Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415
De resultaten 351 tot 364 van 364 worden weergegeven.

Discussie: Kill Bill

  1. #351

    Standaard

    waar kun je de schoenen halen die Uma in de film aanheeft. Ik zou deze graag willen hebben
    follow the white rabbit

  2. #352

    Standaard

    Zijn collecters-items en slechts in een beperkt aantal uitgebracht (2000 paar over de hele wereld geloof ik). Naar mijn weten zijn ze commercieel niet verkrijgbaar. Erg jammer, want het zijn zwaar gruwelijke sneakers. :wink: Kan zijn dat ik er naast zit hoor, of dat er ergens goedkopere fakies te vinden zijn. Hoop het voor je....
    The Greatest Trick The Devil Ever Pulled Was Making The World Believe He Doesn´t Exist

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...lias=don-chris

  3. #353

    Standaard

    dankje zal er zeker naar op zoek gaan
    follow the white rabbit

  4. #354

    Standaard

    in elke qt film zit toch een verwijzing naar nederland.... het zal al best gezegd zijn denk ik, maar had eerst een keer gelezen dat dat nog niet zo was. Is het al bekend (kweet het nu namelijk)

  5. #355

  6. #356

    Standaard

    niet dat ik weet, maar luister maar eens naar de ringtone van die franse assistent van bill ( ben der naam ff kwijt )

    Kan ook dat ik het fout heb gehoord maar volgens mij niet.....

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door don-chris
    Zijn collecters-items en slechts in een beperkt aantal uitgebracht (2000 paar over de hele wereld geloof ik). Naar mijn weten zijn ze commercieel niet verkrijgbaar. Erg jammer, want het zijn zwaar gruwelijke sneakers. :wink: Kan zijn dat ik er naast zit hoor, of dat er ergens goedkopere fakies te vinden zijn. Hoop het voor je....
    www.asics.nl/ot

  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    niet dat ik weet, maar luister maar eens naar de ringtone van die franse assistent van bill ( ben der naam ff kwijt )

    Kan ook dat ik het fout heb gehoord maar volgens mij niet.....
    nederland..o nederland...jijhij bent en kampioen....
    dat deuntje hoor je ja

  9. #359

    Standaard

    vraagje over een take en een cut in deze film:

    zie filmfragment : http://home.student.uva.nl/gabriel.derop/filmpagina.htm

    ik denk dat dit fragment 1 lange take is.....maar wanneer the Bride het toilethokje binnenloopt en je vervolgens door het wandje naar binnen kan kijken....is dat nou een cut in dit fragment, of niet ?
    "Time for power draw near."

  10. #360

    Standaard

    Niemand die mij antwoord kan geven op bovenstaande vraag?

    "Time for power draw near."

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriël de Rop
    vraagje over een take en een cut in deze film:

    zie filmfragment : http://home.student.uva.nl/gabriel.derop/filmpagina.htm

    ik denk dat dit fragment 1 lange take is.....maar wanneer the Bride het toilethokje binnenloopt en je vervolgens door het wandje naar binnen kan kijken....is dat nou een cut in dit fragment, of niet ?
    Volgens mij is dit inderdaad één lange take, en doen ze simpelweg een lampje aan in het toilethokje zodra ze binnen is.... 8)
    Ultra stoer shot vind ik zelf........

    Maar ik kan er naast zitten.
    Ik ga hem vanavond wel nog een keer kijken, misschien weet ik dan meer.
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  12. #362

    Standaard

    Is gewoon 1 take neen ik aan... stukie scherm met een lichtbron erachter

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door don-chris
    Zijn collecters-items en slechts in een beperkt aantal uitgebracht (2000 paar over de hele wereld geloof ik). Naar mijn weten zijn ze commercieel niet verkrijgbaar. Erg jammer, want het zijn zwaar gruwelijke sneakers. :wink: Kan zijn dat ik er naast zit hoor, of dat er ergens goedkopere fakies te vinden zijn. Hoop het voor je....
    Is niet helemaal correct.
    Uma draagt in de film gele Onitsuka Tiger Tai Chi's. Dit zijn gympen die oorspronkelijk in de jaren 70/80 zijn gemaakt (Jaartal weet ik niet zeker, maar geloof dat het ergens in die periode is)

    Doordat ze zo oud zijn, zijn orginele onitsuka's nu zeer moeilijk te vinden en daarbuiten ook nog eens buitensporig duur.

    Asics heeft daar in tegen een aantal jaren geleden het het oude Onitsuka opgekocht (stond op het punt om failliet te gaan geloof ik) en heeft nu dus vanwege Kill Bill een nieuwe versie van de gele tigers op de markt gebracht (de Asics Onitsuka Mexico '86 en de High Top '81)

    De schoenen lijken wel veel op die van Uma, maar zijn het dus niet. Uma draagt in Kill Bill namelijk echte Onitsuka's...

    Hier in Amsterdam kan je de asics versies nog wel vinden bij sneaker speciaalzaken als bijv. sub-zero op het Koningsplein, seventyfive in de Damstraat of Patta aan de Nieuwezijds Voorburgwal.

    Men zegt dat Asics maar 3.500 paar zou hebben gemaakt van de gele versie, maar als ik bij elkaar optel hoe vaak ik ze al heb gezien kan ik met dat bijna niet voorstellen.

    De Orginele Onitsuka's zijn via ebay nog wel te vinden, maar zijn rond de $200.= Daarbuiten is het vaak nog maar de vraag of deze orgineel zijn. Erg zijn namelijk ook zeer veel replica's op internet te vinden.

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Is gewoon 1 take neen ik aan... stukie scherm met een lichtbron erachter
    Ja, dat zei ik dus ook tijdens het college (we deden een wedstrijdje, wie de langste "long take" uit een film kon laten zien), maar onze docente dacht dus dat dat wél een cut was..... *zucht* sommige mensen
    "Time for power draw near."

Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 51112131415

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •