Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lion King SE met NIEUWE SCENE!!

    Jaaaa, het is eindelijk officieel!
    The Lion King krijgt bij de DVD uitgave een geheel nieuwe scene erin: The Morning Report", met een zingende Zazu!




    Dit is de site: http://disney.go.com/disneyvideos/an...films/lionking

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Kan al bijna niet wachten
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  4. #4

    Standaard

    Ok dan!
    Hebbuhhh
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Staat zeer hoog op de verlanglijst !!

    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  7. #7

    Standaard

    Dat is in ieder geval leuk nieuws, nu nog even afwachten, of de extra's voorzien zijn van de originele audio-tracks, met nederlandse sub....dus geen nasynchronisatie.

    Ook benieuwd hoe het geluidsspoor eruit komt te zien, maar hoe dan ook, dit is weer een "Must Have" titel
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  8. #8

    Standaard

    Kwijl kwijl... Hier met die disc!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Dat is in ieder geval leuk nieuws, nu nog even afwachten, of de extra's voorzien zijn van de originele audio-tracks, met nederlandse sub....dus geen nasynchronisatie.

    Ook benieuwd hoe het geluidsspoor eruit komt te zien, maar hoe dan ook, dit is weer een "Must Have" titel
    Natuurlijk zit de Engelse geluidstrack erbij. En de Nederlandse natuurlijk ook. Ik wil juist altijd de Nederlandse nasynchronisatie, zo ben ik met Disney opgegroeid (ben 15, alle disney classics zag ik toen ik klein was en heb ik wel 100x op VHS gekeken). Bij sommige films, zoals Belle en het Beest, vind ik de nederlandse track zelfs beter dan de engelse (vergelijk lumiere en gaston vooral). Maar dat zal wel komen omdat ik de Nederlandse zo gewend ben. De Nederlandse track is ook de enige reden waarom in Disney Classics altijd R2 benelux koop, ze zijn in canada meestal de helft van wat ze hier kosten.

  10. #10

    Standaard

    Eindelijk een release van deze schitterende film. Bovendien geweldige muziek van Hans Zimmer.

  11. #11

    Standaard

    Goed nieuws

    Nou alleen hopen dat ze het in NL ook nog snappen...
    StarTrader

  12. #12

    Standaard

    Prachtig nieuws, iets om naar uit te zien!
    Wordt weer een lange zomer voordat het oktober is.

  13. #13

    Standaard

    Beste meneer van Buena Vista Home Entertainment die dit leest,

    Wilt u alstubliiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeft "The Lion King" op de special edition cover zetten i.p.v. "De Leeuwenkoning" Ik vond dit bij "Monsters Inc.", "Snow White and the Seven Dwarfs" en "Beauty and the Beast" zoooooooooo storend. En dan kun je zeggen: koop dan de UK-versie of zo, maar ik wil wel graag de nederlandse ondertiteling erbij. Dus maak de 1-disc versie met een Nederlandse cover of zo en de 2-disc met Engelse cover.

    Meer mensen die het graag zo zouden zien? Zo ja, dan helpt een onlinepetitie misschien die we kunnen aanbieden bij BVHE.

  14. #14

    Standaard The Morning Report

    Eindelijk komt ie dan.... we moesten er wel heeeeel lang op wachten!

    Toch vind ik het wel jammer dat Disney heeft gekozen voor The Morning Report als extra scene. Als je het mij vraagt is dit de minst interessante song die ze konden toevoegen..... het was niet voor niets oorspronkelijk uit de originele film weggelaten... het voegt ook niets toe aan de film en zazu is nou niet echt mijn favoriete personage in de film .

    Er zijn naar mijn idee wel betere alternatieven die ook beter passen bij de sfeer van de film, dan alweer zo'n elton john showstopper. Shadowlands of Endless Night bijvoorbeeld van de Broadway musical zijn echte sterke melodieuze songs gecomponeerd door Hans Zimmer, die echt iets aan de film toevoegen... maar nee Disney kiest weer voor Elton John

  15. #15

    Standaard

    Zker goed nieuws en ik denk dat de NL versie ook de extra zal bevatten, want bij de Belle en het Beest hebben ze het ook gedaan
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Wilt u alstubliiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeft "The Lion King" op de special edition cover zetten i.p.v. "De Leeuwenkoning" Ik vond dit bij "Monsters Inc.", "Snow White and the Seven Dwarfs" en "Beauty and the Beast" zoooooooooo storend. En dan kun je zeggen: koop dan de UK-versie of zo, maar ik wil wel graag de nederlandse ondertiteling erbij. Dus maak de 1-disc versie met een Nederlandse cover of zo en de 2-disc met Engelse cover.
    Was dit ook niet besproken bij de sessie op 14 oktober 2002 bij Buena Vista? Iemand die hierbij was en hierop kan reageren? Ik ben het namelijk helemaal eens met Jack Skellington's voorstel.

  17. #17

    Standaard

    [wachtmode]








    wanneer wordt die tijdmachine nou eens uitgevonden
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  18. #18
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Die extra scene is er toch met seamless branching ingezet mag ik hopen?!

    Laat ons aub de keuze om ze in de film te zien ...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Die extra scene is er toch met seamless branching ingezet mag ik hopen?!

    Laat ons aub de keuze om ze in de film te zien ...
    Gezien het feit dat dit ook in Beauty & the Beast keurig met Seamless Branching was gedaan lijkt het me meer dan waarschijnlijk dat ze dit ook bij The Lion King S.E. gaan doen.

  20. #20

    Standaard

    aaaaaaa, the morning report. Dit stuk ZIT al in de film maar niet gezongen en wat korter, en dit liedje (was overigens wel in de muical zit) lijkt me helemaal niet zo leuk... bovendien zulen ze voor Simba een andere stem moeten vinden omdat de originele jonge Simba allang de baard in de keel heeft...

    Ik hoop maar dat er seamless branching is, want ik wil gewoon mijn favoriete film aller tijden in de originele versie zien
    An alliance once existed between elves and men. long ago we fought and died together.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Beste meneer van Buena Vista Home Entertainment die dit leest,

    Wilt u alstubliiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeft "The Lion King" op de special edition cover zetten i.p.v. "De Leeuwenkoning" Ik vond dit bij "Monsters Inc.", "Snow White and the Seven Dwarfs" en "Beauty and the Beast" zoooooooooo storend. En dan kun je zeggen: koop dan de UK-versie of zo, maar ik wil wel graag de nederlandse ondertiteling erbij. Dus maak de 1-disc versie met een Nederlandse cover of zo en de 2-disc met Engelse cover.

    Meer mensen die het graag zo zouden zien? Zo ja, dan helpt een onlinepetitie misschien die we kunnen aanbieden bij BVHE.
    Dit zou ik ook wel graag zo willen zien
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  22. #22

    Standaard

    Joehoe eindelijk zit het er aan te komen. Heb deze film uiteraard destijds in de bios gezien en zit er eigenlijk al jaren op te wachten. Nu het nieuws er is ben ik tevreden.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  23. #23

    Standaard

    nu nog de musical als stage show op dvd
    van beauty and the beast ook graag
    michel
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door michelvanduivenbode
    nu nog de musical als stage show op dvd
    van beauty and the beast ook graag
    michel
    Zou dat echt leuk zijn? Ik ben 2 keer naar Disney's Aida geweest en ik denk echt niet dat je het gevoel van in zo'n zaal zitten over kunt brengen op DVD. Dan liever een mooie herinnering aan zo'n show zeg ik

    En The Lion King komt in 2004 naar het Circustheater, dan ga je er dan toch naartoe

  25. #25

    Standaard

    Komen die bovenste plaatjes van de dvd-hoes? Ben wel benieuwd hoe die eruit gaat zien

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •