Bekijk uitslag poll: Hoeveel dvd titels koop jij gemiddeld per maand???

Stemmers
80. Je mag niet stemmen in deze poll
  • 1 per maand

    8 10,00%
  • 2-5 per maand

    40 50,00%
  • 5-10 per maand

    21 26,25%
  • >10 per maand....overdreven veel dus

    11 13,75%
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 92 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik koop er zo'n 3 tot 4 per maand. Soms wat meer, soms wat minder...is maar net wat er uit komt die maand! Toen ik net begon lag het aantal (zoals bij de meesten) wel een stuk hoger.

    Ik huur bij de videotheek echter wel 2 a 3 films per week dus mijn HT komt echt wel tot zijn recht!
    Panic, chaos & disorder...my work here is done!

  2. #52

    Standaard

    Ik houd het niet zo bij wat ik per maand koop aan DVD's, maar ik denk dat ik gemiddeld op 1,5 a 2 stuks per mnd zit.
    Ik weet wel dat het kopen van een DVD nu een stuk langzamer gaat als in het begin.

    Groet,
    Michel II

  3. #53

    Standaard

    kdenk dat ik er deze maand 40 gekocht en besteld heb... eind van de week kan ik er een boel ophalen bij frs zo te zien...

    niels
    T2: I'll Be Back!

  4. #54

    Standaard

    waarschijnlijk heb je een aantal dagen ingevuld bij de poll,als je 0 of niks had ingevuld stond je poll er nu nog.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  5. #55

  6. #56
    KAY
    Guest

    Standaard

    ik met mijn zielige loontje koop er 1 - 2 per maand.

  7. #57

    Standaard

    In 2003 ligt het op 30 per maand, vooral deze maand (al meer dan 50) maak ik het erg bont. En voorlopig zie ik mezelf niet stoppen.
    Ik moet er wel bij zeggen dat de meeste films tussen de €5 en €15 liggen. En enkele (signs) is wel duurder.

  8. #58

    Standaard

    Deze maand tot nu toe 8, maar meestal zo'n stuk of 5. Ik moet namelijk ook nog eten :wink:

  9. #59

    Standaard

    Gemiddeld boven de 10 per maand (jammer dat de poll weg is dan had ik het gemiddelde wat op kunnen halen)
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  10. #60

    Standaard

    ik zit op een gemiddelde van 3 a 4 per maand.

  11. #61

    Standaard

    1 of 2 per maand, maar aangezien ik een huis heb gekocht zal ook dit gemiddelde wel dalen.

  12. #62
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Meestal zo rond de 5 per maand maar er in de "7 vette jaren" :wink: durft dat oplopen tot 10 of zelfs 20 per maand ... hangt er vooral vanaf hoeveel speciale edities er verschijnen, hetzelfde met boxsets ... 1 boxset van 100 euro is natuurlijk 4 gewone dvd'tjes minder .... hangt dus allemaal af van de prijs van onze blinkende schijfjes zelf .. :wink:

  13. #63

    Standaard

    Ik heb in de maand juni nu 11 dvd's er in mijn collectie bij kunnen zetten(sommige staan dan nog wel in bestelling vandaar ).

    Maar als ik 31 dagen terug ga,dan zit dat aantal zo rond de 15 dvd's per maand.

    Zelf vind ik dat best veel,maar het zijn soms ook wel behoorlijk goedkope films,als ik ze op het forum aanschaf :wink:

  14. #64
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    1 of 2 per maand

    ik krijg ook maar 10 euro in de maand
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  15. #65

    Standaard

    1 of 2 per maand, en dan nog als de prijs mij bevalt, met als uitzondering wanneer ze weer een lading dumpen bij de Mediamarkt zoals afgelopen week in Heerlen, toen zat ik op 9 titels voor 50 euro. Gewoon een kwestie van geduld hebben [en een klein budget] :wink:

  16. #66

    Standaard

    Mijn gemiddelde vind ik zelf ingewikkeld maar ik vermoed dat sinds ik ben beginnen te verzamelen ongegveer op 3 a 4 dvd's per maand strand.

  17. #67
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Momenteel schat ik zo,n 1 a 2 per maand.
    Val wel mee dus.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Ik heb er de afgelopen maand 10 of 11 gekocht, maar dat is echt te veel naar mijn budget. Ik denk dat ik vanaf april "terug val" naar 1 á 2 per maand. Het ligt er gewoon aan wat ik tegenkom (en voor welke prijs). Eerst maar eens alles kijken wat in de kast staat ....
    Ik ben idd teruggevallen naar een lager aantal, minder dan 1 (!!) per maand ... als het aan mij ligt ga ik terug naar 0.25 per maand of minder !

    Kwaliteit boven kwantiteit !!

    Groet
    Dennis 8)

  19. #69

    Standaard

    3 per maand ongeveer. Maar mijn budget voor deze maand is na gisteren wel sterk geminderd dus denk dat ik de eerste paar weken maar niets haal (als ik dat volhou tenminste )

  20. #70

    Standaard

    Deze maand 33 waaronder 2 boxsets,maar dat houdt wel in dat er de komende maand niks besteld of gekocht gaat worden

  21. #71

    Standaard

    Ik koop er ongeveer 3 per maand. Met uitzondering van de maand dat ik jarig ben, dan koop ik er meer van mijn verjaardagsgeld.

  22. #72

    Standaard

    Ook voor mij 2-3 in de maand.

  23. #73

    Standaard

    dat veschilt maar ik denk gemiddeld wel zo'n 10 dvd's


  24. #74

    Standaard

    Dat verschilt heel erg maar ik denk dat het op dit moment rond de 5-10 per maand is.
    Four-Star Trader (236)

  25. #75

    Standaard

    22,84285714285714285714285714285714285714285714285 71428571428571428571428571428571428571428571....

    Maar dat kan nog veranderen als de postbode vanmiddag is geweest. :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •