De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: ntsc ---->pal

  1. #1

    Standaard ntsc ---->pal

    wie weet hoe ik een film van ntsc naar pal kan omzetten


    of gaat dit niet ?????

    groetjes aazor

  2. #2

    Standaard

    Bedoel je dat je een DVD hebt die NTSC is en je wilt er PAL van maken? Dan zou je 'm moeten rippen denk ik, en een nieuwe DVD'tje branden... Makkelijker is het om een TV te kopen die het kan of als uiterste middel een DVD speler die PAL maakt van het NTSC signaal. Dat is een rotgezicht (instabiel, knipperend beeld) maar het werkt wel.
    Misschien helpt het als je iets specifieker bent in je vraag.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Bedoel je dat je een DVD hebt die NTSC is en je wilt er PAL van maken? Dan zou je 'm moeten rippen denk ik, en een nieuwe DVD'tje branden... Makkelijker is het om een TV te kopen die het kan of als uiterste middel een DVD speler die PAL maakt van het NTSC signaal. Dat is een rotgezicht (instabiel, knipperend beeld) maar het werkt wel.
    Misschien helpt het als je iets specifieker bent in je vraag.
    ik zal wat duidelijker zijn
    mijn tv kan alleen pal aan mijn dvd alle 2 (maar daar heb ik weinig aan door mijn tv )
    nu heb ik hier een film liggen die ik op mijn tv wil kijken
    dat gaat dus niet en geld voor een nieiwe tv heb ik niet
    dus dacht ik dan zet ik de film om in pal en brand deze
    dan nog ff in mijn dvd speler stoppen en kijken maar

    maar jij typte dat het zou gaan als ik hem rip kan ik dan ergens aangeven dat hij pal moet worden ????
    groetjes aazor

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aazor
    maar jij typte dat het zou gaan als ik hem rip kan ik dan ergens aangeven dat hij pal moet worden ????
    groetjes aazor
    Weetiknie...volgens mij zijn er wel programma's die dat kunnen omzetten. Details ken ik niet. Kijk even op vcdhelp.com daar vindt je alles over het branden van DVD's.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  5. #5

    Standaard

    Een dvdspeler kan toch de signaal omzetten van ntsc naar pal???
    PC kapot of nieuw netwerk of bestaande netwerk uitbreiden of onderhouden:
    http://www.chab-it.nl/

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Dat kunnen ze (gelukkig) niet allemaal. Die van mij kan het niet. Als je een beetje zoekt hier op het forum naar PAL60 zul je zien dat de ervaringen allemaal ronduit slecht zijn. Laatst was er weer iemand die zo'n Akai setje heeft gekocht en het beeld was gewoon naatje...
    De meeste tv's vanaf +/- 8 jaar en jonger kunnen omgaan met NTSC. De meeste...maar niet allemaal... Tegenwoordig kun je er gewoon vanuit gaan dat ze het kunnen.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •