Pagina 14 van 18 EersteEerste ... 4101112131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 444 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    En dan nog iets. Als je al betaald hebt en daar ook nog een bevesting voor hebt gekregen, dan hebben ze de kans gekregen om het te corrigeren. Ik heb gewoon betaald dus moeten ze leveren. Zoals ik al zei James Bond Collection kost bijna overal 150 euro, maar bij Wehkamp 132.50. Bijna 18 euro minder dus zo gek is die verlaging niet. Gaat een leuk telefoongesprek worden aanstaande donderdag.

    Je kan hem toch nog steeds bestellen voor die prijs ?

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    En dan nog iets. Als je al betaald hebt en daar ook nog een bevesting voor hebt gekregen, dan hebben ze de kans gekregen om het te corrigeren. Ik heb gewoon betaald dus moeten ze leveren. Zoals ik al zei James Bond Collection kost bijna overal 150 euro, maar bij Wehkamp 132.50. Bijna 18 euro minder dus zo gek is die verlaging niet. Gaat een leuk telefoongesprek worden aanstaande donderdag.
    Volgens mij is dat de standaardprijs van Wehkamp voor deze box.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Of je werkt bij/voor Wehkamp, of je haalt 2 verschillende winkels door elkaar.
    Wat jij beschrijft is namelijk, als ik kijk naar mijn eigen ervaringen en van velen anderen, een sprookje en zal dan ook nooit werkelijkheid worden wanneer je bij Wehkamp koopt. De nummer 1 de slechte grote bekende webwinkel van de Benelux.
    Wat een onzin. Wehkamp is een prima bedrijf waar, zoals overal, wel eens wat fout gaat. Ben er al zeker 25 jaar klant, niet werknemer. Mijn ervaring is dat er zelden iets fout gaat, de keren dat dat wel het geval was werd het probleem prima opgelost.

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik vind dat je nogal overdrijft. Heb geregeld bestellingen geplaatst bij Wehkamp en de levering is altijd naar behoren. Dat er met die betaling iets mis is gegaan kan ook een fout van jezelf zijn, wie gaat er immers verversen bij een iDeal transactie? De foute prijzen op de site, tja dat kan gebeuren en Wehkamp houdt het recht deze terug te draaien.
    Wat een raar argument weer, lol.
    Dus omdat ik een pagina ververs heeft Wehkamp het recht om een bepaald bedrag 5x van mijn rekening af te schrijven? Zij zijn verantwoordelijk voor het goed functioneren van hun website, niet ik. Daarnaast denk ik sowieso niet dat het aan het verversen van een iDeal pagina ligt, je voert namelijk geen betaling uit en je vernieuwd enkel een pagina, er worden geen nieuwe codes o.i.d. verzonden naar je bank/wehkamp.

    Ik ga ze donderdag dan ook bellen, want ze zijn er wel snel bij om je te vertellen dat het een fout was en om het bedrag van je rekening af te schrijven, maar ze nemen niet de moeite om hun eigen fouten te corrigeren. Je moet als consument achter je geld aan, ik heb namelijk nog geen cent terug gestort gekregen.

    Ik ga in ieder geval wel een compensatie proberen te regelen, want dit zou niet mogen. Ze waren maandag niet bereikbaar (en dat was gewoon een werkdag voor de meeste mensen, ik begrijp dat ze deze dagen niet bereikbaar zijn, dat is logisch). Ze schrijven te veel van mijn rekening en ik moet ze straks ook nog 1 uur lang uitleggen wat er aan de hand is, want bij de klantenservice zijn ze nooit ergens van op de hoogte.

  5. #330

    Standaard

    Sjonge jonge, wat een triest goedkoop gezeik zeg hier, echt Holland op zn smalst. Wees gewoon een vent en slik je verlies een keer, je kan toch op je klompen aanvoelen dat de prijzen niet klopten.
    En roninpacino, lekker makkelijk om de fout bij Wehkamp neer te leggen, neem ook eens verantwoording voor je eigen acties en daden. Want klooien met je internetpagina's op het moment van een ideal transactie is natuurlijk niet slim, dus je hebt het aan jezelf te danken dat je tig keer een transactie hebt gedaan. Zij schrijven namelijk niet af maar jij doet een betaling, dat is een heel groot verschil. En logisch dat jouw ene kleine foutje niet is opgevallen inde administratie, als jij een dusdanig groot bedrijf zou hebben met hetzelfde aantal klanten zou jou dat ook niet opvallen. Bel gewoon de klantenservice en ze lossen het op. Maar ga hier nou niet mekkeren als een klein kind die z'n zin niet heeft gekregen....

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Sjonge jonge, wat een triest goedkoop gezeik zeg hier, echt Holland op zn smalst. Wees gewoon een vent en slik je verlies een keer, je kan toch op je klompen aanvoelen dat de prijzen niet klopten.
    En roninpacino, lekker makkelijk om de fout bij Wehkamp neer te leggen, neem ook eens verantwoording voor je eigen acties en daden. Want klooien met je internetpagina's op het moment van een ideal transactie is natuurlijk niet slim, dus je hebt het aan jezelf te danken dat je tig keer een transactie hebt gedaan. Zij schrijven namelijk niet af maar jij doet een betaling, dat is een heel groot verschil. En logisch dat jouw ene kleine foutje niet is opgevallen inde administratie, als jij een dusdanig groot bedrijf zou hebben met hetzelfde aantal klanten zou jou dat ook niet opvallen. Bel gewoon de klantenservice en ze lossen het op. Maar ga hier nou niet mekkeren als een klein kind die z'n zin niet heeft gekregen....

    Jij begrijp kennelijk niet het verschil tussen toestemming geven om een betaling uit te voeren en een pagina verversen. Als jij serieus denkt dat je een betaling uitvoert wanneer je een iDeal pagina ververst, dan weet jij absoluut niet waar je het over hebt. Elke betaling is namelijk uniek, maar jij weet het blijkbaar veel beter, expert die je bent.

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Je hebt er mij niet over gehoord, maar je weet wel dat ik er gebruik van heb gemaakt? Dat mensen zichzelf zo snel kunnen tegenspreken....

    En dat is trouwens geen misbruik maken. Dat heet gewoon gebruik van maken.
    Ik maak nergens misbruik van, ik gebruik gewoon wat er aanwezig is en ik heb voor mijn spullen betaald.
    Daarnaast ben ik niet de enige die dat heeft gedaan, en aangezien Wehkamp er pas na 10 'rondes' o.i.d. is achter gekomen, kun je je wel afvragen of het echt een fout was . Zo ja, dan heeft Wehkamp de slechtste IT'ers ter wereld.

    Ik houd iig niet van dat scheinheilige gedrag dat jij nu vertoont. Ik weet zeker dat jij er ook gebruik van hebt gemaakt, maar hier doet alsof jij goudeerlijk bent en het liefst veel te veel betaald voor de veel te dure op Wehkamp, i.p.v. gebruik te maken van kortingen :').
    JE weet heus wel (hoop ik...) dat mijn opmerking sloeg op het feit dat je eerst wel misbruik maakte van een fout aan hun kant, maar toen hoorde ik je niet klagen dat ze een fout hadden gemaakt.

    Het is triest, ze mogen volgens jou best wel een fout maken, als het maar voordelig is voor jou. Met twee maten meten heet dat. En dat het een fout is weet je ook best, het stond er erg duidelijk bij wanneer de korting geldig was. Je weet dat dat juist schijnheilig is? Dat je niet de enige bent die er gebruik van gemaakt heeft is een non-argument.

    Ik heb er dan ook geen gebruik van gemaakt; ik heb weleens eerder aangegeven dat het verbazingwekkend het is, hoe sommige mensen zich verlagen voor een gratis filmpje ........ Natuurlijk wil ik het liefst niet teveel betalen, maar wel op een juiste manier.

    Ga maar eens je posts nalezen; er staan reacties bij die je achteraf misschien niet zou plaatsen.
    TylerDurden geeft het juist aan:
    Maar ga hier nou niet mekkeren als een klein kind die z'n zin niet heeft gekregen....

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Jij begrijp kennelijk niet het verschil tussen toestemming geven om een betaling uit te voeren en een pagina verversen. Als jij serieus denkt dat je een betaling uitvoert wanneer je een iDeal pagina ververst, dan weet jij absoluut niet waar je het over hebt. Elke betaling is namelijk uniek, maar jij weet het blijkbaar veel beter, expert die je bent.
    Als jij zo'n expert bent:Wehkamp kan geen geld afhalen van jou rekening als jij met ideal betaald, want dan moeten hun ook de codes hebben.
    De fout ligt dus bij ideal.
    Dat jij de pagina hebt zitten verversen betekent dat de pagina vasthing
    En je kunt wel zeggen dat maandag een gewoone werkdag was,maar dat klopt niet.Maandag was kerstavond en dat betekent voor de bedrijven waar wel gewerkt wordt dat personeel eerder naar huis mag.
    En als jij het zo'n waardeloze winkel vind,doe ons en jezelf een plezier en bestel er niks meer.

  9. #334

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Of je werkt bij/voor Wehkamp, of je haalt 2 verschillende winkels door elkaar.
    Wat jij beschrijft is namelijk, als ik kijk naar mijn eigen ervaringen en van velen anderen, een sprookje en zal dan ook nooit werkelijkheid worden wanneer je bij Wehkamp koopt. De nummer 1 de slechte grote bekende webwinkel van de Benelux.
    Ik werk niet bij wehkamp, ik ben 41 jaar nu en mijn leven lang heb ik al goede ervaringen met wehkamp. Dat mag toch ook wel eens vermeld worden, of telt alléén jouw mening hier op dit forum?

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Als jij zo'n expert bent:Wehkamp kan geen geld afhalen van jou rekening als jij met ideal betaald, want dan moeten hun ook de codes hebben.
    De fout ligt dus bij ideal.
    Dat jij de pagina hebt zitten verversen betekent dat de pagina vasthing
    En je kunt wel zeggen dat maandag een gewoone werkdag was,maar dat klopt niet.Maandag was kerstavond en dat betekent voor de bedrijven waar wel gewerkt wordt dat personeel eerder naar huis mag.
    En als jij het zo'n waardeloze winkel vind,doe ons en jezelf een plezier en bestel er niks meer.
    Eerder naar huis ja, maar 's ochtends zouden ze gewoon moeten werken.

    ZEKER NA ZO'N BLUNDER.

    Dan weten ze dondersgoed dat er klachten / vragen binnen komen, maar Wehkamp is een laks bedrijf en geeft helemaal niets om haar klanten, daarom doen ze ook alsof er niets aan de hand is en wachten ze het lekker wel 4 - 5 dagen af.

  11. #336

    Standaard

    Het is kerst, wat verwacht je dan? Wehkamp zal het heus netjes oplossen als je gewoon laat weten wat er fout is gegaan.

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het is kerst, wat verwacht je dan? Wehkamp zal het heus netjes oplossen als je gewoon laat weten wat er fout is gegaan.
    Precies. En gewoon netjes en vriendelijk blijven aan de telefoon. Daar bereik je het meeste mee, zo is mijn ervaring.

  13. #338

    Standaard

    Ja die prijs van James Bond is nog steeds dezelfde prijs, maar dat bedoelde ik niet. Die prijs van hun ligt erg laag ten aanzien van andere webshops, dus zo gek is het niet als andere prijzen dan ook ver beneden liggen. M.a.w. zo'n prijsdaling is mogelijk bij Wehkamp. Ook FRS heeft op zaterdag vaak een lage aanbieding. Dus ze kunnen niet aankomen met het argument van redelijkheid. Dat was en is mijn punt.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  14. #339

    Standaard

    Als het slechts één artikel betrof dan zou je misschien een punt hebben, maar het was overduidelijk bij meerderen artikelen het geval en kon je er van uit gaan dat het niet klopte. Overigens vind ik de Bond box een slecht voorbeeld, want als je dat procentueel bekijkt valt het best mee qua verschil.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als het slechts één artikel betrof dan zou je misschien een punt hebben, maar het was overduidelijk bij meerderen artikelen het geval en kon je er van uit gaan dat het niet klopte. Overigens vind ik de Bond box een slecht voorbeeld, want als je dat procentueel bekijkt valt het best mee qua verschil.
    Ik zie het juist andersom:

    - Als het een titel was (bijvoorbeeld enkel de HP box), dan kon je er van uit gaan dat het een fout was. Bij zoveel titels (bijna het gehele blu-ray assortiment), dan zou je kunnen denken dat het om een uitverkoop gaan. Er zijn namelijk maar zeer weinig bedrijven zo amateuristisch om zo'n grote fout te begaan .

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik zie het juist andersom:

    - Als het een titel was (bijvoorbeeld enkel de HP box), dan kon je er van uit gaan dat het een fout was. Bij zoveel titels (bijna het gehele blu-ray assortiment), dan zou je kunnen denken dat het om een uitverkoop gaan. Er zijn namelijk maar zeer weinig bedrijven zo amateuristisch om zo'n grote fout te begaan .
    Ik ben dit toch echt al vaker tegengekomen, zelfs bij Amazon. Kijk, als je er nog een mailtje aan waagt ok, maar boos gaan telefoneren, nee. Wij wisten toch allemaal dat het niet klopte.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #342

    Standaard

    voor degene die stappen willen nemen


    <SPAN style="FONT-FAMILY: 'Arial','sans-serif'; FONT-SIZE: 10pt; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-fareast-language: NL">Hebt u bij een webwinkel een bestelling gedaan? En heeft de verkoper die bestelling aan u bevestigd? Dan mag u er vanuit gaan dat dit de juiste prijs is.

    Is het heel duidelijk dat de prijs niet juist is?
    Dan kunt u de verkoper niet aan de afgesproken prijs houden. Dit is bijvoorbeeld zo als de prijs veel hoger of lager is dan wat redelijk is. Dan hebt u reden om te twijfelen of die prijs wel juist is. Het kan zijn dat er een komma verkeerd staat, of dat er een typefout in de prijs staat.

    Tip: Twijfelt u of de prijs klopt? Vraag het dan aan de verkoper.

    Had u geen reden om te twijfelen aan de prijs?
    Dan moet de verkoper het product voor de afgesproken prijs aan u leveren. U hebt namelijk een rechtsgeldige koopovereenkomst gesloten, waar u beiden aan vast zit. U mag dus aan de verkoper vragen de bestelling aan u te leveren. Dit kunt u in een brief doen. Het is dan wel handig om bewijs te hebben van de prijs zoals die werd aangegeven. U kunt bijvoorbeeld een afdruk van het aanbod of de bevestiging van uw bestelling bij uw brief voegen.

    Wat kunt u doen?
    Bespreek uw klacht eerst met de verkoper. Probeer samen een oplossing te vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u het volgende doen.
    Schrijf de verkoper een brief met daarin uw klacht. U kunt de brief aangetekend versturen. Dan hebt u een bewijs dat de brief is gestuurd. Zet in deze brief de volgende informatie:

    >dat u het product, dat u via internet hebt besteld, alsnog voor de aangegeven prijs geleverd wilt hebben. En dat u het product binnen een bepaalde tijd wilt hebben. Let op: de tijd die u de verkoper geeft moet redelijk zijn. Voeg hier ook uw bewijs van de prijs toe, zoals de printscreen of de bevestiging van uw bestelling

  18. #343

    Standaard

    Ik snap niet dat je energie gaat stoppen om die paar blurays voor wat minder geld te krijgen. Dat wordt een oneindige discussie die je toch niet gaat winnen. En de prijzen waren overduidelijk fout dus dit gezever gaat allemaal nergens meer over. Move on.....

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    voor degene die stappen willen nemen


    <SPAN style="FONT-FAMILY: 'Arial','sans-serif'; FONT-SIZE: 10pt; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-fareast-language: NL">Hebt u bij een webwinkel een bestelling gedaan? En heeft de verkoper die bestelling aan u bevestigd? Dan mag u er vanuit gaan dat dit de juiste prijs is.

    Is het heel duidelijk dat de prijs niet juist is?
    Dan kunt u de verkoper niet aan de afgesproken prijs houden. Dit is bijvoorbeeld zo als de prijs veel hoger of lager is dan wat redelijk is. Dan hebt u reden om te twijfelen of die prijs wel juist is. Het kan zijn dat er een komma verkeerd staat, of dat er een typefout in de prijs staat.

    Tip: Twijfelt u of de prijs klopt? Vraag het dan aan de verkoper.

    Had u geen reden om te twijfelen aan de prijs?
    Dan moet de verkoper het product voor de afgesproken prijs aan u leveren. U hebt namelijk een rechtsgeldige koopovereenkomst gesloten, waar u beiden aan vast zit. U mag dus aan de verkoper vragen de bestelling aan u te leveren. Dit kunt u in een brief doen. Het is dan wel handig om bewijs te hebben van de prijs zoals die werd aangegeven. U kunt bijvoorbeeld een afdruk van het aanbod of de bevestiging van uw bestelling bij uw brief voegen.

    Wat kunt u doen?
    Bespreek uw klacht eerst met de verkoper. Probeer samen een oplossing te vinden. Lukt dit niet? Dan kunt u het volgende doen.
    Schrijf de verkoper een brief met daarin uw klacht. U kunt de brief aangetekend versturen. Dan hebt u een bewijs dat de brief is gestuurd. Zet in deze brief de volgende informatie:

    >dat u het product, dat u via internet hebt besteld, alsnog voor de aangegeven prijs geleverd wilt hebben. En dat u het product binnen een bepaalde tijd wilt hebben. Let op: de tijd die u de verkoper geeft moet redelijk zijn. Voeg hier ook uw bewijs van de prijs toe, zoals de printscreen of de bevestiging van uw bestelling
    Werkt niet..

    Tenzij je maanden tijd en moeite wil spenderen aan getouwtrek voor 20 euro!

    Iedereen weet dat de prijzen die er stonden bij de wehkamp te laag waren, Game of Thrones S2 voor 5 euro terwijl de nieuw waarde 50 euro is.. denk even na, dit geldt voor zo goed als heel de lijst.

    Misschien komt alleen de James Bond box in aanmerking voor deze regel maar dat is een uitzondering.

    Internet winkels hebben de mogelijkheid zich te beroepen op de prijs en dat gebeurd dus ook.

    Gr Bart

  20. #345

    Standaard

    Mailtje ontvangen dat ze geen bestelling hebben ontvangen...
    Laatst aangepast door RobinB : 27-12-2012 om 11:52

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik heb nog geen annuleringsmailtje ontvangen van Wehkamp..iemand anders ook?
    Ik wel maar 2 artikelen staan nog steeds bij Wehkamp.nl als bestelling.
    Misschien dat ze die wel gaan leveren, toevallig net de 2 met een redelijke prijs, al waren ze alletwee verkeerd geprijst.

  22. #347

    Standaard

    iemand al wat gehoord van Wehkamp ?

  23. #348

    Standaard

    Ik heb nog steeds 11 dvd's/blu-rays open staan. Staan nog steeds allemaal op een levertijd van 1 week.

  24. #349

    Standaard

    Had 18 Blu-ray's besteld (in 2 bestellingen) waarvan er 17 zijn geannuleerd. De laatste heb ik zelf maar geannuleerd. Van de 1e bestelling (via iDeal betaald) heb ik een deel van de betaling terug. Vreemd genoeg zijn ze de verzendkosten vergeten terug te storten. Hiervoor een klacht aangemaakt.

  25. #350

    Standaard

    De Wehkamp Ideal betaling v d prijsfout is teruggestort alleen waren ze vergeten de verzendkosten erbij te doen.Heb nu alleen de prijs v h artikel retour.
    Maar dat komt nog wel heb ze een emailtje erover teruggestuurd.
    Heb verder wel goede ervaringen met Wehkamp.
    Altijd wel makkelijk die optie om een Wehkamp bestelling op te halen bij een Videoland vestiging.

Pagina 14 van 18 EersteEerste ... 4101112131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •