Pagina 70 van 95 EersteEerste ... 206066676869707172737480 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.726 tot 1.750 van 2354 worden weergegeven.
  1. #1726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik heb vernomen dat op de DVD deleted scenes komen, oa:
    -Yoda die op Dagobah landt
    -Qui Gon als geestverschijning
    Als er deleted scenes zijn, dan mogen ze er van mij een Extended Version van maken !! ipv als extratje op de DVD.

    Smullen :P :P :P

  2. #1727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik heb vernomen dat op de DVD deleted scenes komen, oa:
    -Yoda die op Dagobah landt
    -Qui Gon als geestverschijning
    De Scene met Dagobah had ik eigelijk in de film verwacht, alsook een soort van scene waar Obi-wan zich terugtrekt op Tatooine.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  3. #1728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik heb vernomen dat op de DVD deleted scenes komen, oa:
    -Yoda die op Dagobah landt
    -Qui Gon als geestverschijning
    De Scene met Dagobah had ik eigelijk in de film verwacht, alsook een soort van scene waar Obi-wan zich terugtrekt op Tatooine.
    Die eerste zou geschrapt zijn uit de film omdat Lucas geen 'RotK' wilde hebben (tig eindes dus).

  4. #1729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik heb vernomen dat op de DVD deleted scenes komen, oa:
    -Yoda die op Dagobah landt
    -Qui Gon als geestverschijning
    Ja toch, Liam Neeson er weer bij .
    Blijft voor mij de beste acteur uit de prequel-trilogie.

    Een als er geen extended edition uitkomt, zullen er allicht deleted scenes op de disc staan, vergelijkbaar met de dvd's van ep I en II.

  5. #1730

    Standaard

    Ik heb hem vrijdagavond gezien in een digitale setup in antwerpen, en ik vind de film absoluut briljant. Geweldig einde van een saga.

    Nu wachten op de dvd release.. *duimen draait*
    To lazy to be an evil genius

  6. #1731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik heb vernomen dat op de DVD deleted scenes komen, oa:
    -Yoda die op Dagobah landt
    -Qui Gon als geestverschijning
    De Scene met Dagobah had ik eigelijk in de film verwacht, alsook een soort van scene waar Obi-wan zich terugtrekt op Tatooine.
    Absoluut, dan sluit het geheel helemaal aan op de andere delen.

    Yoda heeft het in Revenge Of The Sith alleen over dat hij zichzelf moet verbannen, maar over Dagobah wordt niet gesproken
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  7. #1732

    Standaard

    Zaterdag mee in dezelfde voorstelling gezeten als de ROTS-meetingleden (zie elders op dit forum). Een paar ideeën over de film zelf:
    * Mijn kippenvelmoment was dat waarop [spoiler:679ca1d218]Grievous zijn mantel afgooit en zijn vier lichtzwaarden bovenhaalt. Grievous had best wat meer screentime verdiend[/spoiler:679ca1d218]
    * Minpuntje: [spoiler:679ca1d218]De Wookies. Werden er maar voor spek en bonen bijgesleurd.[/spoiler:679ca1d218]
    * Lucas heeft de eindjes mooi aan elkaar geknoopt, maar er is één ding wat me als onlogisch is bijgebleven: [spoiler:679ca1d218]Op het einde geeft Organa de opdracht om het geheugen van C-3PO te wissen. Waarom dat van R2-D2 niet? Akkoord, wij horen hem alleen maar bliepen en piepen, maar uit verschillende scènes uit episodes IV-V-VI kan je toch opmaken dat anderen, zoals Luke, hem kunnen verstaan.[/spoiler:679ca1d218]
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #1733

    Standaard

    Gisteren dan ook gezien.

    Gelijk ter zake. De film komt naturel over, wat voornamelijk is te danken aan de dialogen die STUKKEN beter zijn dan in episode I en II. In I en II zijn de dialogen regelmatig irritant en dat heb ik in episode III maar enkele keren gehad (= bijna niet). De scenes tussen Padme en Anakin in episode II waren vaak erg slecht en nu waren die een stuk beter (kan nog wel wat beter, maar was zeker wel voldoende)

    De manier waarop het verhaal wordt verteld is ook stukken beter in vergelijking tot de ander prequels. Dat komt volgens mij omdat het nu eindelijk is om de personages gaat en niet alleen om de Special FX. Zo werd bijvoorbeeld ingezoomt op de ogen van yoda en van nog iemand (ff vergeten wie), wat bijvoorbeeld aangeeft dat de tijd wordt genomen voor de uitwerking van de personages. En dat heeft dus geresulteerd in een leuk filmpie! haha. Zeker mijn favoriet van de prequels. Nog te vroeg om een vergelijking te maken met de 'ouden'.

    conclusie: daar waar Episode I en II geen verhalen waren, maar meer digitale soaps met inhoudelijke feitjes, was Episode III eindelijk weer is een 'verhaal' binnen de gehele Star Wars, zoals dat ook in de oude trilogie zo was. Dat was vooral te danken aan de donkere sfeer en de betere dialogen (en daarmee de betere acteerprestaties).[/u]

  9. #1734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    Grevious had sowieso weg gelaten mogen worden.
    Grevious is een groot sleutel figuur in de clone wars, deze kan je echt niet weglaten.

    Vind het jammer dat ze niet dieper op het personage in zijn gegaan, want in de tekenfilm was hij echt zo super

    Veel mensen weten waarschijnlijk ook niet waarom Grevious zo hoestte, omdat die de tekenfilm niet gezien hebben.
    Ik wil misschien de dvd kopen van de clone wars serie. Is die n beetje aan te raden vind jij?
    ---before the fellowship there was only one---

  10. #1735

    Standaard

    Weet je wat me ineens te binnen schiet he?
    Wat als ze nou nog een trilogie gaan maken die zich de zelfde tijd afspeelt als de oude trilogie maar dan vanuit een ander gezichtspunt, dus met dezelfde gebeurtenissen die je dan meemaakt vanaf andere planeten met andere mensen/creatures. zodat je alles vanuit een andere dimentie meemaakt met andere avonturen....JAAAH!!!

    In elk geval denk ik dat als ze aan een nieuwe trilogie willen beginnen, dat ze het dan het best op deze manier kunnen doen. daarmee zal Lucas weer op een nieuw gebied een pioneer in de filmindustrie zijn. En er moeten dan natuurlijk ook bekende dingen uit de oude trilogie naar voren komen (dat deze verhaallijn die van de oude films soms kruist dus). Dat is veel unieker en interessanter dan als ze weer prequels of sequels gaan maken lijkt mij.
    ---before the fellowship there was only one---

  11. #1736

  12. #1737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door enliah
    Weet je wat me ineens te binnen schiet he?
    Wat als ze nou nog een trilogie gaan maken die zich de zelfde tijd afspeelt als de oude trilogie maar dan vanuit een ander gezichtspunt, dus met dezelfde gebeurtenissen die je dan meemaakt vanaf andere planeten met andere mensen/creatures. zodat je alles vanuit een andere dimentie meemaakt met andere avonturen....JAAAH!!!
    nee, uitkomst blijft hetzelfde.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #1738

    Standaard

    Om één stukje moest ik echt vet hard lache, en ik was denk ik de enige ik de zaal :P

    Het was het stukje[spoiler:cbe66363da]Dat Mace Windu uit het raam is gegooid, en Anaking zegt: What have I done (beetje slecht geacteerd)
    En dan staat Palpatine op, en die heeft dan zo'n raar kapsel en gezicht, het leek net een punker [/spoiler:cbe66363da] daar moest ik echt even om lache, wat een kop zeg
    The Superman Returns

  14. #1739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik heb vernomen dat op de DVD deleted scenes komen, oa:
    -Yoda die op Dagobah landt
    -Qui Gon als geestverschijning
    De laatste verklaart dan ook meer datgene wat Yoda tegen Obi-Wan zegt, van dat Jedi uit the netherworld zouden kunnen komen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door enliah
    Weet je wat me ineens te binnen schiet he?
    Wat als ze nou nog een trilogie gaan maken die zich de zelfde tijd afspeelt als de oude trilogie maar dan vanuit een ander gezichtspunt, dus met dezelfde gebeurtenissen die je dan meemaakt vanaf andere planeten met andere mensen/creatures. zodat je alles vanuit een andere dimentie meemaakt met andere avonturen....JAAAH!!!
    Is al in boekvorm gebeurd:
    -Tales from the Mos Eisley Cantina
    -Tales from Jabba's Palace
    -Tales from the Bounty Hunters

    3 boeken met korte verhalen waarvan er enkele gedeeltes uit de oude trilogy vertellen...vanuit een ander oogpunt.

  16. #1741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik heb vernomen dat op de DVD deleted scenes komen, oa:
    -Yoda die op Dagobah landt
    -Qui Gon als geestverschijning
    De laatste verklaart dan ook meer datgene wat Yoda tegen Obi-Wan zegt, van dat Jedi uit the netherworld zouden kunnen komen.
    En dat verklaart ook weer dat Obi-Wan en Yoda de enige Jedi zijn die direct
    'verdwijnen' na hun dood...

  17. #1742

    Standaard

    Net terug van een digitale voorstelling in Antwerpen, en ik moet zeggen dat dat toch wel DE manier is om film te kijken. Echt haarscherp en bijzonder kleurrijk beeld zonder enige vorm van beschadigingen of iets dergelijks.

    Dit was de tweede keer dat ik m zag en had gehoopt dat hij, zoals werd beweerd, ook daadwerkelijk langer was dan de standaardversie. Maar ik heb echt geen verschil kunnen opmerken. Iemand anders ditzelfde probleem?? :wink:

  18. #1743

    Standaard

    Ik vond het een zeer goede film, geweldige actie, en mooie special effects, ik vond alleen het einde wat teleurstellend.
    Had ik graag anders gezien.
    Maar ik zou er zo weer voor naar de bios rennen
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Nancy

    Don,t point your finger at fucking crazy people!!!!!

  19. #1744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door enliah
    Weet je wat me ineens te binnen schiet he?
    Wat als ze nou nog een trilogie gaan maken die zich de zelfde tijd afspeelt als de oude trilogie maar dan vanuit een ander gezichtspunt, dus met dezelfde gebeurtenissen die je dan meemaakt vanaf andere planeten met andere mensen/creatures. zodat je alles vanuit een andere dimentie meemaakt met andere avonturen....JAAAH!!!
    nee, uitkomst blijft hetzelfde.
    Ja, maar dan kunnen ze het misschien zo doen dat ze elkaar half overlappenmaar dat deze nog iets verder gaat met aan het eind nog een spannende climax misschien... ....misschien niet
    ---before the fellowship there was only one---

  20. #1745

    Standaard

    Errug gave promotie-website van Burger King. Darth Vader die je gedachten leest. Bijzonder grappig moment is dat (af en toe) die Burger King pipo langskomt waarop DV je vraagt of 't om een hamburger dan wel cheeseburger of chicken nuggets gaat.

    Hoe dan ook: uitproberen! http://sithsense.com/flash.htm

    Saillant detail: op 'DVD' liep DV vast...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  21. #1746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door enliah
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door enliah
    Weet je wat me ineens te binnen schiet he?
    Wat als ze nou nog een trilogie gaan maken die zich de zelfde tijd afspeelt als de oude trilogie maar dan vanuit een ander gezichtspunt, dus met dezelfde gebeurtenissen die je dan meemaakt vanaf andere planeten met andere mensen/creatures. zodat je alles vanuit een andere dimentie meemaakt met andere avonturen....JAAAH!!!
    nee, uitkomst blijft hetzelfde.
    Ja, maar dan kunnen ze het misschien zo doen dat ze elkaar half overlappenmaar dat deze nog iets verder gaat met aan het eind nog een spannende climax misschien... ....misschien niet
    Nee. er is al genoeg geklooid, ik ben ook al tegen de TV-serie die gaat komen.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  22. #1747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Errug gave promotie-website van Burger King. Darth Vader die je gedachten leest. Bijzonder grappig moment is dat (af en toe) die Burger King pipo langskomt waarop DV je vraagt of 't om een hamburger dan wel cheeseburger of chicken nuggets gaat.

    Hoe dan ook: uitproberen! http://sithsense.com/flash.htm

    Saillant detail: op 'DVD' liep DV vast...
    damn... Lord Vader has just read my mind


    lightsaber


    comlink stond er niet in... nu wel volgens mij..

    en DVD staat er nu ook in 8)

  23. #1748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik heb vernomen dat op de DVD deleted scenes komen, oa:
    -Yoda die op Dagobah landt
    -Qui Gon als geestverschijning
    De Scene met Dagobah had ik eigelijk in de film verwacht, alsook een soort van scene waar Obi-wan zich terugtrekt op Tatooine.
    Die eerste zou geschrapt zijn uit de film omdat Lucas geen 'RotK' wilde hebben (tig eindes dus).
    Ik hoop wel dat ze op de dvd wel aanwezig zullen zijn... en dan niet alleen maar als deleted scene... nee, ook echt geintegreerd in de film...
    Denk dat je deze scenens heel mooi in de film kunt verwerken... de film krijgt er wat mij betreft, nog, meer inhoud door...
    Jake La Motta

  24. #1749

    Standaard

    Haha! RotS heeft NIET het boxoffice-record voor beste weekend gebroken..

    'Star Wars' earns $108.5 million in 1st US weekend

    LOS ANGELES (Reuters) - The final installment of George Lucas' "Star Wars" series grossed about $108.5 million during its first weekend of release across North America, the second-best three-day opening of all time, according to studio estimates issued on Sunday.

    The record is held by "Spider-Man," which opened to almost $115 million in 2002. "Star Wars: Episode III -- Revenge of the Sith" narrowly pipped "Shrek 2," which bowed with $108 million in 2004. Final data will be released on Monday.

    Since its release after midnight on Thursday, the "Star Wars" film has sold $158.5 million worth of tickets in the United States and Canada. It was released by Twentieth Century Fox, a unit of News Corp.
    Na-Na-Nana-Na! Wat een afgang zeg.

  25. #1750

    Standaard

    Ik wil em zien!

    Zou er trouwens een DVD-box komen met alle 6 de films?
    Of alleen nog een Trilogy-box?

Pagina 70 van 95 EersteEerste ... 206066676869707172737480 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •