Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Zellweger opnieuw Jones

    LONDEN - De 33-jarige actrice Renée Zellweger heeft na maanden beraad besloten weer in de huid te kruipen van de Britse Bridget Jones.
    De opvolger van de kaskraker Bridget Jones's Diary (2001) heet The Edge of Reason. De film komt volgend jaar in de bioscopen. De Amerikaanse Zellweger moest voor de eerste film flink aankomen. Tot dusver had de actrice gezegd dat niet een tweede keer te willen. Volgens de krant is de 'nieuwe' Bridget wat minder gezet.

    Bron: Telegraaf.nl

    Natuurlijk leuk dat zij weer meedoet, maar wat ik me afvraag is of ook Hugh Grant weer meedoet, dat zou helemaal top zijn!

  2. #2

    Standaard Re: Zellweger opnieuw Jones

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Natuurlijk leuk dat zij weer meedoet, maar wat ik me afvraag is of ook Hugh Grant weer meedoet, dat zou helemaal top zijn!
    Goeie vraag, want zijn personage komt niet in het boek voor.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  3. #3
    Michiel Aptroot
    Guest

    Standaard

    Jammer dat hier een sequel op komt, deel 1 viel me zwaar tegen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel Aptroot
    Jammer dat hier een sequel op komt, deel 1 viel me zwaar tegen.
    Ik heb juist heel erg gelachen om deel 1, vond het zeker een vermakelijke film! nu Zellweger meedoet, zal grant vast niet achterblijven, maar trouwens..komt hij eigenlijk wel voor in het tweede boek? ik heb alleen deel 1 gelezen
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna


    Ik heb juist heel erg gelachen om deel 1, vond het zeker een vermakelijke film! nu Zellweger meedoet, zal grant vast niet achterblijven, maar trouwens..komt hij eigenlijk wel voor in het tweede boek? ik heb alleen deel 1 gelezen
    Dit weet ik toevallig uit de spits.... Nee hij komt niet voor in het tweede boek, maar ze vonden hem in de film zo leuk, dat ze hem in het script willen schrijven

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger


    Dit weet ik toevallig uit de spits.... Nee hij komt niet voor in het tweede boek, maar ze vonden hem in de film zo leuk, dat ze hem in het script willen schrijven
    .. ik vond dit ook echt een heel leuke rol voor Grant...
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna


    .. ik vond dit ook echt een heel leuke rol voor Grant...
    Ik heb de film niet gezien, maar over het algemeen vind ik hem ehm....nou ja, het is niet mijn favoriete acteur

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger


    Ik heb de film niet gezien, maar over het algemeen vind ik hem ehm....nou ja, het is niet mijn favoriete acteur
    daarom moet ie ook dit soort rolletjes spelen,
    niet zo zwaar beladen, niet te veel tekst, genoeg sexappeal..
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna


    daarom moet ie ook dit soort rolletjes spelen,
    niet zo zwaar beladen, niet te veel tekst, genoeg sexappeal..
    Oh ja, dat is dus niet waarvoor ik een film van hem zou kijken

    Vind je dat echt trouwens, hij komt zo sloom over....

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger


    Oh ja, dat is dus niet waarvoor ik een film van hem zou kijken

    Vind je dat echt trouwens, hij komt zo sloom over....
    Het lijkt (met nadruk op: het LIJKT) alsof hij zich niet bewust is van zijn sexappeal.. dat is superaantrekkelijk, zo'n nonchalance die hij over zich heen heeft.. dat je weet dat die persoon van zichzelf die bepaalde 'look' uitstraalt..
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna

    dat is superaantrekkelijk, zo'n nonchalance die hij over zich heen heeft
    Ik loop of hang er tijdens lessen ook altijd nonchalant bij, en NOOIT iets gemerkt dat het werkt. Of is te ook weer niet goed??

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger


    Ik loop of hang er tijdens lessen ook altijd nonchalant bij, en NOOIT iets gemerkt dat het werkt. Of is te ook weer niet goed??
    ik zou het wel hebben opgemerkt hebben hoor..
    zou je maar in mijn klas hebben moeten zitten.. ik zou aan je voeten liggen ..

    maarre.. om terug te komen op BDD.
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  13. #13

    Standaard

    als je dit zon goeie film vond hanna,wil dit dan iets zeggen over je leeftijd?(heb es wat reviews van bridget j gelezen...)

    enne,t is een aardige film,maar toch echt voor maximaal 2 keer.

    daarna heb ik em razendsnel van de hand gedaan!

    ondanks dat ik renee zellweger een van de mooiste actrices uit hollywood vindt...

    t accent en grant waren gewoon ZWAAR irritant.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    als je dit zon goeie film vond hanna,wil dit dan iets zeggen over je leeftijd?(heb es wat reviews van bridget j gelezen...)

    enne,t is een aardige film,maar toch echt voor maximaal 2 keer.

    daarna heb ik em razendsnel van de hand gedaan!

    ondanks dat ik renee zellweger een van de mooiste actrices uit hollywood vindt...

    t accent en grant waren gewoon ZWAAR irritant.

    mazzel,niels
    Ik vind hem zeker vermakelijk en ik denk er over om de film aan mijn collectie te gaan toevoegen En een deel 2 mag er van mij zeker komen
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Ik vind hem zeker vermakelijk en ik denk er over om de film aan mijn collectie te gaan toevoegen En een deel 2 mag er van mij zeker komen
    Vond deel 1 ook zeer vermakelijk en ben ook benieuwd naar deel 2
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    als je dit zon goeie film vond hanna,wil dit dan iets zeggen over je leeftijd?(heb es wat reviews van bridget j gelezen...)
    Ben nog maar net 18 jaar hoor, t is dus niet zo dat ik me verbonden voel aan de midlife-crisis die Jones meemaakt (dat is namelijk denk ik waar je op doelt??!).
    wel zijn het typisch vrouwendingetjes die aan bod komen
    die vrouwen van elke leeftijd wel meemaken. verder vond ik
    de humor gewoon heel droog en ok..
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  17. #17

    Standaard

    Ik vond Jones heel grappig. Al weet ik niet of een tweede deel aan de verwachtingen zal voldoen.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  18. #18

    Standaard is nog niet zeker

    ik heb zojuist ergens op het internet gelezen dat het niet zeker is dat rene zelwegger meedoet met bridgit jones ze wist zelfs niet eens dat er een tweede deel zou komen en hugh grant wist hier ook niets van dus die twee zijn hiervoor niet eens benadert ik hoop natuurlijk wel dat ze het gaan doen maar ik krijg zo toch mijn twijfels wie kan er nu beter bridgit spelen dan renee niemand toch
    Gemm22

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna


    Ben nog maar net 18 jaar hoor, t is dus niet zo dat ik me verbonden voel aan de midlife-crisis die Jones meemaakt (dat is namelijk denk ik waar je op doelt??!).
    wel zijn het typisch vrouwendingetjes die aan bod komen
    die vrouwen van elke leeftijd wel meemaken. verder vond ik
    de humor gewoon heel droog en ok..
    midlife crisis?? zou oud is ze toch ook weer niet? Maar ik ben 20 en ik zie er wel wat herkenbare dingetjes in, gewoon van die onbenulligheden die me heel erg bekend voorkomen, zoals anders proberen over te komen en dat gejojo met het gewicht. mannen hebben geen idee wat sommige vrouwen zichzelf aandoen (die de scene waarin bridget zich even 'mooi maakt', oftewel: harsen!!!)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved

    zie wel wat herkenbare dingetjes, gewoon van die onbenulligheden die me heel erg bekend voorkomen, zoals anders proberen over te komen en dat gejojo met het gewicht. mannen hebben geen idee wat sommige vrouwen zichzelf aandoen (die de scene waarin bridget zich even 'mooi maakt', oftewel: harsen!!!)
    AMEN...
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    mannen hebben geen idee wat sommige vrouwen zichzelf aandoen (die de scene waarin bridget zich even 'mooi maakt', oftewel: harsen!!!)
    Ik heb het in de OH-thread reeds meerdere malen gezegd : ik zal vrouwen nooit begrijpen.
    Enerzijds hete hars gebruiken om ongewenst haren met wortel en al uit gevoelige lichaamsdelen te trekken... en dan nog bang zijn van een spin.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  22. #22

    Standaard

    ik ben niet bang voor spinnen... ik vind ze gewoon goor! hoe kleiner hoe erger.

    en dat harsen... das toch meestal voor de mannen...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    en dat harsen... das toch meestal voor de mannen...
    Euhm... liever niet.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Euhm... liever niet.
    Ik weet niet wat jij wilt maar ik wil graag een vrouw met gladde benen
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved

    en dat harsen... das toch meestal voor de mannen...
    ehh huh??

    mij niet gezien!
    it can't rain all the time...
    > Mijn Twin Peaks site <> Mijn Tori Amos Message Board <

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •