Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 252 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marioz
    Weet je wat? Dan noem jij het toeval. Ook goed.
    Wat een simpele ziel ben jij zeg.......

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marioz
    Zoals ik al eerder opmerkte, als een van de leden overlijdt, komt er meteen materiaal op de markt, Thank You SYD BARRETT!!.
    God Bless You!!!!
    wat een drol joh...

  3. #228

    Standaard

    Voor degenen die nog twijfelen: http://www.pinkfloyd.co.uk/pulse/. Of luister naar Arrow, want daar is het de hele week al feest (niet bedoeld als reclame).

  4. #229
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marioz
    Weet je wat? Dan noem jij het toeval. Ook goed.
    ik hoop voor jezelf dat je een geintje maakt? sterkte
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  5. #230
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Als iemand die litho weg doet hoor ik het graag!
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maximus
    Als iemand die litho weg doet hoor ik het graag!
    't is een mooie! (maar ik doe hem niet weg :wink: ). Hebben ze er geen meer in de FRS in België?

    Jammer dat ik hier in dit forum geen foto kan plaatsen. (zou niet weten hoe). Bovendien, je woont Far Far Away, de verzendingskosten zouden niet te betalen zijn
    To infinity ... and beyond!

  7. #232
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Eindelijk binnen (was een van die kneuzen die hem al tijden in de pre-order had staan bij play.com )... Idd prachtig geluid (gelukkig kan mijn arcam de 640-versie aan...), beeld is ok... Nou maar weer ff genieten met geluid op 80

  8. #233

    Standaard

    Voor diegene die ik gekwetst heb, sorry hoor. Het was wat zwartgallig bedoeld. Mij is het niet ontgaan dat als er een artiest overlijdt er ineens wel veel materiaal verkrijgbaar is.
    Syd Barrett is dan mede oprichter van Pink Floyd maar heeft na het maken van de eerste en de halve tweede LP niets meer van betekenis gedaan voor de band.
    De overige leden hebben wel de ingeslagen weg vervolgd. met succes.
    Ik heb P.U.L.S.E nog niet op DVD maar ga hem zeker aanschaffen.

  9. #234

    Standaard

    nou..ingeslagen weg vervolgd...de latere periode kan je niet meer psychedelisch noemen.

  10. #235

    Standaard

    Het gebeurd inderdaad vaak dat na het overlijden van een bekend artiest opeens erg veel materiaal te koop wordt aangeboden. Maar dat is in dit geval duidelijk niet aan de orde. Ten eerste is Syd Barret bij het grote publiek niet bekend (alleen bij Pink FLoyd fans) en ten tweede kan ik me niet voorstellen dat Syd het dusdanig heeft kunnen plannen dat ie precies op de dag van de release z'n laatste adem uitblies.

    Vreemd toeval en onbedoelde reclame. Alhoewel: reclame? Hoeveel aandacht is er in de media eigenlijk aanbesteed? Ik zag een kort stukje in het NOS journaal en wat korte artikeltjes op internet...

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marioz
    Voor diegene die ik gekwetst heb, sorry hoor. Het was wat zwartgallig bedoeld. Mij is het niet ontgaan dat als er een artiest overlijdt er ineens wel veel materiaal verkrijgbaar is.
    Syd Barrett is dan mede oprichter van Pink Floyd maar heeft na het maken van de eerste en de halve tweede LP niets meer van betekenis gedaan voor de band.
    De overige leden hebben wel de ingeslagen weg vervolgd. met succes.
    Ik heb P.U.L.S.E nog niet op DVD maar ga hem zeker aanschaffen.
    Jij snapt het echt niet..... Zonder Syd had het beste werk van Pink Floyd ook niet bestaan 'Wish you were here' is totaal geinspireerd op de geniale wijze waarop Syd muziek maakte. En ongetwijfeld dat er nog wat materiaal gaat opduiken waarin Syd een rol heeft gespeeld, maar de release van P.U.L.S.E. naar aanleiding van de dood van Syd is een beetje erg kort door de bocht!

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88

    Jij snapt het echt niet..... Zonder Syd had het beste werk van Pink Floyd ook niet bestaan 'Wish you were here' is totaal geinspireerd op de geniale wijze waarop Syd muziek maakte. En ongetwijfeld dat er nog wat materiaal gaat opduiken waarin Syd een rol heeft gespeeld
    aanleiding is natuurlijk wel wat anders dan ergens de hand in hebben: Roger en ook Dave zijn muzikaal natuurlijk van veel groter belang geweest voor PF dan Syd.
    Syd was de oprichter samen met Roger en heeft de stijl voor de beginperiode aangegeven, Roger heeft de groep bekendheid gegeven, David heeft PF tot een supergroep gemaakt.

    En dat van ander materiaal zou ik maar niet van uitgaan: in de tijd van Saucerful en Piper is er niet veel ander niet gebruikt materiaal opgenomen...demo's en niet gebruikte nummers van zelfs latere CD's zijn zo goed als niet te vinden op het internet. Dus ander Syd met PF materiaal zal denk ik niet, of iig niet snel, boven water komen. Of ze moeten het zelf op gaan zoeken en uit gaan geven maar dat zal niet gaan gebeuren.

  13. #238

    Standaard

    Marioz heeft zich verontschuldigd, kunnen we het hier niet bij laten? Hij heeft onze moeder of zuster niet beledigd, dus een Zidane-kopstoot verdiend hij ook niet

    Ik zou zeggen : back to topic
    To infinity ... and beyond!

  14. #239

    Standaard

    Inderdaad..back to topic...
    En kan dat niet beter dan met een paar fotos

    Linkje naar mijn profiler van de dvd.


















  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Mijn 6(?) jaar oude Sony DVP-NS900 speelt de 640kb track ook zonder problemen af. Ben blij verrast. Geluidskwaliteit is inderdaad prima!

    @tazdvddevil: je avatar voldoet niet aan de regels. Lees die even door en pas hem aan, voordat de crew het voor je doet... En als ik dan toch aan 't zeuren ben: type je posts iets zorgvuldiger. De typfouten en het gemis van interpunctie en hoofdletters is erg storend.
    Het lijkt inderdaad merkgebonden. Wat mijn recente Pioneer dvd recorder niet kan, kan onze Sony playstation2 wel!
    Raar, want hier in mijn recente pioneer dvd/hd recorder (de 540) doet de 640kbs het wél...

    Wat een geweldige dvd is dit trouwens. Het beeld is heel behoorlijk (jammer wel van de 4:3) maar het geluid is echt prima! regelmatig kippenvel bij diverse nummers.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko

    Raar, want hier in mijn recente pioneer dvd/hd recorder (de 540) doet de 640kbs het wél...

    Wat een geweldige dvd is dit trouwens. Het beeld is heel behoorlijk (jammer wel van de 4:3) maar het geluid is echt prima! regelmatig kippenvel bij diverse nummers.
    dit moet iemand mij toch uitleggen...
    Wie heeft er nou last van als het 4:3 is? Het is eeuwig zonde als het wordt verneukt zoals bij bijvoorbeeld The Freddie Mercury Tribute.

    Of je moet bedoelen dat het zonde is dat ze het toendertijd niet in breedbeeld hebben opgenomen? Want dat het er inderdaad nicer uitgezien

  17. #242

    Standaard

    ik ben net als velen echt te spreken over de geluidskwaliteit! heel mooi...
    en de beeldkwaliteit is wat minder misschien, maar dat past toch ook wel in het sfeertje samen met de kapsels van de mannen en de achtergrondzangeressen...

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brotah
    ik ben net als velen echt te spreken over de geluidskwaliteit! heel mooi...
    en de beeldkwaliteit is wat minder misschien, maar dat past toch ook wel in het sfeertje samen met de kapsels van de mannen en de achtergrondzangeressen...
    Sam Brown heb ik atijd een goede stem gevonden (bekend van één hit "Stop")
    To infinity ... and beyond!

  19. #244
    peterlommel
    Guest

    Standaard

    Zie : http://www8.cd-wow.nl/detail_results...e=248441<br />

    21,35 euro betaald.

    Beste muziek DVD tot nu toe in mijn bescheiden collectie, enig minpuntje is missichien het soms wat korrelige beeld. Verder een genot om naar te kijken. Geluidskwaliteit is perfect.[/url]

  20. #245

    Standaard

    Deze komt, volgens de homepage dvd.nl medio september uit...

    Deze is wellicht nog het goedkoopst als je hem via de €7,- korting truc van cd-wow bestelt...

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Deze komt, volgens de homepage dvd.nl medio september uit...
    ja, dat zag ik ook, ik kan niet wachten!!! :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  22. #247

    Standaard

    Wel... CD-wow meldde me vanmorgen dat ze hem verstuurd hebben...
    Voor een slordige €14,99.
    Ik ben zeer benieuwd!

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Wel... CD-wow meldde me vanmorgen dat ze hem verstuurd hebben...
    Voor een slordige €14,99.
    Ik ben zeer benieuwd!
    Wil je niet dompen, maar geluidstrack is ronduit dof en mat...helaas
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Wil je niet dompen, maar geluidstrack is ronduit dof en mat...helaas
    Tsja, Henk, ik zal het wel zien. Of horen in dit geval.
    Ik meen me ook te herinneren dat anderen juist lyrisch waren over het geluid.
    Jammer dat er hier geen review is. Toch? Of heb ik die gemist? Zal eens kijken...

    Meen me wel *ergens* een review te herinneren...

  25. #250

    Standaard

    de geluidstrack is erg goed, imo...enkel gaat het volume op disc1 op enkel momenten wat naar beneden en is het slagwerk niet altijd even mooi meegemixt (vooral tijdens Time en One of These Days).
    Verder vind ik de 640 track zeer mooi.

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •