De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Ring (Voor wie hem gezien heeft!)

    Hallo Allemaal!

    Ik heb gisteren The Ring bekeken, die overigens heel erg spannend was.. alleen dit klinkt misschien een beetje dom maar ik snap het einde niet van de film... Als je dan het laatste shot ziet dat ze bezig gaan met de copy van de film, en dan ist in een keer afgelopen

    Kan iemand mij hier helderheid over verschaffen? Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard Re: The Ring (Voor wie hem gezien heeft!)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey
    Hallo Allemaal!

    Ik heb gisteren The Ring bekeken, die overigens heel erg spannend was.. alleen dit klinkt misschien een beetje dom maar ik snap het einde niet van de film... Als je dan het laatste shot ziet dat ze bezig gaan met de copy van de film, en dan ist in een keer afgelopen :shock:

    Kan iemand mij hier helderheid over verschaffen? Alvast bedankt!

    Die vrouw heeft zelf al een keer een kopie gemaakt. Dat is de reden dat zij niet na 7 dagen doodging. Dat besefte ze toen ze die kopie onder de stoel zag liggen. Vandaar dat zij haar zoontje die band laat kopieren.
    Robert.

  3. #3

    Standaard

    sorry maar nu snap ik hem helemaal niet meer, het heeft er toch niks mee te maken of ze een kopie van de band maakt.. ze moest toch na 7 dagen doodgaan... Maar aan de andere kant.. die jongen heeft geen kopie gemaakt vandaar dat die dus wel doodging HELUP

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey
    sorry maar nu snap ik hem helemaal niet meer, het heeft er toch niks mee te maken of ze een kopie van de band maakt.. ze moest toch na 7 dagen doodgaan... Maar aan de andere kant.. die jongen heeft geen kopie gemaakt vandaar dat die dus wel doodging HELUP :shock:
    Dat is dus wel de clue. Zij heeft een copie gemaakt en ging daarom niet dood. Die ex van haar heeft dat niet gedaan en gaat wel dood. Vandaar dat zij haar zoontje (die de band pas een dag later zag), een copie laat maken. Om te voorkomen dat dat zoontje doodgaat.
    Robert.

  5. #5

    Standaard

    Als jullie nou even in die andere thread(s) over deze film kijken, dan vinden jullie ongetwijfeld hoe andere of dit aspect (en andere aspecten) van de film denken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #6

    Standaard

    Ja okey ik ben vergeten de zoekfunctie te gebruiken uit frustratie, omdat ik het een goeie film vond maar de clue niet goed overkwam vandaar dat ik gewoon ben begonnen met typen....

    Maar toch een beetje vreemd eigenlijk dan... Dat zij daar dan niet achter kwam omdat haar vriend namelijk volgens mij zelfs een dag later die band ook heeft bekeken en aangezien zij niet doodging... had ze dat misschien kunnen bedenken of zit ik nu weer fout..

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey
    Ja okey ik ben vergeten de zoekfunctie te gebruiken uit frustratie, omdat ik het een goeie film vond maar de clue niet goed overkwam vandaar dat ik gewoon ben begonnen met typen....

    Maar toch een beetje vreemd eigenlijk dan... Dat zij daar dan niet achter kwam omdat haar vriend namelijk volgens mij zelfs een dag later die band ook heeft bekeken en aangezien zij niet doodging... had ze dat misschien kunnen bedenken of zit ik nu weer fout.. :?
    Ik kan trouwens in de filmdiscussies geen topic vinden over de film zelf (wel welke versie beter is). Dat is een andere discussie. Ik vind de thread hier dus prima staan.

    Wat betreft je uitleg zit je weer fout. Zij wist dit nog niet voordat haar vriend doodging. Ze besefte dat er nog iets niet in de haak was, toen haar zoontje haar uitschold. Nadat haar bezoek aan de flat van haar ex, zag ze pas de videoband en zag ze de connectie met het copieren.
    Robert.

  8. #8

    Standaard

    Het uitschelden kan ik me niet helemaal meer herinneren waarover dat ook alweer ging... Maar was dat de aanleiding dat hij ook een kopie van die band moest hebben zodat hij niet meer doodging?

    Dit hoort vast silly allemaal ofniet
    Ik heb het nog nooit zo erg gehad dat ik de film niet begreep als met deze....

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey
    Ik heb het nog nooit zo erg gehad dat ik de film niet begreep als met deze....
    Moet je Donnie Darko eens bekijken...


    Maar ik vond het ook maar een vage clue. Ik had wel door dat ze daarom niet doodging maar de film kwam een beetje raar over.

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  10. #10

    Standaard

    hehe zal ik eens doen, maar ik zit nu nog vast in deze helaas...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Ik kan trouwens in de filmdiscussies geen topic vinden over de film zelf (wel welke versie beter is). Dat is een andere discussie. Ik vind de thread hier dus prima staan.
    Het ging me er niet om of deze thread bestaansrecht heeft (hoewel er wel degelijk al een thread over de film zelf is: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12113), maar om de antwoorden die in een andere thread al gegeven zijn op vragen in deze thread. Lijkt me handig als die even wordt doorgespit (ik ga hem hier in ieder geval niet helemaal overtypen).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12

    Standaard

    Tis niet alleen het copieren, men moet er ook nog eens voor zorgen dat iemand de copie bekijkt anders ga je alsnog dood !!!

    Dat jochie zegt toch : "mam wat gebeurt er dan met de mensen die de tape kijken" ........... EINDE !!!!!!!!
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  13. #13

    Standaard

    Dat kan toch niet? Want dan zou de moeder toch ook dood moeten zijn? of heb ik dat nou weer verkeerd...

    ooooooooooooooooow of w8 die moeder heeft de tape laten zien aan haar ex vriend zegmaar vandaar dat zij niet doodging.. nu moeten ze alleen nog zorgen dat dat jongetje de tape aan iemand laat zien en hijs ook 'genezen' zegmaar... klopt dit zo?

  14. #14

    Standaard

    (Dit bericht bevat SPOILERS, net zoals de discussie hierboven overigens )

    Dankzij 'het luisterend oor' van de vrouw, werd zij na zeven dagen gespaard en haar vriend / de journalist, die de band niet gekopieerd had, niet. Beiden waren volgens mij in de veronderstelling 'het verhaal achter de videoband' te hebben opgelost toen zij van het eiland terugkwamen en het lijkje in de put ontdekten. Maar niets was dus minder waar. Ik vond de film een mooi staartje hebben, in ieder geval geen voorspelbaar einde!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey
    Dat kan toch niet? Want dan zou de moeder toch ook dood moeten zijn? of heb ik dat nou weer verkeerd...

    ooooooooooooooooow of w8 die moeder heeft de tape laten zien aan haar ex vriend zegmaar vandaar dat zij niet doodging.. nu moeten ze alleen nog zorgen dat dat jongetje de tape aan iemand laat zien en hijs ook 'genezen' zegmaar... klopt dit zo?
    De clue zit 'm dus gewoon in het kopiëren: dat verbreekt de vloek.

  16. #16

    Standaard

    okey dat gedeelte is nu duidelijk, moet dat jongetje die band ook nog aan iemand anders laten zien dan dat ie helemaal genezen is? Of is echt echt puur het kopieeren...dan is het voor mij helemaal duidelijk

  17. #17

    Standaard

    Nee dat jochie moet ook de copie door iemand lijten bekijken anders gaat hij ook dood, en volgens mij zag hij die band op dag 5 ?? dus heeft ook nog maar een paar dagen te gaan.
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  18. #18

    Standaard

    Het is me nu helemaal duidelijk! Bedankt voor jullie reacties!


    Nu kan ik aan Donnie Darko beginnen

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey
    Nu kan ik aan Donnie Darko beginnen
    Succes


    Voor hulp: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=9542

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •