Pagina 93 van 95 EersteEerste ... 438389909192939495 LaatsteLaatste
De resultaten 2.301 tot 2.325 van 2354 worden weergegeven.
  1. #2301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blofeld100
    Hoezo er zitten een paar foute dvd's tussen, ik heb ook al zo een bericht gehoord, maar waar heb je dat vandaan ?
    Media Markt

  2. #2302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Klopt, 23 euro voor een dubbel disc dvd is zeker niet slecht. Dat mag dan omgerekend 50 gulden zijn, maar dat betaalde je 4 jaar geleden ook voor een single flip-disc zonder extra (trailer uitgezonderd). En vorige week heb ik nog 18 euro betaald voor Batman Begins, een mooie 2-disc uitvoering. Helemaal een koopje.
    Oh boy, oh boy, nog één nachtje slapen en dan is de sextology (heet dat zo?) compleet! Ik doe morgen de gordijnen dicht, plak de deur vast en smijt de telefoon het raam uit! Dat wordt optimaal genieten!
    Niet slecht? Ik vind t echt gruwelijk duur!





    Maar ik koop m toch maar...
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  3. #2303

    Standaard

    YES! heb m vanmorgen gehaald bij de MediaMarkt
    ze hadden ze nog niet in de schappen staan, dus maar gevraagd aan de vrouw achter de balie. Daar hadden ze de dvd`s wel al liggen
    Dat wordt genieten dalijk
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #2304

    Standaard

    Vanmorgen gekocht bij MediaMarkt in Eindhoven voor 18,99.

  5. #2305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Advance
    Kijk uit, er zitten kennelijk een stel slechte DVD's tussen de episode 3 DVD's
    Heb hem nu omgeruilt weer het zelfde probleem, veel herrie, en hij doet het niet.
    nou,lekker dan!!!
    zo lang gewacht en dan foute dvd's in omloop!

  6. #2306

    Standaard

    dvd vandaag gehaald en meteen gekeken; goede film. Zeker beter dan de eerste 2 films.

  7. #2307

    Standaard

    Zit er een kartonnen sleeve om de dvd?

    edit: nee dus! jammer

  8. #2308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door adehaas
    Zit er een kartonnen sleeve om de dvd?
    Nee, dat was bij de andere delen ook niet zo, dus bij deze ook niet.

  9. #2309

    Standaard

    Heb hem vanmorgen bij FRS gekocht voor 20,70, echt geen geld voor zo'n goed gevulde 2-disc. En de film zelf, wat een ervaring in de eigen huiskamer! Een waar cinematografisch orgasme. En de napret was ook goed, toen ik 'm eindelijk als ontbrekende schakel in de kast tussen de andere delen kon zetten.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  10. #2310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    De prijs is al gedaald naar van € 29,99 naar € 22,99.. mooi prijsje voor een mooi filmpje.
    K vind t aardig duur anders ! Vergeleken met andere titels die de afgelopen tijd zijn uitgekomen
    Bij Episode I en II was de prijs nog 29,99 of 27,99.. dus nu valt het wel mee met ik zeggen..
    15 euro destijds voor Episode II bij de opening van de Media Markt in Heerlen.
    18,99 MM Eindhoven nu.. in Heerlen was toen opening dus gingen ze stunten snap je, maar in het algemeen de prijs hierboven.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  11. #2311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Advance
    Kijk uit, er zitten kennelijk een stel slechte DVD's tussen de episode 3 DVD's
    Heb hem nu omgeruilt weer het zelfde probleem, veel herrie, en hij doet het niet.
    nou,lekker dan!!!
    zo lang gewacht en dan foute dvd's in omloop!
    heb m vanmiddag gekeken, geen fouten gehoord en gezien.
    Beeld is werkelijk om bij te kwijlen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #2312

    Standaard

    heb hem vanmorgen ook gehaald maar vond het geluid redelijk zacht hebben meer mensen dit gemerkt of ligt het dan toch aan mijn oren.En er word over foute dvd's gepraat maar wat? is er dan fout aan deze dvd's.

  13. #2313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b
    heb hem vanmorgen ook gehaald maar vond het geluid redelijk zacht hebben meer mensen dit gemerkt of ligt het dan toch aan mijn oren.En er word over foute dvd's gepraat maar wat? is er dan fout aan deze dvd's.
    het enige zachte geluid dat me opviel was helemaal aan t begin, toen de eerste van de 2 keer t 20th Century Fox logo in beeld kwam en hun tune speelde. Maar toen tzelfde logo + tune aan t begin van de film kwam, had ik nergens last van.
    Moet wel eerlijk zeggen: heb geen state-of-the-art home cinema set om het geluid door de hele kamer te laten knallen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #2314

    Standaard

    Ik ben ook wel benieuwd tegen welke problemen mensen nu aan zijn gelopen bij enkele exemplaren.
    Ik heb 'm vanmiddag gekocht, de eerste disc er even in gehad, maar er is mij niks vreemds opgevallen (zelfs dat zachte geluis niet eigenlijk)...

  15. #2315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik B.
    Ik ben ook wel benieuwd tegen welke problemen mensen nu aan zijn gelopen bij enkele exemplaren.
    Ik heb 'm vanmiddag gekocht, de eerste disc er even in gehad, maar er is mij niks vreemds opgevallen (zelfs dat zachte geluis niet eigenlijk)...
    Ik heb de DVD vandaag voor een gedeelte ook bekeken. Nergens last van.

  16. #2316

    Standaard

    De film dus vanmiddag gekeken. Toen ie was afgelopen heb ik meteen daar achteraan de commentaartrack helemaal beluisterd. Interessante track, veel informatie wordt geleverd en wordt gelukkig niet langdradig. De 135 minuten waren zo voorbij
    Zeker een aanrader als je tijd te veel hebt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #2317

    Standaard

    Maar wat ik me dus afvraag er is iemand die hier roept dat er problemen zijn met sommige dvd's maar als meerderen dan vragen wat voor problemen dat dan zijn er nog niemand is die daar een antwoord op heeft ben wel beniewd waar je precies op moet letten?
    Ik heb het geluid nog eens nagekeken en moet zeggen dat als ik hem harder zet dan dat ik bij de meeste films doe het geluid toch wel overdondrend klinkt,maar dan moet ik de versterker toch wel aardig opdraaien valt dit nog meer mensen op?

  18. #2318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b
    heb hem vanmorgen ook gehaald maar vond het geluid redelijk zacht hebben meer mensen dit gemerkt of ligt het dan toch aan mijn oren.En er word over foute dvd's gepraat maar wat? is er dan fout aan deze dvd's.
    het enige zachte geluid dat me opviel was helemaal aan t begin, toen de eerste van de 2 keer t 20th Century Fox logo in beeld kwam en hun tune speelde. Maar toen tzelfde logo + tune aan t begin van de film kwam, had ik nergens last van.
    Ik heb hem net ook gekeken en dat was bij mij ook,maar ik denk dat dit de bedoeling was met het oude Fox logo en dito geluid.Gewoon een soort knipoog/nostalgie naar de oude delen.
    Verder geen enkel probleem,beeld en geluid perfect.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #2319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b
    heb hem vanmorgen ook gehaald maar vond het geluid redelijk zacht hebben meer mensen dit gemerkt of ligt het dan toch aan mijn oren.En er word over foute dvd's gepraat maar wat? is er dan fout aan deze dvd's.
    het enige zachte geluid dat me opviel was helemaal aan t begin, toen de eerste van de 2 keer t 20th Century Fox logo in beeld kwam en hun tune speelde. Maar toen tzelfde logo + tune aan t begin van de film kwam, had ik nergens last van.
    Ik heb hem net ook gekeken en dat was bij mij ook,maar ik denk dat dit de bedoeling was met het oude Fox logo en dito geluid.Gewoon een soort knipoog/nostalgie naar de oude delen.
    Verder geen enkel probleem,beeld en geluid perfect.
    ah dat zou wel kunnen idd.
    Had ik nog niet aan gedacht
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #2320

    Standaard

    Ik bedoelde niet het geluid van het logo maar het geluid over de hele film mist impact.Het geluid is pas beter als je de versterker flink opdraaid.
    De soundtrack mist gewoon iets deel 2 klinkt stukken beter naar mijn mening.

  21. #2321

    Standaard

    http://www.hometheaterforum.com/htfo...=&pagenumber=9
    heb eindelijk mijn antwoord gevonden en heb inderdaad gelijk het geluid van rots is zachter en met minder bas dan de vorige delen.Je moet dus inderdaad het volume wat opschroeven om het geluid beter tot zijn recht te laten komen.

  22. #2322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b
    http://www.hometheaterforum.com/htforum/showthread.php?s=&threadid=243957&perpage=30&displ ay=&pagenumber=9
    heb eindelijk mijn antwoord gevonden en heb inderdaad gelijk het geluid van rots is zachter en met minder bas dan de vorige delen.Je moet dus inderdaad het volume wat opschroeven om het geluid beter tot zijn recht te laten komen.
    Aangezien ik een volumeknop op m,n set heb vind ik dit geen probleem eigenlijk :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  23. #2323

    Standaard

    heb jij een volumeknop??? waar heb je die set gekocht???
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  24. #2324

    Standaard

    En aangezien ik dus toch geen Home Theater set heb, vind ik t geen probleem. Idd. de volumeknop open draaien en klaar is Anakin (oh nee.... wacht dat spreekwoord gaat anders... )

    Vind niet dat je echt kan spreken van foute discs. Als er nou van die vlekken etc. opzaten zoals destijds bij de Return Of The King EE, dat is idd heel wat anders
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #2325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b
    Je moet dus inderdaad het volume wat opschroeven om het geluid beter tot zijn recht te laten komen.
    Dat deed ik toch al bij de meeste films, dus dat is ook al geen punt meer.
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

Pagina 93 van 95 EersteEerste ... 438389909192939495 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •