De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard goede met redelijke boxen

    wat is beter: een goedkoop 5.1 luidsprekersetje of 2 goede grotere boxen aangevuld met de rest vh 5.1 setje?

  2. #2

    Standaard Re: goede met redelijke boxen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door orion1971
    wat is beter: een goedkoop 5.1 luidsprekersetje of 2 goede grotere boxen aangevuld met de rest vh 5.1 setje?
    Ik zou beginnen met 2 goede speakers voor de front en dat langzaam uitbreiden naar een 5.1 opstelling.
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  3. #3

    Standaard

    Dat ligt eraan. Als jij echt heel veel muziek wilt luisteren dan zou ik zeker wel 2 goede voorspeakers nemen. Als jij een goed 5.1 setje hebt en echt alleen maar film kijkt, dan is het misschien beter om dan een 5.1 setje te nemen. MAAR wat vind jij goedkoop? Als je de center en de achterspeakers van een setje van 500 - 600 euro hebt met front's van 500 - 600 euro dan ben je denk ik ook verkeerd bezig.

    Ga dan in stappen je setje bouwen.

    Wat voor buget heb je eigelijk??

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #4

    Standaard

    ok ik zal proberen wat duidelijker te zijn. de goede boxen zijn van A.R.E.S. alpha10 en de mindere boxen zijn de SS-V315 van Sony. De ARES werd alleen gebruikt voor de stereo, maar aangezien die voorlopig toch niet gebruikt wordt, denk ik erover om ze op de 5.1 versterker aan te sluiten. Maar voordat ik dus met kabels ed ga liggen rotzooien vraag ik dus even jullie mening of dit nut heeft of niet.

  5. #5

    Standaard

    Als je je fronts gaat vervangen zal het gehele geluidsbeeld zeker niet beter worden doordat de speakers teveel verschillen. Als jij ermee kan leven moet je het doen. Ik zou eerder een center uit dezelfde speaker range kopen zodat je je front setup in orde hebt.

    Succes

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •