Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 141 worden weergegeven.

Discussie: Avatars

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Emperor
    pom pom pom pom
    Tja... Het kan natuurlijk zijn dat je van jezelf een zo erg afschrikwekkend uiterlijk hebt, dat het voor ons eigen bestwil beter is dat je een fake-foto plaatst...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Tja... Het kan natuurlijk zijn dat je van jezelf een zo erg afschrikwekkend uiterlijk hebt, dat het voor ons eigen bestwil beter is dat je een fake-foto plaatst...
    Hoe kom je erbij dat ik niet mijn eigen foto zou geplaatst hebben?
    Grtx,
    Edwin
    Well thank you very much! Can I be in charge for a while!?!

  3. #28

    Standaard

    Tja. Serieus forum? Hier zet ik vraagtekens bij?
    Maar goed, dan maar geen Avatar gebruiken. Ook prima.
    Ga hier niet meer druk over maken.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Ga hier niet meer druk over maken.
    Daar ben ik blij mee! Jullie hoeven het uiteraard niet met ons eens te zijn (zou erg ongezond zijn als we het altijd allemaal met elkaar eens zijn ) maar het zijn nou eenmaal de regels die we hanteren. Al die drukte over de regels van dit forum is prima, maar niet echt functioneel. We hebben de regels opgezet met een doel in het achterhoofd, en dat houden we zo.
    Eric van Ballegoie

  5. #30

    Standaard

    Mag dit echt niet?

    Als een avatar nou iets met een film te maken heeft.
    Zoals een titel of foto van een acteur ofzo?
    Dat past heel goed bij dit forum vind ik.

    Ik heb geen scanner en kan dus geen eigen foto uploaden.
    Wat in jullie voordeel is trouwens.

    Maar kan dit niet in overweging worden genomen?

  6. #31

    Standaard

    Zonder er hier een woord over tegen me te zeggen, heb ik vernomen dat het dus niet is toegestaan.

    Op z'n minst had degene die m'n avatar heeft verwijderd het me even kunnen laten weten.

    Maar goed.
    Zonder avatar kan ik wel leven.

  7. #32

    Standaard

    Goh Marika... Op jou foto is alles zichtbaar wat op mijn foto niet zichtbaar is...

  8. #33

    Standaard

    "wij willen avatars...wij willen avatars...wij willen avatars"


    Ach, in Mei zijn er weer verkiezingen
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miro
    Zonder er hier een woord over tegen me te zeggen, heb ik vernomen dat het dus niet is toegestaan.
    Zoals Eric reeds aangaf is besloten om de avatars te gebruiken voor een foto van jezelf. Er moet dus ergens een grens getrokken worden. Desalniettemin had een berichtje richting de gebruiker (in dit geval Miro), waarvan de avatar niet voldoet aan de regels, wel op zijn plaats geweest!

    Avatars (More info..)
    Avatars zijn kleine afbeeldingen (max. 60x60 pixels) die je kunt toevoegen aan je profiel. Jouw avatar komt automatisch bij al je berichten op het forum te staan. Om het DVD.nl forum een persoonlijk tintje te geven, vinden wij het leuk als iedereen een klein fototje van zichzelf als avatar instelt. Om te voorkomen dat het DVD.nl forum een 'bonte kermis' wordt, hebben we besloten dat andere plaatjes (dus geen foto van jezelf) niet toegestaan zijn als avatar.


    [b]Maar goed.
    Zonder avatar kan ik wel leven.
    Wij natuurlijk ook. Maar om starbuck te quoten "wij willen avatars...wij willen avatars...wij willen avatars", maar dan wel die aan bovenstaande cursieve tekst voldoen!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Desalniettemin had een berichtje richting de gebruiker (in dit geval Miro), waarvan de avatar niet voldoet aan de regels, wel op zijn plaats geweest!
    Dank u.


    Als mij werd verteld dat mijn avatar niet mocht, had ik em zowiezo wel weer verwijderd.

    Maar goed.
    Is dit van cruciaal belang?
    Dacht het niet.



    Mensen, ik ben ff pleitos, Godfather part III kijken.
    Damn wat een goeie films.
    Al Pacino is my favourite.



    I'm gonna make him an offer he can't refuse.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Goh Marika... Op jou foto is alles zichtbaar wat op mijn foto niet zichtbaar is...
    WHAHAHAHA...da's een goeie, maarehh... welke foto??

    Groetjes, Marika

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    welke foto??
    Tja... Ik moet je helaas condoleren met het overlijden van je Avatar.
    Eigenlijk vond ik 'm wel geinig, maar ja... de meerderheid besliste tot 'executie' van je oog... Soms heeft democratie zijn nadelen...

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    We hebben op DVD.nl min of meer de afspraak dat een avatar alleen geoorloofd is, mits het een beeltenis van jezelf is.
    Nou...dus ik zet er laatst een foto van mezelf op, is het weer niet goed. Ja, dat er slechts 1 oog past op zo'n klein 60x60 pixels plaatje, kan ik niet helpen natuurlijk

    Groetjes, Marika

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Ja, dat er slechts 1 oog past op zo'n klein 60x60 pixels plaatje, kan ik niet helpen natuurlijk
    Hehehe... Bijna een reden om alleen een oog wel toe te staan...

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Hehehe... Bijna een reden om alleen een oog wel toe te staan...
    Mag een knipoog ook

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Ja, dat er slechts 1 oog past op zo'n klein 60x60 pixels plaatje, kan ik niet helpen natuurlijk
    Inmiddels heb je zelf het tegendeel bewezen!
    En het moet gezegd: een avatar uit het boekje! Wie volgt?

  18. #43

    Standaard

    Ik ben bezig met een mooie geanimeerde Avatar, maar ik heb nog een beetje moeite om hem onder de toegestane bestandsgrootte te krijgen, maar hij komt eraan!!!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Wie volgt?

  19. #44

    Standaard

    Ik heb inmiddels ook Al Pacino maar vervangen door mijn eigen zelverus
    Grtx,
    Edwin
    Well thank you very much! Can I be in charge for a while!?!

  20. #45

    Standaard

    Ik kan nog steeds mijn principes niet opzij zetten, maar wie weet vind ik creatieve oplossing die de Mazen van de dvd.nl wetten kunnen omzeilen
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Emperor
    Ik heb inmiddels ook Al Pacino maar vervangen door mijn eigen zelverus
    Ja ja, en over een maand zegt meneer emperor weer pom pom pom pom, als het over zijn avatator gaat Ik geloof er niets van! Maar het is een mooie avatator dat moet ik er bij zetten. Ben stinkend jaloers

  22. #47

    Standaard

    Originally posted by forzavado
    [B]
    Ja ja, en over een maand zegt meneer emperor weer pom pom pom pom, als het over zijn avatator gaat Ik geloof er niets van! Maar het is een mooie avatator dat moet ik er bij zetten. Ben stinkend jaloers
    Nee, over een maand kan ik alleen pom pom pom zeggen als ik 'm weer verander. Dit is echt mijn lelijke hoofd
    En dat jij stinkend jaloers bent vind ik wel errug sarcatisch klinken
    Grtx,
    Edwin
    Well thank you very much! Can I be in charge for a while!?!

  23. #48

    Standaard

    Sorry! Niet sarcastisch bedoeld. Met mooi doelde ik op de foto, met een mooie blauwe gloed. Ik ben jaloers dat jij een avatator hebt en ik ikke niet. Heb geen digitale camera en bij overmaat van ramp is mijn scanner ook nog kapot. Ik spreek je weer over een maand

  24. #49

    Standaard

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze behoorlijk simpel heb gemaakt
    had geen Adobe Photoshop bij de hand dus heb ik 'm even snel met ACDSee gemaakt van een ingescande zwart-wit foto
    Grtx,
    Edwin
    Well thank you very much! Can I be in charge for a while!?!

  25. #50

    Standaard

    Een ding is me nog niet helemaal duidelijk: maximaal formaat is 60x60 pixels.
    Hoe zit het met maximale bestandsgrootte in kb's? Wat mag ik gebruiken behalve jpg's? Animated gifs, swf-jes?

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •