De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Full of Wide ....???

    ik wou gewoon ff weten of Wide screen of Full screen beter is voor dat ik wat bestel ...
    en btw ... hoe kan dat je all films kan bestelen die nog in de bios zijn ...
    bijvb .... analyze THAT ... bij play ...

    dank
    Shinji ....you fool

  2. #2
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Is het echt noodzakelijk hier een nieuw topic over te openen? Hier vind je alle noodzakelijke informatie over beeldformaten helder uiteengezet door Nathan Strik.

    Analyze that draait in de VS al enige tijd in de bioscopen. Het is daarom niet gek dat deze titel in mei op Regio 1-DVD verkrijgbaar is. Hier vind je alle informatie over Regiocodering.

    Wanneer je informatie zoekt over een bepaald item, probeer dan eens de Zoekfunctie op het forum.

    Succes

  3. #3

    Standaard

    ohh k
    ik weet all over die region dinges ...
    Shinji ....you fool

  4. #4

    Standaard Re: Full of Wide ....???

    Citaat Oorspronkelijk gepost door se7en
    ik wou gewoon ff weten of Wide screen of Full screen beter is voor dat ik wat bestel ...
    Als je een breedbeeld TV hebt zou ik zeker Wide Screen nemen.
    Heb je een gewonen TV (4:3) zou ik nog Wide Screen nemen, maar als je je ergert aan de zwarte balken kan je beter Full screen nemen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Wild screen dus ....
    das pas een antwoord ....bedankt he
    Shinji ....you fool

  6. #6

    Standaard

    oke ik heb nog een vraag
    en ik zocht bij de DVD woordenboek maar stond niet bij ..

    wat betekent RCE en wat doet dat ..??
    is dat slecht dan NORMALE DVD's of BETER ... ???

    danke
    [edit] staat bij veel DVD;s @ play.com [edit]
    Shinji ....you fool

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door se7en
    wat betekent RCE en wat doet dat ..??
    RCE heeft in principe niets te maken met deze discussie, maar ik wil er graag even op antwoorden.

    RCE staat voor Region Coding Enhancement en is een methode die veel op Regio 1 schijfjes wordt toegepast om afspelen op regiovrije DVD-spelers onmogelijk te maken.
    Deze schijfjes zijn alleen af te spelen op een DVD-speler waarop handmatig van regio te wisselen is.

    Of dit goed of slecht is, hangt dus af van de mogelijkheden van je DVD-speler. Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt.

  8. #8

    Standaard

    erg bedankt .. ik had bijna zo eentje besteld ...

    thnx
    Shinji ....you fool

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •