Bekijk uitslag poll: Ga je Liever Verliefd zien

Stemmers
56. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja, lijkt me leuk

    16 28,57%
  • Nee, lijkt me echt een ***-film

    40 71,43%
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Liever Verliefd: ga je hem zien

    Ik ben beniewd of het de DVD.nl-ers trekt om Liever Verliefd te gaan zien.

    Je hebt namelijk duidelijk voor en tegenstanders van Nederlandse films en ook van films die romantisch-komedisch zijn.

    Mij spreekt de film wel aan omdat hij volgens het Amerikaanse concept schijnt te zijn gemaakt. Lekker verhaal dus, wat er goed uitziet. (Nederland moet zich namelijk voor zijn populairiteit losmaken van de ranzige seksscenes en het "Literatuurgehalte")

  2. #2

    Standaard

    Doe mij maar bij degene die het een *** film vinden

  3. #3

    Standaard Liever NIET

    Al mag ik voor niets, dan wil ik nog niet.

  4. #4

    Standaard

    Ik vind dit soort films altijd wel leuk om een keer te kijken!!

    Of ik 'm later op DVD ga kopen, nee, dat niet (of misschien wel, als die echt goed is)

  5. #5

    Standaard

    De trailer zag er vreselijk uit. Ik bestempel niet snel films als 'vrouwenfilms' maar dit is een echte 'vrouwenfilm'. Costa of Volle Maan lijken me beter 'overleefbaar' dan deze.

  6. #6

    Standaard

    Mij moeten ze er geld bij geven om naar die film te gaan.

  7. #7

    Standaard

    Ik zie hem wel een keer wanneer ie wordt uitgezonden op TV ofzo.

    Typisch zo'n film waar ik geen euro aan vuil wil maken.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  8. #8

    Standaard

    Zat ook ff ene speciaal te kijken over die verschrikkelijke gave wreede coole te gekke flitsende SE van Volle Maan(NOT) en het viel me op dat er WEER eens gebruik is gemaakt van nasynchronisatie !!!!
    AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!
    Waarom altijd die nederlandse films verzieken met dat man, gewoon overduidelijk dat de tekst er later overheen gezet is.
    Snap dat echt niet, ennuh die Liever Verliefde ga ik nog niet heen als ik geld toe krijg (onder de 20 euro :wink: )

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Zat ook ff ene speciaal te kijken over die verschrikkelijke gave wreede coole te gekke flitsende SE van Volle Maan(NOT) en het viel me op dat er WEER eens gebruik is gemaakt van nasynchronisatie !!!!
    AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!
    Waarom altijd die nederlandse films verzieken met dat man, gewoon overduidelijk dat de tekst er later overheen gezet is.
    Snap dat echt niet, ennuh die Liever Verliefde ga ik nog niet heen als ik geld toe krijg (onder de 20 euro :wink: )
    Als ze meer dan 50 euro gaan betalen dan wil ik er nog wel over nadenken. Kan ik weer leuke dvd-tjes van kopen...

  10. #10

    Standaard

    Ik hou ook absoluut niet van die Nederlandse films zoals Costa, Volle Maan en nu Liever Verliefd. Mij moeten ze ook geld toe stoppen wil ik overwegen er heen te gaan hehe...
    Four-Star Trader (236)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Ik hou ook absoluut niet van die Nederlandse films zoals Costa, Volle Maan en nu Liever Verliefd. Mij moeten ze ook geld toe stoppen wil ik overwegen er heen te gaan hehe...
    Er zijn best wel goeie Nederlandse films die ik iedereen aan kan raden hoor (Spoorloos, De grot, Soldaat van Oranje, De Aanslag etc. etc) maar dit is er gewoon *niet* eentje van.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb er niet veel van gezien maar wat ik ervan gezien heb sprak mij totaal niet aan.
    Nee, geef mij dan maar Wat Zien Ik?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Er zijn best wel goeie Nederlandse films die ik iedereen aan kan raden hoor (Spoorloos, De grot, Soldaat van Oranje, De Aanslag etc. etc) maar dit is er gewoon *niet* eentje van.
    Ik bedoelde ook niet te zeggen dat Nederlandse films in het algemeen niet goed zijn daarom zei ik ook "zoals" en gaf ik de voorbeelden Costa, Volle Maan en nu Liever Verliefd. Maar die films die jij nu op noemt zoals Soldaat van Oranje en De Aanslag vind ik inderdaad ook hele goede Nederlandse films!
    Four-Star Trader (236)

  14. #14

    Standaard

    Nee, ben absoluut geen fan van Nederlandse films...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #15

    Standaard

    Nee, lijkt ook mij helemaal niets.


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    ...en het viel me op dat er WEER eens gebruik is gemaakt van nasynchronisatie !!!!
    AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!
    Waarom altijd die nederlandse films verzieken met dat man, gewoon overduidelijk dat de tekst er later overheen gezet is.
    Dat gebeurt trouwens bij 90% van alle films die er wereldwijd gemaakt worden, tenzij ze volgens Dogma-achtige pricipiele regels gemaakt zijn.

    Maar deze film? Chris Zegers?? Johan Nijenhuis?? Ik weet genoeg..Niks voor mij!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    ...en het viel me op dat er WEER eens gebruik is gemaakt van nasynchronisatie !!!!
    AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!
    Waarom altijd die nederlandse films verzieken met dat man, gewoon overduidelijk dat de tekst er later overheen gezet is.
    Dat gebeurt trouwens bij 90% van alle films die er wereldwijd gemaakt worden, tenzij ze volgens Dogma-achtige pricipiele regels gemaakt zijn.
    Is dat zo ? Valt me nooit op eigenlijk, alleen bij nederlandse films, een wat dof geluid als ze praten zonder omgevingsgeluiden.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    ...en het viel me op dat er WEER eens gebruik is gemaakt van nasynchronisatie !!!!
    AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!
    Waarom altijd die nederlandse films verzieken met dat man, gewoon overduidelijk dat de tekst er later overheen gezet is.
    Dat gebeurt trouwens bij 90% van alle films die er wereldwijd gemaakt worden, tenzij ze volgens Dogma-achtige pricipiele regels gemaakt zijn.
    Ja, maar bij Nederlandse films is dat altijd zo opvallend duidelijk. Heel raar is dat maar de nasynchronisatie van de gemiddelde Hollywoodfilm is meestal tig keer beter.

  19. #19

    Standaard

    Ik heb nederlandse films nooit echt boeiend kunnen vinden...van de gene die ik gezien heb ..weet ik de titel niet eens meer..

    Dus misschien huur ik hem wel.. maar mezelf kenende wacht ik wel tot ie op tv komt en ik perongeluk niks te doen heb..

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    ...en het viel me op dat er WEER eens gebruik is gemaakt van nasynchronisatie !!!!
    AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!
    Waarom altijd die nederlandse films verzieken met dat man, gewoon overduidelijk dat de tekst er later overheen gezet is.
    Dat gebeurt trouwens bij 90% van alle films die er wereldwijd gemaakt worden, tenzij ze volgens Dogma-achtige pricipiele regels gemaakt zijn.
    Ja, maar bij Nederlandse films is dat altijd zo opvallend duidelijk. Heel raar is dat maar de nasynchronisatie van de gemiddelde Hollywoodfilm is meestal tig keer beter.
    Ja, klopt idd. In Nederland hebben ze deze techniek nog niet helemaal onder de knie..

  21. #21

    Standaard

    Niet kijken voor mij...de recensie in het AD was volkomen duidelijk, als ik al twijfels had :wink:

  22. #22
    P@rick
    Guest

    Standaard

    Ik vind nederlandse films gemmiddeld genomen verschrikkelijk. Nu ben ik deze week naar de sneak preview geweest in de bioscoop en welke film draaide er...? Ik had echt zo iets van aaarrrgggghhhh shit, maar ben toch maar blijven zitten. Achteraf vond ik de film 100% meevallen (voor een nederlandse film :wink: ).

  23. #23

    Standaard

    Ik ga deze K*T film zeker NIET zien

  24. #24

    Standaard

    Misschien dat ik er heen ga in de bios, het moet wel een leuke film zijn, en als een van de weinigen in dit land heb ik nog hoop dat het goed komt met de nederlandse film...
    Welcome to... "The Family"

  25. #25

    Standaard

    Dit zijn films voor mensen die niet van films houden.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •