Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 444 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    hier ook alles geanuleerd,
    jammer maar helaas.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ik heb dit ook nog gevonden en ga sowieso nog bellen met de consuwijzer aanstaande donderdag.

    Aanbod + aanvaarding = overeenkomst. Men moet leveren tegen overeengekomen prijs. Art. 6:217 lid 1 BW.
    Die vlieger gaat niet op. De email van Wehkamp geldt slechts als een ontvangstbevestiging, niet als een ‘opdrachtbevestiging’ van de bestelling en leidt derhalve niet tot totstandkoming van een overeenkomst. Dat heeft de rechter uitgemaakt in het zogenaamde Otto-arrest.

    Zie *hier* voor een duidelijke uitleg over de implicaties van dit arrest voor levering bij 'foute' prijzen.

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Die vlieger gaat niet op. De email van Wehkamp geldt slechts als een ontvangstbevestiging, niet als een ‘opdrachtbevestiging’ van de bestelling en leidt derhalve niet tot totstandkoming van een overeenkomst. Dat heeft de rechter uitgemaakt in het zogenaamde Otto-arrest.

    Zie *hier* voor een duidelijke uitleg over de implicaties van dit arrest voor levering bij 'foute' prijzen.
    Dat geldt alleen bij duidelijk foute prijzen.

    vind jij een aanbieding van de Titanic 6 disc van 24,99 voor 17,99 een duidelijke fout ?

    Bij MM ligt hij al weken voor 25 euro, derhalve zou Wehkamp deze gewoon moeten leveren.

    Bovendien ging het hier ook om een sale, dan mag je flink lagere prijzen verwachten toch ?

    (Harry Potter boxen en nog meer boxen waren te goedkoop om waar te zijn ja)

  4. #304

    Standaard

    En als de consument al betaald heeft, geldt dit arrest dan ook ?

  5. #305

    Standaard

    LOL!

    Wtf?

    Gisteren had ik de iDeal pagina een aantal keer ververst omdat de bestelling maar niet geplaatst werd, en daardoor ook 2x betaald voor precies dezelfde spullen, maar ik zie nu dus dat Wehkamp dat bedrag niet 2x... nee, 7x heeft afgeschreven!??!

    WTF. Ik heb 1 bestelling geplaatst, 2x betaald vanwege de foutmelding en het is 7 KEER afgeschreven.

    Volgens hun website zijn ze van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 19:00 telefonisch bereikbaar.
    Ik bel ze een half uur geleden op, en raad eens...

    SORRY ER ZIJN GEEN MEDEWERKERS AANWEZIG
    WIJ ZIJN VAN MAANDAG T/M VRIJDAG TOT HALF 5 BEREIKBAAR

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

    Ik zal ze morgen (als ze open zijn, ik betwijfel het) proberen te bellen want dit kan gewoon echt niet.

    - Website is technisch niet in orde
    - Ze bieden producten aan voor onjuiste prijzen
    - Gebruiken dit wellicht om klanten te lokken, want het ging hier niet om 1 'foute' prijs, maar om honderden (misbruik dus)
    - Veranderen prijzen, passen oude prijzen aan en kennen 'kortingen' toe die helemaal niet overeenkomen met wat ze adverteren
    - Website deugt niet (iDeal betaling, ik ben niet de enige die dit heeft meegemaakt, volgens mij Robin en Peptalk ook)
    - Ze leveren meestal gewoon niet
    - Hun administratie is niet in orde
    - Kortingsbonnen die niet werken of niet op de juiste manier
    - Slechte en onbereikbare klantenservice
    - Geld word zonder toesteming (om wat voor reden dan ook) afgeschreven

    xD

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Dat geldt alleen bij duidelijk foute prijzen.

    vind jij een aanbieding van de Titanic 6 disc van 24,99 voor 17,99 een duidelijke fout ?

    Bij MM ligt hij al weken voor 25 euro, derhalve zou Wehkamp deze gewoon moeten leveren.

    Bovendien ging het hier ook om een sale, dan mag je flink lagere prijzen verwachten toch ?

    (Harry Potter boxen en nog meer boxen waren te goedkoop om waar te zijn ja)
    Inderdaad.

    Een tv van 1999 voor 99 is een duidelijke fout.

    Maar een 3D blu-ray van 24,99 en nu voor 8,99 noem ik geen duidelijke fout.

    Dat zijn geen onrealistische prijzen.

    Of een Dirty Harry box-set voor 9,99 is ook niet onrealistisch, want ze kijken naar wat consumenten weten/gewend zijn.

    In juni 2010 heb ik een Dirty Harry box-set gekocht bij Amazon UK voor 12 pond, zo'n 15 euro destijds.

    9,99 voor een soortgelijke box (andere doos, maar precies dezelfde discs) in Nederland is niet onrealistisch, zeker niet als er meer dan 2 jaar tussen zit.

    Ook al is de prijs op Wehkamp 'normaal' 80 euro, de consument weet dat je het voor veel goedkoper kunt krijgen.

    Dat is hetzelfde als een sok te koop zetten voor 99 euro, om de sok vervolgens aan te bieden voor 0,99 cent en daarna te zeggen dat de prijs fout was omdat het niet overeenkomt met de prijs die zij willen. Het maakt hen dan niets uit dat de normale, realistische prijs voor de sok 1,50 is.

  7. #307

    Standaard

    nog niks geannuleerd bij mij terwijl wel van één dvd de prijs inmiddels is verhoogd op hun website.
    iemand ook zo'n soort situatie nu?

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    LOL!

    Wtf?

    Gisteren had ik de iDeal pagina een aantal keer ververst omdat de bestelling maar niet geplaatst werd, en daardoor ook 2x betaald voor precies dezelfde spullen, maar ik zie nu dus dat Wehkamp dat bedrag niet 2x... nee, 7x heeft afgeschreven!??!

    WTF. Ik heb 1 bestelling geplaatst, 2x betaald vanwege de foutmelding en het is 7 KEER afgeschreven.
    Ik heb 2 keer betaald en ik zie dat ook bij Wehkamp en bij mijn bank terug. Dit heb ik trouwens bewust gedaan en ik heb niet lopen verversen, dat moet je met betalingen NOOIT doen.
    Heb gisteren trouwens zelf een artikel uit een bestelling geannuleerd en dat geld is vandaag al weer bijgeschreven.

    Krab je je trouwens nu niet echter je oren wat betreft het toch nog een keer bestellen bij Wehkamp ondanks je slechte ervaringen?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb 2 keer betaald en ik zie dat ook bij Wehkamp en bij mijn bank terug. Dit heb ik trouwens bewust gedaan en ik heb niet lopen verversen, dat moet je met betalingen NOOIT doen.
    Heb gisteren trouwens zelf een artikel uit een bestelling geannuleerd en dat geld is vandaag al weer bijgeschreven.

    Krab je je trouwens nu niet echter je oren wat betreft het toch nog een keer bestellen bij Wehkamp ondanks je slechte ervaringen?
    Jawel maar dit is nu echt de aller laatste keer.

    Van dat verversen wist ik trouwens niet. Een aantal keer hiervoor ging het goed (werd de betaling niet afgebroken), maar het kan blijkbaar dus ook fout gaan .

    Maar mijn eerste 2 betalingen aan Wehkamp stonden er gewoon helemaal niet op. Ook niet de spullen die ik besteld had (dat heeft dan niets met foutieve prijzen o.i.d. te maken, zelfs als ik de spullen tegen een 'normale' prijs gekocht zou hebben, zou deze 'bug / error' er geweest zijn).

    Ik heb wel een iDeal bevestiging gekregen en het geld is ook van mijn bankrekening afgeschreven.

    Gisteren stond het dus niet in mijn betaalgemak, nu wel, maar nu staat het er dan ook 7 keer. Ik zou niet weten waarom?

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht


    Gisteren stond het dus niet in mijn betaalgemak, nu wel, maar nu staat het er dan ook 7 keer. Ik zou niet weten waarom?
    En is het ook 7 keer van je rekening afgeschreven?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En is het ook 7 keer van je rekening afgeschreven?
    Ja... Helaas wel .

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ja... Helaas wel .
    Gelukkig is het bij Wehkamp bekend, anders is het helemaal k*t. Ze zeggen dat als er bijvoorbeeld 2 keer betaald wordt dat het automatisch teruggestort wordt. Toch lijkt me dit haast een probleem van ideaal, want eigenlijk zou je voor iedere betaling een code moeten invullen, althans als het bij jouw bank hetzelfde werkt als bij die van mij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Gelukkig is het bij Wehkamp bekend, anders is het helemaal k*t. Ze zeggen dat als er bijvoorbeeld 2 keer betaald wordt dat het automatisch teruggestort wordt. Toch lijkt me dit haast een probleem van ideaal, want eigenlijk zou je voor iedere betaling een code moeten invullen, althans als het bij jouw bank hetzelfde werkt als bij die van mij.
    Ik heb maar 2x betaald met iDeal en dus 2x de code ingevoerd (zoals het hoort. Dus eerst je I of S code, S code voor betalen, pincode invoeren, kenmerk invoeren, ok, heel bedrag invoeren, ok en nog een keer ok en dan krijg je een code die je vervolgens moet invullen. Die vul je in op de iDeal pagina, ga verder en dan kun je ervoor kiezen om een bevestigingsmail te ontvangen).

    Ik snap dus niet waarom er 5x iets is afgeschreven.

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb maar 2x betaald met iDeal en dus 2x de code ingevoerd (zoals het hoort. Dus eerst je I of S code, S code voor betalen, pincode invoeren, kenmerk invoeren, ok, heel bedrag invoeren, ok en nog een keer ok en dan krijg je een code die je vervolgens moet invullen. Die vul je in op de iDeal pagina, ga verder en dan kun je ervoor kiezen om een bevestigingsmail te ontvangen).

    Ik snap dus niet waarom er 5x iets is afgeschreven.
    Daarom is het wel heel raar idd.

    5 keer, net was het nog 7 keer
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Daarom is het wel heel raar idd.

    5 keer, net was het nog 7 keer
    Ja, 5x is er extra bij gekomen.
    2x weet ik het zelf van.
    Dus in totaal 7 keer.

    (Was een beetje onduidelijk in mijn vorige post, zie het nu pas. Dus 5x 'te veel' (eigenlijk 6), maar van 2 van de 7x was ik zelf op de hoogte. Die 2 betalingen had ik bewust uitgevoerd. Ik weet niet waarom Wehkamp nog 5x iets heeft afgeschreven en of dat wel mag).

  16. #316

    Standaard

    Alles geannuleerd, zoals verwacht. Jammer..

  17. #317

    Standaard

    Het regent klachten ook op andere fora tegen Wehkamp! Ik had zelfs 3 blu rays besteld en wel de volgende:

    Intouchables (collection) voor 13.49 (normaal rond de 40 euro)
    Ben Hur voor 6.29 (ligt bij frs voor 10 euro)
    The Muppets 11.69 normaal rond de 19.95

    De 2 laatste wijken niet heel veel af de eerste wel.

    En dan nog dit. James Bond collection staat al een tijd te koop voor 132.95 terwijl ie bij de meeste winkels voor 150 euro te koop ligt. Kijk dit is ook een groot prijsverschil. Dus deze prijs klopt dan ook niet Wehkamp????

    De laatste reden die ik nog kan bedenken is dat het geen fout in de komma betrof, want het zijn totaal andere prijzen.
    Laatst aangepast door pjblack : 25-12-2012 om 08:43
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  18. #318

    Standaard

    @roninpacino:
    Volgens mij ben jij degene die het meeste klaagt, maar ben jij ook niet degene die eerder waardebonnen (€10 korting bij een bestelling van minimaal €50 e.d.) misbruikte, door veel minder dan €50 te bestellen?
    Ook dit was een fout op de website, maar daar heb ik je niet over gehoord....

    Onderstaande vraag is beantwoord .


  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Inderdaad.

    Een tv van 1999 voor 99 is een duidelijke fout.

    Maar een 3D blu-ray van 24,99 en nu voor 8,99 noem ik geen duidelijke fout.

    Dat zijn geen onrealistische prijzen.

    Of een Dirty Harry box-set voor 9,99 is ook niet onrealistisch, want ze kijken naar wat consumenten weten/gewend zijn.

    In juni 2010 heb ik een Dirty Harry box-set gekocht bij Amazon UK voor 12 pond, zo'n 15 euro destijds.

    9,99 voor een soortgelijke box (andere doos, maar precies dezelfde discs) in Nederland is niet onrealistisch, zeker niet als er meer dan 2 jaar tussen zit.

    Ook al is de prijs op Wehkamp 'normaal' 80 euro, de consument weet dat je het voor veel goedkoper kunt krijgen.

    Dat is hetzelfde als een sok te koop zetten voor 99 euro, om de sok vervolgens aan te bieden voor 0,99 cent en daarna te zeggen dat de prijs fout was omdat het niet overeenkomt met de prijs die zij willen. Het maakt hen dan niets uit dat de normale, realistische prijs voor de sok 1,50 is.
    Je moet geen Nederlandse prijzen vergelijken met prijzen van Engelse webshops. Dit is wel een onrealistische prijs voor deze box.
    Die vindt je in Nederland NERGENS voor deze prijs.

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    @roninpacino:
    Volgens mij ben jij degene die het meeste klaagt, maar ben jij ook niet degene die eerder waardebonnen (€10 korting bij een bestelling van minimaal €50 e.d.) misbruikte, door veel minder dan €50 te bestellen?
    Ook dit was een fout op de website, maar daar heb ik je niet over gehoord....

    Onderstaande vraag is beantwoord .
    Je hebt er mij niet over gehoord, maar je weet wel dat ik er gebruik van heb gemaakt? Dat mensen zichzelf zo snel kunnen tegenspreken....

    En dat is trouwens geen misbruik maken. Dat heet gewoon gebruik van maken.
    Ik maak nergens misbruik van, ik gebruik gewoon wat er aanwezig is en ik heb voor mijn spullen betaald.
    Daarnaast ben ik niet de enige die dat heeft gedaan, en aangezien Wehkamp er pas na 10 'rondes' o.i.d. is achter gekomen, kun je je wel afvragen of het echt een fout was . Zo ja, dan heeft Wehkamp de slechtste IT'ers ter wereld.

    Ik houd iig niet van dat scheinheilige gedrag dat jij nu vertoont. Ik weet zeker dat jij er ook gebruik van hebt gemaakt, maar hier doet alsof jij goudeerlijk bent en het liefst veel te veel betaald voor de veel te dure op Wehkamp, i.p.v. gebruik te maken van kortingen :').
    Laatst aangepast door roninpacino : 25-12-2012 om 13:47

  21. #321

    Standaard

    Ze maken er wel een rotzooi van, gisteren konden we met 10% korting alsnog bestellen en wat staat er vandaag ?

    Korting tot 15%. Nou bedankt Wehkamp.

  22. #322

    Standaard wehkamp

    Op zich wel zonde als deze trend zich bij wehkamp verder voort zet want ik ken wehkamp niet anders als een fatsoenlijk bedrijf waar alles altijd goed georganiseerd en geregeld is.

    Ik heb dan ook alleen maar goede ervaringen met wehkamp met allerlei producten. Soms koop ik ook een product bij wehkamp wat ergens anders 20 euro goedkoper is, op een groot bedrag maakt me dat niet uit omdat ik dan toch liever kies voor goede aftersales zoals garantie, goede communicatie en artikelen worden zonder gezeur vervangen als er iets mee is. Dat zijn mijn ervaringen, ook bij grote dure producten.

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mafiosi Bekijk bericht
    Op zich wel zonde als deze trend zich bij wehkamp verder voort zet want ik ken wehkamp niet anders als een fatsoenlijk bedrijf waar alles altijd goed georganiseerd en geregeld is.

    Ik heb dan ook alleen maar goede ervaringen met wehkamp met allerlei producten. Soms koop ik ook een product bij wehkamp wat ergens anders 20 euro goedkoper is, op een groot bedrag maakt me dat niet uit omdat ik dan toch liever kies voor goede aftersales zoals garantie, goede communicatie en artikelen worden zonder gezeur vervangen als er iets mee is. Dat zijn mijn ervaringen, ook bij grote dure producten.
    Of je werkt bij/voor Wehkamp, of je haalt 2 verschillende winkels door elkaar.
    Wat jij beschrijft is namelijk, als ik kijk naar mijn eigen ervaringen en van velen anderen, een sprookje en zal dan ook nooit werkelijkheid worden wanneer je bij Wehkamp koopt. De nummer 1 de slechte grote bekende webwinkel van de Benelux.

  24. #324

    Standaard

    Ik vind dat je nogal overdrijft. Heb geregeld bestellingen geplaatst bij Wehkamp en de levering is altijd naar behoren. Dat er met die betaling iets mis is gegaan kan ook een fout van jezelf zijn, wie gaat er immers verversen bij een iDeal transactie? De foute prijzen op de site, tja dat kan gebeuren en Wehkamp houdt het recht deze terug te draaien.

  25. #325

    Standaard

    En dan nog iets. Als je al betaald hebt en daar ook nog een bevesting voor hebt gekregen, dan hebben ze de kans gekregen om het te corrigeren. Ik heb gewoon betaald dus moeten ze leveren. Zoals ik al zei James Bond Collection kost bijna overal 150 euro, maar bij Wehkamp 132.50. Bijna 18 euro minder dus zo gek is die verlaging niet. Gaat een leuk telefoongesprek worden aanstaande donderdag.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •