Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard respect voor een ander (andere mening) bij momenten ver te z

    Ik vraag me af of het anderen ook al is opgevallen dat er de laatste tijd meer posts komen die getuigen van een zekere arrogantie. Meer en meer moet ik tot mijn spijt vast stellen dat members geen respect kunnen opbrengen voor elkaars mening als het gaat over films, genres, personen, politieke overtuigingen en wat weet ik nog allemaal.

    Is het voor bepaalde leden (er komen er meer en meer bij heb ik zo de indruk) zo moeilijk om de andere in zijn waarde te laten? Achteraf zeggen dat het zo niet bedoeld is of gebruik maken van (tegenstelde) emoticons is naderhand een makkelijk excuus.

    Niet iedereen kan het met iedereen is zijn, op een constructieve manier hierover praten heeft nog niemand kwaad gedaan.

  2. #2
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Euhm heb er persoonlijk niet zo'n last van.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Euhm heb er persoonlijk niet zo'n last van.
    ik had het ook nt speciaal over mij maar in het algemeen

  4. #4
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Zelfs in 't algemeen heb ik er geen last van ....

  5. #5

    Standaard

    Moet je maar niet van die provocerende Costa threads starten!!
    Nee geintje, ikzelf merk het af en toe, maar daar lees ik vrij makkelijk over heen. Ikzelf ben er geen "slachtoffer" van geweest in ieder geval..

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Moet je maar niet van die provocerende Costa threads starten!!
    zoiets zou ik nooit durven
    ik voel me zelf nt tekort gedaan of zo hoor

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Moet je maar niet van die provocerende Costa threads starten!!
    Was jij dat?? En dan nog verwachten dat je respect krijgt

    Maar serieus, ik vind dat je wel een beetje gelijk hebt, vooral in veiling threads of als het over politieke partijen gaat zie je weleens stomme opmerkingen naar voren komen, maar ach ik erger me er niet aan

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Het is inderdaad wel erger aan het worden maar het loopt nog zeker niet uit de hand

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Het is inderdaad wel erger aan het worden maar het loopt nog zeker niet uit de hand
    Hier ben ik het wl mee eens.
    In sommige 'koop' threads heb ik er weleens last van, maar daar kan je het beste overheen lezen
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  10. #10
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Het is een trend op heel het internet die getuigt van een toenemende schof- en hufterigheid. Het internet weerspiegelt de maatschappij.

    Ik hoop zelf op een tijd van bezinning, waarin het wederzijds respect weer zal toenemen.

    Voor wat het forum betreft, sommige mensen zouden eerst eens 10 seconden over hun gereedstaande post na moeten denken alvorens op 'Submit Reply' te klikken. Overigens is 99% van de posts wel OK , dus we moeten ook niet overdrijven. 't Is in ieder geval goed om eens over van gedachten te wisselen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Voor wat het forum betreft, sommige mensen zouden eerst eens 10 seconden over hun gereedstaande post na moeten denken alvorens op 'Submit Reply' te klikken.
    Het kan zowiezo geen kwaad om je eigen bericht eens na te lezen voor het posten...

    En verder... Wanneer iemand een asociale manier van communiceren heeft... Negeren!! Net doen alsof hij/zij niet bestaat. Op die manier heeft iemand alleen zichzelf te pakken.
    Mocht iemand regelmatig beledigende of vernederende berichten plaatsen, laat het dan vooral even aan mij of iemand anders uit de crew weten.

  12. #12

    Standaard

    Het valt mij ook op dat dat soort posts steeds vaker voorkomen. Ik vind dat het moet kunnen om over iemands mening te discussieren, maar iemand respectloos en beledigend behandelen alsof je van een andere planeet komt omdat je een bepaalde voorkeur hebt, gaat uiteraard veel te ver.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    En verder... Wanneer iemand een asociale manier van communiceren heeft... Negeren!! Net doen alsof hij/zij niet bestaat. Op die manier heeft iemand alleen zichzelf te pakken.
    Precies, is nog altijd het beste middel er tegen. Merk het zelf nog niet zo erg hier op deze site, maar kan het me wel voorstellen dat je je er aan ergert. En inderdaad wanneer een persoon vaak beledigende berichten post, gewoon PM sturen naar iemand van de crew.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Hier ben ik het wl mee eens.
    In sommige 'koop' threads heb ik er weleens last van, maar daar kan je het beste overheen lezen
    In de koop/veilingthreads komt het inderdaad geregeld voor dat mensen elkaar grof bejegenen.
    Hoewel ik durf te stellen dat sommige personen zich de kritiek die ze hierop kregen toch wel aangetrokken hebben.
    Dus vind ik het op dit moment wel meevallen...
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  15. #15

    Standaard

    nou ja.. het was voor mij 1 van de redenen om meer op een ander forum te focussen dan op deze. Maar dat ligt ook veel meer aan mijn interesse in HT.

    No offence, maar hier gaat het om basiskennis, terwijl op een ander forum over HT het een stapje hoger wordt getrokken.

    Groet Bjorn

  16. #16
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bmateijsen


    No offence, maar hier gaat het om basiskennis, terwijl op een ander forum over HT het een stapje hoger wordt getrokken.
    Mee eens

  17. #17
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bmateijsen

    No offence, maar hier gaat het om basiskennis, terwijl op een ander forum over HT het een stapje hoger wordt getrokken.
    Is ook niet de betrachting van dit forum, de doelgroep ligt hier anders.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Is ook niet de betrachting van dit forum, de doelgroep ligt hier anders.
    idd, het is toch echt dvd.nl en niet ht.nl.

    dit is en blijft een plaats voor dvd liefhebbers dus film-, muziek- Ht- ers kunnen hier allemaal wat vinden.


    persoonlijk heb ik nog niet zo'n last van a-sociaal gedrag hier hoor, maar ik lees dan ook maar misschien 5% vd de threads.


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joost83
    persoonlijk heb ik nog niet zo'n last van a-sociaal gedrag hier hoor, maar ik lees dan ook maar misschien 5% vd de threads.
    Dat vind ik eigenlijk best wel heeeel erg veel!

    Totaal aantal discussies: 16,148
    Als je daar 5% van volgt, dan praten we over 807 threads!!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Dat vind ik eigenlijk best wel heeeel erg veel!

    Totaal aantal discussies: 16,148
    Als je daar 5% van volgt, dan praten we over 807 threads!!
    Hehe, dus om 5% te willen volgen moet je heel wat tijd hier op het forum besteden.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    Ik vind het wel meevallen hier. Kom op andere forums waar het 1000 maal erger is. Heb je weleens een game forum gezien waarvoor bepaalde game leagues zijn georganiseerd. Hoe sommige mensen praten is niet bepaald normaal te noemen daar. En denk maar niet dat het daar om kinderen alleen gaat want volwassenen genoeg (kwa leeftijd dan).

    Maarja het schijnt de tijd te zijn waarin we leven zeggen ze. Wat er soms buiten op straat gebeurt....

    Dit is wel een forum voor mij om even tot rust te komen zonder teveel onbeschoft geneuzel. Heb ook alle vertrouwen in de crew dat hun hier goed toezicht op hebben en houden.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Dat vind ik eigenlijk best wel heeeel erg veel!

    Totaal aantal discussies: 16,148
    Als je daar 5% van volgt, dan praten we over 807 threads!!
    ja, maar hoeveel van die discussies duren langer dan een week?

    in het jaartje dat ik hier nu rondzwerf heb ik echt wel 807 threads gelezen (denk ik).

    en ja ik zit te veel op internet en nee ik heb geen kabel/ISDN


  23. #23

    Standaard

    Ik merk zelf niet zoveel van respectloos gedrag op het forum: zoals iemand al eerder noemde zijn er zat forums waar het tig keer erger is. Mijn uitgangspunt is in ieder geval om in mijn eigen postings altijd te benadrukken dat het mijn persoonlijke mening gaat en daarmee ben ik nog maar een keertje tegen een soort (korte) 'flame' aangelopen. Het forum van dvd.nl is, naar mijn idee, een van de netste en braafste forum van Nederland. Daar mag eigenlijk wel eens wat aan gedaan worden eigenlijk..

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Het forum van dvd.nl is, naar mijn idee, een van de netste en braafste forum van Nederland. Daar mag eigenlijk wel eens wat aan gedaan worden eigenlijk..
    Hmm.. Zoek je ruzie ofzo?!?! ... Kan geregeld worden hoor!!





    <---

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Hmm.. Zoek je ruzie ofzo?!?! ... Kan geregeld worden hoor!!





    <---
    Behalve die Alex van den Berg altijd, zoekt altijd ruzie.
    Iemand die deze meneer van het forum kan verwijderen?

    --> <--
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •