Pagina 81 van 95 EersteEerste ... 317177787980818283848591 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.001 tot 2.025 van 2354 worden weergegeven.
  1. #2001

    Standaard

    @ Thomas 32PW9527 en de rest die de film al hebben gezien :wink: :

    [spoiler:2d5d5fb6be]Sterker nog: Palpatine is hoogstwaarschijnlijk zelfs de "vader" van Anakin! Als tenminste die illustere Darth Plagious (of iets dergelijks) idd zijn mentor was of dat hij uberhaupt ooit heeft bestaan en het heeft geleerd aan zijn pupil die dan eventueel weer de mentor van Sidious kan zijn geweest, enz. enz. :wink:

    Wat betreft het "redden van de dood" liegt hij namelijk ook. Eerst verteld hij Anakin dat zoiets alleen van een Sith te leren is en later, als Anakin is bekeerd, draait hij het om tot iets waar ze samen wel toe in staat zouden moeten/kunnen zijn. M.a.w. hij heeft blijkbaar toch nog niet meteen een pasklare oplossing.

    Daarnaast was de dood van Padme natuurlijk compleet onafwendbaar. Uiteindelijk is Anakin hier volledig voor verantwoordelijk doordat hij zich, mede door zijn drang naar meer macht etc., bekeerde tot de Dark Side waardoor zij de "will to live" verloor....[/spoiler:2d5d5fb6be]

  2. #2002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527
    [spoiler:6aa27eacc7]Hebben jullie ook tijdens de film Palpatine horen zeggen dat zijn master (die hij dus om heeft gelegd) met medigolorians leven kon verwekken. Naar mijn mening is Anakin dus verwekt door de sith om op die manier weer terug aan de macht te komen. Daarom zit Palpatin vanaf het begin ook achter hem aan en zegt Yoda dat de profetie niet goed geïnterpreteerd is[/spoiler:6aa27eacc7]
    jah .. viel me ook direct op. Vond ik erg leuk om te horen; verduidelijkte het enige echte rare stukje van Ep.I wat ik opzich echt wel een hele gave film vind.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Wat betreft het "redden van de dood" liegt hij namelijk ook. Eerst verteld hij Anakin dat zoiets alleen van een Sith te leren is en later, als Anakin is bekeerd, draait hij het om tot iets waar ze samen wel toe in staat zouden moeten/kunnen zijn. M.a.w. hij heeft blijkbaar toch nog niet meteen een pasklare oplossing.
    [/spoiler]
    dat had hij wel..ik denk dat LS Anakin/DV daar expres niet mee heeft geholpen om zo (bijna) alles wat hem nog met zijn Jedi verleden verbond weg te nemen. Het mooie is dat het enige wat hem nog verbind met het verleden, zijn kinderen zijn en het dus zijn zoon is die hem terug krijgt naar de goede kant. Raar dat LS daar niet achteraan ging...

  3. #2003

    Standaard

    tsja .. en dan van de prequels-prequels .. ik denk dat ook dát onzin is; natuurlijk klinkt het aanlokkelijk om nóg meer films te maken als je ziet hoe goed SWIII het nu doet, en geld toch altijd een erg overtuigend middel blijft in Hollywood.
    Maar de man is nu al z'n halve leven zo;n beetje met deze films bezig geweest; ik kan me heel goed voorstellen dat hij zich nu op andere (minder intensieve) projecten wilt richten.

    Ik zie nog eerder een Matrix4 komen dan een nieuwe SW

  4. #2004

    Standaard

    En nu even vloeken in de kerk (sorry): wat een verbijsterende ***-film. CGI-Extravaganza met de slechtste dialogen ooit in een film. Waar kan ik mijn geld terugvragen?

    Ik las zojuist op IMDB het commentaar van iemand en ik had het van m'n levensdagen niet beter kunnen verwoorden:

    [spoiler:2c18ba1348]It is always sad to watch potential die. This film, this story had it all. It could have been the greatest of them all. The heartbreaking tragedy of the man who gave up his name Anakin Skywalker to become Darth Vader. Instead we were given, crap. This is why: (contains spoilers)

    The first problem is that since the first two movies were boring and nothing really happened, everything has to happen now. So we've got approx. 4 hours of plot to be shown in 2 hours. The space battle: Mr. Lucas does only care about one thing, his need to show the world how great the guys in ILM are to create special effects. So what we see is 5 or 10 minutes commercial. And let us add some cheesy dialog for Ewan and Hayden so everybody will know it's actually a movie.

    Because it's not exciting, it's not amazing, it's impossible to get an overview what's going on, it's just light flashing and speakers trying to make the loudest BOOM-sound. "Oops here comes Dooku that I for some reason didn't kill off in the last flick. Well let him fight for three minutes, say some cheesy lines and then die." And Lucas or Hayden, you made me believe Anakin killing Dooku would be the first step on his path towards the dark side. That he would be torn apart by agony of his action and the inevitable satisfaction of letting go of his hate. None of this happens. Anakin says something like "Oh perhaps I shouldn't have killed him lalalala, well, well, nobody's perfect". So Dooku is dead.

    But hold on we've got another villain, General Grievous. Darth Maul was underused. It's even worse with Grievous only he's not cool. The idea of the mix between droid and alien is great, however nothing of this is revealed. Grievous is just another stupid villain. And the actor that provided his voice for him should seriously think about changing professional.

    "Sh*t, I've already spent like 20 minutes of the film; I really need to make Anakin evil now." So we see some more wannabe-sound-of-music love scenes where poor, poor Natalie Portman yet again has to fight against lines and dialog that is absolutely horrible. I pity her, she must curse the day she signed on Star Wars. Not your fault Natalie, we know the truth. Yes, Anakin has more nightmares and yes, it is shown in the same bad way as the last time. And yes, the Jedi council that never seem to do anything useful, just sit and watch and do nothing (no wonder you all will die) appears in a few scenes. "Oh my, I need to make Palpatine subtly persuade Anakin of the pleasure of the dark side. Should we say like 2 scenes are enough?" Basically it's just "Anakin join the Dark Side!" "No." "Yes do it." "No." "Yes come on now." "Okay." No wonder you could not persuade Luke.

    "Aah I still have to kill Grievous. Well, well more time for my lovely fellows of the ILM to show their skills." Let me say that Grievous dies easier than Maul did and have even less screen time. Rubbish NOW COMES WHAT BUGGERS ME THE MOST Finally after about 2 minutes of persuading Anakin, Palpatine reveals himself to be the Sith Lord. Anakin's life is shattered, everything he believed was in fact a lie. This is dramatic, this is the purest betrayal. How does he respond? Something like "Oh really, hmm, I suppose I'd better alert the council"

    Either Hayden is the worst actor or Lucas the worst director. Poor Sidious, I reckon he wanted a better reaction than that. And when Anakin tells Windu about it, Windu who has dedicated his life to the Republic and to destroy the Sith? "Palpatine's a Sith Lord, damn, well, well, I think we need to catch him, you reckon it can be done before lunch break?" Yoda was humiliated to a mere action figure in AOTC. Here Palpatine gets the same punishment.

    The death of Windu is kind of cool though (thanks Jackson for at least making Lucas fulfill our wishes concerning that scenes) Anakin helps Palpatine kill Windu. How does he react? "What have I done? I'll do anything you want (to Palpatine)" Yes that really does make sense. Anakin you may have a high level of midi-chlorians (yes they are mentioned) but your IQ-level is about zero. "I fight for peace and justice and in order to achieve those I have to kill a bunch of innocent children."

    Are you playing stupid games with me or something Lucas? Which person would think that way? It is not logical, it's pathetic. Every single scene with Anakin is in some way illogical. In the end we have the Fight. With mystical dialog and with a tense of broken friendship and love? No we get "fast-forward" 10 minutes of a blue blurring light. And yes cuts from when the emperor throws chairs at Yoda. You read it right. Poor Natalie is made to say her final cheesy lines and is then allowed to die.

    Darth Vader is awoken; he really doesn't seem to care about anything save that he screams "no" that is a parody of the screams-of-no's-movie-history. The End The dream is dead. Lucas failed us fans, for him showing a 2½ hour commercial of how great he can make special effects were more important than conveying a powerful story. On the night bus home a man clad in Jedi robes wept. We all felt like it.

    This movie could have been everything we could have asked for. In hands of a better director, with corrections by a real writer, this could have been a new TESB. Now we were watching a fallen hero. Not Anakin. Lucas. [/spoiler:2c18ba1348]

    NB: ik vond de film dus echt niets en de tekst hierboven beschrijft precies wat ik ervan vond. Voor iedereen die de film wel geweldig vond: ik ben jaloers op je!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  5. #2005

    Standaard

    Wat een enorme frusti zeg...
    Leuk hoe hij zijn "on-Star Wars-iaanse" verwachtingen gebruikt om de film de grond in te boren.
    To lazy to be an evil genius

  6. #2006

    Standaard

    totaal niet mee eens!
    Anakin wordt dan wel de grond ingeboord...Mark Hamill had nou ook geen ocar-potentie hoor
    En LotR zijn ook f*ck films zeg; de hele slag om midden-aarde wordt in deel 3 in een paar uur even uitgevochten; wat wil je dan.. een film van 6 uur zodat alles breed kan worden uitgemeten?! schei uit zeg..

    Ieder zijn mening hoor .. maar ik geef Lucas toch wel respect voor wat hij met SWIII heeft gedaan; nu een paar keer gezien en ik weet nog niet precies wat ik nou echt slechte momenten vind (behalve de overkill aan CGI .. en dan bedoel ik niet de openingsscène die gewoon onwijs vet is, maar meer dat bijna alle droids CGI zijn; stoor ik me behoorlijk aan bij de operatie-en de geboorte scène's) .. dat was bij AotC wel anders waar ik de halve film met kromme tenen zat. Sterker nog; bij de originele trilogie zijn er ook wel kromme tenen momenten met name in ANH met die belabberde Luke. Maarja, omdat het klassiekers zijn, nostalgie vertegenwoordigd en overblijfselen zijn uit een tijd waar alles aan een film nog 'echt' aandoet..wordt daar wat met een dichtgeknepen oog naar gekeken en krijgen de prequels het er extra hard van langs imo.

    De prequels zijn niet perfect .. deel II is echt gewoon slecht .. deel V is subliem .. maar de originele trilogie is geen handboek voor hoe een perfecte sci.fi. flick er uit moet zien hoor ... verre van dat

  7. #2007

    Standaard The fans strike back

    Helaas maar deel drie is toch behoorlijk tegengevallen !!!

    Ondanks m'n verwacting niet al te hoog was, was het huilen met de pet op.
    Niks slechts over de special effects die waren goed.
    Maar de dialogen !!!
    wat 'n treurnis zeg soms was het gewoon lachwekkend. Vooral de serieuze ondertoon naar de Darkside. En nog maar te zwijgen over de geboorte van... nooit 'n vrouw zo strak zien bevallen

    nee ik ben maar weer naar deel 4-5-6 aan het kijken
    Jammer 'n echt gemiste kans van Sjors Lukas.

    May the Force be with him....
    I'll be back...

  8. #2008

    Standaard

    nu nog even op imdb gekeken .. en nu heeft een gast heel goed zijn pro's en contra's opgeschreven .. maar wat hij tegen de film heeft is echt lachwekkend, bijvoorbeeld;
    Lava planet fights = not believable -- Due to heat, smoke, etc., a fight would never happen in this environment.

    sorry hoor ... als je dáár al aan kan ergeren...

  9. #2009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    NB: ik vond de film dus echt niets en de tekst hierboven beschrijft precies wat ik ervan vond. Voor iedereen die de film wel geweldig vond: ik ben jaloers op je!
    Wel gewoon de dvd kopen zeker :wink:

  10. #2010

    Standaard

    hm ik ben het wel eens met de kritiek al heb ik mij goed vermaakt.
    de dialogen zijn echt om te huilen, de special effects daarentegen zijn wel geweldig, idd had een betere regisseur de film kunnen regisseren en luca$ zich gewoon met de special effects moeten bezighouden.
    en die vergelijking overigens met lotr gaat volledig mank: zowieso zijn de dialogen en de acteerprestaties tig x beter dan sw maar dat is ff off topic.
    sw is een aardige film, maar geen goede film.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #2011

    Standaard

    Die bevalling op t einde is wel slecht gespeeld inderdaad, die 2 of 3 scenes daaromheen zijn de slechtste uit de hele film. ook de wookie-planeet is maar even te zien en eigelijk grootendeels overbodig. ik ben nog steeds enigszins teleurgesteld en vond AotC veel beter. Hier mijn top-6.

    1. ESB
    2. AotC
    3. ANH
    4. RotJ
    5. RotS
    6. TPM
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  12. #2012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    en die vergelijking overigens met lotr gaat volledig mank: zowieso zijn de dialogen en de acteerprestaties tig x beter dan sw maar dat is ff off topic.
    sw is een aardige film, maar geen goede film.
    als je op mij doelt; lees mijn post nog maar een x door :P
    het gaat erom dat ik de kritiek dat alles zo vlug in allebei de 3de-delen ging..gewoon onzin vind

  13. #2013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    en die vergelijking overigens met lotr gaat volledig mank: zowieso zijn de dialogen en de acteerprestaties tig x beter dan sw maar dat is ff off topic.
    sw is een aardige film, maar geen goede film.
    als je op mij doelt; lees mijn post nog maar een x door :P
    het gaat erom dat ik de kritiek dat alles zo vlug in allebei de 3de-delen ging..gewoon onzin vind
    a ok, in deel 3 ging het soms wat te snel, maar mocht er ooit een extended komen dan zla dat wel rechtgezet worden.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #2014

    Standaard

    Nee je moet Star Wars afrekenen op geloofwaardigheid, da's een goed idee Laten we het alsjeblieft een beetje in perspectief blijven zien, Star Wars is 100% entertainment. Niets meer, niets minder.
    Ik blijf erbij; het acteren in de prequels is van hetzelfde niveau als in de O.T. En da's een bewuste keuze van Lucas.

    Lucas heeft altijd gezegd dat hij de sfeer van de oude klassieke avonturenfilms (Buck Rogers, Flash Gordon, maar ook Jason & The Argonauts en The Crimson Pirate) uit de jaren 40/50 wilde terughalen. Dat laat hij zien door zijn manier van filmen, bijvoorbeeld de cross fades, maar ook in de manier van acteren en vooral de dialogen. Het is inderdaad meer toneel dan realiteit. Maar als je er voor open staat is dat juist leuk.

    'Niemand praat zo' is vaakgehoorde kritiek op de dialogen van Star Wars. Dat kun je beter vervangen door 'Niemand praat tegenwoordig zo'.
    De films zijn 'a long time ago...'. Blijkbaar spraken ze toen wel zo. Niemand heeft toch ook moeite met de dialogen in de LotR films? En wie praat er tegenwoordig nog zo?

    Ook de O.T. had een groot special effect gehalte. Lucas heeft notabene voor de O.T. zijn eigen special effects bedrijf (I.L.M.) opgericht. Het leuke is dat de special effects in met name RotS zo goed zijn dat er vaak gedacht wordt dat het CGI is. En dan wordt er met name verwezen naar de lava scene. Zoals al eerder gezegd deze scene is voornamelijk met modellen en live footage van de uitbarsting van de Etna in elkaar gezet, en bijzonder weinig CGI.
    Maar dan nog, Lucas heeft altijd de intentie gehad om qua special effects grensverleggend te zijn met Star Wars. Wil je dat niet? Prima, maar dan moet je niet naar SW films kijken.

    Echt, de oorspronkelijk trilogie werd ook zwaar bekritiseerd op exact dezelfde gronden als de nieuwe. Lucas is niets veranderd, zijn opzet is hetzelfde gebleven.
    Wie wel veranderd zijn? De fans van de oude trilogie die de nieuwe niets vinden. Ze zijn 20, 25 jaar ouder geworden en hebben hun jeugdherinneringen aan het zien (!) van de O.T. meegenomen naar de nieuwe. Gevoed door jeugdsentiment en nostalgie proberen ze het Star Wars gevoel bij de nieuwe films terug te halen. Dat lukt niet. Uiteraard is dan het eerste idee dat de nieuwe films slecht zijn en de O.T. superieur.
    De O.T. heeft zelfs mythische vormen aangenomen en wordt eigenlijk onaantastbaar. Maar realistisch gezien is het niet zo moeilijk om filmtechnisch de gehele O.T. tot de grond toe af te breken. Het barst van de 'onwaarschijnlijkheden', fouten in de verhaallijn, 'houterig' acteren, 'foute' dialogen etc. Maar iemand van een jaar of 10, 11 kijkt daar anders tegenaan dan iemand van 30, 40. Dat is de echte verandering die heeft plaastgevonden.

    Het blijft uiteraard een kwestie van persoonlijke smaak, maar op kwalitatief niveau ontlopen de O.T en P.T. elkaar weinig tot niets.

    (Is mijn mening

  15. #2015

  16. #2016

    Standaard

    I agree with rrick.

    Verder merk ik ook hier het zogenaamde 'Matrix-syndroom' bij veel forummers: jarenlang is men elkaar aan t opjutten hoe goed en geweldig eea wel niet gaat worden....zodat de verwachtingen ONMOGELIJK waar te maken zijn!

    Episode 4-5-6 zijn er voor de meesten hier altijd al geweest (alleen de +- 30+ers hebben de OT nog in de bios gezien destijds en er naar toe kunnen leven).

    Omdat ze er altijd al waren heeft deze groep (de onder de 28-ers zeg maar) nooit (te hoge) verwachtingen gecreert mbt de OT.
    Nu doet een groot gedeelte dat wel, met als onvermidelijk gevolg dat t dan altijd tegenvalt.

    Zelfde gebeurde bij the Matrix (en idd: Matrix 2 en 3 waren minder, maar zeker niet slecht!!!!!)

    Ik ben dan ook benieuwd of bv Pirates 2 en 3 van hetzelfde syndroom hier last gaan krijgen.....

  17. #2017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    I agree with rrick.

    Verder merk ik ook hier het zogenaamde 'Matrix-syndroom' bij veel forummers: jarenlang is men elkaar aan t opjutten hoe goed en geweldig eea wel niet gaat worden....zodat de verwachtingen ONMOGELIJK waar te maken zijn!

    Episode 4-5-6 zijn er voor de meesten hier altijd al geweest (alleen de +- 30+ers hebben de OT nog in de bios gezien destijds en er naar toe kunnen leven).

    Omdat ze er altijd al waren heeft deze groep (de onder de 28-ers zeg maar) nooit (te hoge) verwachtingen gecreert mbt de OT.
    Nu doet een groot gedeelte dat wel, met als onvermidelijk gevolg dat t dan altijd tegenvalt.

    Zelfde gebeurde bij the Matrix (en idd: Matrix 2 en 3 waren minder, maar zeker niet slecht!!!!!)

    Ik ben dan ook benieuwd of bv Pirates 2 en 3 van hetzelfde syndroom hier last gaan krijgen.....
    ... of met 'The Hobbit' en 'King Kong'. Als je ziet hoe veel mensen Peter Jackson de hemel inprijzen(zonder zijn oude werk echt te kennen).
    Klopt.
    LotR is een meesterwerk, Heavenly Creatures erg goed.....maar Braindead, Meet the Feebles, Bad Taste en the Frighteners komen mijn DVD kast niet in!

    Dus om hem nu een 'feilloze' regisseur te noemen (wat velen doen): neen.

    de Wachowskis werden ook de hemel ingeprezen, om vervolgens te worden afgebrand.

    Tarantino? Hoeveel hadden van Jackie Brown een Pulp Fiction 2 verwacht en vonden het dus 3x nix?

    Mijn mening: doe niet mee aan de hypes, dan wordt je minder vaak teleurgesteld.

  18. #2018

    Standaard

    Om nog even een vergelijking op te trekken met LotR:

    [spoiler:5166077b72]De rol van Dooku wordt afgebrand, omdat ie maar een heel klein rolletje heeft in het 3e deel.. nou.. dat heeft Lucas van Jackson afgekeken.. Had de dood van Saruman écht niet in de bios versie kunnen zitten?[/spoiler:5166077b72]

    Ik snap het eeuwige in de hemel prijzen van de OT niet.. Echt fantastisch acteerwerk zit daar in ja.. Demn.. die snelheid.. Die dialogen.. Dát waren fantastische films! Popcornvermaak.. Meer niet :P
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  19. #2019

    Standaard

    [quote="theThinWhiteDukeKlopt.
    LotR is een meesterwerk, Heavenly Creatures erg goed.....maar Braindead, Meet the Feebles, Bad Taste en the Frighteners komen mijn DVD kast niet in!

    Dus om hem nu een 'feilloze' regisseur te noemen (wat velen doen): neen.

    [/quote]

    Dit heeft niks met zijn regisseur zijn te maken, de films zitten allemaal goed in elkaar en weten met een minimum budget erg vermakelijk te zijn.

    Dat jij het nou niks vind heeft meer te maken met je eigen smaak...


  20. #2020
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Rick vertegenwoordigd mijn mening 100%

    Maar laten elkaar niet proberen te overtuigen.
    Als iemand het niks vind dan mag dat van mij.
    Andersom zal het ook wel van toepassing zijn.

    Gelukkig zijn meningen verschillend.
    Maar uiteindelijk vind ik mijn eigen persoonlijke mening het belangrijkst.
    Als iemand anders een andere mening heeft is dat zijn beperking.

    Wel duidelijke taal Rick

  21. #2021

    Standaard

    ik denk dat je The Hobbit & King Kong enerzijds totaal niet kan vergelijken met SW prequel trilogie of Matrix 2 en 3 anderzijds;
    The Hobbit is al een geschreven boek wat dus eigenlijk totaal niet verkeerd KAN gaan wanneer er dezelfde mensen aan meewerken als aan LOTR en King Kong zal denk ik echt niet nu al worden gehyped door de LotR-fanbase.
    SW prequels en Matrix sequels zijn films die de fanbase van de originele films direct raken en dus werden deze films automatisch van te voren door o.a. diezelfde fans gehyped.

    En PotC2 en 3 zal echt niet zo gehyped worden .. want is er nu echt een hele sterke fanbase voor de originele film? .. ik dacht het toch echt niet.

    In dat opzicht zijn Matrix en SW wel elkaars gelijke, zijn zij de enige ooit imo, en is het de reden geweest voor het falen van de sequels/prequels, namelijk; dat geen enkele andere film(serie) zo'n sterke fanbase heeft als deze 2 films.
    Natuurlijk zal er kritiek komen op een Godfather4, een Dollars4, Terminator4 .. maar zie jij dan hele conventies met mensen die respectievelijk als Michael Corleone, Man-Without-A-Name en Terminator verkleed naar een premiere gaan? Hoe anders is dat bij Matrix en SW.
    De afkeur of hoop of er een sequel/prequel of spin-off gemaakt gaat worden, is bij die twee series zo sterk, en als ze worden gemaakt is de hype zo ontzettend groot, dat het bijna onmogelijk was voor Lucas en W.Bro's om iedereen een plezier te doen en OOK aan hun eigen visie trouw te blijven.
    In dat opzicht is SWIII toch heel bijzonder te noemen met z'n 8 op imdb en alle financiële records die zijn verbroken.

  22. #2022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    In dat opzicht zijn Matrix en SW wel elkaars gelijke, zijn zij de enige ooit imo, en is het de reden geweest voor het falen van de sequels/prequels, namelijk; dat geen enkele andere film(serie) zo'n sterke fanbase heeft als deze 2 films.
    Natuurlijk zal er kritiek komen op een Godfather4, een Dollars4, Terminator4 .. maar zie jij dan hele conventies met mensen die respectievelijk als Michael Corleone, Man-Without-A-Name en Terminator verkleed naar een premiere gaan? Hoe anders is dat bij Matrix en SW.
    Klopt, ware het niet dat de film óók enorm gehyped werd door lui die:
    1) niet op conventies komen
    2) je nooit over SW hoort, behalve als er op korte termijn weer wat nieuws aankomt
    3) niet op fansites etc zitten

  23. #2023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door "theThinWhiteDuke
    Klopt.
    LotR is een meesterwerk, Heavenly Creatures erg goed.....maar Braindead, Meet the Feebles, Bad Taste en the Frighteners komen mijn DVD kast niet in!

    Dus om hem nu een 'feilloze' regisseur te noemen (wat velen doen): neen.
    Dit heeft niks met zijn regisseur zijn te maken, de films zitten allemaal goed in elkaar en weten met een minimum budget erg vermakelijk te zijn.

    Dat jij het nou niks vind heeft meer te maken met je eigen smaak...
    Films die het overgrote merendeel niet kende (omdat t ze niet interesseerde) todat LotR uitkwam....maar goed, t gaat hier over SW :wink:

  24. #2024

    Standaard

    edit.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #2025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    hm ik ben het wel eens met de kritiek al heb ik mij goed vermaakt.
    de dialogen zijn echt om te huilen, de special effects daarentegen zijn wel geweldig, idd had een betere regisseur de film kunnen regisseren en luca$ zich gewoon met de special effects moeten bezighouden.
    en die vergelijking overigens met lotr gaat volledig mank: zowieso zijn de dialogen en de acteerprestaties tig x beter dan sw maar dat is ff off topic.
    sw is een aardige film, maar geen goede film.
    ik zal dit nog maar onder de aandacht brengen of is dit teveel denkwerk?
    Dat mag, maar het is ook "slechts" jouw mening Ik vind SW geweldige films (allemaal ja). En zo zijn er een hoop met een mening zoals jij heb, maar meer die deze films gezien hebben met een andere mening


    Overigens net weer ff ANH zitten kijken.
    (rillingkjes )
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

Pagina 81 van 95 EersteEerste ... 317177787980818283848591 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •