Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 94 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    MM Arena 39.99

  2. #52

    Standaard

    speciaal voor thor,

    MM rdam centrum deel 1 34.99 euro
    kun je niet laten liggen

  3. #53

    Standaard

    Lijkt erg goedkoop. Maar box 1 gaat bijna overal voor die prijs weg, het is namenlijk slechts een 5-disc versie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Lijkt erg goedkoop. Maar box 1 gaat bijna overal voor die prijs weg, het is namenlijk slechts een 5-disc versie.
    De nieuwe Stargate Season 1 box is, volgens mijn info, overal ter wereld een 5-disc versie. Zelfs in regio's waar de twee pilot-afleveringen er wel bij zitten, daar zijn ze gewoon op de eerste disc gezet en zijn de overige afleveringen doorgeschoven zodat disc 1 en 2 elk vijf afleveringen hebben i.p.v. vier.

    Wel jammer dat we hier in Nederland de pilot er ook niet bij krijgen, echt een prima pilot die bijna als een sequel van de film zou kunnen dienen. Maar goed, ik zal verdere kritiek even bewaren voor mijn recensie, waar ik druk mee bezig ben.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Lijkt erg goedkoop. Maar box 1 gaat bijna overal voor die prijs weg, het is namenlijk slechts een 5-disc versie.
    De nieuwe Stargate Season 1 box is, volgens mijn info, overal ter wereld een 5-disc versie. Zelfs in regio's waar de twee pilot-afleveringen er wel bij zitten, daar zijn ze gewoon op de eerste disc gezet en zijn de overige afleveringen doorgeschoven zodat disc 1 en 2 elk vijf afleveringen hebben i.p.v. vier.

    Wel jammer dat we hier in Nederland de pilot er ook niet bij krijgen, echt een prima pilot die bijna als een sequel van de film zou kunnen dienen. Maar goed, ik zal verdere kritiek even bewaren voor mijn recensie, waar ik druk mee bezig ben.
    Te gek! Erg benieuwd naar de review. Vooral naar het beeld en geluid. Want ik zag in vergelijking met season 3 en 4 een zeer grote vooruitgang!

  6. #56

    Standaard

    seizoen 1,2,3,4,5 mogelijk ook 6 en 7 voor ...

    34.99 euro
    MM Rdam centrum

  7. #57

    Standaard

    Er zijn meer sites die het hebben over een negende seizoen. In onderstanade link wordt gesproken over een order van Sci-Fi channel aan MGM voor Seizoen 9 en dat MGM daar nu over spreekt met de cast.

    http://www.greatlink.org/dcisV2.asp?....asp?item=4028

    Of dit seizoen te combineren is met de overige seizoenen als deze op dvd uitkomt weet ik niet, ljikt me niet, op het plaatje van de hele collectie wordt door seizoen 8 de ring afgemaakt. Een extra box zou volgens mij dus niet kunnen toevoegen (en alleen een zilveren rug zou niet mooi worden denk ik)
    Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend

  8. #58

    Standaard

    Het gaat bij de onderhandelingen met de cast vooral om Richard Dean Anderson. Als ik het goed heb is hij in seizoen 8 [spoiler:f478862337]tot generaal gepromoveert[/spoiler:f478862337] waardoor hij niet meer met het team door de poort gaat, maar meerdendeels op Aarde blijft.
    Daardoor is het denk ik nog maar de vraag of hij uberhaupt nog wil blijven voor een 9e seizoen.. Laten we hopen van wel!

    En idd goede vraag hoe ze dat met de dvd's gaan oplossen

    Kan iemand posten hoe het beeld en geluid van Seizoen 1 en 2 zijn in vergelijking met de latere seizoenen?
    Thanks!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Het gaat bij de onderhandelingen met de cast vooral om Richard Dean Anderson. Als ik het goed heb is hij in seizoen 8 [spoiler:476daac26c]tot generaal gepromoveert[/spoiler:476daac26c] waardoor hij niet meer met het team door de poort gaat, maar meerdendeels op Aarde blijft.
    Daardoor is het denk ik nog maar de vraag of hij uberhaupt nog wil blijven voor een 9e seizoen.. Laten we hopen van wel!

    En idd goede vraag hoe ze dat met de dvd's gaan oplossen

    Kan iemand posten hoe het beeld en geluid van Seizoen 1 en 2 zijn in vergelijking met de latere seizoenen?
    Thanks!
    Er komt een niewu member bij. De hoofdrol speler van Farscape gaat de rol krijgen van LT Kolonel. Dezelfde rang als Carter. Het is nu de vraag wie het team gaat leiden. Het schijnt dat Amanda Tapping (Lt. Col. Samantha Carter) zwanger is, en dus de eerste afleveringen niet in het team aanwezig zal zijn.

    Wat mij betreft kunnen ze RDA wegdoen, en Don S. Davis weer terug nemen als General, want die deed het veel beter in zijn rol. Als RDA meer met zijn gezin wilt doorbrengen is daar nisk mis mee. Maar om nu een beperkte rol aan te nemen is een slechte zet. SG1 moet weer naar andere planeten gaan en een beetje exploren! Anders had SG1 na seizoen moeten stoppen. De episode Lost City was de best ep ever. De hoogtepunt begint zo snel te vervagen.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Het gaat bij de onderhandelingen met de cast vooral om Richard Dean Anderson. Als ik het goed heb is hij in seizoen 8 [spoiler:95d0591b1f]tot generaal gepromoveert[/spoiler:95d0591b1f] waardoor hij niet meer met het team door de poort gaat, maar meerdendeels op Aarde blijft.
    Daardoor is het denk ik nog maar de vraag of hij uberhaupt nog wil blijven voor een 9e seizoen.. Laten we hopen van wel!

    En idd goede vraag hoe ze dat met de dvd's gaan oplossen

    Kan iemand posten hoe het beeld en geluid van Seizoen 1 en 2 zijn in vergelijking met de latere seizoenen?
    Thanks!
    Er komt een niewu member bij. De hoofdrol speler van Farscape gaat de rol krijgen van LT Kolonel. Dezelfde rang als Carter. Het is nu de vraag wie het team gaat leiden. Het schijnt dat Amanda Tapping (Lt. Col. Samantha Carter) zwanger is, en dus de eerste afleveringen niet in het team aanwezig zal zijn.

    Wat mij betreft kunnen ze RDA wegdoen, en Don S. Davis weer terug nemen als General, want die deed het veel beter in zijn rol. Als RDA meer met zijn gezin wilt doorbrengen is daar nisk mis mee. Maar om nu een beperkte rol aan te nemen is een slechte zet. SG1 moet weer naar andere planeten gaan en een beetje exploren! Anders had SG1 na seizoen moeten stoppen. De episode Lost City was de best ep ever. De hoogtepunt begint zo snel te vervagen.
    Je post zit wel lekker vol spoilers moet ik zeggen

  11. #61

    Standaard

    Niet alleen dat, maar het zou hier ook over de prijzen van de dvds moeten gaan.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Niet alleen dat, maar het zou hier ook over de prijzen van de dvds moeten gaan.
    Ja oke maar zoveel mensen posten er nou ook weer niet in dit topic en om nou een apart topic te maken voor deze paar vraagjes..
    En er worden toch wel regelmatig prijzen gepost door degenen die ook vragen stellen, dus zoveel maakt t toch niet uit?

  13. #63

    Standaard

    Per box (Season 1 t/m 7): 34,99 bij de MM Rdam Centrum.

    Best of Season 1: 17.99

  14. #64

    Standaard

    Okee, er komt een seizoen 9!

    http://www.sg1archive.com/s9.shtml

    Heb nog niet kunnen vinden hoe ze die bij de andere 8 boxsets denken te passen. Zou je in je recht staan als je al je boxsets over (een paar) jaar wil inleveren omdat seizoen 9 er niet bij past?[/url]
    Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeff21
    Okee, er komt een seizoen 9!

    http://www.sg1archive.com/s9.shtml

    Heb nog niet kunnen vinden hoe ze die bij de andere 8 boxsets denken te passen. Zou je in je recht staan als je al je boxsets over (een paar) jaar wil inleveren omdat seizoen 9 er niet bij past?[/url]
    Dat seizoen 9 onderweg is, is al een tijdje bekend. Maar ik ben ook erg benieuwd naar hoe ze die box nou bij de huidige collectie gaan voegen...

    http://www.gateworld.net/sg1/s9/index.shtml

    Er komt trouwens ook een prachtige SG1 game uit:
    www.stargate-alliance.com


    Prijzen:
    FRS: Best of Season 1: 19,99
    Season 1: 39,99
    Season 2 t/m 7: 44,99

  16. #66

    Standaard

    Prijzen Free Record Shop:
    Best of Season 1: 17,99
    Season 1 t/m 7: 39,99
    Link!

  17. #67

    Standaard

    Stargate SG1: Season 7 nu voor 29,99 bij de FRS in de Internet Top 10.

  18. #68

    Standaard

    MM Utrecht
    Best of Season 1: 13,99
    Season 1 t/m 8: 19,99
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  19. #69

    Standaard

    Dat zijn geen prijzen.


    Saturn
    34,99 per seizoen.

    Atlantis Seizoen 1: 29,99.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    MM Utrecht
    Best of Season 1: 13,99
    Season 1 t/m 8: 19,99
    Seizoen 2 hebben ze niet (op voorraad?).

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SE7ENid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    MM Utrecht
    Best of Season 1: 13,99
    Season 1 t/m 8: 19,99
    Seizoen 2 hebben ze niet (op voorraad?).
    gisteren wel nog in ieder geval, maar er stond wel bij op=op
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SE7ENid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    MM Utrecht
    Best of Season 1: 13,99
    Season 1 t/m 8: 19,99
    Seizoen 2 hebben ze niet (op voorraad?).
    gisteren wel nog in ieder geval, maar er stond wel bij op=op
    Het gaat hard. Geloof dat ze van de rest nog van alles 2 a 5 stuks hadden.

  23. #73

    Standaard

    Seizoen 9 box komt al in augustus beschikbaar in de benelux:

    Mediadis geeft een releasedatum van 10 augustus 2006 aan voor de prijs van € 39,99.

  24. #74

    Standaard stargate

    € 24.99 bij mediamarkt arena in amsterdam. ik heb alleen de seizoenen 1 tot 7 gezien.

  25. #75

    Standaard Re: stargate

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oguzhan
    € 24.99 bij mediamarkt arena in amsterdam. ik heb alleen de seizoenen 1 tot 7 gezien.
    Ook in R'dam (centrum), maar dan 1 t/m 8.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •