rekening dat d'r een waardebon van 7.50 is ingeleverd. Dat kan nooit aangezien die maar tot 18 december geldig was en dit had ik besteld op 24 december.

    In totaal was 't 17.22 inclusief verzendkosten.
    Daaronder staat: Waardebon verzilvering -7.50
    Te betalen 9.72.

    En dan daaronder staat weer:
    Totaal excl. BTW 14.23. 21% BTW 2.99. Totaal incl. BTW 17.22

    Maar bij betaalgemak staat weer:
    Wat moet ik betalen? Zo bereken je het bedrag dat je moet betalen:
    Factuurbedrag incl BTW: 9.72


  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Je weet best wat ik bedoel.
    Niet bepaald, want puur uit frustratie loop je nu gewoon onzin uit te kramen over Wehkamp en maak je andere mensen bang dat ze hun bestelde spullen niet geleverd krijgen.

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Zojuist binnengekomen. En tot m'n grote verbazing staat op de rekening dat d'r een waardebon van 7.50 is ingeleverd. Dat kan nooit aangezien die maar tot 18 december geldig was en dit had ik besteld op 24 december.

    In totaal was 't 17.22 inclusief verzendkosten.
    Daaronder staat: Waardebon verzilvering -7.50
    Te betalen 9.72.

    En dan daaronder staat weer:
    Totaal excl. BTW 14.23. 21% BTW 2.99. Totaal incl. BTW 17.22

    Maar bij betaalgemak staat weer:
    Wat moet ik betalen? Zo bereken je het bedrag dat je moet betalen:
    Factuurbedrag incl BTW: 9.72


    Een dag vertraging dus, bij mij ook denk ik want is niks binnen gekomen vandaag. Kreeg gistermiddag een e-mail en daarin stond dat vandaag tussen 09:00 en 13:00 zou bezorgd worden.

    Zal wel aan postbezorging liggen.

    Maandag dan hopelijk.

  20. #370

  21. #371

    Standaard

    Melden jullie het nu ook bij wehkamp als ze te weinig berekenen?
    Of doe je dat alleen als ze teveel berekenen?

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mafiosi Bekijk bericht
    Een dag vertraging dus, bij mij ook denk ik want is niks binnen gekomen vandaag. Kreeg gistermiddag een e-mail en daarin stond dat vandaag tussen 09:00 en 13:00 zou bezorgd worden.

    Zal wel aan postbezorging liggen.

    Maandag dan hopelijk.
    Een vertraging van een dagje dus.
    Bij mij staan d'r ook nog 3 die vandaag eigenlijk zouden komen, maar die zullen dan wel maandag geleverd worden.

    Ook:
    29-12-2012
    09:00 - 13:00

  23. #373

    Standaard

    Wehkamp verzendt met Selektvracht dus de bezorging van de post heeft daar geen invloed op.

  24. #374

    Standaard

    Selektvracht is natuurlijk een enorme aanfluiting als bezorgservice, hoe durf je als Wehkamp zijnde toch in zee te gaan met een organisatie die gebruik maakt van amateurs en huisvrouwtjes die wat willen bijverdienen. De verzendkosten voor DVD's/Blu Ray's gaat dan nog een klein beetje maar voor andere artikelen betaal je minimaal 4,95 euro en dan moet je maar afwachten of en wanneer deze amateurs bij je langskomen. Ik heb hier al meerdere keren over geklaagd maar uiteraard interesseert Wehkamp zich niet voor de mening van zijn of haar klanten.


  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Melden jullie het nu ook bij wehkamp als ze te weinig berekenen?
    Of doe je dat alleen als ze teveel berekenen?
    Is het echt nodig om continu de moraalridder uit te hangen?

Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51112131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •