Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 55 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    De artwork van de hoes is iets anders als die van de filmpjes zelf. Hier wat screenshots:





    Smaken verschillen natuurlijk maar ik vind het, voor een tv-serie, een best wel mooie tekenstijl hoor. Vooral de backgrounds zijn erg mooi.
    Kijk. Dit ziet er beter uit!! Je kan nu duidelijk zien dat de serie een beetje een anime, en manga stijl heeft. Of heb ik het mis? Als ik naar deze plaatjes kijk, moet ik toch zeggen dat het voor die tijd mooi uitziet. Mooier dan dat vorrige plaatje.
    I am a freak, and I am proud of it:)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie25jr
    Kijk. Dit ziet er beter uit!! Je kan nu duidelijk zien dat de serie een beetje een anime, en manga stijl heeft. Of heb ik het mis? Als ik naar deze plaatjes kijk, moet ik toch zeggen dat het voor die tijd mooi uitziet. Mooier dan dat vorrige plaatje.
    De serie is in Japan geproduceerd dus die anime-stijl klopt wel. Ik denk dat het artwork van de hoes wel in de VS gemaakt is en het verschil is inderdaad te zien.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie25jr
    Kijk. Dit ziet er beter uit!! Je kan nu duidelijk zien dat de serie een beetje een anime, en manga stijl heeft. Of heb ik het mis? Als ik naar deze plaatjes kijk, moet ik toch zeggen dat het voor die tijd mooi uitziet. Mooier dan dat vorrige plaatje.
    De serie is in Japan geproduceerd dus die anime-stijl klopt wel. Ik denk dat het artwork van de hoes wel in de VS gemaakt is en het verschil is inderdaad te zien.
    Daarom reageerde ik daar ook niet zo best op. Aan die andere tekeningen kan je zien dat mensen er echt hun best voor hebben gedaan, en dat het met plezier gemaakt is. Maar dat ontbreekt in mijn ogen volledig op die amerikaanse hoes. Maar nu ik deze tekeningen zie vind ik dat de serie wel op dvd moet komen hoor. Ik denk wel dat ik toch voor de engelse geluidsspoor zou kiezen, om te proberen.
    I am a freak, and I am proud of it:)

  4. #29

    Standaard

    Komen "Heidi en Peter" en "Wicky de Viking" niet van dezelfde tekentafels?

    En dan had je vroeger ook nog zo'n tekenfilmserie met een mol... Werd altijd een aflevering van uitgezonden in het duitse "Das Program mit der Maus"... maar toen ik er wat te oud voor was, werd het volgens mij ook op de Nederlandse TV uitgezonden als "Het programma met de muis"... of gewoon kortweg "De muis"...

    Die tekenstijl doet me hier ook een beetje aan denken... Maken die mol en muis ook deel uit van het complot?

    Trouwens... excuus voor de OT, maar ik werd even erg nieuwsgierig...

  5. #30

    Standaard

    Was zeker een leuke serie. Als ik me goed herinner was de heks van het westen ook blauw ipv. groen?

  6. #31

    Standaard offtopic

    Even off-topic, herinneren jullie zich deze nog?

    ....

    Werd op zaterdag uitgezonden op Sky Channel bij 'The Fun Factory'. Fantastische serie!!
    Prince:So, do U like environmental records? Crickets chirpin', water rushin'. Supposed 2 make U horny, it just make me wanna go 2 the bathroom.

  7. #32

    Standaard Re: offtopic

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel75
    Even off-topic, herinneren jullie zich deze nog?



    Werd op zaterdag uitgezonden op Sky Channel bij 'The Fun Factory'. Fantastische serie!!
    is recentelijk nog eens uitgezonden op Foxkids. Viel een beetje tegen eerlijk gezegd.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  8. #33

    Standaard Jayce

    Dat is het lastige met jeugdsentiment. Heerlijke herinneringen, maar als je het terug ziet kan het flink tegenvallen. Vraag me daarom ook af of ik dan ook wel een DVD van Vrouwtje Theelepel zal gaan kopen. Weet iemand trouwens of daar de originele Nederlandse stemmen op staan?
    Prince:So, do U like environmental records? Crickets chirpin', water rushin'. Supposed 2 make U horny, it just make me wanna go 2 the bathroom.

  9. #34

    Standaard Re: offtopic

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel75
    Even off-topic, herinneren jullie zich deze nog?



    Werd op zaterdag uitgezonden op Sky Channel bij 'The Fun Factory'. Fantastische serie!!
    is recentelijk nog eens uitgezonden op Foxkids. Viel een beetje tegen eerlijk gezegd.
    Ik keek vaan naar Fun factory, maar heb deze serie nooit gezien. Uit welk jaar komt hij?
    I am a freak, and I am proud of it:)

  10. #35

    Standaard jayce

    De serie begon in 1985 en telt 65 afleveringen. Jayce werd ook uitgezonden tijdens Fun Factory. Samen met Inspector Gadget, He-Man en Transformers hoorde deze serie tot mijn favorieten. Meer info hier: http://www.wheelies.net/
    Prince:So, do U like environmental records? Crickets chirpin', water rushin'. Supposed 2 make U horny, it just make me wanna go 2 the bathroom.

  11. #36

    Standaard Re: jayce

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel75
    De serie begon in 1985 en telt 65 afleveringen. Jayce werd ook uitgezonden tijdens Fun Factory. Samen met Inspector Gadget, He-Man en Transformers hoorde deze serie tot mijn favorieten. Meer info hier: http://www.wheelies.net/
    Dan zal ik hem wel nooit gezien hebben. Ik was toen 8
    I am a freak, and I am proud of it:)

  12. #37

    Standaard

    deze staan me nog steeds op een lijstje van meest gewilde series op dvd

    teddy ruckspin
    dr snuggel
    alf(al is het geen tekenfilm)
    weet je wat het is ik denk te veel

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door flix
    deze staan me nog steeds op een lijstje van meest gewilde series op dvd

    alf(al is het geen tekenfilm)
    Je hebt van Alf ÓÓK een tekenfilm serie gehad. die speelde zich af op de planeet Melmak, voordat hij op aarde terecht kwam
    I am a freak, and I am proud of it:)

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie25jr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door flix
    deze staan me nog steeds op een lijstje van meest gewilde series op dvd

    alf(al is het geen tekenfilm)
    Je hebt van Alf ÓÓK een tekenfilm serie gehad. die speelde zich af op de planeet Melmak, voordat hij op aarde terecht kwam
    ja maar ,geef mij maar de serie gewoon hoor die is zo meesterlijk goed.
    maar dietekenfilm serie is inderdaad wel leuk om erbij te hebben gelijk bij me lijstje gezet

    thanx dude
    weet je wat het is ik denk te veel

  15. #40

    Standaard

    Wat ik vroeger ook leuk vond waren:

    1. Strijd der Planeten (Nederlandstalig gewoon goed!)
    2. Hong Kong Foei (nederlands versie)
    3. Remi (ook een toptekenfilm voor toendertijd)

    Ik hoop dat deze tekenfilms (liefs met nederlandse versie) op DVD te krijgen zijn!

    Maar idd, die nederlanders zijn best goed met nasynchronisatie.
    Ze stoppen er altijd dat extra beetje humor erin, en soms vind ik de nederlandse stemmen zelfs beter passen als de originele!
    Zo vond ik Joop Doderer als de vertelstem in strijd de planeten zelfs geweldig!
    En ook die nederlandse stem van die vogelverschikker in Tovenaar van Os is gewoon passend!
    En de Nederlanders zijn het niet verleerd.
    De nederlandse versie van Road to Eldorado is zelfs beter en leuker dan de originele versie! Gorden als de zangstem (gewoon goed, ben zelf niet zo'n Fan van hem, maar daar is hij gewoon goed!).
    Finding Nemo gewoon brilliant in het nederlands, als die vis in de slokdarm van die pelikaan zit en zegt "Dat opgegeten worden komt me de STROT uit!". Dat is echt een mooi voorbeeld van die extra nederlandse humor
    En dan de stem van de verschikkelijke sneeuwman in Monsters en Co en zegt met een surinaamse stem "Eh man wil jij ook een ijsje"
    Ehn zo ken ik GELUKKIG ontelbare voorbeelden geven.
    Ik hoop dat Nederlanders dat altijd blijven doen. die extra beetje humor in een nasynchronisatie geven.

  16. #41

    Standaard

    Sorry DVD.NL

    Er ging iets fout met het opsturen van mijn reply!
    Nu staat het er 3 keer op en kan ik zelfs mijn reply niet wijzigen.
    Hoe verwijder ik mijn reply?
    Misschien kunnen jullie die laatste 2 wissen!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door flix
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie25jr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door flix
    deze staan me nog steeds op een lijstje van meest gewilde series op dvd

    alf(al is het geen tekenfilm)
    Je hebt van Alf ÓÓK een tekenfilm serie gehad. die speelde zich af op de planeet Melmak, voordat hij op aarde terecht kwam
    ja maar ,geef mij maar de serie gewoon hoor die is zo meesterlijk goed.
    maar dietekenfilm serie is inderdaad wel leuk om erbij te hebben gelijk bij me lijstje gezet

    thanx dude
    You're welcome

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Worp3
    Sorry DVD.NL

    Er ging iets fout met het opsturen van mijn reply!
    Nu staat het er 3 keer op en kan ik zelfs mijn reply niet wijzigen.
    Hoe verwijder ik mijn reply?
    Misschien kunnen jullie die laatste 2 wissen!
    En krijg zelfs Connection timed Out!

    Gaat het niet helemaal goed, ofzo?

    Je kan je berichten gewoon zelf wissen hoor. als je je bericht gepost hebt, en je weer in het forum komt, dan zie je naast je laatst geplaatste post de buttons Quote Wijzig en X staan. Klik je op die X, dan word je laatste post automatisch verwijderd. Is het duidelijk?

    En krijg zelfs Connection timed Out!
    Dat betekend meestal dat de server te druk is
    I am a freak, and I am proud of it:)

  18. #43

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    De Nederlandse dvd-uitgevers zouden eigenlijk eens wat beter de oude tv-gidsen moeten doorspitten op series die vroeger populair waren. D'r zijn er echt 'tig' die ik zo zou kopen als ze uitgebracht werden.

  21. #46

    Standaard

    Die Heidi serie zou ik niet kopen
    I am a freak, and I am proud of it:)

  22. #47

    Standaard

    Iemand die deze set al heeft?



    Zie http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd

    Wat ik uit de beschrijvingen begrijp is dat het langere films zijn die samengesteld zijn uit de afleveringen van de serie. Weet iemand wat de kwaliteit van deze set is? Ik twijfel of ik hem moet aanschaffen: ik vond deze serie echt geweldig (m'n zusje trouwens HELEMAAL) en ik zou het liefst de Nederlandse serie op dvd hebben maar als er niets anders te krijgen is dan is het misschien een optie. Iemand die wat meer info heeft?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door flix

    teddy ruckspin

    een leuke spelfout

    het is Ruxpin
    Maar RuckSpin is cooler 8)

  24. #49

    Standaard

    Ik zit nu te kijken naar de Freggels, een andere serie waarvan ik nooit gedacht had dat deze ooit op dvd gebracht zou worden, en ik heb dus nog steeds hoop dat de originele Tovenaar van Oz ooit op dvd uitgebracht zal worden.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Er zijn maar twee tekenfilm series die ik graag op dvd zou willen hebben, waar ik ook leuke herinnering aan heb. Echt jeugd sentiment

    01. Transformers
    ( in middels al alle seizoenen in mijn bezit + the movie )

    02. The Wizard of Oz / De Tovenaar van oz

    Deze tekenfilm serie "The Wizard of Oz of "De tovenaar van Oz" daar keek ik altijd naar bij de VARA, ook geen aflevering van gemist. Ik had in het begin ook de eerste 20 aflevering op video, maar zijn inmiddels versleten wat ik erg jammer vindt. Ik hoop als nog op een Nederlandse dvd release, en niet de amerikaanse dvd versie want dat zijn maar 4 dvd van 90 minuten. Dus dat kan nooit alle aflevering zijn.
    Check deze site: http://www.krizzy.nl/oz/index2.htm
    Hier zijn ze bezig de serie zelf op DVD zetten. Ik kan het er nu niet meer vinden, maar ik begreep toen dat dit was omdat de serie niet in zijn geheel meer bestond?
    Maar inderdaad, ik hoop ook op deze serie, en anderen uit die tijd.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •