Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Crow, The (SE) [DVD]

    Crow, The (SE) [DVD]

    Kijk hoe Eric Draven (Brandon Lee), een jaar nadat hij en zijn verloofde op gruwelijke wijze werden vermoord, uit de dood herrijst en met behulp van een gitzwarte kraai in het land der levenden wraak neemt op de moordenaars...

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zeker een geweldige film, het was één van de eerste DVD's die ik kocht na aanschaf van mijn speler (jan-2001). De 1-disc UK editie wel te verstaan. Tot op heden is mijn DVD-speler nog steeds gelocked en dus was ik ontzettend blij dat er eindelijk een S.E. van de film uitgebracht werd.
    Omdat ik de film zo goed vind bekijk ik natuurlijk alles met een roze bril, maar ik vond het toch een teleurstelling dat er geen Engelse DTS-track op stond. Daarintegen vind ik de DD5.1 track erg overdonderend uit de speakertjes denderen.

    Hoewel er ook informatieve elementen in de extra's zitten, vind ik dat de extra's voornamelijk een amusementsdoel hebben op de DVD. Een beetje kortaf gezegd zou je het inderdaad "vulmiddel" kunnen noemen. Ach... ik vond het wel leuk om allemaal eens te bekijken.

    Al met al ben ik toch heel erg tevreden met mijn aankoop.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  3. #3

    Standaard

    En dat van die Franse DTS track is dus de reden dat er zoveel in het buitenland besteld wordt.

    Jammer BV, maar ook jullie krijgen mijn centjes weer niet via Nederland.

    Ik snap niet dat men die synchronisaties er op zet. Inmiddels leren ze ook in dat maffe Frankrijk toch ook Engels en snappen ze daar ook wel dat origineel altijd beter is. Een kinderfilm is het ieder geval niet. Maar ja BV he?
    Zet er dan een DD 2.0 spoor Frans op!

  4. #4

    Standaard

    Ga hem zeker kopen deze want ik heb de film alleen nog maar op video. Zware tegenvaller van die Franse DTS track, zie het nut daar niet zo van in, WIJ WILLEN EEN ENGELSE DTS TRACK DOMBO'S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. #5

    Standaard

    Best een leuke film hoor, maar 5 bolletjes....?? Het is toch echt een genrefilm in mijn ogen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  6. #6

    Standaard

    Ik had hem ook aangeschaft (UK), maar weer door verkocht omdat ik hem toch niet meer zo gaaf vond als vroeger toen ik hem voor het laatst had gezien ('96 ofzo...)

    Ik vond met name de acteer prestaties niet zo goed, en de ADR dialogen onprettig om te horen...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  7. #7

    Standaard

    ga hem zeker halen ook al vallen de extra's een beetje tegen zoals ik hier lees maar het is en blijft een super goede film
    life is pain deal with it

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley

    Ik vond met name de acteer prestaties niet zo goed
    Het is 1 van mijn favo films, maar hier moet ik het helaas mee eens zijn. En toch, mede daardoor, krijgt de film de cultstatus die ze toekomt.
    En dat in de recensie wordt gesuggereerd dat BL een toekomst als acteur was toebedeeld..... daar moet ik toch zo mijn vraagtekens bij zetten.

    En jammer Paul, dat je Race Against The Machine neerzet...... Het is toch écht Rage Against the Machine.

    En vergeet ook Nine Inch Nails en My Life with the Thrill Kill Kult niet met hun muzikale bijdrage... (wat ik interessanter vind dan Rage)
    3d

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basset
    En dat van die Franse DTS track is dus de reden dat er zoveel in het buitenland besteld wordt.

    Jammer BV, maar ook jullie krijgen mijn centjes weer niet via Nederland.

    Ik snap niet dat men die synchronisaties er op zet. Inmiddels leren ze ook in dat maffe Frankrijk toch ook Engels en snappen ze daar ook wel dat origineel altijd beter is. Een kinderfilm is het ieder geval niet. Maar ja BV he?
    Zet er dan een DD 2.0 spoor Frans op!
    Nou Basset, je zegt niet veel, maar ik moet je met deze uitspraak helemaal gelijk geven

    Dit zou het zelfde zijn zal wij nederlanders een engelse DD track krijgen en een nederlandse DTS track....dit koopt dan toch niemand meer. voor de rest is het wel een aardige film.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  10. #10

    Standaard

    Erg goede film met een duister sfeertje.

  11. #11

    Standaard

    Geweldige film, de hele sfeer die het uitstraalt. Super.

    Ik vind dat interview met de bedenker van The Crow een indrukwekkend interview. Wat die persoon allemaal heeft meegemaakt, pfff.

    Ik vindt het jammer dat bij de extra's niks over de tragische dood van Brandon Lee wordt gemeld. Ik ben echt benieuwd hoe ze de film uiteindelijk hebben afgemaakt.
    Ik ben niet gek, ik ben een heftruck. Brrrrrrrrrrrrrrrr

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John


    Het is 1 van mijn favo films, maar hier moet ik het helaas mee eens zijn. En toch, mede daardoor, krijgt de film de cultstatus die ze toekomt.
    En dat in de recensie wordt gesuggereerd dat BL een toekomst als acteur was toebedeeld..... daar moet ik toch zo mijn vraagtekens bij zetten.
    Klopt, Ik weet nog goed dat ik deze in die tijd dat hij net uit was op video, ik heb em helemaal grijs gedraaid... Ik vond het toen ook een enorm gave film, vandaar dat ik hem ook op dvd aangeschaft. Maar toch toen ik hem nu terug zag, had ik toch niet zoiets van "die ga ik nu week kei vaan kijken" vandaar dat ik em heb verkocht...

    Maar het blijft toch nog steeds een hele gave film!!
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  13. #13

    Standaard

    Ik vind het ook een geweldige film. Bedankt voor de review nou hoef er niet rouwig om te zijn dat ik wat meer voor de Regio versie heb betaald. Toch nog de beste keuze gezien de dts track en de extra's. Verder vind ik ook de iets dikkere cases waarin daar de dubbel dvd's worden verpakt wel mooi.
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    En jammer Paul, dat je Race Against The Machine neerzet...... Het is toch écht Rage Against the Machine.
    Ik wist dat er ergens iets niet klopte... en nu weet ik weer waar

    thx John...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Ranft


    Ik wist dat er ergens iets niet klopte... en nu weet ik weer waar

    thx John...
    you're always welcome
    3d

  16. #16

    Standaard

    The Crow is een film waar ik echt in moest groeien. Ik zag hem in de bios toen hij uitkwam en vond er niet zo heel veel aan. Daarna op video en uiteindelijk op TV gezien en toen begon ik hem echt te waarderen. Ik heb nu deze SE gekocht en vind 'm keigoed. Spijtig inderdaad van de ontbrekende Engelse DTS track maar de DD5.1 is toch echt ook heel geslaagd te noemen.
    De extra's hadden beter gekund, OK, maar slecht zijn ze geenszins. Dat zelfportret van O'Barr is echt te gek; zoals die vent honderduit zonder interviewer heel die feature aan elkaar praat... Aangezien The Crow zijn cultstatus toch ook wel veel te danken heeft aan de dood van Brandon Lee had ik op zijn minst daarover toch wel wat willen horen op deze Special Edition, maar er wordt met geen woord over gerept...

  17. #17
    Jukles
    Guest

    Standaard

    Tsja, dat krijg je met die bangerikken van een Buena Vista; het lijkt wel alsof ze het niet aan hebben gedurft om een wat "pittiger" commentaar op de disc te zetten, en zelfs met het relatief onschuldige commentaar dat nu op de DVD staat en meestal over de bewerking van verhaal naar film gaat, wordt alsnog een waarschuwing geplaatst namens buena vista dat zij min of meer niet achter deze interpretatie van de commentators staan....
    Nog even over de magere extra's: ik vind het nogal vreemd dat er niet een aantal andere deleted scenes op de disc staan die wel op het net cirkuleren, waaronder een uitgebreidere vechtscene tussen Top Dollar en Eric.
    Nog iets opvallends is dat, zoals bij bijna alle DVD-films in onze regio, het geluid en beeld te snel gaat. Normaal vind ik dat niet zo erg bij een DVD, maar omdat ik de dialogen van The Crow goed ken en de soundtrack regelmatig luister, valt het gewoon op dat de muziek en eigenlijk alles versneld is. Het is simpelweg lui te noemen dat dit niet verholpen is door Buena Vista in Europa; bij Lord of The Rings is via een speciale techniek er namelijk wel voor gezorgd dat beeld en geluid gewoon in de oorspronkelijke snelheid op de disc is gezet in Regio 2.
    Maar ondanks al deze "stof tot nadenken", ben ik het, net als de meesten van jullie ermee eens dat de film opzich in niemands DVD collectie mag ontbreken.

  18. #18

    Standaard

    Inderdaad, een hele goeie film. Het acteerwerk was op sommige momenten helaas wel wat aan de matige kant en het verhaal deed me zo nu en dan ook een beetje aan de Death Wish films denken. Maar toch... een toppertje
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #19

    Standaard

    Prima film! Iedereen die van zijn/haar R1 2-disk af wil, omdat hij/zij nu voor de R2 met NL subs gaat mag mij mailen.

  20. #20

    Standaard

    ff off-topic:

    Misschien een beetje nodeloos om te zeggen, maar de mensen die deze film goed vinden, moeten ook eens naar Dark City kijken. Geniale film

    En voor 6 euro bij de mediamarkt gekocht :lol: Helaas ligt ie er nu weer voor 17. Zal toen wel een foutje geweest zijn.

  21. #21

    Standaard

    Wat mij opvalt,is dat er stukjes uit de film zijn geknipt en bij de deleted scenes zijn gevoegd???

    Ik weet 100% zeker dat de vechtscene met Funboy destijds in de bios veel langer was. En ja hoor,kom ik hem bij de deleted scenes tegen.

    Ditzelfde geldt voor de "grote" aktie scene. In de bios werd er toen een arm af gehakt en ook deze scene was langer. Dit kon ik mij nog goed herinneren. Ook deze vond ik terug bij de deleted scenes.

    Toen ik de film op DVD zat te bekijken en naarmate de film vorderde,kreeg ik steeds meer het idee dat er scenes verwijderd waren.
    Toen de scene met de afgehakte arm niet kwam,wist ik dit echter zeker.

    Is niemand anders dit opgevallen? Ik vind dit in ieder geval erg jammer.
    Net of de wat grovere scenes eruit gefilterd zijn. Het blijft natuurlijk een heerlijke film.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël van Zanten
    Wat mij opvalt,is dat er stukjes uit de film zijn geknipt en bij de deleted scenes zijn gevoegd???

    Ik weet 100% zeker dat de vechtscene met Funboy destijds in de bios veel langer was. En ja hoor,kom ik hem bij de deleted scenes tegen.

    Ditzelfde geldt voor de "grote" aktie scene. In de bios werd er toen een arm af gehakt en ook deze scene was langer. Dit kon ik mij nog goed herinneren. Ook deze vond ik terug bij de deleted scenes.

    Toen ik de film op DVD zat te bekijken en naarmate de film vorderde,kreeg ik steeds meer het idee dat er scenes verwijderd waren.
    Toen de scene met de afgehakte arm niet kwam,wist ik dit echter zeker.

    Is niemand anders dit opgevallen? Ik vind dit in ieder geval erg jammer.
    Net of de wat grovere scenes eruit gefilterd zijn. Het blijft natuurlijk een heerlijke film.

    zie onderstaande:
    CUTS:
    R1 (America) - No Cuts
    R1 (America) - No Cuts
    R2 (United Kingdom) - No Cuts
    R2 (United Kingdom) - No Cuts
    R4 (Australia) - No Cuts

  23. #23
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Toch mis ook nog steeds het stuk waarbij hij zich intapte, zat er wel in toen in de cinema draaide.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  24. #24

    Standaard

    Aardige film..verhaal is interresant, sommige actiescenes zijn goed maar niet alle en het acteerwerk is soms naadje.
    Maar voor de rest zal het niet echt een slechte aankoop zijn

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Toch mis ook nog steeds het stuk waarbij hij zich intapte, zat er wel in toen in de cinema draaide.
    the crow is ook eens op de tv geweest dacht ik en ik kan mij echt niet herinneren dat er een scene inzat waar iemand zich aan het intapen was.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •