Pagina 1 van 28 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 679 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Walt Disney Treasures

    Van deze serie heb ik er inmiddels 1, The Complete Goofy. Ik vind hem prachtig en inmiddels heb ik Silly Symphonies ook nog besteld.

    Is er iemand die meer heeft van deze serie ?
    Ik ben benieuwd wat je er van vind. SS is erg moeilijk te krijgen op het moment (en ook wel duur), maar is ie dat waard?

    Ik hoor het graag!
    Robert.

  2. #2

    Standaard

    Ik kende ze eerst nog niet echt tot een tijdje geleden toen ik ze zag bij de pa van een vriend van me en daarna een paar reviews had gelezen wilde ik ze meteen. Ik heb gisteravond deze besteld:
    Complete Goofy
    Silly Symphonies
    Mickey Mouse In Living Color
    Mickey Mouse In Black And White
    Ik denk alleen dat ik Silly Symphonies en Mikey in Living Color niet echt zal ontvangen van DVDBoxoffice.com waar ik ze besteld heb aangezien ze al heel lang OOP zijn en ze op de site staan als out of stock. Ik ben erg benieuwd hoe ze zullen zijn

  3. #3

    Standaard

    ik heb disneyland, mickey in living color en goofy ik vind ze geweldig vooral mickey in living color vol met m'n favorieten
    clock cleaners, ghosthunters mickey's fire brigade echt helemaal te gek
    ook de goofy dvd is mooi de extra's zijn top'alleen jammer dat de filmpjes niet in een keer gespeeld kunnen worden maar verder top
    michel

  4. #4

    Standaard

    Zal de nieuwe serie (waaronder Goofy) ook zo snel oop worden?
    Robert.

  5. #5

    Standaard

    dek ik wel staan nu al op diverse site's als out of stock.
    en op de disney site ook limited edition he
    snel kopen dus voor mickey in living color vragen ze bij amazon rond de 70 euro enorm veel wil je hem nog kopen voor rond de 40 zijn ze bij sorry no subtitles
    www.sorry.demon.nl
    maar dat zullen echt de laatste zijn denk ik
    daar hebben ze alle delen in vooraad volgens de website dan.
    michel

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Zal de nieuwe serie (waaronder Goofy) ook zo snel oop worden?
    Waarschijnlijk nog sneller. De eerste serie had een gelimiteerde oplage van 150000 stuks per titel. De nieuwe serie is beperkt tot 125000 per titel.
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  7. #7

    Standaard

    iemand een idee waar ik ze nog wel kan bestellen (zo goedkoop mogenlijk )


  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    bedankt,
    maar ik heb zojuist Goofy besteld bij DVDboxoffice.com


  10. #10

    Standaard

    Zojuist heb ik Mickey Mouse in Black and White besteld bij amazon.ca.
    Kost inclusief verzenden maar €19,55.
    Robert.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Zojuist heb ik Mickey Mouse in Black and White besteld bij amazon.ca.
    Kost inclusief verzenden maar €19,55.
    me2

    zit hier een grote douane "pakkans" op ??


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joost83


    me2

    zit hier een grote douane "pakkans" op ??
    Volgens mij niet. Zeker niet bij zo'n klein bedrag.
    Robert.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joost83


    me2

    zit hier een grote douane "pakkans" op ??
    onder de 20 euro, laten ze pakketten doorgaan. kheb goofy en mickey in living color besteld, zal je net zien . die zitten boven de 20 euro namelijk.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam


    onder de 20 euro, laten ze pakketten doorgaan. kheb goofy en mickey in living color besteld, zal je net zien . die zitten boven de 20 euro namelijk.
    mickey in living color? die zal je nooit binnenkrijgen, geloof mij maar. Dat is de zeldzaamste treasure en je vind hem niet echt meer in webshops. op ebay zag ik hem al staan voor 200 dollar of zow.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaniL


    mickey in living color? die zal je nooit binnenkrijgen, geloof mij maar. Dat is de zeldzaamste treasure en je vind hem niet echt meer in webshops. op ebay zag ik hem al staan voor 200 dollar of zow.
    Zou dat met Silly Symphonies ook gaan gebeuren?
    En waarom is die Mickey de zeldzaamste? Daar zijn er toch ook gewoon 150.000 stuks van gemaakt?
    Robert.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaniL


    mickey in living color? die zal je nooit binnenkrijgen, geloof mij maar. Dat is de zeldzaamste treasure en je vind hem niet echt meer in webshops. op ebay zag ik hem al staan voor 200 dollar of zow.
    Je hebt gelijk gekregen!

    We are sorry to report that we will not be able to obtain the following item from your order:

    David Hand (Director), et al "Walt Disney Treasures -
    Mickey Mouse in Living Color"

    Though we had expected to be able to send this item to you, we've since found that it is not available from any of our sources at this time.
    Robert.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaniL


    mickey in living color? die zal je nooit binnenkrijgen, geloof mij maar. Dat is de zeldzaamste treasure en je vind hem niet echt meer in webshops. op ebay zag ik hem al staan voor 200 dollar of zow.
    als ik goofy al krijg vindt ik het best

  18. #18

    Standaard

    Jaaaahhh want als jij ze binnen hebt krijg ik er ook een !!!


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    Zou dat met Silly Symphonies ook gaan gebeuren?
    En waarom is die Mickey de zeldzaamste? Daar zijn er toch ook gewoon 150.000 stuks van gemaakt?
    Silly Symphonies is nu ook al heel rare hoor, alleen Mickey in Living Color is nog iets zeldzamer omdat hij iets gewilder is. Alleen Silly Symphonies gaat nu ook al voor redelijk hoge prijzen weg bij ebay (rond de $50). Ik hoef Silly Symphonies niet, alle Treasures die nu ik wilde en nu uit zijn heb ik
    Mickey Mouse in Black & White (prachtige klassiekers), The Complete Goofy (mijn favoriet, Goofy is volgens met Donald het leukste charakter en hier staan ze allemaal prachtig op, meer dan 5 uur in totaal. En nog natuurlijk Mickey in Living Color, ook een heeeele mooie, supermooie filmpjes, oa Alpine Climber (favoriet) On Ice en Fire Brigade.
    Ik zou zo snel mogelijk de Treasures die je wilt kopen, want geloof mij, ze worden heel snel heel zeldzaam, ook de nieuwe serie (goofy, mickey in b&w) zijn in veel winkels al op. Ik heb de mijne bij amazon.com iets van een maand geleden gehaald, daar hadden ze ze nog. Mickey heb ik van Sorry no subs

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaniL


    Mickey heb ik van Sorry no subs
    Beschadigd ? En hoe erg dan?
    Robert.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    Beschadigd ? En hoe erg dan?
    Ze waren niet allemaal beschadigt, die van mij had maar een klein deukje maar dat hindert mij niet echt... Bij die ze nog over hebben zitten gewoon wat meer deuken. Met de DVD's zelf, het belangrijkste natuurlijk, is niks mis mee hoor.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaniL


    Ze waren niet allemaal beschadigt, die van mij had maar een klein deukje maar dat hindert mij niet echt... Bij die ze nog over hebben zitten gewoon wat meer deuken. Met de DVD's zelf, het belangrijkste natuurlijk, is niks mis mee hoor.
    Ze zijn nu op volgens mij, ik had de laatste of een na laatste van MM in living color. Goofy was helemaal op

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaniL


    Ze waren niet allemaal beschadigt, die van mij had maar een klein deukje maar dat hindert mij niet echt... Bij die ze nog over hebben zitten gewoon wat meer deuken. Met de DVD's zelf, het belangrijkste natuurlijk, is niks mis mee hoor.
    Ze zijn nu op volgens mij, ik had de laatste of een na laatste van MM in living color. Goofy was helemaal op:(
    Hmmm, hebben ze hem ook niet meer bij amazon? Goofy moet nog wel ergens te vinden zijn hoor...

  24. #24

    Standaard

    denk dat je er nieuw bijna niet meer aankomt word dus 2ehands zoals op ebay en amazon.com zoek zelf nog silly symphonies dus als iemand die wil verkopen 8)

  25. #25
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Ik dacht eerst ook, die Silly Symphonies hoef ik niet, maar geloof me, dit is een van de BESTE uitgaves... Hier zitten de Disney oscar winnaars bij, onvergeetelijke klasiekers als "Three Little Pigs", "Big Bad Wolf", The Old Mill - noem ze maar op - deze DVD is Super !!
    Vergeet DVD Box Office, die leverd [bijna] niets. Koop Goofy, Bihind the scenes, MM in Black and White bij Amazon, niet de goedkoopste, maar wel snelle en ZEKERE levering.
    Koop Silly S. en Davy Crockett op eBay -rond $40 krijg je ze- en bestel Disneyland bij BoxOffice - die hebben ze n.l. wel !
    En Mickey Mouse in Living Color zou ik kopen bij Amazon auctions, daar staan ze voor rond de $80 te koop [direct], koop deze voordat 'ie echt naar de 200 dollar gaat - en dat gebeurt, geloof me !!

    Succes allemaal !
    Peter

Pagina 1 van 28 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •