Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 444 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    En ze kunnen ook niet zeggen dat het een typfout was, dit is een typfout:

    Originele prijs: 999,99
    Foutieve prijs (typfout): 99,99

    Wehkamp prijs origineel (dus waar de streep door stond): 99.99
    Wehkamp prijs waarvoor we hebben besteld: 5.49
    Wehkamp prijs nu: 98.99

    Als mijn bedoeling is om iets af te prijzen naar 98.99, dan kom ik nooit op 5.49.

  2. #252

    Standaard

    Kom op zeg doe toch eens normaal joh, wil je een rechtszaak beginnen als ze niet leveren of zo...
    Hoop er gewoon op en zo niet dan is het jammer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kom op zeg doe toch eens normaal joh, wil je een rechtszaak beginnen als ze niet leveren of zo...
    Hoop er gewoon op en zo niet dan is het jammer.
    Ik wil ze gewoon dwars zitten zoals zij mij de afgelopen tijd hebben dwars gezeten... Lang verhaal, maar aangezien dit toch het 'Wehkamp... ervaringen?' topic is, zal ik het heel kort proberen uit te leggen:

    - Producten besteld & betaald
    - Een aantal daarvan geretourneerd
    - Dit werkt niet verrekend door Wehkamp, dus ik kreeg het geld voor die spullen niet terug (wel contact over opgenomen)
    - Vervolgens krijg ik het geld wel terug, maar staat er dat ik voor die hele bestelling niet heb betaald (terwijl ik wel heb betaald en maar een klein deel heb teruggekregen ivm de retourzending)
    - Wehkamp stuurt mij vervolgens herinneringsbrieven
    - Ik neem contact op en zeg dat het een fout is, zeggen zij 'Ok, niets aan de hand.'
    - Vervolgens blijven ze brieven sturen en krijg ik er een dikke boete bovenop omdat ik te laat betaald zou hebben...
    - Ik neem weer contact op en ze vertellen mij dus doodleuk: 'O, excuses voor onze fout. U hoeft de boete niet te betalen, betaalt u gewoon maar voor de bestelling.' ...
    - Weer uitgelegd dat ik allang heb betaald en dat het een vergissing is, word ik 15 minuten aan de lijn gehouden en valt de verbinding vervolgens weg...
    - Krijg weer brieven thuis gestuurd en er komt weer een waarschuwing binnen + extra kosten + een waarschuwing dat als het bedrag incl. boete EN RENTE niet binnen 2 weken is betaald, er meer bij komt o.i.d.
    - Weer contact opgenomen, zelfde verhaal.

    Ik heb uiteindelijk maar alles betaald (dus 2x voor de bestelling, voor de spullen die ik heb geretourneerd, de boete en de rente en de telefoonkosten).

    Daarom wil ik nu gebruik maken van deze gelegenheid.

    Het is niet de 1e keer dat zij hun zaken niet op orde hebben en erg klantonvriendelijk zijn. Waarom zouden ze hier keer op keer mee weg mogen / kunnen komen?

  4. #254

    Standaard

    En nu weer trouwens:

    - Betaald voor een bestelling via iDeal, word ik teruggezonden naar mijn winkelwagen en staat er dat ik de bestelling nog moet afronden.

    Bedrag was al wel afgeschreven van mijn rekening + bevestigingsmail gekregen.
    Maar de betaling staat niet op mijn wehkamp en de bestelling is ook nooit geplaatst.

    Dat heeft niets te maken met aanbiedingen of goedkope producten, dat kan net zo goed gebeuren wanneer je een veel te duur product koopt en afrekent.

    Dat is gewoon erg klantonvriendelijk en onjuist. Dat heeft verder helemaal nergens wat mee te maken. Dat hoort gewoon niet. Niet alleen in dit geval of alleen bij wehkamp, maar zoiets mag bij geen enkele webwinkel voorkomen. Dat gebeurt bij Wehkamp dus wel.

    En dit komt wel vaker voor zoals jullie in dit topic hebben kunnen lezen.

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    En nu weer trouwens:

    - Betaald voor een bestelling via iDeal, word ik teruggezonden naar mijn winkelwagen en staat er dat ik de bestelling nog moet afronden.

    Bedrag was al wel afgeschreven van mijn rekening + bevestigingsmail gekregen.
    Maar de betaling staat niet op mijn wehkamp en de bestelling is ook nooit geplaatst.

    Dat heeft niets te maken met aanbiedingen of goedkope producten, dat kan net zo goed gebeuren wanneer je een veel te duur product koopt en afrekent.

    Dat is gewoon erg klantonvriendelijk en onjuist. Dat heeft verder helemaal nergens wat mee te maken. Dat hoort gewoon niet. Niet alleen in dit geval of alleen bij wehkamp, maar zoiets mag bij geen enkele webwinkel voorkomen. Dat gebeurt bij Wehkamp dus wel.

    En dit komt wel vaker voor zoals jullie in dit topic hebben kunnen lezen.

    Zeker, ik heb even gegoogled en ik zie heel veel negatieve ervaringen de laatste maanden, producten die niet voldoen, maar vooral een klantenservice die of niet reageert of uberhaupt helemaal niet bereikbaar is. Erg kwalijk.

    En deze prijzen zijn ook raar, niet alleen te laag maar ook te hoog geprijst, veel artikelen hebben ook wel een prijs die op zich best kan kloppen bij een annbieding.

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Zeker, ik heb even gegoogled en ik zie heel veel negatieve ervaringen de laatste maanden, producten die niet voldoen, maar vooral een klantenservice die of niet reageert of uberhaupt helemaal niet bereikbaar is. Erg kwalijk.

    En deze prijzen zijn ook raar, niet alleen te laag maar ook te hoog geprijst, veel artikelen hebben ook wel een prijs die op zich best kan kloppen bij een annbieding.
    Ik heb zelfs meegemaakt dat ze nooit hebben geleverd.
    Nu kan ik niet zeggen of dat aan Wehkamp lag, of aan de bezorger / dienst die zij gebruiken.

    Op Wehkamp stond dat de bezorger 2x was langs geweest, maar er niemand thuis was. Bij 3 verschillende bestellingen en 3x werd het geretourneerd. Geen een keer is een bezorger langs geweest op de aangegeven tijdstippen.

    Waarschijnlijk een lakse bezorger of zo, maar Wehkamp moet ook wel weten wie ze inhuren.
    Laatst aangepast door roninpacino : 24-12-2012 om 02:53

  7. #257

    Standaard

    Ik heb nog wat bij elkaar gesprokkeld en ga nog een bestelling plaatsen!

  8. #258

    Standaard

    Hun systeem werkte bij mij ook niet jovel met betalen met ideal, ook 2 keer betaald uiteindelijk, dus maar hopen dat het goed komt.

    Toch snap ik je niet, als je zulke ervaringen hebt ga je toch niet meer met ze in zee, geloof me dat er niemand daar van wakker gaat liggen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #259

    Standaard

    Ik hou 't gewoon bij acceptgiro, da's het veiligste.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hun systeem werkte bij mij ook niet jovel met betalen met ideal, ook 2 keer betaald uiteindelijk, dus maar hopen dat het goed komt.

    Toch snap ik je niet, als je zulke ervaringen hebt ga je toch niet meer met ze in zee, geloof me dat er niemand daar van wakker gaat liggen.
    Ik heb daarna ook niets meer bij ze gekocht en ben ook niet van plan dat te doen. Maar dit is een mooie aanbieding en wil ik niet overslaan. Misschien gaat het goed, misschien niet. We zullen zien .

  11. #261

    Standaard

    Dit bedoelde ik trouwens met de Tarantino box.

    Er staat duidelijk een 'actie' sticker + de oude prijs is doorgestreept + de korting werd voor je berekend.

    Foute prijs of niet, het ging duidelijk om een aanbieding (zie de oranje sticker).

    Waarom zou die sticker er anders geplaatst zijn?


  12. #262

    Standaard

    Die actie gold voor boxen, die waren goedkoper dan normaal. Maar nu werden die ineens voor dumpprijzen aangeboden.

    TV-series & boxensale
    Profiteer t/m 31 december van extra scherp geprijsde artikelen uit de TV-series & boxensale

  13. #263

    Standaard

    De geadverteerde prijzen zijn overduidelijke foutieve prijzen. Dat kan iedereen op zijn klompen aanvoelen. Ik vind dat Wehkamp volledig in zijn/haar recht staat om de genoemde bestellingen te annuleren, vooruitbetaald of niet. Dat kun je jammer vinden of kinderachtig, maar als jij leverancier was zou je dat ook doen, denk ik.

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De geadverteerde prijzen zijn overduidelijke foutieve prijzen. Dat kan iedereen op zijn klompen aanvoelen. Ik vind dat Wehkamp volledig in zijn/haar recht staat om de genoemde bestellingen te annuleren, vooruitbetaald of niet. Dat kun je jammer vinden of kinderachtig, maar als jij leverancier was zou je dat ook doen, denk ik.
    +1 Heb gewoon een gokje gewaagd en met acceptgiro betaald en snap het heel goed als hij geannuleerd word. Ik zou zoiets ook nooit van te voren betalen, je staat op die manier in praktijk niet meer in je recht en het kost alleen maar tijd en moeite om je geld terug te krijgen.

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De geadverteerde prijzen zijn overduidelijke foutieve prijzen. Dat kan iedereen op zijn klompen aanvoelen. Ik vind dat Wehkamp volledig in zijn/haar recht staat om de genoemde bestellingen te annuleren, vooruitbetaald of niet. Dat kun je jammer vinden of kinderachtig, maar als jij leverancier was zou je dat ook doen, denk ik.
    Tuurlijk zijn een hoop prijzen fout, maar sommige staan er nu nog steeds.
    Heeft een klant dan niet het recht om ze daarvoor te krijgen ?

    Dan moet een bedrijf zijn eigen site maar eens controleren. je kan best een artikel verkeerd prijzen, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    Tuurlijk zijn een hoop prijzen fout, maar sommige staan er nu nog steeds.
    Heeft een klant dan niet het recht om ze daarvoor te krijgen ?

    Dan moet een bedrijf zijn eigen site maar eens controleren. je kan best een artikel verkeerd prijzen, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
    Inderdaad.
    Wij, consumenten, moeten opdraaien voor technische fouten (zoals met een iDeal storingen). Waarom zou een webwinkel dan onschendbaar zijn? Wehkamp heeft inmiddels wel naam gemaakt en is een van de grootste webwinkels, als zij ook maar een beetje respect hebben voor zichzelf en de klanten, zou de website technisch beter in elkaar gezeten hebben.

  17. #267

    Standaard

    Een webwinkel kan zich altijd verhalen op foutieve prijzen en dan kun je met dozen bewijs komen, maar in een digitale wereld is er amper iets te bewijzen want iedereen zou wel actie stickers en gereduceerde prijzen kunnen photoshoppen. In een reclamefolder is het anders, maar hier niet. De prijzen van een groot deel van de producten zijn alweer aangepast, dus ik verwacht binnenkort mailtjes met annuleringen/excuses. Zo niet, dan hebben we geluk.

  18. #268

    Standaard

    En ook in een folder staat vaak een zinnetje om zichzelf in te dekken voor foutieve prijzen.

  19. #269

    Standaard

    Ik heb nog steeds niks ontvangen dat het een fout betreft..ik zou het ook vreemd vinden als dit 3 dagen later is, het is dan ook eigenlijk misleiding als een product 3 dagen goedkoop staat aangeprijst en naderhand door Wehklamp geannuleerd wordt omdat het om foutieve prijzen gaat.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijnst1990 Bekijk bericht
    En ook in een folder staat vaak een zinnetje om zichzelf in te dekken voor foutieve prijzen.
    En in de wet staat dat als de prijzen reëel zijn een winkel een artikel gewoon moet meegeven voor de foutieve aanbiedingsprijs.

    Dat geldt niet voor de Harry Potter box enzo, maar wel voor een hoop andere artikelen.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik heb nog steeds niks ontvangen dat het een fout betreft..ik zou het ook vreemd vinden als dit 3 dagen later is, het is dan ook eigenlijk misleiding als een product 3 dagen goedkoop staat aangeprijst en naderhand door Wehklamp geannuleerd wordt omdat het foutieve prijzen gaat.
    Ja dat ook, daar heeft Bol ook een handje van de laatste tijd.

    Er zou eigenlijk een nieuwe wet moeten komen voor webwinkels, dan gaan ze het beter controleren.

    Want het ging hier echt om honderden verkeerde prijzen.

  22. #272

    Standaard

    Plus het feit dat Wehkamp zelf niet op hun website aangeeft dat er een storing is of een mail rondstuurd naar de geregisteerde klanten dat het om foutieve prijzen betreft ben ik er ook niet van overtuigd dat dit een fout was maar een black sunday deal

    De Harry Potter box is nu voor 89,09,-. Weer een afprijzing, dus hoe zou een consument nu kunnen weten wanneer het om een aanbieding gaat of niet met dagelijkse wisseling van prijzen..?
    Laatst aangepast door RobinB : 24-12-2012 om 10:28

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #273

    Standaard

    Ik denk ook dat al die titels van rond de 5 euro gewoon geleverd gaan worden. Idem voor de nieuwe releases van rond de 10 euro. Dat zijn namelijk gewoon hele scherpe prijzen maar zoals eerder genoemd zijn ze niet onrealistisch. Dat geldt niet voor sommige boxsets, waarvan de Harry Potter Gift Set wel het meest extreme voorbeeld is.

    Voorbeelden:
    - The Amazing spider-man 3D € 8,09 (zou gewoon heel scherpe deal kunnen zijn)
    - The Hurt locker € 4,49 (film van een paar jaar oud, idem)
    - Harry Potter Gift set € 5,39 (hiervan kun je weten dat het niet kan kloppen, verwacht dan ook een annulering)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #274

    Standaard

    bij mij nog niets gewijzigd.
    en ik had een boel besteld.
    nog steeds alle seizoenen van smallville normaal 24.99 nu voor 4.04.
    en dit zijn 10 seizoenen
    heel veel 3d titels besteld voor 8 euro enz.
    we wachten rustig af,niet geschoten is altijd mis.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  25. #275

    Standaard

    We zien wel wat er gebeurd en wat Patrick zegt klopt wel. De hp box is wel erg laag, maar titels abraham lincoln voor 9 euro enz. zouden geleverd moeten worden, mediamarkt heeft soms ook zulke prijzen. En het gaat om consumenten die op de hoogte zijn van online prijzen, op Amazon enz. zijn sommige van die prijzen niet eens zo vreemd.
    Laatst aangepast door roninpacino : 24-12-2012 om 11:21

Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •