Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 270 worden weergegeven.

Discussie: Donnie Darko DVD

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Had nog even toelichting gevraagd over wat ze precies gingen wijzigen bij de nieuwe versie:

    Het klopt inderdaad dat er een nieuwe uitgave van Donnie Darko komt.
    De reden daarvoor is dat er op de huidige uitgave een aantal extra's niet staan en dat het beeld niet is zoals het hoort te zijn.
    Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd, mocht het niet zo zijn dan hoor ik het graag nog.
    Whoohoo...hopelijk een die vergelijkbaar is met de R1 versie..
    "There will be no dawn for men."

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Had nog even toelichting gevraagd over wat ze precies gingen wijzigen bij de nieuwe versie:

    Het klopt inderdaad dat er een nieuwe uitgave van Donnie Darko komt.
    De reden daarvoor is dat er op de huidige uitgave een aantal extra's niet staan en dat het beeld niet is zoals het hoort te zijn.
    Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd, mocht het niet zo zijn dan hoor ik het graag nog.


    En ik heb ook gehoord dat de DTS track onder handen word genomen... Dus als alles mee zit hebben we over een paar weekjes een perfecte release!
    Oh beter, dus ze hebben ook door dat er macroblokken en mpeg fouten inzitten? Beterrrr, kan ik strax gewoon zonder ergernis de film weer bekijken :))
    Oh, that's right, Private Pyle ... don't make any fucking effort to get to the top of the fucking obstacle! If God wanted you up there He would have miracled your ass up there by now, wouldn't He?

  3. #153

    Standaard

    Ik heb zojuist de 2e DVD gratis binnen gekregen!
    Heb gisteren de film gezien, maar vind hem niet zo geweldig! Ik heb niet het gevoel dat het ergens naartoe gaat, het overkomt 'm allemaal maar hij doet er eigenlijk niks mee, zo komt het op mij over! Ook kon ik me niet inleven in de hoofdpersoon, had er totaal geen connectie mee!
    Na mijn ogen klopt het einde ook niet, maar goed!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Ik heb zojuist de 2e DVD gratis binnen gekregen!
    Heb gisteren de film gezien, maar vind hem niet zo geweldig! Ik heb niet het gevoel dat het ergens naartoe gaat, het overkomt 'm allemaal maar hij doet er eigenlijk niks mee, zo komt het op mij over! Ook kon ik me niet inleven in de hoofdpersoon, had er totaal geen connectie mee!
    Na mijn ogen klopt het einde ook niet, maar goed!

    Tommy!
    Nou Tommy... je hebt niet erg goed opgelet hoor ik wel. Geef voor straf maar 1 exemplaar aan mij
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®


    Nou Tommy... je hebt niet erg goed opgelet hoor ik wel. Geef voor straf maar 1 exemplaar aan mij
    Haha, ik wacht nog een paar weekjes! Morgen even vragen of ik een gesealde Donnie Darko kan inruilen zonder bonnetje bij de FRS! Als dat niet gaat en hoor niks meer van de FRS over de fout op hun site, dan zal ik 'm hier misschien wel gratis weg geven!!
    Maar dat laat ik nog wel weten,!
    Is toch een poepfilm,

    Tommy
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Haha, ik wacht nog een paar weekjes! Morgen even vragen of ik een gesealde Donnie Darko kan inruilen zonder bonnetje bij de FRS!
    Ik kan me 2 verkeerde versies gewoon inruilen bij FRS, morgen krijg ik als het goed is de goeie versie thuis gestuurd,!

    Tommy
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  7. #157

    Standaard

    enig idee wanneer de "goeie" versie in de winkels ligt?

    Tim.

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Ik kan me 2 verkeerde versies gewoon inruilen bij FRS, morgen krijg ik als het goed is de goeie versie thuis gestuurd,!

    Tommy
    Heel mooi. Dan gaan we deze week maar weer even terug. Is trouwens de derde week al, dus ze moeten 'em nu onderhand wel hebben.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    enig idee wanneer de "goeie" versie in de winkels ligt?

    Tim.
    Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat ik morgen Donnie Darko opgestuurd krijg, ik neem aan dat dat de nieuwe versie is! Want van te voren had ik een mailtje gekregen dat het wat langer zou duren omdat de versie niet goed was! Ik zou morgen even bellen als ik jou was! Laat het ons dan ook even weten,

    Tommy
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  10. #160

    Standaard

    ***, ik heb nog geen mailtje gehad

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    enig idee wanneer de "goeie" versie in de winkels ligt?

    Tim.
    Ik kreeg vandaag te horen dat het 14 februari zal zijn... Duurt wel lang. Meldt maar als iemand 'm eerder krijgt/kan ophalen.

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat ik morgen Donnie Darko opgestuurd krijg, ik neem aan dat dat de nieuwe versie is!
    Helaas, wederom de verkeerde versie bij me afgegeven! Dat ze die nog steeds opsturen zeg, echt slecht! Nu moet ik er dus al 3 omwisselen!

    Tommy
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Helaas, wederom de verkeerde versie bij me afgegeven! Dat ze die nog steeds opsturen zeg, echt slecht! Nu moet ik er dus al 3 omwisselen!

    Tommy
    Ach, je vind er toch niets aan...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Ach, je vind er toch niets aan...
    Daarom ook,!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter


    Ik kreeg vandaag te horen dat het 14 februari zal zijn... Duurt wel lang. Meldt maar als iemand 'm eerder krijgt/kan ophalen.
    Van welke zaak of van wie kreeg je dit te horen?

    *edit*
    Net naar free record shoppe geweest, daar hadden ze de nieuwe versie blijkbaar nog niet.
    Oh, that's right, Private Pyle ... don't make any fucking effort to get to the top of the fucking obstacle! If God wanted you up there He would have miracled your ass up there by now, wouldn't He?

  16. #166

    Standaard

    Ik ben net de "slechte" versie van DD bij FRS gaan... tja, wilde typen "omwisselen", maar ze hadden de nieuwe nog niet. Mocht dus een andere DVD kiezen (geld teruggeven zat er niet in). Bovendien wisten ze nergens van: ik was de eerste die "problemen had met de DVD". En van een nieuwe versie wisten ze niks. Hopelijk komt de nieuwe versie met een stickertje erop, anders blijven we bezig (nietwaar, Tommy?... ) Als er een nieuwe versie komt (???)

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Hopelijk komt de nieuwe versie met een stickertje erop, anders blijven we bezig (nietwaar, Tommy?... ) Als er een nieuwe versie komt (???)
    Jaja, die komt wel! En hij komt met een dooschijnende keepcase waar je hem dan dus aan kunt herkennen!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Ik ben net de "slechte" versie van DD bij FRS gaan... tja, wilde typen "omwisselen", maar ze hadden de nieuwe nog niet. Mocht dus een andere DVD kiezen (geld teruggeven zat er niet in). Bovendien wisten ze nergens van: ik was de eerste die "problemen had met de DVD". En van een nieuwe versie wisten ze niks. Hopelijk komt de nieuwe versie met een stickertje erop, anders blijven we bezig (nietwaar, Tommy?... ) Als er een nieuwe versie komt (???)

    alle FRSs hebben een mailing gehad met de info over Donnie Darko. Jij had dus waarschijnlijk net met de allerdomste doos/nerd te doen in de winkel...
    3d

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John



    alle FRSs hebben een mailing gehad met de info over Donnie Darko. Jij had dus waarschijnlijk net met de allerdomste doos/nerd te doen in de winkel...
    Nou je het zegt: hij had wel een rare trek rond de mond

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard


    Nou je het zegt: hij had wel een rare trek rond de mond
    hahaha
    dat bedoel ik...
    3d

  21. #171

    Standaard

    ik heb hem gekocht op schiphol... ( bij een tax free shop)
    kan ik hem dan nu ook ruilen bij de frs??
    it can't rain all the time...
    > Mijn Twin Peaks site <> Mijn Tori Amos Message Board <

  22. #172

    Standaard donnie darko

    Ik ben vandaag bij de media markt amsterdam geweest. Ik heb gewoon mijn geld terug gehad. Deden helemaal niet moeilijk. Alleen had die gozer achter de balie geen idee waar ik het over had, zat me een beetje wazig aan te kijken. Ze hebben hem overgens ook nog steeds niet uit de winkel gehaald.
    Jesus, won't you fucking whistle -Tool (Sober)

    Mijn DVD Collectie!

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Beekmans
    ik heb hem gekocht op schiphol... ( bij een tax free shop)
    kan ik hem dan nu ook ruilen bij de frs??
    Gewoon proberen en dan zeggen dat je de bon niet meer heb, dan kan je hem ruilen voor een andere dvd, of je wacht tot de goede versie uit is en dan ruil je hem om Doen ze volgens mij niet moeilijk over
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  24. #174

    Standaard Re: donnie darko

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Apocalypse
    Ik ben vandaag bij de media markt amsterdam geweest. Ik heb gewoon mijn geld terug gehad. Deden helemaal niet moeilijk. Alleen had die gozer achter de balie geen idee waar ik het over had, zat me een beetje wazig aan te kijken. Ze hebben hem overgens ook nog steeds niet uit de winkel gehaald.
    Hier bij de Mediamarkt in Groningen precies hetzelfde. Toch vreemd dat ze bij de FRS vrijwel direct op de hoogte waren terwijl ze bij de Mediamarkt van niks weten.

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Beekmans
    ik heb hem gekocht op schiphol... ( bij een tax free shop)
    kan ik hem dan nu ook ruilen bij de frs??
    Als dat niet kan kun je misschien kontakt opnemen met a-film (dat is de uitgever van de DVD geloof ik) om hem via hun om te ruilen! Zou gekkewerk zijn om het hele land te moeten doorkruisen om een DVD te ruilen,
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •