Pagina 88 van 89 EersteEerste ... 3878848586878889 LaatsteLaatste
De resultaten 2.176 tot 2.200 van 2203 worden weergegeven.
  1. #2176

    Standaard

    Laatste wedstrijden eerste ronde:

    Ovens - Baxter 10-8
    Henderson - Lloyd 10-7
    Hamilton - Anderson 10-6
    Whitlock - Wright 10-7

    Vanavond eerste wedstrijden tweede ronde:

    20.10 Beaton - Webster
    21.20 Van der Voort - Lewis
    22.30 Van Barneveld - Nichelson
    23.40 Wade - Walsh

  2. #2177

    Standaard

    Uitslagen tweede ronde:

    Webster - Beaton 13-7
    Lewis - Van der Voort 13-5
    Van Barneveld - Nichelson 13-9
    Wade - Walsh 13-11
    Whitlock - Ovens 13-1
    Hamilton - Henderson 13-11
    Taylor - Jones 13-7
    Newton - Pipe 13-8

    Kwartfinales

    Hamilton - Whitlock 17-15 ( Whitlock stond 15-8 voor en kreeg pijlen voor de wedstrijd )
    Lewis - Webster 16-12
    Wade - Van Barneveld 16-11
    Taylor - Newton 16-5 (1-4, 5-0, 4-1, 5-0, 1-0)

    Halve finales

    Taylor - Hamilton
    Lewis - Wade
    Laatst aangepast door wimv : 22-07-2011 om 22:23

  3. #2178

    Standaard

    Halve finales

    Taylor - Hamilton 17-9
    Wade - Lewis 17-10
    Laatst aangepast door wimv : 24-07-2011 om 21:01

  4. #2179

    Standaard

    Finale

    Taylor - Wade 18-8

  5. #2180

    Standaard

    9-darter Phil Taylor tijdens de 2e week van de Premier Leaque!:

    180
    174
    147

    Taylor stond 4-2 achter bij de break en won uiteindelijk met 8-5. De 9-darter was een break bii de stand 4-5 en was dus de gelijkmaker. De vorm zit er weer aan te komen!

    Edit: Video op youtube gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=Y_5eMKd1VHA
    Laatst aangepast door wimv : 17-02-2012 om 01:06

  6. #2181

    Standaard

    Darter Jelle Klaasen verhoord na versturen naaktfoto’s aan 15-jarig meisje



    Darter Jelle Klaasen uit Alphen heeft zeker drie naaktfoto’s aan een 15-jarig meisje met een verstandelijke beperking gestuurd. Ook vroeg de 27-jarige darter om naaktfoto’s van haar via mail en twitter. Hij is hiervoor dinsdag door de zedenpolitie verhoord.

    De familie van het meisje en de darter kennen elkaar al jaren. Het meisje heeft een beperking en zit in een instelling. Ze heeft ook psychische problemen. Toen een leerkracht vond dat ze wel heel erg stil was en er naar vroeg, wees het meisje op de naakfoto's van de darter. De begeleider trof zeker drie foto's aan waarop Klaasen een erectie heeft.

    'Maak een foto van je bikinibroekje bij je ...'

    Het contact tussen de twee verliep via twitter en mail. Via privéberichten twitterde Klaassen zoal: 'Laat maar wat lekkers zien', 'Maak maar een foto van je bikinibroekje en dat hij lekker strak zit bij je …' en 'Aan niemand foto's laten zien he? x' Ook zegt Klaasen dat hij tijdens een vakantie, waar het meisje ook was, 'moest uitkijken waar ik je pakte tijdens het zwemmen hahah.'

    De politie bevestigt dat de darter dinsdagmiddag is verhoord. Maar over de inhoud van het verhoor en aanklacht wil de politie niet ingaan.

    Website uit de lucht

    De website van Klaassen is sinds 16 augustus uit de lucht. Hij is niet bereikbaar voor commentaar. In een mail aan de familie van het meisje vroeg hij de moeder om de 'aanklacht in te trekken, anders moet ik misschien een jaar de gevangenis in'.

    Een dezer dagen gaat het dossier naar justitie, die beslist of Klaasen vervolgd wordt. De ouders van het meisje hopen dat hij bekent. "Al is het maar een uur taakstraf. De rest volgt vanzelf wel. Met onze dochter kan het beter. Ze snapt het allemaal niet en denkt dat Jelle boos op haar is."

    Bron : OmroepBrabant.nl

    En dan nog een mail sturen naar die ouders
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 21-08-2012 om 20:51

  7. #2182

  8. #2183

    Standaard

    Hij zag er wel erg gaar uit voor iemand die ter plekke even wat biertjes achterover heeft geslagen. Dikke wallen, één half dicht oog voordat hij begon, wat alleen maar erger werd. Of hij was 's ochtends al begonnen met drinken of er was meer aan de hand.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #2184

    Standaard

    Phil Taylor toonde zich weer een enorme L.L na zijn winstpartij tegen van Barneveld.

    Weinig respect voor deze actie, wat een nare man zeg

  10. #2185

    Standaard

    Ik heb het wel gelezen, maar moet het nog terugzien.
    Waarom zo doen. Zeker wanneer je toch wint.

    Wordt de BDO Frimley Green ook nog uitgezonden of alleen op de betaalzenders?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #2186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik heb het wel gelezen, maar moet het nog terugzien.
    Waarom zo doen. Zeker wanneer je toch wint...
    https://www.youtube.com/watch?v=ySzV7iK-4vM

  12. #2187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Dank je. Wat een raar mannetje is dit zich.
    De "oude" tijden van The Embassy waren volgens mij veel meer van Oude vrienden krentebrood en respect. Maar dit getuigt naar geen van beiden.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #2188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Dank je. Wat een raar mannetje is dit zich.
    De "oude" tijden van The Embassy waren volgens mij veel meer van Oude vrienden krentebrood en respect. Maar dit getuigt naar geen van beiden.
    Taylor is een legende en een grote persoonlijkheid, heeft in het darts de standaard neergezet en bijna 25 jaar gedomineerd (in geen enkele andere sport is dit ooit gepresteerd)!

    Fysiek is hij echter niet top, word ook een dagje ouder en dan is het niet leuk als Van Barneveld je bij je nek pakt. In een video van Sky Sports geeft hij dit ook aan, voor mij een plausibele verklaring.

    In dat filmpje geeft hij ook aan misschien te stoppen na dit WK, dat zou heel jammer zijn. Dan is er een tijdperk afgesloten en is het aan darters als Lewis, Van Gerwen en Wade om hetzelfde niveau heel het jaar door vast te houden en misschien zelfs een hogere standaard neer te zetten.

  14. #2189

    Standaard

    Klopt allemaal wel en klinkt ook plausibel.
    Alleen dan kun je nog wel anders reageren. Prima, je bent wat ouder, is het niet lekker als je door een beer in je nek gegrepen wordt, maar reageer dan netjes en spreek elkaar achter de schermen er netjes over aan.

    Niet een net gedrag ondanks evt. achtergrond.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  15. #2190

    Standaard

    Begrijp nu wel waarom Chris Mason Taylor een paar jaar terug al 'tosser' noemde. Stompé zei gisteren ook al dat hij dit gedrag van Taylor van backstage kent.

    In de eerste plaats zat Taylor al fout, omdat hij eerst uitgebreid ging staan vieren met publiek, terwijl Van Barneveld handje wilde geven. Vervolgens reageert Taylor buiten alle proportie. Zal door zijn management er wel op zijn gewezen dat dit niet goed is voor zijn imago en maakt dan zijn excuses, maar voegt er aan toe:
    1. Ik had last van koorts;
    2. Van Barneveld is een sterke man en pakte me bij m'n nek.

    Mag je een legende zijn in je sport, al jarenlang bovenaan de apenrots zitten, met zijn reacties had ie van mij ter plekke op het podium een dreun gehad, zeker na de tweede keer. Zoals ze in Engeland dan zeggen: Taylor showed his true colours.

  16. #2191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Begrijp nu wel waarom Chris Mason Taylor een paar jaar terug al 'tosser' noemde. Stompé zei gisteren ook al dat hij dit gedrag van Taylor van backstage kent.

    In de eerste plaats zat Taylor al fout, omdat hij eerst uitgebreid ging staan vieren met publiek, terwijl Van Barneveld handje wilde geven. Vervolgens reageert Taylor buiten alle proportie. Zal door zijn management er wel op zijn gewezen dat dit niet goed is voor zijn imago en maakt dan zijn excuses, maar voegt er aan toe:
    1. Ik had last van koorts;
    2. Van Barneveld is een sterke man en pakte me bij m'n nek.

    Mag je een legende zijn in je sport, al jarenlang bovenaan de apenrots zitten, met zijn reacties had ie van mij ter plekke op het podium een dreun gehad, zeker na de tweede keer. Zoals ze in Engeland dan zeggen: Taylor showed his true colours.
    Over Mason en Stompe zullen we het maar niet hebben, die hebben nog nooit wat gepresteerd wat maar enigzins in de buurt van de pretaties van Taylor komt!

    Verder wou Van Barneveld helemaal geen handje geven, op dat moment stond hij eerst zijn verlies te werken wat hij na de eerste zes sets al aan had kunnen zien komen. Toen Taylor al de caller en schrijvers had bedankt kon Van Barneveld weer wat tijd vrijmaken.

    Gewoon een slechte verliezer die Van Barneveld!

  17. #2192

    Standaard

    Van Barneveld heeft tot twee keer toe geprobeerd om Taylor te feliciteren, dus slechte verliezer is ie niet. Taylor reageert vervolgens als een tokkie. Kijk maar naar de beelden; Taylor gooit uit en kijkt Van Barneveld in eerste instantie niet aan, maar gaat richting publiek.

    Dat je veel (meeste) hebt gewonnen, staat hier los van. Dat geeft je geen vrijbrief om je als een aso te gedragen. Zoals gezegd: Hij heeft een reputatie blijkbaar op dat vlak en heeft nu laten zien hoe hij daadwerkelijk is.

  18. #2193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Van Barneveld heeft tot twee keer toe geprobeerd om Taylor te feliciteren, dus slechte verliezer is ie niet. Taylor reageert vervolgens als een tokkie. Kijk maar naar de beelden; Taylor gooit uit en kijkt Van Barneveld in eerste instantie niet aan, maar gaat richting publiek.

    Dat je veel (meeste) hebt gewonnen, staat hier los van. Dat geeft je geen vrijbrief om je als een aso te gedragen. Zoals gezegd: Hij heeft een reputatie blijkbaar op dat vlak en heeft nu laten zien hoe hij daadwerkelijk is.
    Dat feliciteren ging niet van harte en ook hardhandig dus dat Taylor daar op reageert is vrij normaal. Zijn gedrag daarna praat ik niet goed, ik begrijp het echter wel. Hij ging echter wel te ver, dat ben ik met je eens.

  19. #2194

    Standaard

    Finale WK: Taylor - Van Gerwen 7-4

    Fantastische wedstrijd waarin Van Gerwen met 2-0 en 4-2 op voorsprong kwam en ook 2 keer de kans had met 3 sets verschil voor te komen. Taylor kwam echter terug en wist de wedstrijd naar zijn hand te zetten. 6 van de 11 sets ginger over 5 legs, dat laat wel zien hoe dicht het bij elkaar lag.

    Phil Taylor is de terechte wereldkampioen, hij ging elke wedstrijd beter gooien en ook in de finale gooide hij op belangrijke momenten hoge scores en mooie finishes!

  20. #2195

    Standaard

    Uitslagen Premier League 2013 Speelronde 1:

    Thornton - Hamilton 7-5
    Wade - Newton 7-4
    Van Barneveld - Anderson 7-4
    Whitlock - Lewis 7-3
    Taylor - Van Gerwen 6-6

  21. #2196

    Standaard

    Uitslagen Premier League 2013 Speelronde 2:

    Thornton - Van Gerwen 6-6
    Van Barneveld - Newton 7-2
    Anderson - Whitlock 7-5
    Hamilton - Wade 7-4
    Taylor - Lewis 7-3

    Stand:

    1. Van Barneveld 2-4 (14-06)
    2. Taylor 2-3 (13-09)
    3. Thornton 2-3 (13-11)
    4. Whitlock 2-2 (12-10)
    5. Hamilton 2-2 (12-11)
    6. Van Gerwen 2-2 (12-12)
    7. Wade 2-2 (11-11)
    8. Anderson 2-2 (11-12)
    9. Newton 2-0 (06-14)
    10. Lewis 2-0 (06-14)

  22. #2197

    Standaard

    Uitslagen Premier League 2013:

    Speelronde 3

    Wade - Lewis 7-4
    Thornton - Newton 6-6
    Taylor - Whitlock 7-2
    Van Gerwen - Van Barneveld 7-3
    Hamilton - Anderson 7-5

    Speelronde 4

    Thornton - Anderson 7-2
    Van Gerwen - Hamilton 7-2
    Taylor - Wade 6-6Newton - Lewis 7-3
    Van Barneveld - Whitlock 7-3

    Stand:

    1. Taylor 4-6 (26-17)
    2. Van Gerwen 4-6 (26-17)
    3. Van Barneveld 4-6 (24-16)
    4. Thornton 4-6 (26-19)
    5. Wade 4-5 (24-21)
    6. Hamilton 4-4 (21-23)
    7. Newton 4-3 (19-23)
    8. Whitlock 4-2 (17-24)
    9. Anderson 4-2 (18-26)
    10. Lewis 4-0 (13-28)
    Laatst aangepast door wimv : 22-03-2013 om 09:27

  23. #2198

    Standaard

    Uitslagen Premier League 2013:

    Speelronde 5:

    Lewis - Van Gerwen 7-5
    Whitlock - Newton 7-5
    Anderson - Taylor 7-5
    Van Barneveld - Hamilton 7-5
    Wade - Thornton 7-1

    Speelronde 6:

    Lewis - Anderson 6-6
    Hamilton - Taylor 7-3
    Van Barneveld - Thornton 6-6
    Van Gerwen - Newton 7-4
    Whitlock - Wade 7-4

    Speelronde 7:

    Van Gerwen - Anderson 7-1
    Hamilton - Whitlock 7-4
    Taylor - Newton 7-2
    Lewis - Thornton 7-5
    Van Barneveld - Wade 6-6

    Stand:

    1. Michael van Gerwen 7 10 (44-29)
    2. Raymond van Barneveld 7 10 (43-33)
    3. Phil Taylor 7 8 (41-33)
    4. James Wade 7 8 (41-35)
    5. Andy Hamilton 7 8 (40-37)
    6. Robert Thornton 7 7 (38-39)
    7. Simon Whitlock 7 6 (35-40)
    8. Adrian Lewis 7 5 (33-43)
    9. Gary Anderson 7 5 (32-44)
    10. Wes Newton 7 3 (30-44)
    Laatst aangepast door wimv : 29-03-2013 om 09:58

  24. #2199

    Standaard

    Uitslagen Premier League 2013:

    Speelronde 8:

    Lewis - Hamilton 7-4
    Thornton - Whitlock 7-1
    Taylor - Van Barneveld 7-3
    Newton - Anderson 7-5
    Wade - Van Gerwen 7-4

    Stand:

    1. Phil Taylor 8-10 (48-36)
    2. Michael van Gerwen 8 10 (48-36)
    3. James Wade 8-10 (48-39)
    4. Raymond van Barneveld 8 10 (46-40)
    5. Robert Thornton 8 9 (45-40)
    6. Andy Hamilton 8 8 (44-44)
    7. Adrian Lewis 8 7 (40-47)
    8. Simon Whitlock 8 6 (36-47)
    9. Wes Newton 8 5 (37-49)
    10. Gary Anderson 8 5 (37-51)

  25. #2200

    Standaard

    Ik vind het erg jammer dan Anderson en Whitlock het zo matig doen deze Premier League. Het is geen geheim dat ik groot fan van deze twee bent. Nu hebben ze ook wel vaak pech dat hun tegenstanders het ineens op hun heupen krijgen, maar toch hoop ik deze deze twee er nog bovenop komen en dat Newton en Lewis er uit gaan. Maar hoe Lewis de laatste tijd staat te gooien denk ik dat die zijn vorm net op tijd terug gevonden heeft (helaas, ben geen fan).

    Wat stond Wade gisteren overigens geweldig te gooien. Jammer voor Van Gerwen maar ik heb wel van hem genoten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 88 van 89 EersteEerste ... 3878848586878889 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •