Pagina 12 van 18 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 444 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    bij mij nog niets gewijzigd.
    en ik had een boel besteld.
    nog steeds alle seizoenen van smallville normaal 24.99 nu voor 4.04.
    en dit zijn 10 seizoenen
    heel veel 3d titels besteld voor 8 euro enz.
    we wachten rustig af,niet geschoten is altijd mis.
    Die zijn 24.29 per stuk en normaal rond de 44 staat er ;p

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    We zien wel wat er gebeurd en wat Patrick zegt klopt wel. De hp box is wel erg laag, maar titels abraham lincoln voor 9 euro enz. zouden geleverd moeten worden, mediamarkt heeft soms ook zulke prijzen. En het gaat om consumenten die op de hoogte zijn van online prijzen, op Amazon enz. zijn sommige van die prijzen niet eens zo vreemd.
    Opzicht wel echter de Media Markt heeft ook wel eens verkeerder prijzen geplaatst bij de Star Wars box die net uit was voor 19,- ipv de 80,- en die is ook gewoon aan de klanten geleverd die toen voor dat prikkie de box hadden besteld (o.a. hier op het forum)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #278

    Standaard

    M'n eerste bestelling zat vol met boxen. Tarantino, Harry Potter, Rocky, Dirty Harry, Crusader, Men In Black.
    M'n tweede bestelling met blu-rays van 4.50/5/5.40. Orphan, Moon, The Fly, 2001: A Space Odyssey, The Hurt Locker, The Departed, The Help.

    Lijkt me dat ze die tweede bestelling wel kunnen leveren, dat is niet zo'n enorm prijsverschil als bij die eerste. En dan heb je toch nog een aantal koopjes, een blu-ray voor maar 5 euro, en dan ook nog goede!

  4. #279

    Standaard

    Ik zie dat momenteel alle titels weer 'normaal' zijn. Ook Spider-man, 21 Jump Street zijn weer 20 en 15 euro. Alles is weer gestegen.

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Ik zie dat momenteel alle titels weer 'normaal' zijn. Ook Spider-man, 21 Jump Street zijn weer 20 en 15 euro. Alles is weer gestegen.

    ja klopt.

    Ik had Titanic ook besteld, 18 euro, die is nu in de aanbieding voor 27 ofzo, nou dat was de prijs al bij de release bij andere webshops.

    Zulke dingen zijn ze eigenlijk verplicht te leveren.

  6. #281

    Standaard

    Harry Potter 19 disc set was nu maar 6,29 euro, en de levertijd is 1 week.

    Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, en anders 14 dgn bedenktijd en/of retour zenden.

  7. #282

    Standaard

    Van de 2e bestelling Puss 'n Boots 3D(1,79) en Game of Thrones S2(5,39) geannuleerd zonder tegenbericht, maar Avatar 3D voor 8,99 (nog) niet.

    EDIT: Net wel bericht binnen dat ik de artikelen met 10% korting kan aanschaffen

    mail:
    Beste Meneer van XXXX,

    Afgelopen weekend heb je één of meerdere artikelen besteld uit ons Entertainment-assortiment. De prijs die werd getoond tijdens het bestelproces (en waarvan je een bevestiging hebt ontvangen) blijkt helaas onjuist te zijn geweest. Omdat wij deze artikelen redelijkerwijs niet voor die prijs kunnen leveren, hebben we je bestelling van die artikelen geannuleerd. Als je wilt, kun je de bestelling opnieuw plaatsen, alsnog met 10% korting, die in de prijzen op onze site is verwerkt.

    Onze excuses voor het ongemak. We wensen je een hele fijne Kerst.


    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice wehkamp.nl
    Laatst aangepast door peptalk : 24-12-2012 om 16:07
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #283

    Standaard

    ik heb net ezelfde mail gehad en toen ik ging kijken bij mijn bestellingen waren Game Of Thrones en Universe seizoen 1-5 geannuleerd voor zover

  9. #284

    Standaard

    Idem,had alleen Puss in boots gedaan voor de lol en betaald met ideal.
    Maakte dus niets uit.

  10. #285

    Standaard

    ik dacht waarom niet? als je het niet doet en je leest hier berichten van mensen die de producten voor de foutieve prijs hebben kunnen kopen, dan sla je jezelf voor je kop.

  11. #286

    Standaard

    De prijs die werd getoond tijdens het bestelproces (en waarvan je een bevestiging hebt ontvangen) blijkt helaas onjuist te zijn geweest. Omdat wij deze artikelen redelijkerwijs niet voor die prijs kunnen leveren, hebben we je bestelling van die artikelen geannuleerd. Als je wilt, kun je de bestelling opnieuw plaatsen, alsnog met 10% korting, die in de prijzen op onze site is verwerkt.

    Ik vind 17,99 voor Titanic wel een prijs die ik kan verwachten. Hij ligt bij Bol.com voor 29 euro, bij Wehkamp 24,99 (foutieve prijs), nu 35.

  12. #287

    Standaard

    Ik heb hetzelfde maar wel al betaald voor het artikel. Volgens mij is het verboden en moeten zij het leveren. Ik ga dit sowieso checken bij Consuwijzer.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ik heb hetzelfde maar wel al betaald voor het artikel. Volgens mij is het verboden en moeten zij het leveren. Ik ga dit sowieso checken bij Consuwijzer.
    Als de prijs redelijk is, moeten ze gewoon leveren ja.

  14. #289

    Standaard

    Ah balen zeg. Logisch opzich maar ik had toch de stille hoop dat er iets werd geleverd... Ik zat me al te verlekkeren op een mooie bestelling maar helaas....

  15. #290

    Standaard

    Ik heb dit ook nog gevonden en ga sowieso nog bellen met de consuwijzer aanstaande donderdag.

    Aanbod + aanvaarding = overeenkomst. Men moet leveren tegen overeengekomen prijs. Art. 6:217 lid 1 BW.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ik heb dit ook nog gevonden en ga sowieso nog bellen met de consuwijzer aanstaande donderdag.

    Aanbod + aanvaarding = overeenkomst. Men moet leveren tegen overeengekomen prijs. Art. 6:217 lid 1 BW.
    Maar met een webshop sluit je geen overeenkomst. Dat is het linke juist.

    Heb ik ergens weleens gelezen hier.

  17. #292

    Standaard

    Volgens mij wel hoor.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  18. #293

    Standaard

    Bij mij nog niks geannuleerd, maar goed...wat niet is kan nog komen. Kan me zo voorstellen dat ze het druk hebben na dat hele prijzencircus en eerst de hele extreme gevallen met hoge prijsverschillen behandelen.

    Ik heb express niet te extreme aanbiedingen gekozen maar wel dat ik stukken voordeliger uit ben in vergelijking met andere webshops.

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Volgens mij wel hoor.
    Ja volgens mij ook, dacht dat ik ergens gelezen had.

    Maar als de prijs reëel is MOETEN ze leveren.

    Dus niet de Harry Potter box maar wel veel andere artikelen.

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Ja volgens mij ook, dacht dat ik ergens gelezen had.

    Maar als de prijs reëel is MOETEN ze leveren.

    Dus niet de Harry Potter box maar wel veel andere artikelen.
    Dat heb ik ook zojuist opgezocht en gelezen in wet en regelgeving etc.,

    er zijn echter veel prijsverschillen waarbij de redelijkheid moeilijk in te schatten is ten op zichte en in vergelijking met andere webshops.

    die harry potter was wel duidelijk ja en nog een paar extreme gevallen

  21. #296

    Standaard

    ik had misfits besteld seizoen 1 en voor 7 euro nog iets, vind dat wel een normale prijs want die is voor 8 euro te vinden in de frs.
    Verder heb ik nog wel wat open staan wat niet geanuleerd is, maar het meeste is wel geanuleerd en dat viel natuurlijk te verwachten.

    Behalve die misfits dan nu 18 euro.

  22. #297

    Standaard

    Ze hebben bij mij toch nog 11 open laten staan:

    - Moneyball 7,19
    - Limitless 7,19
    - Source code 6,29
    - To live and let die in la 5,39
    - Fly 5,39
    - Tristan & Isolde 5,39
    - American werewolf in London 4,49
    - Nine 4,49
    - Coco avant Chanel 4,49
    - History of the world part 1 4,49
    - Iron man 4,49

    Toch leuke deals
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #298

    Standaard

    Bij mij staan d'r ook nog een aantal open:

    Insomnia (DVD) 5.40
    Silver Bullet (DVD) 2.70
    The Fly (Blu-ray) 5.40
    2001: A Space Odyssey (Blu-ray) 5.40
    Conan 3D (Blu-ray) 4.50
    9 Special Edition (DVD) 5.40
    Vertigo 2-disc (DVD) 5.40
    Primal Fear (DVD) 4.50
    Night of the Living Dead 2-disc (DVD) 4.50
    8mm (DVD) 2.70
    Die Fremde/Gegen die Wand (DVD) 4.50


  24. #299

    Standaard

    ik denk dat ze voor vandaag zijn gestopt. Zolang je de producten niet in huis hebt, is er nog kans dat het word geannuleerd

  25. #300

    Standaard

    Bij mij ook alles geannuleerd, was te verwachten jammer maar helaas. Wel goed dat ze hier veel werk aan hebben gehad, dan letten ze de volgende keer misschien beter op.

Pagina 12 van 18 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •