De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Me, Myself & Irene [DVD]

    Me, Myself & Irene [DVD]

    Me, Myself & Irene is een film van de makers van Kingpin en Dumb & Dumber, maar dat niveau wordt hier niet gehaald

    Lees dit artikel

  2. #2
    eX0duS
    Guest

    Standaard

    Heb hem bij de FRS gekocht voor 15 euro. Vind het wel een goede aankoop.
    De film is wel niet zo nieuw meer, en de DVD ook niet, dat kun je zien aan de filmspots hier en daar, maar het is niet echt erg, verder is het wel net beeld.

    De extra's die er bij zitten zijn wel leuk, er staat nog behoorlijk veel op, vooral de behind the scenes vond ik interessant.

    Al met al best een leuke DVD om in je bezit te hebben, sommige mensen vinden Jim Carrey maar een sul, maar deze film draait niet alleen om gekke bekken, er zit toch ook wel een beetje drama in.

  3. #3

    Standaard

    Ik leende deze film bij een maat van mij en gelijk vond ik het een goeie film. Ik vond hem nogal duur toen die tijd (meer dan 80 gulden) dus kocht ik hem niet.
    Maar op een dag was die film bij de FRS € 16,99 en natuurlijk kocht ik hem.

    De extra's zijn leuk en meer dan genoeg om te zien en de film zelf uiteraard is ook geweldig.
    Zeker de moeite waard om hem te kopen. Doen dus !!!
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  4. #4

    Standaard

    Iets mindere film van Carrey maar nog steeds goed bezig.
    Carrey's probleem is volgens mij dat hij zijn beste film reeds gemaakt heeft (Ace Ventura I) en steeds daarmee zal vergeleken worden. (Door mij tenminste toch).
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  5. #5

    Standaard

    Wel vet. 1x huren, misschien 2 keer. Maar kopen... Ik heb het er niet voor over.
    Laten we zeggen: Voor de liefhebber KOPEN
    Mensen die een leuke film willen HUREN Mensen die weinig zin in film hebben maar toch 1 huren LATEN STAAN
    ...ik weet niks zinnigs...

  6. #6

    Standaard

    Erg grappige komedie en voor de prijs waar je hem nu overal voor kunt kopen (om en nabij de 15 euri) is hij zeker de moeite waard...

  7. #7

    Standaard

    Ik vond het een geweldige film!
    Let op! Er komen nog filmpjes tijdens, na de aftiteling, dus het is het leukste als je de hele aftiteling bekijkt, ook al is er een filmpje geweest, aan het einde van de hele aftiteling is ook nog een filmpje!

  8. #8

    Standaard

    Ik vond het eigenlijk een vrij zwakke film. Niet bijster grappig, idioot verhaal (ok, dat hoort er misschien bij, maar dat wil niet zeggen dat ik het goed moet vinden ) en ook niet echt romantisch, voor een romcom...
    Jim Carrey blijft een supertalent om komisch vlak, maar de films waar hij in speelt zijn niet up to zijn standaarden...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  9. #9

    Standaard

    soms best grappig, verhaal naar het einde toe beetje saai,

    MAAR ik moet wel zeggen dat ik dit de leukste v/d Farrelly Brothers vind:

    maw ben ik niet zo'n liefhebber van hun films....


    huren kan geen kwaad...

  10. #10

    Standaard

    Op zich wel leuke film maar hoe vaker je hem kijkt hoe minder hij wordt,dus ik zal hem niet snel kopen!
    No one understands the demons world

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nova6666
    Op zich wel leuke film maar hoe vaker je hem kijkt hoe minder hij wordt,dus ik zal hem niet snel kopen!
    Daar ben ik het wel mee eens, het schizofrene aspect is leuk maar na één keer kijken is die verassing er van af :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •