Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 444 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wehkamp... ervaringen?

    Ik heb 'n dvd'tje via Wehkamp besteld (don't ask), maar aangezien ik geen klantnummer heb kan het 'iets langer duren'. Echt concreet zijn ze niet, en op m'n mailtje hebben ze na een aantal dagen ook nog niet gereageerd.
    Ik heb de dvd gelukkig nog niet betaald, dus 't is geen wereldramp, maar ik vroeg me af of iemand weet hoe lang 't ongeveer kan duren?

  2. #2

    Standaard

    Is vreemd, ik heb vorige week ook als nieuwe klant een aantal cd'tjes in de aanbieding gekocht. Had ze na twee dagen keurig in huis. Ik zou maar eens bellen met de klantenservice als ik jou was. Het nummer staat ongetwijfeld op de site.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjors van de Rebellenclub
    Is vreemd, ik heb vorige week ook als nieuwe klant een aantal cd'tjes in de aanbieding gekocht. Had ze na twee dagen keurig in huis. Ik zou maar eens bellen met de klantenservice als ik jou was. Het nummer staat ongetwijfeld op de site.
    Dank je Sjors... ik wacht 't nog een aantal dagen af en daarna bel ik inderdaad wel even.

  4. #4

    Standaard

    Vind ze onbetrouwbaar... Of ze hebben het artikel niet meer, of ze kunnen niet binnen de aangegeven levertijd leveren. Zit meestal 1,5-2 weken te wachten voordat ik m'n bestelling(en) binnen heb. Slechte service.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Vind ze onbetrouwbaar... Of ze hebben het artikel niet meer, of ze kunnen niet binnen de aangegeven levertijd leveren. Zit meestal 1,5-2 weken te wachten voordat ik m'n bestelling(en) binnen heb. Slechte service.
    hmmm... ik heb ze altijd binnen een dag of maximaal 3 dagen tot nu toe binnen gekregen..

    :wink:
    do you like white stockings?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Vind ze onbetrouwbaar... Of ze hebben het artikel niet meer, of ze kunnen niet binnen de aangegeven levertijd leveren. Zit meestal 1,5-2 weken te wachten voordat ik m'n bestelling(en) binnen heb. Slechte service.
    hmmm... ik heb ze altijd binnen een dag of maximaal 3 dagen tot nu toe binnen gekregen..

    of ben je nog boos dat je Blue Velvet niet hebt kunnen krijgen daar?
    :wink:
    do you like white stockings?

  7. #7

    Standaard

    Ik heb geen slechte ervaringen met Wehkamp. Voor negenen besteld volgende dag binnen is dus echt zo bij hun.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Alleen Silence of the Lambs besteld een aantal weken geleden, was binnen 5 dagen binnen (was nieuwe klant)

    Ik ben dus best wel positief over Wehkamp (kreeg gisteren een muismatje en nog wat info over Wehkamp als dank dat ik klant werd)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gils
    Alleen Silence of the Lambs besteld een aantal weken geleden, was binnen 5 dagen binnen (was nieuwe klant)

    Ik ben dus best wel positief over Wehkamp (kreeg gisteren een muismatje en nog wat info over Wehkamp als dank dat ik klant werd)
    Heb ik ook gehad. En daarna krijg je die superdikke gids nog thuisgestuurd...

    Enige nadeel bij mij was dat ze een DVD verkeerd opgestuurd hadden, deze heb ik retour laten ophalen.

    Vervolgens kon mijn artikel niet meer geleverd worden dat was wel klote.
    Maar verder wel goeie service.... tot nu toe...behalve bovenstaande..

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Enzo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Vind ze onbetrouwbaar... Of ze hebben het artikel niet meer, of ze kunnen niet binnen de aangegeven levertijd leveren. Zit meestal 1,5-2 weken te wachten voordat ik m'n bestelling(en) binnen heb. Slechte service.
    hmmm... ik heb ze altijd binnen een dag of maximaal 3 dagen tot nu toe binnen gekregen..

    of ben je nog boos dat je Blue Velvet niet hebt kunnen krijgen daar?
    :wink:
    Ook
    Nee, ze doen het echt niet goed. Ze hebben het trouwens nooit goed gedaan... Op de site werd toendertijd Monsters & Co 2DVD aangeboden voor €25 (was dus een koopje), kreeg ik de 1DVD versie binnen. Die mensen daar zijn echt verschrikkelijk stom
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Ik heb geen slechte ervaringen met Wehkamp. Voor negenen besteld volgende dag binnen is dus echt zo bij hun.
    Ja, maar dan moet je dus wél een klantnummer hebben, en die heb ik niet. Ik kan ook m'n lopende bestellingen niet in de gaten houden omdat je daar een pincode voor nodig hebt, en om 'n pincode aan te vragen moet je óók weer een klantnummer hebben.
    Erg vreemd geregeld...

    Nou ja, ik hoop dat-ie vandaag binnenkomt, anders koop ik morgen wel 'n ander dvd'tje :P

  12. #12

    Standaard

    Ook
    Nee, ze doen het echt niet goed. Ze hebben het trouwens nooit goed gedaan... Op de site werd toendertijd Monsters & Co 2DVD aangeboden voor €25 (was dus een koopje), kreeg ik de 1DVD versie binnen. Die mensen daar zijn echt verschrikkelijk stom [/quote]

    Ben het met je eens, de prijzen daar zijn echt belachelijk. Aanbiedingen bij de Wehkamp zijn vaak nog duurder dan normale prijzen bij de FRS. Ik vind alleen wel dat veel postorderbedrijven een voorbeeld aan Wehkamp kunnen nemen qua levering (na 1 dag) en qua klantenservice

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Ook
    Nee, ze doen het echt niet goed. Ze hebben het trouwens nooit goed gedaan... Op de site werd toendertijd Monsters & Co 2DVD aangeboden voor €25 (was dus een koopje), kreeg ik de 1DVD versie binnen. Die mensen daar zijn echt verschrikkelijk stom
    Ben het niet met je eens. Qua prijs is het inderdaad helemaal niks. Aanbeidingen bij hen zijn zelfs bij de FRS standaard goedkoper. Alleen qua levering (1 dag) en klantenservice kunnen veel andere postorderbedrijven daar een voorbeel aan nemen

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjors van de Rebellenclub
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Ook
    Nee, ze doen het echt niet goed. Ze hebben het trouwens nooit goed gedaan... Op de site werd toendertijd Monsters & Co 2DVD aangeboden voor €25 (was dus een koopje), kreeg ik de 1DVD versie binnen. Die mensen daar zijn echt verschrikkelijk stom
    Ben het niet met je eens. Qua prijs is het inderdaad helemaal niks. Aanbeidingen bij hen zijn zelfs bij de FRS standaard goedkoper. Alleen qua levering (1 dag) en klantenservice kunnen veel andere postorderbedrijven daar een voorbeel aan nemen
    De levertijd hangt helemaal af van de klant, lijkt wel. Ik bestel dan wel altijd zonder klantennummer, dus ik verwacht mijn bestelling ook meestal enkele dagen later, maar als ze er dan 2 weken over doen, dan noem ik dat geen snelle levertijd. De service is ook 3x niks; als er een bestelling is die niet (meer) kan worden geleverd wordt er niets over gezegd tenzij je zelf contact opneemt. Erg slecht dus. Op mailtjes wordt ook 1-2 dagen later pas gereageerd. Nee, ik ben helemaal niet te spreken over deze winkel.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #15

    Standaard

    Ik ga dus werken aan mijn geduld

    Vandaag met smart gewacht op de postbode, omdat het me aannemelijk leek dat 't dvd'tje vandaag gebracht zou worden. Was 't EINDELIJK half 3, lag er géén pakje in de bus...

    En toen werd er net gebeld. 'azzeblief, weekam'...

    Prima!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Ik heb geen slechte ervaringen met Wehkamp. Voor negenen besteld volgende dag binnen is dus echt zo bij hun.
    Ja,bij mij ook!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #17

    Standaard

    Als jullie je ervaringen willen delen met andere forum gebruikers,
    post je ervaringen dan hier.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  18. #18

    Standaard

    hoe werkt het betalen daar eigelijk? ik heb een week geleden the Silence of the Lambs besteld, maar nog steeds niks binnen, moet ik vooruit betalen of krijg ik een accept giro? Want ik lees nergens over geld overmaken oid.

  19. #19
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door acix
    hoe werkt het betalen daar eigelijk? ik heb een week geleden the Silence of the Lambs besteld, maar nog steeds niks binnen, moet ik vooruit betalen of krijg ik een accept giro? Want ik lees nergens over geld overmaken oid.
    Je krijgt inderdaad een acceptgiro meegestuurd.


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door acix
    hoe werkt het betalen daar eigelijk? ik heb een week geleden the Silence of the Lambs besteld, maar nog steeds niks binnen, moet ik vooruit betalen of krijg ik een accept giro? Want ik lees nergens over geld overmaken oid.
    Je krijgt inderdaad een acceptgiro meegestuurd.
    thx

  21. #21

    Standaard

    Ik kan je maar 1 ding zeggen, en dat is: let EXTREEM goed op dat je de goede betalingsmanier aankruist. Ik had gekozen voor meteen betalen, en wat denk je: kreeg pas na een maand een rekening in de bus, INCL. xtra kosten. Moet er nog achter aan, maar ze noemen me Mevr. Sauer ipv Meneer Sauer, en daarbovenop nog een keertje dus die problemen met betalen.......
    Maar, dat ben ik. Misschien ben ik een uitzondering.

  22. #22

    Standaard

    Goed dat je 't zegt, Christiaan. Ik wacht nu 'n week op het rekeningoverzicht, en ik 'mag' van Wehkamp pas betalen als 't rekeningoverzicht binnen is... aangezien ik níet op extra kosten zit te wachten heb ik ze vandaag maar even 'n mailtje gestuurd. Benieuwd of ze weer twee weken op zich laten wachten.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Ik heb geen slechte ervaringen met Wehkamp. Voor negenen besteld volgende dag binnen is dus echt zo bij hun.
    Ja,bij mij ook!!

    ik had een keer 20 minuten na negenen besteld en die dag later kreeg ik m ook.

  24. #24

    Standaard

    't Is nu al twee à drie weken geleden, en ik heb nog steeds geen rekeningoverzicht ontvangen! Ik heb ze al gemaild, en ik heb duidelijk gemaakt dat ik niet bepaald zit te springen om extra, onverwachte kosten, maar Wehkamp garandeerde me dat ik gerust kon wachten op het rekeningoverzicht en de bijbehorende acceptgiro, omdat ze na een aantal dagen zouden verschijnen.

    Niet dus. Ik ben benieuwd wanneer ik mag betalen - ik vind dit in ieder geval geen stijl.

  25. #25

    Standaard

    De eerste drie bestellingen liepen perfect maar de vierde....

    Ik bestelde in het kader van 3disney's voor de prijs van 2 drie disney dvd's. Dat is nu ruim een maand geleden.

    Een paar dagen na de bestelling kreeg ik bericht binnen van hun kredietservice of ik alvast 35,- euro wilde overmaken in verband met de veiligheid vor de klant .
    Dat heb ik toen meteen gedaan op basis van eerdere bestellingen.

    Na een week of twee en 300 tel. richting de klantenservice besloot ik een mail te sturen. Ruim 1,5 week later kreeg ik pas antwoord, een van de drie dvd's was niet op voorraad. Nu weer een week later heb ik nog steeds niets vernomen en begin nu echt boos te worden.
    Wat een KL#TE service hebben ze daar zeg, wachten ze gewoon tot de actie afgelopen is ofzo?

    Zit nu te denken wat ik hieraan ga doen.....


Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •