Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 105 van 105 worden weergegeven.

Discussie: Farscape

  1. #101

    Standaard

    Heb voor mijn Blu-Ray set 62 euro betaald incl. verzendkosten, de UK release, was in Januari in de aanbieding bij Zavvi. Gebeurt daar regelmatig.
    I Love My Sci-Fi

  2. #102
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #103

    Standaard

    Een farscape film, geschreven door een van de mindere scneristen van de serie (Justin Monjo), die niet verder gaat waar de Peacekeeper Wars is gebleven maar de comics die ik en vele anderen nooit hebben gelezen. Weet niet of ik daar blij van moet worden.

    Overigens, het feit dat de film "in the works" is, wil nog niet zeggen dat deze er gaat komen.
    Laatst aangepast door Digi-gek : 07-03-2015 om 16:42
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Een farscape film, geschreven door een van de mindere scneristen van de serie (Justin Monjo), die niet verder gaat waar de Peacekeeper Wars is gebleven maar de comics die ik en vele anderen nooit gelezen heeft. Weet niet of ik daar blij van moet worden.

    Overigens, het feit dat de film "in the works" is, wil nog niet zeggen dat deze er gaat komen.
    Zou bijzonder onverstandig zijn om voort te borduren op de Peacekeeper Wars. Je hebt gewoon te maken met acteurs die een stuk ouder geworden zijn. Ik zag pas nog Ben Browder in een episode van Arrow. Nu heb ik toch alle Stargate episodes gezien en Farscape, maar ik herkende hem eerst helemaal niet. En dat had niet te maken met makeup ofzo ..
    Verder is het juist interessant om iets te zien te krijgen wat je nog niet weet.

  5. #105

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •