Pagina 12 van 28 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 679 worden weergegeven.
  1. #276
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    Ik heb Silly Symphonies Regio 1 in Tinbox te koop 8)

    Maar goed, tot nu toe denkt iedereen dat ik 'm voor 35 euro wegdoe
    Dat is natuurlijk onaanvaardbaar hé, want daar maak je niet genoeg winst mee

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    Ik heb Silly Symphonies Regio 1 in Tinbox te koop 8)

    Maar goed, tot nu toe denkt iedereen dat ik 'm voor 35 euro wegdoe
    Dat is natuurlijk onaanvaardbaar hé, want daar maak je niet genoeg winst mee
    Nee, da's omdat ik 'm in één koop met 3 andere heb gekocht.
    In dat pakket van 4 zat Living colour als enige die ik nog niet had.
    Die andere 3 (o.a. dus Silly Symphonies) heb ik nu dubbel.

    En geloof me, met die invoerrechten en BTW maak ik er echt geen winst op bij een verkoopprijs van 35 euro.

    Maar goed, er zijn er die voor "een euro" op de 1e rij willen zitten bij het bemachtigen van een collector's box

  3. #278

    Standaard

    t valt me op dat degenen die de 4 nieuwe bij amazon.ca besteld hadden ze veeel later binnenhadden dan degenen (waaronder ik) die ze bij DVDsoon hadden besteld.
    Terwijl ik zo lees dat amazon.ca ze eerder verzonden had!
    vaaaaaaag....

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door toine_schoots
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Je moet gewoon goed zoeken en slim bieden. Ik heb pas nog MM in B&W voor 35 euro omgerekend gekocht op Ebay.
    B/W is geen Living Color ...maar je moet geluk hebben ja...
    Zal niet 1,2,3 gebeuren dat je voor $35 Silly of Living Color tegenkomt hoor...
    Greetz
    idd...MM in LC r1 is m.i. de zeldzaamste.
    Was er zelf gelukkig nog op tijd bij destijds...

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    t valt me op dat degenen die de 4 nieuwe bij amazon.ca besteld hadden ze veeel later binnenhadden dan degenen (waaronder ik) die ze bij DVDsoon hadden besteld.
    Terwijl ik zo lees dat amazon.ca ze eerder verzonden had!
    vaaaaaaag....
    Het kan nog erger........
    Als je ze bij amazon.com besteld hebt........(net als ik)

    Ik zit nog steeds te wachten

    Maar ik las hier over de douanekosten van 17 euro......
    Ik begrijp dat ik ze moet betalen maar waarom moest ik de vorige keer een heel formulier (inklaringsformulier) invullen terwijl ik er nu uit opmaak dat men het zonder inklaringsformulier ontvangt en de 17 euro aan de postbode moet betalen.

  6. #281
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    Maar goed, er zijn er die voor "een euro" op de 1e rij willen zitten bij het bemachtigen van een collector's box
    Da's nou net waar ik op zinspeelde :wink:

    Heb je ze trouwens ergens te koop staan ? Ik ben misschien wel geïnteresseerd

  7. #282

    Standaard

    Ze staan er nu niet meer op.
    En de veiling van de 3 tinboxen is inmiddels ook afgelopen.
    Maar kan de veiling altijd opnieuw openen natuurlijk :wink:

    Ik heb de volgende 3 exemplaren nog te koop:

    Silly Symphonies
    Davy Crockett
    Disneyland USA (nog in seal)

    Natuurlijk allemaal in tin, regio 1 en OOP.

    Als je interesse hebt dan mag een bod via PM ook natuurlijk 8)

  8. #283
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Ik heb van deze lichting inmiddels 3 tins binnen en alleen de tin van On the Frontlines heeft de onvolledige D .

  9. #284

    Standaard

    Zijn er nog meer hier die nog NIKS binnen hebben van Amazon.com?

    Vandaag wéér niet bij de post

  10. #285

    Standaard

    Nog steeds niets. Via dvdsoon.com dat wel

  11. #286

    Standaard

    Zijn er mensen die vergelijkende fotos kunnen plaatsen tussen de R1 Tin en R2 Tin??
    Palin, Michael - Monty Python's Life Of Brian: "He's not the Messiah. He's a very naughty boy"!

  12. #287

    Standaard

    Foto's alleen zeggen niet alle verschillen.
    Kwaliteit van Tin van regio 1 is mooier/beter, Regio 1 heeft genummerde oplage, regio 1 heeft collector's kaart......

    Zomaar wat verschillen tussen regio 1 en regio 2

    Jammer dat Disney Nederland zo weinig echte collector's boxen uitbrengt. Zo goedkoop mogelijk, snel rijk worden is denk ik hun motto.

    Maar goed, dankzij internet komen die mooie verzamelboxen toch wel in Nederland :wink:

  13. #288

    Standaard

    Ik weet niet of het al gezegd is maar bij de Makro zijn nu twee Walt Disney Treasures te halen voor ik dacht 11 euro per stuk in tinnen verpakkingen.

  14. #289

    Standaard

    GVD snel erbij zijn...eerste 100 heben tin....
    en nu ligt heel Nederland vol met die slappe blikken....

    Helemaal verkeerd ingeschat weer ikke....
    Denk nou..Nederland gaat ook gelimiteerd en met betere verpakkingen..., maar nee hoor.....massa's tegelijk....


    Oke ze blijven qua inhoud erg goed, maar toch...

    R1 steekt er met kop en schouders bovenuit...

    Maar waar ik mee begon, zit me echt nog het meest dwars...

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    Jammer dat Disney Nederland zo weinig echte collector's boxen uitbrengt. Zo goedkoop mogelijk, snel rijk worden is denk ik hun motto.
    Ik denk dat je beter Disney Amerika kunt zeggen, want in Amerika wordt alles bepaald! Welke titels we krijgen (en welke niet!), op welke manier deze worden uitgebracht, verpakking, extra's, noem maar op. Alles wordt bepaald door Disney in Amerika. En die hebben het motto: eerst de kwasten en dan de gasten.

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door toine_schoots
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Je moet gewoon goed zoeken en slim bieden. Ik heb pas nog MM in B&W voor 35 euro omgerekend gekocht op Ebay.
    B/W is geen Living Color ...maar je moet geluk hebben ja...
    Zal niet 1,2,3 gebeuren dat je voor $35 Silly of Living Color tegenkomt hoor...
    Greetz
    idd...MM in LC r1 is m.i. de zeldzaamste.
    Was er zelf gelukkig nog op tijd bij destijds...
    Toch goed zoeken en vooral slim bieden. Ik heb Goofy voor $35 op de kop getikt en die is ook erg zeldzaam als ik het mag geloven. Als je slim biedt, win je alles op Ebay. Ik heb tot nu toe alles waarop ik geboden heb gewonnen, waaronder wat leuke zeldzame dingen (geen dvd's) en de prijs laag kunnen houden.

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door toine_schoots
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Je moet gewoon goed zoeken en slim bieden. Ik heb pas nog MM in B&W voor 35 euro omgerekend gekocht op Ebay.
    B/W is geen Living Color ...maar je moet geluk hebben ja...
    Zal niet 1,2,3 gebeuren dat je voor $35 Silly of Living Color tegenkomt hoor...
    Greetz
    idd...MM in LC r1 is m.i. de zeldzaamste.
    Was er zelf gelukkig nog op tijd bij destijds...
    Toch goed zoeken en vooral slim bieden. Ik heb Goofy voor $35 op de kop getikt en die is ook erg zeldzaam als ik het mag geloven. Als je slim biedt, win je alles op Ebay. Ik heb tot nu toe alles waarop ik geboden heb gewonnen, waaronder wat leuke zeldzame dingen (geen dvd's) en de prijs laag kunnen houden.
    Zat net inderdaad even op E-Bay te kijken, en de komende paar uur lopen er een aantal bids af waarbij er echt nog weinig geboden is. MM B&W voor een dollar of 30 geloof ik.
    Damn, net nu ik besloten heb een maand geen dvd's te kopen

  18. #293

    Standaard

    Kijk, die moet je hebben. Als het kan nog lager, maar als die er niet zijn, houdt het op. Of je moet geduld hebben en een paar dagen wachten. Dan slim bieden en huppa je hebt hem.

  19. #294

    Standaard

    Pffffffff, nog steeds zijn mijn regio 1 tinboxen nog niet binnen.
    Besteld bij Amazon.com

    Zijn er nog meer die er op aan het wachten zijn?
    Wellicht liggen ze bij de douane?

    ff vraagje aan diegene die ze inmiddels binnen hebben en er 17 euro voor moesten bijbetalen:
    - Kwamen ze meteen met de postbode of heb je eerst zo'n inklaringsformulier moeten invullen?

    Dat moest ik namelijk de vorige keer wel......

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Kijk, die moet je hebben. Als het kan nog lager, maar als die er niet zijn, houdt het op. Of je moet geduld hebben en een paar dagen wachten. Dan slim bieden en huppa je hebt hem.
    Slim bieden kan inhouden dat je er snachts voor je bed uit moet.
    Had ik vorige week (niet met DVDs trouwens).
    Om 2:50 er even uit om te checken of ik de hoogste bieder was, 5 minuten voordat ie afliep.
    Zat duf op t werk....ze verklaarden me voor gek dat ik dat soort dingen doe.....
    maar goed, ik had wel gewonnen, en daar gaat t om.
    Mooi dat er meer freaks rondlopen

    Sorry voor de Off-Topic

  21. #296

    Standaard

    Ben al vaak uit bed geweest midden in de nacht om een item te winnen.
    Ik wacht tot 1 minuut voor sluiting van de veiling en gooi dan gelijk een hoog bod erin als maximaal bod. De anderen moeten dan blijven verhogen om te winnen, maar daar is te weinig tijd voor. Of ze moeten gelijk een nog hoger maximaal bod doen, maar dat heb ik nog niet meegemaakt. En dan de pagina blijven verversen en dan heb je ineens gewonnen !!! 1 minuut is nog wel vrij hoog, 30 sec kan ook maar dan loop het risico dat de ander een hoog maximaal bod heeft waardoor je een nieuwe in moet vullen en dus in je eigen plannetje tuint.
    Tot nu toe alles gewonnen waar ik aan me deed. En dus niet in de dagen daarvoor al gaan bieden he, want dan drijf je de prijs onnodig hoog, maar dat snapte je al denk ik :wink: (voor de anderen dan)

  22. #297
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ben al vaak uit bed geweest midden in de nacht om een item te winnen.
    Ik wacht tot 1 minuut voor sluiting van de veiling en gooi dan gelijk een hoog bod erin als maximaal bod. De anderen moeten dan blijven verhogen om te winnen, maar daar is te weinig tijd voor. Of ze moeten gelijk een nog hoger maximaal bod doen, maar dat heb ik nog niet meegemaakt. En dan de pagina blijven verversen en dan heb je ineens gewonnen !!! 1 minuut is nog wel vrij hoog, 30 sec kan ook maar dan loop het risico dat de ander een hoog maximaal bod heeft waardoor je een nieuwe in moet vullen en dus in je eigen plannetje tuint.
    Tot nu toe alles gewonnen waar ik aan me deed. En dus niet in de dagen daarvoor al gaan bieden he, want dan drijf je de prijs onnodig hoog, maar dat snapte je al denk ik :wink: (voor de anderen dan)
    Kijk zo fix ik het ook, alleen sta ik er 's nachts niet voor op .

    Dat nog net niet :P.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    Pffffffff, nog steeds zijn mijn regio 1 tinboxen nog niet binnen.
    Besteld bij Amazon.com

    Zijn er nog meer die er op aan het wachten zijn?
    Wellicht liggen ze bij de douane?

    ff vraagje aan diegene die ze inmiddels binnen hebben en er 17 euro voor moesten bijbetalen:
    - Kwamen ze meteen met de postbode of heb je eerst zo'n inklaringsformulier moeten invullen?

    Dat moest ik namelijk de vorige keer wel......
    Haha, 's nachts m'n bed uit voor een aflopende veiling begint inmiddels gewoonte te worden. Soms kruip ik er niet eens in :wink:

    Maar iemand van jullie toevallig een On-topic antwoord op mijn vraag?

  24. #299

    Standaard

    Niet bij amazon.com vandaan maar wel bij dvdsoon.com
    En daar ben ik ook al een tijdje aan het wachten. Heb je zef als 1 bestelling gekocht?

    Die veilingen, als je dus een minuut of 5 van te voren een laatste bod erin gooit loop je (vaak) de veilingen mis?

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Niet bij amazon.com vandaan maar wel bij dvdsoon.com
    En daar ben ik ook al een tijdje aan het wachten. Heb je zef als 1 bestelling gekocht?

    Die veilingen, als je dus een minuut of 5 van te voren een laatste bod erin gooit loop je (vaak) de veilingen mis?
    Ik heb ze als één order besteld en ze moeten dus in één pakketje naar me toe komen. Is er nog een mogelijkheid dat ze bij de douane liggen? Kan ik soms bellen met "de douane". De zendingen van amazon.com hebben helaas geen tracking nummer.......

Pagina 12 van 28 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •