Pagina 2 van 28 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 679 worden weergegeven.
  1. #26
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Ik dacht eerst ook, die Silly Symphonies hoef ik niet, maar geloof me, dit is een van de BESTE uitgaves... Hier zitten de Disney oscar winnaars bij, onvergeetelijke klasiekers als "Three Little Pigs", "Big Bad Wolf", The Old Mill - noem ze maar op - deze DVD is Super !!
    Vergeet DVD Box Office, die leverd [bijna] niets. Koop Goofy, Bihind the scenes, MM in Black and White bij Amazon, niet de goedkoopste, maar wel snelle en ZEKERE levering.
    Koop Silly S. en Davy Crockett op eBay -rond $40 krijg je ze- en bestel Disneyland bij BoxOffice - die hebben ze n.l. wel !
    En Mickey Mouse in Living Color zou ik kopen bij Amazon auctions, daar staan ze voor rond de $80 te koop [direct], koop deze voordat 'ie echt naar de 200 dollar gaat - en dat gebeurt, geloof me !!

    Succes allemaal !
    Peter

  2. #27

    Standaard

    Ik heb zelf net Silly Symphonies bij Amazon Marketplace gekocht.
    Kost wel 50 euro inc. verzenden. :oops:
    Maar ja, dan heb je ook wat.

  3. #28

    Standaard

    ik kan de serie ook van harte aanbevelen zijn echt geweldig

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash
    En Mickey Mouse in Living Color zou ik kopen bij Amazon auctions, daar staan ze voor rond de $80 te koop [direct], koop deze voordat 'ie echt naar de 200 dollar gaat - en dat gebeurt, geloof me !!

    Succes allemaal !
    Peter
    Die had ik nog voor 43 euro een week geleden, was de laatste bij Sorry! No subtitles, echt mazzel hebben

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Die had ik nog voor 43 euro een week geleden, was de laatste bij Sorry! No subtitles, echt mazzel hebben
    Ik dacht dat ik daar donderdag de laatste had gekocht.
    ik heb er 39 euro voor neergelegd.

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie
    zaten veel deuken in? of viel het wel mee
    Klopt er zaten wat deukjes in. Al met al vond ik het wel meevallen.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roelof
    Ik dacht dat ik daar donderdag de laatste had gekocht.
    ik heb er 39 euro voor neergelegd.
    Is dus 43 met verzenden

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door roelof
    Ik dacht dat ik daar donderdag de laatste had gekocht. :o
    ik heb er 39 euro voor neergelegd.
    Is dus 43 met verzenden ;)
    Klopt.

  10. #35

    Standaard

    Ik heb op het moment Mickey in Black & White en Behind the scenes at the studios in bestelling staan bij Play, denken jullie dat deze nog leverbaar zijn. Op Amazon zijn ze iig nog wel in stock, kan ze denk dan maar beter daar bestellen niet?

  11. #36

    Standaard

    Ik zou ze dan inderdaad bij amazon bestellen! alhoewel MM in BW volgens mij daar ook al out of stock is. je kunt ze eventueel ook nog hier

    https://www.enterprisesdvd.com/searc...search_region=

    bestellen, maar dan zijn ze wel aan de prijzige kant...
    Maar de Treasure serie is echt heel erg goed en leuk om te hebben, al is het alleen maar om het jeugdsentiment.

    Succes!
    Ik denk niet dat Play ze nog binnenkrijgt...
    Groetjes Karen
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  12. #37

    Standaard

    Daarom, omdat bij Amazon al staat dat Mickey in B&W al out of stock is vraag ik me dus af of ze bij Play nog wel gaan binnenkomen. Ik heb nu maar bij Amazon Disneyland USA en Studios besteld, leken me wel twee van de leukste.

  13. #38

    Standaard

    Disneyland en Behind the scenes zijn zeker leuk, maar vooral interessant... Zijn meer documentaires dan een film. Alhoewel de tekenfilm The Reluctant Dragon op Behind the Scenes erg leuk is!
    Wil je echt de tekenfilmpjes hebben van Walt disney dan moet je toch echt bij de Treasures van Goofy, Mickey en Silly Symphonies zijn!
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  14. #39

    Standaard

    Bij die link die ik eerder noemde, is dus nog wel MM in BW te bestellen volgens mij... Goofy staat er als deleted, maar die is toch belachelijk duur...
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  15. #40

    Standaard

    Ik heb MM in B&W bij Play nog in bestelling staan, mocht ie daar ooit binnen gaan komen, maar daar ga ik niet van uit. Wat ik niet helemaal begrijp is dat als er 150.000 exemplaren zijn gemaakt van studios en deze in december 2001 uitgebracht is, deze nog steeds verkrijgbaar is op Amazon enz. Alle treasures zijn toch limited?

  16. #41

    Standaard

    Ikzelf denk dat de treasures van Behind the Scenes en Disneyland USA gewoon minder gewild zijn. De anderen waren namelijk best snel uitverkocht. Hetzelfde geld voor Davy crockett, die is ook pas sinds kort out of stock bij amazon. De Amerikanen zullen wel dol zijn op Davy Crockett, maar volgens mij hebben wij deze serie nooit gehad hier op tv en zal er vanuit Europese kant dus minder vraag naar zijn. En het is natuurlijk ook zo dat niet iedereen een Disney fan is en dus per se de Treasures wil hebben!
    Ik weet wel dat ik in januari maar net op tijd was met het bestellen van MM in BW en Goofy. Want in februari waren ze al Out of Stock!
    Gelukkig heb ik ze nu alle zeven en is het dus wachten tot december op de nieuwe!
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  17. #42

    Standaard

    Ja dat zou idd goed kunnen. Ik vind het leuk om juist die te hebben aangezien ik er zelf ook ben geweest. Is er al bekend welke treasures er dit jaar uit gaan komen en hoeveel jaar zijn ze van plan om hiermee door te gaan. Begrijp trouwens niet dat ze niet in een grotere oplage komen of ook niet als R2 uitkomen, lijkt me dat Disney hier toch een sterke troef mee heeft. By the way, leuke studie doe je, een vriend van mij doet ook zo iets.

  18. #43

    Standaard

    aste :wink:

    Disney Treasures: WarTime
    (It will feature Victory Through Air Power, plus
    never-before-seen cartoons, such as Donald's
    Academy Award-winning Der Fuerer's Face and
    Education For Death)
    DVD/VHS
    December 2, 2003

    Disney Treasures: Mouse In Living Color Part II
    (It will feature all of Mickey Mouse's shorts
    from 1939 (the Academy Award nominated The Pointer)
    to 1995 (another Academy Award nominee Runaway
    Brain), including the featurettes Mickey's
    Christmas Carol and The Prince and the Pauper)
    DVD/VHS
    December 2, 2003

    Disney Treasures: The Chronological Donald
    (It will feature the first part of a couple
    of sets that will showcase Donald's cartoons
    (Modern Inventions, Don Donald, Good Scouts,
    Donald's Better Self, etc.). )
    DVD/VHS
    December 2, 2003

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Antwoord van hennie al! Hee hennie, morgen Disneyland Usa! Ik heb hem gisteren gekeken en hij is leuk! Vooral walt zelf te zien presenteren in de jaren 50 60, echt hartstikke leuk. Wil nu natuurlijk wel naar Amerika....om het allemaal zelf te zien... Oja Prins Bernhard flitst ook nog even voorbij...

    @Thomas: studeert die vriend van jou ook in Utrecht?

    Groetjes maar weer!
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  21. #46

    Standaard

    yep morgen disneyland

    ga hem ook gelijk kijken, bij disney studio had je ook al dat walt disney zelf wat presenteerde maar wat op disneyland USA staat is in amerika een televisieshow geweest.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977
    @Thomas: studeert die vriend van jou ook in Utrecht?
    Nee, ik geloof in A'dam.

  23. #48

    Standaard

    Eeh Wat betekend dat OOP eigenlijk
    I am a freak, and I am proud of it:)

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie25jr
    Eeh Wat betekend dat OOP eigenlijk
    Out Of Print :wink:

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie25jr
    Eeh Wat betekend dat OOP eigenlijk
    Out Of Print :wink:
    Weer wat geleerd Snelle reactie van jou hoor. Had dat bericht nog geen 2 minuten geleden geplaatst
    I am a freak, and I am proud of it:)

Pagina 2 van 28 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •