Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 94 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Stargate seizoens boxen [Regio2]

    Wil alle boxen kopen, kwam ze alleen tegen op amazon, misschien datiemand anders nog andere prijzen heeft. regio2 uiteraard.

    Stargate BOX SEIZOEN 1 [Regio2]

    Amazon (uk):
    Season 1: €64.79 - £43.99
    Season 2: €77,75 - £52.79
    Season 3: €77,75 - £52.79
    Season 4: €70,68 - £47.99 (preorder)
    Season 5: €70,68 - £47.99 (preorder)

  2. #2

    Standaard

    Ik heb nog wel andere prijzen...:P hehehe...

    Bij http://www.boudisque.nl kun je de regio 2 boxen ook kopen en ze zijn best wel voordelig.

    Seizoen 1: € 66,99
    Seizoen 2: € 66,99
    Seizoen 3: € 66,99
    Seizoen 4: € 66,99
    Seizoen 5: € 66,99
    Seizoen 6: € 96,99 (deze is dan wel een beetje duur...)

    Deze prijzen zijn inclusief verzendkosten, maar je kan het ook gewoon in de winkel ophalen.

    Heb nu al de boxen van seizoen 1 tot 4 op dvd. Geen NL ondertiteling, maar dat vindt ik niet erg.

  3. #3

    Standaard

    Waar zijn de regio 1 boxen goedkoop te vinden?
    "Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!"

    StarTrader

  4. #4

    Standaard

    Bij http://www.amazon.com kun je de regio 1 boxen van Stargate voor rond de € 41,54 kopen (excl. verzendkosten), maar ik heb helaas geen creditcard...

  5. #5

    Standaard

    Heb de regio 1 box voor 20 euro tweedehands kunnen kopen (seizoen 1), dat vond ik nou een mooi prijsje.
    "Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!"

    StarTrader

  6. #6

    Standaard

    Je kan het ook weer op tv volgen. Veronica gaat het als het goed is weer uitzenden. Wel weer vanaf seizoen 1...

  7. #7

    Standaard

    Op dvd-home.nl wordt melding gedaan van Stargate SG-1 seizoensboxen. Seizoenen 2 en 7 zouden op 18 augustus moeten verschijnen, en seizoen 3 en 6 op 22 september. Alleen proxis.be maakt hier nu melding van, maar bij hen staat dat deze op respectievelijk 1 augustus en 1 september zullen verschijnen. Prijs: 54.82 EURO.
    Activity suggests a life filled with purpose

  8. #8

    Standaard

    Prijzen:

    Stargate SG1 Seasonboxen 2 en 7, releasedate 18-aug-04

    Winkelwijs: € 39.99
    Lapis: € 42.29
    DVDoutlet: € 42.95
    FRS: € 49.99

    Weet iemand al wat ze gaan kosten bij de MM?
    Supreme Commander of the Asgard fleet

  9. #9

    Standaard

    Ik heb deel 1 (best off) en 2 bij de MM Zwolle gekocht voor € 15.99 en € 39.99.

    LET OP SEASON 2 DISC 1 EN 2 (VAN 6) KUNNEN GEEN ENGELSE VERSIES BEVATTEN, IK HAD ER OOK LAST VAN
    Supreme Commander of the Asgard fleet

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thor
    Ik heb deel 1 (best off) en 2 bij de MM Zwolle gekocht voor € 15.99 en € 39.99.

    LET OP SEASON 2 DISC 1 EN 2 (VAN 6) KUNNEN GEEN ENGELSE VERSIES BEVATTEN, IK HAD ER OOK LAST VAN
    Deel 1 te koop? want volgens Media Markt Brussel is er een technische probleem met de dvds en zijn ze teruggestuurd.
    Deel 2 is nog niet binnen maar komt wel tegen het einde van de week. En deel 7 gekocht voor 39,99€.

  11. #11

    Standaard

    Deel 1 (BEST OFF) is nu uitgekomen, met 4 afl. erop, de volledige season 1 komt nog. En season 7 ga ik morgen halen
    Supreme Commander of the Asgard fleet

  12. #12

    Standaard

    Mail van dvd-home:

    Beste .....,

    In principe geldt dat je als er iets moet goed is terug moet gaan naar de
    winkel waar je het gekocht hebt. Zij zijn nu inmiddels op de hoogte gesteld
    van wat er aan de hand is en kunnen je vertellen wat je het beste kunt doen.

    Ik weet dat er begin volgende week goede boxen afgeleverd worden bij de winkels.
    Supreme Commander of the Asgard fleet

  13. #13

    Standaard

    Ik heb ook last gehad van verkeerd discs, hem hem terug gegeven en geld terug gekregen.

  14. #14

    Standaard

    Vrijdag ook seizoen 2 gehaald, maar ook bij mij waren de eerste 2 dvd's verkeerd.

    Straks maar even terug brengen

  15. #15

    Standaard

    Ik wil hem ook kopen maar niet het risico lopen dat ik die verkeerde box in handen krijg.

    Waar kan ik aan zien wat de foute of goede box is??

  16. #16

    Standaard

    Volgens mij is dat nog niet te zien, aangezien de nieuwe sets er nog niet zijn. Het gaat om seasonbox 2, seasonbox 7 is wel goed (zover ik weet). Binnenkort komt een neiuwe versie uit van seasonbox2, je kan dan even vragen of je disc 1 en 2 mag zien. Als deze keuze ENGLISH er niet bij zit, is het de niet correcte versie!. (alleen disc 1 en 2).
    Supreme Commander of the Asgard fleet

  17. #17

    Standaard

    Waar moet ik opletten??
    DVD in speler en dan kijken of ik engels kan instellen??
    Engels bij het opstarten??
    of moet ik op engelse tekst letten .....??

  18. #18

    Standaard

    Waar moet ik opletten: Als je disc 1 of 2 in de DVD speler plaatst, dan kan je bij het talenmenu (de stargate) niet uit de taal Engels kiezen, alleen Frans, Italiaans of Catelaans. Dan weet je dat je de verkeerde set heb..
    Supreme Commander of the Asgard fleet

  19. #19

    Standaard

    oke thanks, ik ga hem morgen halen (als de goede versie er is)

  20. #20

    Standaard

    Weet iemand precies wanneer de goede box van seizoen 2 uitkomt?
    (wil deze box natuurlijk nog wel hebben )

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kesh
    Weet iemand precies wanneer de goede box van seizoen 2 uitkomt?
    (wil deze box natuurlijk nog wel hebben )
    Van diverse bronnen, aanstaande Woensdag, maar laat voor de zekerheid disc 1 en 2 even controleren voordat je deze koopt.
    Supreme Commander of the Asgard fleet

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kesh
    Weet iemand precies wanneer de goede box van seizoen 2 uitkomt?
    (wil deze box natuurlijk nog wel hebben )
    Vandaag bij mediamarkt de 'goede' seizoen 2 box gehaald voor €39,99.

    Helaas was seizoen 7 er niet (meer)...


    Van leest had nog 1 goede seizen 7 liggen voor €49,99

  23. #23

    Standaard

    Zien de boxen er mooi uit? Ik overweeg ze namelijk te kopen iig seizoen 3 en 4 omdat ik deze nog niet gezien heb 1 en 2 wel..

  24. #24

    Standaard

    Ik heb net seizoen 2 van stargate afgekeken, maar er is mij iets raars opgevallen.

    sommige afleveringen zitten helemaal niet bij seizoen 2, en de chronologische volgorde klopt ook niet.

    Andere mensen dit ook ervaren?

  25. #25

    Standaard

    dat is mij ook opgevallen ,ze hebben op de laatste 2 disc sommige afleveringen omgewisseld van volgorde en ook 2 afleveringen van de eerste seizoen opgezet ,ik vindt dit toch een beetje belachelijk van ze, kunnen de afleveringen niet gewoon op volgorde zetten :x

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •