Pagina 63 van 95 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.551 tot 1.575 van 2354 worden weergegeven.
  1. #1551

    Standaard

    Niet om mensen aan te vallen hoor of om hun enthousiamse te ontnemen, maar vrijwel alle reacties op deze pagina gaan drie keer nergers over en hebben al helemaal niet (althans inhoudelijk) met episode III te maken. Mensen weet ook wel dat het nog zoveel uur en zoveel seconden duurt dus een beetje zinloos om dat nog eens te plaatsen en dat je van vele kunt lezen waar ze de flim gaan bekijken is ook niet echt boeiend te noemen, zeker voor de andere lezer en het heeft ook niets met de flim (nogmaals inhoudelijk) te maken. Deze thread is er toch om een beetje inhoudelijk over de film te praten en om foto's en videoclipjes etc van de film te plaatsen. Dergelijke postjes als hierboven komen mij over als off-topic en als posten om het posten. Dit is slechts mijn mening hoor en nogmaals ik wil hier niemand aanvallen.

  2. #1552

  3. #1553

    Standaard

    Cameo George Lucas in Star Wars III

    Het derde deel uit de Star Wars-serie, The Revenge of the Sith, beleefde zondag in Cannes zijn wereldpremière. In een scène is regisseur George Lucas zelf ook te zien, in een galactische outfit. Lucas treedt daarmee in de voetsporen van Alfred Hitchcock, die ook regelmatig in zijn films als cameo verscheen
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  4. #1554

    Standaard

    .......en deze..



    CANNES - Regisseur George Lucas en hoofdrolspelers Hayden Christensen, Natalie Portman en Samuel Jackson hebben zondagavond in Cannes staande ovaties gekregen bij de wereldpremière van de nieuwste film uit de serie Star Wars. The Revenge of the Sith is vanaf donderdag in de Nederland te zien.


    Tijdens de vertoning van The Revenge of the Sith werd gejuicht bij de passages met parallellen tussen het kwade rijk van Darth Vader in de film en de regering Bush in de echte wereld. In de gesprekken gaat het om het omvormen van een democratie in een dictatuur en om een politicus die een oorlog uitlokt om zijn eigen macht te vergroten.

    De galapremière werd bijgewoond door beroemdheden als de Amerikaanse actrice Sharon Stone.
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  5. #1555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijn Beunk
    .......en deze..



    CANNES - Regisseur George Lucas en hoofdrolspelers Hayden Christensen, Natalie Portman en Samuel Jackson hebben zondagavond in Cannes staande ovaties gekregen bij de wereldpremière van de nieuwste film uit de serie Star Wars. The Revenge of the Sith is vanaf donderdag in de Nederland te zien.


    Tijdens de vertoning van The Revenge of the Sith werd gejuicht bij de passages met parallellen tussen het kwade rijk van Darth Vader in de film en de regering Bush in de echte wereld. In de gesprekken gaat het om het omvormen van een democratie in een dictatuur en om een politicus die een oorlog uitlokt om zijn eigen macht te vergroten.

    De galapremière werd bijgewoond door beroemdheden als de Amerikaanse actrice Sharon Stone.
    Mwah, ben Geen Bush fan (wat is die man ongeloofelijk dom!), maar ik vind dit een beetje een trieste actie, beetje meeliften op het sentiment om zo heel wat mensen achter je te krijgen. Ik zit niet te wachten op een politieke statement, maar gewoon een goed verhaal. Om dan paralellen te gaan trekken met de huidige regering is een cheapshot

  6. #1556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shaggy
    Niet om mensen aan te vallen hoor of om hun enthousiamse te ontnemen, maar vrijwel alle reacties op deze pagina gaan drie keer nergers over en hebben al helemaal niet (althans inhoudelijk) met episode III te maken. Mensen weet ook wel dat het nog zoveel uur en zoveel seconden duurt dus een beetje zinloos om dat nog eens te plaatsen en dat je van vele kunt lezen waar ze de flim gaan bekijken is ook niet echt boeiend te noemen, zeker voor de andere lezer en het heeft ook niets met de flim (nogmaals inhoudelijk) te maken. Deze thread is er toch om een beetje inhoudelijk over de film te praten en om foto's en videoclipjes etc van de film te plaatsen. Dergelijke postjes als hierboven komen mij over als off-topic en als posten om het posten. Dit is slechts mijn mening hoor en nogmaals ik wil hier niemand aanvallen.
    klopt helemaal, denk dat er alles wel over gezegd is tot nu toe, als dadelijk de eerste mensen hem hebben gezien zal er wel iets nuttigs worden gepost.
    ik ga hem zaterdag in metropolis bekijken, topbios 8)
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #1557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Sondagh
    De 18e in Scheveningen. Nog meer mensen naar Scheveningen?
    Ik (=Scheur) zit morgen ook in Scheveningen!!!!
    :wink:
    Mijn stoelnummer is bekend , als het goed ergens in het midden...
    Kon helaas geen medestanders vinden dus ben helemaal alleen
    Mocht je iemand alleen zien binnen komen dan ben ik dat dus.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  8. #1558

    Standaard

    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #1559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital

  10. #1560

    Standaard

    0ops .. dubbel gepost ... sorry

  11. #1561

    Standaard

    Deze thread bestaat volgens mij alleen nog maar uit offtopic berichten. Kan me voorstellen dat jullie er zin in hebben, maar dit is nog altijd een filmdiscussie
    Graag weer ONtopic dus.

  12. #1562

    Standaard

    Filmdiscussie... hmmm ok, dit lijkt me een goeie film...

    zoiets? :wink:

  13. #1563
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Ik heb hem gezien geweldig, de beste uit de prequel trilogy. Erg heftige en donkere film!
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  14. #1564

    Standaard

    Over een paar uurtjes kan ik ook echt zeggen hoe ik hem vond, ik verwacht er in ieder geval veel van.

    De cameo van George Lucas in RotS klopt inderdaad.
    Zijn character heet baron Papanoida, er wordt gespeculeerd dat deze naam een soort verbastering is van papa nerd (oftewel vader van de Star Wars nerds). Wel geinig gevonden al weet ik niet of dit ook zo word gezien door Sjors zelf.


    This is where the fun begins!

  15. #1565

    Standaard

    vandaag in ons streek krantje:

    george lucas zal absoluut géén verdere SW's maken (maar dit was al bekend :wink: :wink: ).

    zijn volgende project zal een oorlogs film zijn die zich afspeelt in de woestijn(en) van noord- afrika waarna de weg vrij is voor indiana jones IV!! !!

    verder stond erin dat hij zich meer aan de producers kant zal gaan houden.

  16. #1566
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Vrij vroeg in de film zie je rechts onderin de Millenium Falcon. Ik moet maar eens goed opletten op de cameo van Lucas. Kga dr vanavond weer naartoe...
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  17. #1567

    Standaard

    O my god wat een film beter dan Return of the Jedi!!

  18. #1568

    Standaard

    Vannacht gezien. Wat een superfilm!! echt zo geweldig goed, niet te geloven. Het ziet er prachtig uit, het acteerwerk is zeer goed en de actie blijft de hele film door op hoog niveau en hoog tempo doorgaan. En de details zijn ook zeer goed, maar dat kwam vooral doordat t de digitale versie betrof. De hele zaal (uitverkocht uiteraard) zat verbijsterd te kijken, zo van: WOW, WTF?? .
    Hij komt echt heeeeel erg dicht in de buurt van Empire Strikes Back. En Sin City moet wel heel erg goed zijn, wil ie Revenge OF The Sith overtreffen.

    Waarschijnlijk de beste film van t jaar. Vanavond gaan we weer
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #1569

    Standaard

    ehm... Ik hoor iedereen zeggen van "jaaa vanavond gaan we weer" maar ho effe de premiere is toch vanavond? of ben ik nou gek?

  20. #1570

    Standaard

    nachtpremieres zijn er ook al geweest vannacht.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  21. #1571

    Standaard

    BAH!










    :wink:
    It is far better to understand the universe as it really is, than to persist in delusion - no matter how satisfying or reassuring.
    - Carl Sagan

  22. #1572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Vannacht gezien. Wat een superfilm!!

    Vanavond gaan we weer
    denk ik ook twice

  23. #1573

    Standaard

    deze nacht ook gaan zien en amai. super super super super.
    geen zin voor ne lange review

  24. #1574

    Standaard

    DIGITAAL IN EINDHOVEN!!!! OWW YEAH!!!




    (sorry kon het niet laten :wink
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  25. #1575

Pagina 63 van 95 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •