De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: Hable con ella

  1. #1

    Standaard Hable con ella

    Weet iemand al of deze film de nederlandse markt gaat halen en zoja, wanneer we 'em dan kunnen verwachten?

  2. #2

    Standaard Re: Hable con ella

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart1971
    Weet iemand al of deze film de nederlandse markt gaat halen en zoja, wanneer we 'em dan kunnen verwachten?
    Nee, maar ik ben ook erg benieuwd. Heb de film niet gezien, maar hij is door Volkskrant lezers gekozen tot beste film van vorig jaar, dus dat moet wel wat zijn

  3. #3

    Standaard Re: Hable con ella

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart1971
    Weet iemand al of deze film de nederlandse markt gaat halen en zoja, wanneer we 'em dan kunnen verwachten?
    Wat bedoel je hier precies mee?, deze film draait namelijk op dit moment al een tijdje in de nederlandse bioscopen.. (stuk of 15 zalen denk ik).

    check het anders even via de site van filmladder



    mvg Tim.

  4. #4

    Standaard Re: Re: Hable con ella

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger

    Wat bedoel je hier precies mee?, deze film draait namelijk op dit moment al een tijdje in de nederlandse bioscopen.. (stuk of 15 zalen denk ik).
    Ik bedoel natuurlijk een DVD release

  5. #5

    Standaard

    6 of 11 maart. A-Film gaat deze DVD uitbrengen. Terzijde: In maart wordt ook Lucía y el sexo verwacht.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  6. #6

    Standaard

    Ga deze film meteen aanschaffen in maart net als Lucia y el Sexo!

  7. #7

    Standaard

    Even een kleine update. En das geen fijn nieuws.

    A-Film heeft d.m.v. een persbericht laten weten dat Hable con ella de volgende datums krijgt.

    Releasedatum DVD Verhuur 11 maart 2003
    Releasedatum DVD Verkoop 5 juni 2003

    Je leest het goed, de releasedatum van maart is een huurDVD.

    Voor de goede orde:
    Lucia y el Sexo verschijnt WEL*1 op 6 maart.

    *1 onder voorbehoud
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Even een kleine update. En das geen fijn nieuws.

    A-Film heeft d.m.v. een persbericht laten weten dat Hable con ella de volgende datums krijgt.

    Releasedatum DVD Verhuur 11 maart 2003
    Releasedatum DVD Verkoop 5 juni 2003

    Je leest het goed, de releasedatum van maart is een huurDVD.

    Voor de goede orde:
    Lucia y el Sexo verschijnt WEL*1 op 6 maart.

    *1 onder voorbehoud
    Dat wordt dan maar eventjes wachten Eerst een keertje huren en dan zijn die 3 maanden wel door te komen
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  9. #9

    Standaard

    JAAAAAAAAAAAAAAA hable con ella is nu te verkrijgen bij rodisc

  10. #10

    Standaard

    Zal waarschijnlijk de importversie zijn die al een tijdje te bestellen is bij Play! Zo niet, dan hoor ik het graag!

  11. #11

    Standaard

    Ja de import versie maar ik denk dat hij van kwaliteit beter is dan de versie met nederlandse ond.
    en hij is gewoon regio 2

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Lucia y al sexo is ook al te bestellen bij play evenals de nieuwe van Aldomovar. Indien je ze beide bij play koopt ben je net zo veel kwijt als bij 1 van hen bij de nl release.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  13. #13

    Standaard

    Weet iemand eigenlijk of de nieuwe single disc versie van A film nu wel de juiste beeldverhouding heeft?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door noodles
    Weet iemand eigenlijk of de nieuwe single disc versie van A film nu wel de juiste beeldverhouding heeft?
    is ook de verkeerde beeldverhouding

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin Smouter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door noodles
    Weet iemand eigenlijk of de nieuwe single disc versie van A film nu wel de juiste beeldverhouding heeft?
    is ook de verkeerde beeldverhouding
    Dat vreesde ik al

  16. #16

    Standaard

    Weet iemand of er behalve de QFC- en de Volkskrant-uitgaven nog een 'normale' Nederlandse uitgave is van "Hable Con Ella"?
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Weet iemand of er behalve de QFC- en de Volkskrant-uitgaven nog een 'normale' Nederlandse uitgave is van "Hable Con Ella"?
    Niemand?
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Weet iemand of er behalve de QFC- en de Volkskrant-uitgaven nog een 'normale' Nederlandse uitgave is van "Hable Con Ella"?
    Ja heb hem iig eens ergens tegengekomen maar weet niet van welke fimmaatschappij maar was geen QFC of Volkskrant-uitgave.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DWE
    Ja heb hem iig eens ergens tegengekomen maar weet niet van welke fimmaatschappij maar was geen QFC of Volkskrant-uitgave.
    Ah, goed om te horen. Bedankt! Dat zal dan waarschijnlijk een OOP-uitgave van A-Film zijn, denk ik. Dan is de zoektocht bij dezen geöpend.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DWE
    Ja heb hem iig eens ergens tegengekomen maar weet niet van welke fimmaatschappij maar was geen QFC of Volkskrant-uitgave.
    Ah, goed om te horen. Bedankt! Dat zal dan waarschijnlijk een OOP-uitgave van A-Film zijn, denk ik. Dan is de zoektocht bij dezen geöpend.
    Succes, wil hem trouwens zelf ook nog aanschaffen in liefst die versie. :wink:

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •