De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.

Discussie: Hugh Grant

  1. #1

    Standaard Hugh Grant

    Heb vandaag 'Two weeks notice' gezien. De film viel me zwaar tegen, eenvoudig verhaal en erg afgezaagde humor, met name de tennis-, bruiloft en riem-scene waren van beroerde kwaliteit.

    Bij About a boy en Notting Hill vond ik echter geweldig, met name Hugh Grant. Zijn er nog meer echt goede Hugh Grant-films a la About a boy & Notting Hill??
    Niels Haasjes is Safe-Trader en StarTrader.

  2. #2

    Standaard

    Micky Blue Eyes (ofzo)
    Shinji ....you fool

  3. #3

    Standaard

    Four Weddings and a Funeral
    Een hele goede film, met een goede Hugh Grant
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  4. #4

    Standaard

    Bridget Jones Diary speelt hij ook goed in.

  5. #5

    Standaard

    Bridget Jones en Four Weddings zijn inderdaad sterke films, had ik beetje over heft hoofd gezien. Micky Blue Eyes lijkt me niet sterk..

    Bedankt voor de antwoorden in ieder geval!
    Niels Haasjes is Safe-Trader en StarTrader.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Haasjes
    Blue Eyes lijkt me niet sterk..
    Als hij je niet sterk lijkt dan weet je ook niet of ie goed is of niet. :wink:

    Huur hem anders een keer en oordeel zelf.
    Ik vond het wel een leuke film.

  7. #7

    Standaard

    Ok, zal hem een keer een kans geven! :wink:
    Niels Haasjes is Safe-Trader en StarTrader.

  8. #8

    Standaard

    Hugh Grant = kots kots !!
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Hugh Grant = kots kots !!
    juist!


  10. #10
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Wow, sorry zenne ...

  11. #11

    Standaard

    hahaha ...
    ken m niet
    Shinji ....you fool

  12. #12

    Standaard Simplistische shit!!

    Kijk, daar vraag ik dus niet om!!

    Ik vind hem af & toe hilarisch, dat gaat om smaak. Ik vind 'About a boy' geweldig, hetzelfde geldt vor 'Notting Hill'! Ik vind Richard Gere en Sly Satllone weer nix, maar daarom begin ik er ook gewoon geen thread over en zal ik niet op threads over hun reagreren!!!

    Dus geen slappe opmerkingen alsjeblieft, want daar moet ik van kotsen!!!!
    Niels Haasjes is Safe-Trader en StarTrader.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Haasjes
    Ok, zal hem een keer een kans geven! :wink:
    Hij heeft dus bij mij zijn kans verspeeld!!! vandaar mijn reactie omtrent Hugh (spreek het uit als een vastzittende roggel) :D
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  14. #14

    Standaard

    Ik denk toch dat je Mickey Blue Eyes eens moet gaan zien, ik heb erg genoten van deze film, Hugh Grant zet daar een leuke rol neer
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  15. #15

    Standaard

    The Englishman who went up a hill but came down a mountain zou het beste werk van Grant zijn. Maar ik heb nog niet de kans gehad om de film te zien.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Hugh Grant zet daar een leuke rol neer
    Inderdaad, maar het is ook de rol die hij in het merendeel van zijn films speelt.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    The Englishman who went up a hill but came down a mountain zou het beste werk van Grant zijn. Maar ik heb nog niet de kans gehad om de film te zien.
    Uhhmm.. Ben er wel benieuwd naar, maar bij DVD-Profiler kan ik hem niet aan m'n cllectie toevoegen. Strange.. Ik kan hem er niet vinden.

    Is deze film wel uitgebracht op DVD R2??
    Niels Haasjes is Safe-Trader en StarTrader.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Haasjes
    Ok, zal hem een keer een kans geven! :wink:
    Hij heeft dus bij mij zijn kans verspeeld!!! vandaar mijn reactie omtrent Hugh (spreek het uit als een vastzittende roggel) :D
    HAHAHA

    Helemaal mee eens wat een wan-acteur... kan maar 1 ding. En dat is naar mijn mening nog belabberd ook.

    gr,

    Bas
    "Can't talk little man?.... bet you can play none either" - Crossroads (1986).

  19. #19

    Standaard Kan maar één ding?

    Het optreden van Hugh Grant is natuurlijk een kwestie van smaak; ik persoonlijk kan hem over het algemeen wel waarderen. Al zijn de komedies die hem in een Engelse setting plaatsen (Four Weddings and a Funeral, Notting Hill, Bridget Jones Diary, About a Boy), over het algemeen wat geslaagder dan de komedies in een Amerikaanse setting (Nine Months, Mickey Blue Eyes, Two Weeks Notice).

    Dat hij maar een kunstje kan, lijkt mij echter geen terecht verwijt gezien zijn rol in 'Sense en sensibility' (1995 reg. Ang Lee). Een historisch kostuumdrama met een andere Hugh Grant. Wel een film die bij de meeste forumbezoekers wat minder (makkelijk) in de smaak zal vallen :wink: (dat geldt overigens niet voor mij).

  20. #20

    Standaard

    Zeer mooi gesproken Gijsbert!
    Niels Haasjes is Safe-Trader en StarTrader.

  21. #21

    Standaard

    nine months vind ik persoonlijk ook een goede film van hugh grant..maar smaken verschillen...

  22. #22

    Standaard Re: Kan maar één ding?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gijsbert
    Het optreden van Hugh Grant is natuurlijk een kwestie van smaak; ik persoonlijk kan hem over het algemeen wel waarderen. Al zijn de komedies die hem in een Engelse setting plaatsen (Four Weddings and a Funeral, Notting Hill, Bridget Jones Diary, About a Boy), over het algemeen wat geslaagder dan de komedies in een Amerikaanse setting (Nine Months, Mickey Blue Eyes, Two Weeks Notice).

    Dat hij maar een kunstje kan, lijkt mij echter geen terecht verwijt gezien zijn rol in 'Sense en sensibility' (1995 reg. Ang Lee). Een historisch kostuumdrama met een andere Hugh Grant. Wel een film die bij de meeste forumbezoekers wat minder (makkelijk) in de smaak zal vallen :wink: (dat geldt overigens niet voor mij).
    Daarom schrijf ik toch ook "...naar mijn mening"

    gr,

    Bas
    "Can't talk little man?.... bet you can play none either" - Crossroads (1986).

  23. #23
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard ik

    vind Hugh Grant wel een leuk acteur. Wel vaak een zelfde soort rol maar charmant. Hij heeft wel wat.

  24. #24

    Standaard

    Tis een kwestie van smaak. Dat ene ding dattie doet doet ie goed. Vooral als er een bekakt "Bogger Off!" of "Fuck!" uit zijn mond rolt vind ik hem op zijn best.

    Hoewel ik About a Boy niet goed vond. De film gaat nergens naartoe.

    Maar ja, zo zijn er ook mensen die Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger of zelfs Mel Gibson geweldige acteurs vinden....
    3d

  25. #25

    Standaard Meer veelzijdigheid van Hugh

    Naast zijn rol in een kostuumdrama, het eerder genoemde 'sense and sensibility', bedacht ik mij dat hij ook een prima 'reality actor' is.

    Herinneren jullie de rol nog die hij speelde in een auto in Los Angeles met een 'actrice' van vrouwelijke kunne? 8)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •