Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 270 worden weergegeven.

Discussie: Donnie Darko DVD

  1. #176

    Standaard

    Morgen is het zover... als het goed is...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #177

    Standaard

    denk het niet..
    Ik kreeg gisteren dit mailtje:

    "Wij hebben uw e-mail over Donnie Darko ontvangen. Wellicht kunt u proberen of een lokale winkelier zou vriendelijk wil zijn om u te helpen. Mocht dat niet lukken kunt u het proberen bij de Free Record Shop. Zij zijn goed op de hoogte van de problemen en zijn misschien bereid om uw DVD om te ruilen voor de verbeterde versie die eind volgende week (naar alle waarschijnlijkheid) klaar is. "
    it can't rain all the time...
    > Mijn Twin Peaks site <> Mijn Tori Amos Message Board <

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Beekmans
    denk het niet..
    Ik kreeg gisteren dit mailtje:

    "Wij hebben uw e-mail over Donnie Darko ontvangen. Wellicht kunt u proberen of een lokale winkelier zou vriendelijk wil zijn om u te helpen. Mocht dat niet lukken kunt u het proberen bij de Free Record Shop. Zij zijn goed op de hoogte van de problemen en zijn misschien bereid om uw DVD om te ruilen voor de verbeterde versie die eind volgende week (naar alle waarschijnlijkheid) klaar is. "
    Hijs fijn. Dat schiet lekker op... Is inmiddels bijna 4 weken geleden...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®


    Hijs fijn. Dat schiet lekker op... Is inmiddels bijna 4 weken geleden...
    Met mijn eeuwige pessimistme had ik et toch bijna goed, ik rekende op 3 weken meer dan A-film zelf aangaf.. (which is 5 weken dus :P)

    :)
    Oh, that's right, Private Pyle ... don't make any fucking effort to get to the top of the fucking obstacle! If God wanted you up there He would have miracled your ass up there by now, wouldn't He?

  5. #180

    Standaard

    Bij de Media Markt in Alexander heb ik vandaag de nieuwe uitvoering gehaald, dus hij is er al wel
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Bij de Media Markt in Alexander heb ik vandaag de nieuwe uitvoering gehaald, dus hij is er al wel
    Hoe weet je zeker dat het de nieuwe versie is?

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret


    Hoe weet je zeker dat het de nieuwe versie is?
    Nou, ik DACHT het zeker te weten. Ik heb het hele verhaal voorgelegd, er is navraag naar gedaan, en konden me met zekerheid zeggen dat het de goede uitgave was.....dus ik denk, ik probeer het eventjes.....en natuurlijk is dit dus niet de goede versie. de special future "The Philosophy Of Time Travel Book" staat er dus niet op.

    Nou, lekker....kan ik dus ook terug. Niet dat dat heel erg is, (vijf minuten rijden hiervandaan) maar toch.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Dassen
    Nou, ik DACHT het zeker te weten. Ik heb het hele verhaal voorgelegd, er is navraag naar gedaan, en konden me met zekerheid zeggen dat het de goede uitgave was.....dus ik denk, ik probeer het eventjes.....en natuurlijk is dit dus niet de goede versie. de special future "The Philosophy Of Time Travel Book" staat er dus niet op.

    Nou, lekker....kan ik dus ook terug. Niet dat dat heel erg is, (vijf minuten rijden hiervandaan) maar toch.
    Had je kunnen zien aan de nieuwe case
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Had je kunnen zien aan de nieuwe case
    Yep, de nieuwe heeft een transparante...

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Yep, de nieuwe heeft een transparante...
    Bedoel je dat alleen het doosje transparant is, en dat dus het hoesje hetzelfde is gebleven?...

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Bedoel je dat alleen het doosje transparant is, en dat dus het hoesje hetzelfde is gebleven?...
    Dat klopt.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®


    Had je kunnen zien aan de nieuwe case
    Inderdaad niet zo snugger van me.
    Ik wist dat er een paar postjes terug iets over de case was verteld.
    Nou ja, vanavond ff kijken, en dan gewoon omruilen.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  13. #188

    Standaard

    Wat ik nog zie gebeuren is dat je straks in de winkel met een leeg transparant hoesje bij de kassa verschijnt en dat ze er een oude versie DVD inproppen onder het mom van "Donnie Darko = Donnie Darko" ...

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PvdS
    Wat ik nog zie gebeuren is dat je straks in de winkel met een leeg transparant hoesje bij de kassa verschijnt en dat ze er een oude versie DVD inproppen onder het mom van "Donnie Darko = Donnie Darko" ...
    Zou niet weten waarom, ze krijgen nieuwe versies van A-film dus zou geen reden zien waarom ze de oude er in zouden doen! Schieten ze toch niks mee op!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PvdS
    Wat ik nog zie gebeuren is dat je straks in de winkel met een leeg transparant hoesje bij de kassa verschijnt en dat ze er een oude versie DVD inproppen onder het mom van "Donnie Darko = Donnie Darko" ...
    Denk niet dat dat zal gebeuren. Bij de FRS is ie al uit de schappen gehaald dus betwijfel dat ze die oude nog hebben liggen. Die hebben ze waarschijnlijk gewoon teruggestuurd naar de leverancier. Maar ja, helaas hebben niet alle winkels dat al gedaan.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®


    Denk niet dat dat zal gebeuren. Bij de FRS is ie al uit de schappen gehaald dus betwijfel dat ze die oude nog hebben liggen. Die hebben ze waarschijnlijk gewoon teruggestuurd naar de leverancier. Maar ja, helaas hebben niet alle winkels dat al gedaan.
    Niet overal hoor ... hier nog van de week vrolijk tussen de andere DVD's zien staan bij het duimpje ... dat was dinsdag ...

  17. #192

    Standaard

    Moet vandaag toch even langs de FRS om een DVD op te halen, dus dan vraag ik meteen maar eens of ze die nieuwe versie al binnen hebben...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Moet vandaag toch even langs de FRS om een DVD op te halen, dus dan vraag ik meteen maar eens of ze die nieuwe versie al binnen hebben...
    Ja...ik begin ongeduldig te worden!!!
    "There will be no dawn for men."

  19. #194

    Standaard

    Ik ben benieuwd.
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  20. #195

    Standaard

    Nou, heb het gevraagd en ze hadden geen idee... Sommige van de verkopers weten er zelfs nog niet eens vanaf. Ik schat dat het nog een weekje duurt.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #196

    Standaard

    op de FRS site, hebben ze 'new version' er achter gezet....

    do you like white stockings?

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Enzo
    op de FRS site, hebben ze 'new version' er achter gezet....

    tja..maar meer info staat er niet bij...behoorlijk vaag...ik zal deze week wel ff in de winkel kijken. Hij zou dus te herkennen zijn aan een doorzichtige hoes?
    "There will be no dawn for men."

  23. #198

    Standaard

    Op de FRS site staat ook releasedatum: 03-02-2003
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Enzo
    op de FRS site, hebben ze 'new version' er achter gezet....:o

    ;)
    Maar als je dan aanklikt, dan blijkt de film niet leverbaar te zijn :(
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrenkieB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Enzo
    op de FRS site, hebben ze 'new version' er achter gezet....

    tja..maar meer info staat er niet bij...behoorlijk vaag...ik zal deze week wel ff in de winkel kijken. Hij zou dus te herkennen zijn aan een doorzichtige hoes?
    Ben benieuwd of de nieuwe versie dan idd al in de winkel ligt
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •